Jump to content

Filtru Benzina


smariansilviu
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa contrazic,dar producatorul se refera la alte tari cum ar fi si Germania,unde toate sunt de alta calitate/chiar si carburantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupisor ai dreptate, la 1.4 16v e de 3 bari, la 1.2 nu sunt sigur, presiunea poate fi mai mare deoarece un cilindru de 1.2 are capacitatea de 400 cmc iar la 1.4 de 350 cmc, dar asta e  doar asa o banuiala, important e ce dau softurile de piese pe seria masinii sau prin manualele de reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1.2 12V, cod AZQ am filtru de benzina de 3 bari si daca nu ma insel, intre filtrele de 3 bari si 4 bari , este si o diferenta constructiva, plus ca unele au regulator de presiune, altele nu......la cod motor AZQ, filtrul nu are regulator de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
sebastian stefan

Apropo de filtre de benzina,la ce interval e recomandata schimbarea?

Ce valori aveti la consumul la relanti pe computer?

Acum sa va povestesc ce-am patit eu la schimbare filtrului de benzina.

Cand am schimbat filtrul de benzina cu regulator separat (original al masinii) cu un filtru cu regularor incorporat de 4 bari am observat o diminuare a consumului de carburant,vizibil si pe computerul de bord,consumul la relanti a scazut de la 0,7-0,6 l/h la 0,5-0,4 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ,

 

Saptamana trecuta mi-am schimbat si eu in service pentru prima data filtrul de benzina(masina fiind adusa acum 2 luni din germania) si baietii de acolo au stricat una dintre mufe(cea din mijloc care vine de la rezervorul de benzina) pentru ca nu a vrut nici cum sa iese si mi-au pus o chestie din aia de plastic(nu stiu exact cum ii zice) dar au zis ca nu imi garanteaza ca o sa tina si imi recomanda sa schimb cu tot conducta.Una noua ii cam 200 lei +100 lei manopera.Ma poate ajuta cineva cu un sfat ce as putea sa fac sau daca se poate schimba cumva numai mufa fara conducta??Conducta second nu am gasit,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara!

Am citit pe mai multe forumuri dar n-am gasit nimic concret in legatura cu filtrul de benzina pentru POLO 1.2 12V 65CP AZQ 2003

Poate sa imi zica cineva exact ce filtru sa iau 3 sau 4 bari ,cu regulator de presiune sau fara?

Am vazut ca unii au avut montat filtrul de 4 bari si au avut consum mai mic,adevarul este ca ,consuma putin cam mult

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se inlocuieste filtrul-regulator de 3 bari cu unul de 4 bari, cantitatea de benzina

ce trece prin injector in unitatea de timp va fi mai mare. Sonda lambda va informa 

ECU iar acesta va micsora timpul de injectie.

Consumul de benzina afisat de BC va fi mai mic (integreaza doar timpii de injectie) insa

consumul real va fi probabil la fel ca cel obtinut folosind filtru de 3 bari.

 

Facand o analogie "tampita", e ca si cum s-ar circula cu anvelope avand diametru mai mic

decat cele dedicate masinii insa vitezometrul  afiseaza o viteza mai mare decat cea reala.

Modificat de PL500
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa pun ce trebuie,ca cel din fabrica dar nu stiu exact care este

Am fost la 2 magazine cu seria de sasiu si nu au stiut daca are regulator sau nu

Poate sa imi zica cineva care are aceasi masina si motor ce sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati in catalogul de la mann: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER Katalog Europa/Vehicles/CARS %2B TRANSPORTERS/VW (VOLKSWAGEN)/Polo IV (9N)/1.2 12V AZQ, BME (T5279)

pt.   POLO 1.2 12V 65CP AZQ gasiti 3 tipuri de filtre:

- unul de 4 bari - pt. masinile fabricate > 2005 - il excludem;

- doua de 3 bari unul cu regulator altul fara;

Daca va amintiti numarul de furtune ce se cuplau la filtrul pe care deja l-ati schimbat (daca nu va uitati sub aripa dreapta-spate),

filtrul dvs. este cu regulator - daca la el se cuplau 3 furtune, sau fara regulator - daca se cuplau 2 furtune.

Deci: clar 3 bari si 99.9% cu regulator incorporat (ramane sa va mai uitati sub aripa).

Modificat de PL500
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la filtru si este cu 3 furtunase

 

Multumesc ,un raspuns excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Gonczi Janos

Buna ziua!

 

Am si eu o nedumerire.

Am schimbat pompa de benzina cu una noua de 3 bari. Cel vechi era tot de 3 bari dar nu mai baga de cat 1.5 bari.

Filtru de benzina este cu regulator de presiune.

De la magazin dupa seria sasiului imi da filtru cu regulator la 4 bari. 

Dar daca ma uit la UFI pe site dupa codul motor BMD acolo este trecut filtru cu ergulator la 3 bari. In momentul de fata filtrul vechi de are regulator de 4 bari asa ca pe rampa de injectie am 4 bari.Masina merge foarte bine.

Dar... ma intreb daca las cu regulatorul de 4 bari nu se forteaza pompa si in timp se strica si asta? Oare nu de asta s-a stricat pompa veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca pompa merge mai lejer daca se mareste presiunea regulatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai bun regulatorul de 4 bari in special pentru pornirea la rece.Dar pompa nu va merge niciodata mai lejer cu regulator de 4 bari in loc de 3,din cauza fizicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
florin berdila

Bună am un wv polo 1'2 benzina motor AWY  9n ''și îmi porneste balbait la prima cheie după ce mașina sta multe ore nepornita 'apoi daca poenesye și și opresc o ia la sfert ''și cineva îmi spunea sa pun un filtru de 4 bari unde găsesc asa ceva și va întreb dacă este bun 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!