Jump to content

Instalatie Aer Conditionat


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Am nevoie de 2 o-ringuri pentru conductele care vin pe compresor, dimensiuni (20.5 mm ; 1.8mm) stiti cumva unde gasesc asa ceva? La magazin de garnituri/o-ringuri au spus ca au dimensiunea asta dar nu rezista la freon, au set complet rezistent la freon dar este 100 lei.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 396
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    39

  • SethBv

    26

  • v@sy

    14

  • Bogdan-vwg

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am comandat toate garniturile de la instalatia de AC de la un simplu magazin de piese auto, si mi-au venit de pe o zi pe alta. Erau aproximativ               1 leu/buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe adaptari si batai de cap am reusit sa pun AC pe golf 3 1.4, pentru cine nu stie nu s-a pus de fabrica decat pe 1.6 ABU (care se gaseste foarte rar insa cu AC) Mai am de umplut instalatia cu freon si sa ma rog sa mearga :lol: . Daca are cineva nevoie de detalii ma poate contacta pe privat. Cea mai nasoala parte a fost radiatorul de racire de la motor, la motoarele 1.4 si 1.6 furtunele ies prin partea stanga din motor, de la 1.8 in sus ele ies prin partea dreapta, de aceea a fost necesar sa intorc radiatorul invers in trager si sa dau alte gauri pentru termocupla si conexiunile de apa si bineinteles sa prelungesc firele de la termocupla pana in partea dreapta. In rest s-a potrivit cam totul.

 

25typi0.jpg

 

2wfpnk6.jpg

 

2luqgqo.jpg

 

23jqzps.jpg

 

2nsnlep.jpg

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o-ringuri si garnituri freon daca esti din brasov   ,,la hidraulica sacele BV.  ce dimensiuni doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda pe original din Germania, 3 lei bucata :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
 

Sarbatori Fericite tuturor!!!!!!!    :icon_santa: 
 

  Cine ma ajuta si pe mine sa identific 2  mufe ce m_iau ramas dupa ce am pus  instalatia de A/C, 1.8.90 cp.abs ,, in casa mai am 2 instalatii de A/C si nu le gasesc ,, am citit  aici ca sunt doua modele de rele  FCM pana in 93 si dupa,, eu am modelul mai vechi pana in 93 cu un cerculet pe FCM,  posibil ca vanzatorul sa nu_mi fi dat toata instalatia completa ,sau sa fie de alta motorizare,,  sunt mufe care pleaca din exterior de la ECU si  trec prin burduf  in  interiorul masinii ,  la exterior sau potrivit toate ,, in interior au ramas 2 mufe ,  asa ca apelez la cine a mai lucrat si cunoaste mufele,,  

 

mufa neagra 8 pini  ghv191972774                               mufa tata

pin1=fir gros negru cu dunga rosie                                1  3  5  7                        

pin2=fir subtire albastru cu dunga alba                          2  4  6  8

pin3=fir lipsa                                                         

pin4=fir subtire verde cu dunga alba 

pin5=2fire subtiri verzi

pin6=2fire subtiri verzi cu dunga rosie

pin7=fir gros negru cu dunga galbena 

pin8=fir subtire verde cu dunga rosie

 

 

 

mufa neagra cu 4 pini 191972732

             amp 1-929 626-1                                               mufa mama

pin1=fir subtire albastru cu dunga alba                                1  3

pin2=fir subtire verde cu dunga alba                                    2  4

pin3=fir subtire negru cu dunga rosie

pin4=fir subtire maro cu dunga alba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut poate sa ma ajute cineva? caut de cateva luni de zile fulie pentru AC  motor 1.6 aee si nu gasesc. Compresorul este stas si nu vreau sa il pierd , imi trebuie doar fulia .astept mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la dezmembrari sau pune anunt in aria de Vanzari Cumparari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa filtrul uscator si switch presiune freon noi a urmat freonul Si surpriza, functioneaza :icon_thumleft: Singurul inconvenient ar fi ca ECU de 1.4 ABD nu stie de crescut relantiul cand intra compresorul si scade destul de mult turatia cand porneste compresorul dar apoi se stabilizeaza.

 

post-75634-0-03931600-1397060573_thumb.j

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe adaptari si batai de cap am reusit sa pun AC pe golf 3 1.4, pentru cine nu stie nu s-a pus de fabrica decat pe 1.6 ABU (care se gaseste foarte rar insa cu AC) 

 

 

Eu am motorizare 1,6 AEK sa inteleg ca AC nu este dotarea originala?

Modificat de niki4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat eu gresit, pe ABD nu se gaseste de loc si pe 1.6 ABU foarte rar, insa pe majoritatea ABU se gaseste suportul de compresor care merge pe 1.4 :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!
Am si eu o întrebare la care sper sa primesc răspuns aici.
Am avut un mic accident si mi s-a spart radiatorul de AC. Am cumpaeat alt radiator si in prostia mea am incercat sa-l schimb eu. Problema e ca s-au stricat filetele la conducte si am stat fara radiator mai bine de un an.
Acum am radiatorul nou si vreau sa iau si conductele.
Problema este ca cineva mi-a zis ca ar trebui schimbat si dezumidificatorul.
Daca pun radiatorul si merg sa-mi curete si sa incarce instalatia o sa meargă aerul? Sau trebuie sa mai schimb ceva?

 

 

PS: Foloseste functia Search inainte de deschide un topic

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat trebuie schimbat filtrul dezumidificator, daca a stat atata timp instalatia deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat trebuie schimbat filtrul dezumidificator, daca a stat atata timp instalatia deschisa.

E costisitoare operatiunea?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 lei am dat eu pe filtru, daca te pricepi sa dai bara jos si farul din dreapta, il poti schimba singur. Daca ai stat atata timp cu instalatia expusa la atmosfera iti recomand sa schimbi si switch presiune freon (este pe filtrul dezumidificator), eu am avut probleme cu el (ramasese blocat pe inchis, am luat vreo 3 bucati de la dezmembrari si nu mergea nici unul, deci ia nou) si sa schimbi tot uleiul din compresor.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o sa ajung undeva la 800-1000 cu reparatia... Nasol!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa ajungi la atatia bani, din cate am inteles tu ai nevoie de 2 conducte, cea de sus care iese din radiator si intra in compresor si cea mica care iese din radiator si intra in filtru (gasesti pe net la 150 lei toate conductele, poate si mai ieftin) + filtru 120 lei (gasesti si cu 90 lei) + switch (60 lei am dat eu) o-ringuri (3 lei bucata pe original) + curatat instalatie, schimbat ulei si freon inca 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat si problema cu tremuratul la pornirea AC'ului, am montat ECU de 1.6 ABU care are functia de crescut relantiul cand porneste AC. Acum sa vad daca a crescut consumul :icon_bounce: Desi pe MFA imi arata acelasi consum la instant.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste ECU de ABU pe ABD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merge motorul perfect si la mufa/pini este identic, oricum diferenta intre ABU si ABD este de cilindree si de compresie, in rest sunt identice.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,am un g3 gti 85 kw,am schimbat compressorul de ac de 2 ori,are freon si ulei dar nu mi baga rece in interior,pe ceas are presiune cand este pornit(cuplat) dar cand il decuplez presiunea pe ceas ramane la fel ca inainte cand era cuplat,intr un cuvint m a disperat ,se poate infunda vreun furtun?mentionez ca vara trecuta a mers normal ,i am dat drumul si iarna de 2 -3 ori pe luna va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru uscator l-ai schimbat vreodata? Se poate sa mai fie si valva de expansiune blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,,am montat un a/c complet  dupa un alt golf,modelul fiind cel cu 4+ 8 pini si releu in tablou,,incarcat tot,ventilatoarele pornesc cand apas butonul  insa compresorul nu porneste,,am luat de la un coleg curent direct de la mufa lui si a pornit compresorul dar fara sa bage frig,,am controlat la ecu pini 33 si 35  nu au curent deloc,,,  ar trebuii schimbat si ecu_ul masinii cu unul care recunoaste ac????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!