Jump to content

Adaptare SOLEX


diaconuliviu
 Share

Postare recomandată

Vreau sa adaptez un carburator SOLEX 31 PIC(T)5 pe o dacia cu motor de 1289 cmc.

Am carburatorul, am urmarit prin fisele tehnice caracteristici si am observat ca acele jicloare de relanti in fise apar ca 52,5 respectiv 45, iar pe al meu sint 30 si 45. Ar trebui sa le schimb?

O alta nedumerire este legata de avansul vacuumatic: stutul de pe carburatorul Solex aferent avansului vacuumatic preia depresiune DEASUPRA obturatorului, nu SUB el (cum e la carfil). SUB el e priza de vacuum aferenta inchiderii socului in frina de motor.

Are cineva graficul avansurilor la Golf?

Stie cineva daca ar trebui schimbate acele jicloare (de fapt cel 30 cu 52,5)?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: Chiar nu stie nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, vad ca nu..

Se poate inchide topicul, m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar zice ca tot broscarii mai misca cate ceva la capitolul teorie... :(\

iaca niste puncte de sprijin

http://www.aircooled.net/gnrlsite/resource...les/jetting.htm

(Carburettor jetting)

http://failsure.net/oacdp/solex.html

(Solex: Selection and Tuning of the Carburetor)

http://www.vw-resource.com/carb.html

(The VW Carburetor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar zice ca tot broscarii mai misca cate ceva la capitolul teorie... :(\

<{POST_SNAPBACK}>

Mda, asa se pare. Asta e.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
diaconuliviu

Am montat, in sfirsit, carburatorul pe Dacia.

Merge bine, chiar foarte bine; o singura obiectie: dupa ceva drum (15 km) cu el cald, in zona "glontului" apare bruma; am observat ca daca il defiletez, creste turatia de relanti si apare un suierat din ce in ce mai pronuntat acolo, deci clar acolo e circulatie intensa de amestec care prin destindere dupa el se raceste; ce pot sa-i fac?

Relantiul e reglat la 800-850 rpm si e stabil, fara oscilatii ca la vechiul Carfil.

Ca o "replica" la acel jivraj, la accelerare de la relanti la turatii medii, se produce acel fenomen de "dat in nas"-asa am si vazut bruma si zona glontului foarte rece compatrativ cu restul carburatorului. Dupa ce aceasta se topeste de pe exterior, fenomenul de "dat in nas" dispare.

Se poate evita? Corpul nu are acea rezistenta de incalzire, nici prelucrarea pt ea. Corpul de rezerva are dar in partea opusa glontului si nu poate fi folosit, are filetul din corp "sters" atit la un prezon (cind l-am defilettat, s-a sters) cit si la un surub de la capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!