Jump to content
bluewave

Probleme Cu Inchiderea Centralizata

Recommended Posts

bluewave

salut,

am probleme cu inchiderea (pe a3) ,nu mai functioneaza:

in primul rand e pneumatica (cred...deoarece nu trosneste la inchis deschis)

si dupa ce scot cheia din contact se aude pompa ca merge 10-15 sec fara sa faca nimic adica sa deschida masina.

aveti idee ce s-a stricat si unde este acea pompa(ea se aude din spate stanga ...dar nu vad nimic pe acolo decat subwooferul din dotare)

multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Student Satisfacut

Salut,

In primul rand sa nu uiti sa pui poze cu masina , eventual faci un topic la Masina Mea , sa te vedem la fata :ceuameni:.

Si eu cred ca am acelasi gen de inchidere , pneumatica cum ii zici tu , dar fara telecomanda .

Nu am inteles daca tu ai sau nu telecomanda.

Eu nu cred ca este o pompa pt toate usile - stii asta din surse sigure?, la mie inhiderea se actioneaza cand inchizi manual una din usi sau portbagajul , iar acel sunet se aude dinspre usile actionate , nu dintr-un loc anume .

Eu ma gandesc ca se aude din spate stanga deoarece usa aceea are problema , poate.

Incerca sa inchizi toate usile manual si sa vezi daca apesi butonul de deshidere de pe usa care usi se deschid /care nu.

E prea mult 15 secunde , e clar ca una din ele e blocata . La mine se aude cam 2-3 secunde (ce e adevarat nu am decat 2 usi+portbagaj).

Toate cele bune

Edited by Student Satisfacut

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

la mine in momentul cand incerci sa faci ceva din butonul central din usa de la driver , nu se intampla nimic (se aude doar acea pompa pana la 15 sec)

intr-adevar cand functiona se auzea doar cat ridica sig la usi sau le cobora.

doar ca eu cred ca e o pb la usi deoarece dupa ce am pus vag si am testat () pbagajul a ramas inchis.... si nu mai il pot deschide.....de aici concluzionez ca a avut presiune sa inchida acel clantzau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

deci,

hai sa explic ce am gasit dupa ce am defrisat partea din spate stanga sa ajung la acea pompa care actioneaza inchiderea centralizata.

in pompa in cauza intra 2 mufe care se leaga se sistemul de furtune...

una dintre le (probabil rupata mai demult si ajunsa pe mainile unui merser a fost lipita cu glue , nu inainte sa i se aplice in int o mina de pix....)

acesta a cedat deoarece la montare probabil pompa nu a mai fost fixata corespunzator...

prin urmare am comandat mufele acelea, cotul si un teu poz 9,10,11,12 din desen.

o sa elimin intai acesta cauza deoarece in momentul cand iau contactul pompa incepe sa mearga si se inchide imediat ce astup una din gauri (unde trebuie sa fie mufata).

contrar celeor ce sunt desenate in acea schita (pe care o atasez) portbagajul are motoras electric pe inchidere...

DOC001.PDF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bruce

Bravo tie,si eu am probleme cu inchiderea la masina din semnatura,dar la mine ori merge de la telecomanda ori nu(adica o luna merge normal 2 zile stop,dupa aia iar merge),Tin sa mentionez cand nu merge inchiderea de la telecomanda,nu imi merge nici de la cheie.Scanat cu Vag-Com nu imi da nici o eroare.Dupa cum observ totul e dirijat de cutiuta care ascunde motorasul de vacuum a inchiderii.Pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

pai cutiuta aia nu este doar o pompa de aer ci si un mare montaj care comanda toata inchiderea inclusiv geamurile electrice.

din cate am cercetat (tot intreband la diferiti sh si comparand cu ce am eu pe masina) exista 2 tipuri de module de inchidere cu 2 si cu 3 mufe (pline de fire), eu am cu 3.

cred ca dupa ce desfaci si cercetezi poate cine stie este vreun furtun strangulat iar pompa nu sta fiza si atunci face figuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arabel

ala e ansamblul electronic ce comanda inchiderea/deschiderea prin vacuum. daca este un furtun spart sau iesit de la locul lui sau membrana din sistemul incuietorii, in momentul comenzii de inchidere sau deschidre al masinii sunetul se aude mai mult timp. nu are legatura cu inchiderea gemurilor sau a trapei-daca este cazul, de treaba asta se ocupa modul comfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

bun poate imi explici si mie de ce cand scoteam mufele din acea pompa de vacum geamurile electrice nu mai functionau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rlf

am si eu o problema la inchiderea centralizata !!am fost la service si mi-au spus ca e de la calculatorul de confort acelea spate stanga,si anume un motoras din el e spart,dar de pe cheie se deschide portbagajul dar restu nu merge.un astfel de calc costa cam 28 de mil fara TVA si chiar nu as da atatia bani pe unu un sfat se poate ????o locatie de dezmembrari sau nush???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kostas

Pe soseaua Mihai Bravu intre Calea Vitan si Splaiul Unirii vei gasi o multime de magazine cu piese din dezmembrari.

O alta varianta ar fi sa cauti si pe eBay un modul confort pentru masina ta. Se gasesc si acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

rlf,dezmembrari sau ebay . chiar acum o sapt am vazut in uk inchiderea cu 120lire sh binenteles. eu acum un an am dat pe ea 100e tot sh (vezi ca se potrivesc si de pe a4, a mea asa e acum...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin_bm

e inchidere vacuumatica?daca da,gasesti in dezmembrari la 50E second

Edited by calin_bm

Share this post


Link to post
Share on other sites
bulldog_cox

salut, nu e un a3 ci e un s6 c4 1996 dar problema e tot la centralizata, am inchidere cu vacum si pe cheie buton care actioneaza centralul printr-un senzor, prin unde infrarosi cred pentru ca nu actioneaza decat de la o distanta mica de 1-2metri...pe partea dreapta s-a stricat senzorul, intrabare este daca pot pune o alarma aftermarket, sau ce sa ii pun care sa foloseasca centralul actual si sa mearga si de la o distanta mare prin unde radio

imi puteti da mai multe detalii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
robocopu

Va salut, hai sa va spun ce am patit ieri dimineata, ma duc la masina sa plec la servici, dau sa o deschid din telecomanda si nimic, mai apas si nimic, si imi spun ca in sfarsit s-au terminat bateriile si trebuie sa le schimb, deschd frumos cu cheia dar surpriza in loc sa se deschida toate usile s-a deschis decat cea de la sofer,in fine nu dau prea mare importanta si ma duc si schimb bateriile, ma intorc la masina dau sa o dechid si absolut nimic, bag cheia in contact, a recunoscut-o fara nici un fel de probleme si am plecat la un magazin local de piese sa intreb si eu despre problema mea, baiatul de acolo mi a spus ca poate mi s-a stricat "calculatorul" care controleza inchiderea si geamurile , care nu se deschide nici unul din toate 4 si ca piesa asta e vreo 370 de lei, dar ca sa fiu sigur sa ma duc la serviceul lor si sa o bage pe calculator sa vada sigur, ma duc acolo o baga pe calculator, o rapciuga de laptop si niste maimute care il operau, de nu au fost in stare sa imi spuna absolut nimic dar m-au taxat cu 50 Ron, nu mai trebuie sa va spun cati nervi aveam de imi venea sa ii strang de gat pe toti, am vorbit cu un prieten care are vag comul si ma duc la el astazi dupa amiaza sa vedem ce zice si la el. Personal cred ca poate fi din acea piesa care controleaza inchiderea si geamurile avand in vedere ca astea sunt singurele care nu merg, avand in vedere ca oglinzile electrice merg si ele nu sunt controlate de acea piesa.

Poate cineava sa imi spuna si mie unde este localizata acea piesa sa ma uit la ea, o fi vreo mufa iesita ceva, pentru ca sincer nu imi explic cum se poate intampla asa ceva peste noapte,seara merge si dimineata nu mai merge, ceva nu se leaga .

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
robocopu

Va rog imi poate spune si mie cineva unde este localizat acest modul confort, eventual o schema ceva cum se ajunge la el,pentru ca eu in mintea mea ma gandesc ca nu are cum sa fi pompa centrala care controleaza inchiderea centralizata de care s a discutat mai sus pentru ca logica mea imi spune ca pompa daca este buna dar nu are cine sa ii trimita informatia adica acest modul confort , ea nu are cum sa actioneze.

Va multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites
flo_tiesto

mergi in spatele amsinii , deschizi portbagajul , in partea stanga ai acea usita sua cum ii spune , o deschizi , iar acuma .. undeva in zona stopului vei gasi pompa vacumatica , e o cutie , dreptunchiulara , la masina mea e invelita intr-un burete (cred ca pentru vibratii)

Share this post


Link to post
Share on other sites
luc2505

Cum verifici pompa de vacum:

Desfaci pompa si o analizezi vizual.

Pompa are o parte mecanica si una electronica.Masinile peste 98' au confortul intergrat in electronica pompei. Ca sa intelegi cat de important este, daca vei incerca sa deschizi un geam electric in timp ce pompa nu este conectata o sa vezi ca nu va merge. Si cand te gandesti, La masinile din 1996 de exemplu, nu are nici o legatura, merg geamurile electrice si fara pompa.

Asadar, sa revenim la partea mecanica si partea electronica.

La partea mecanica desfaci componenta deasupra motorasului (alea 3 suruburi) si te uiti sa vezi daca nu e sparta rotiza de grafit. Daca e sparta e cea mai simpla solutie... se inlocuieste cu alta de pe alta pompa, nici nu conteaza ce cod are. Daca nu e sparta, pune partea mecanica la loc si indrepta-ti atentia catre partea electronica.

La partea electronica te uiti foarte atent pe integrata la toate lipiturile si la circuite sa nu fie intrerupte/oxidate. Daca ai pe cineva priceput poate reface lipituri sau sa masoare componentele sa vezi daca ceva e in scurt. totodata poti pune placa desfacuta in cuple si cuplezi si decuplezi din cheie...si astfel vei auzii daca releele cupleaza si poti vedea daca motorasul este comandat.

Daca nu merge, NOTEAZA codul de pe pompa si apoi monteaza pompa la loc. partea electronica se potriveste doar de pe pompa cu acelasi cod.

Daca iti gasesti pompa cu acelasi cod (adica electronica se potriveste la tine) dar partea mecanica e stricata, NU CONTEAZA. O vei schimba cu cea de la tine, care mai sus am stabilit daca e buna sau nu. Zic nu conteaza pentru ca la cat de greu vei gasi EXACT acelasi cod vei fi fericit sa iti muti tu partea mecanica.........

mie spre exemplu imi lipseste partea de deasupra motorasului (rotita de grafit).....as fi interesat daca cineva are o pompa cu partea electronica stricat sa mut motorasul la mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin Grec

Salut,

Aceiasi problema o am si eu la un a3 din 2002. Din cate stiu, s-a mai umblat la modulul de comanda din spate. Acuma nu merg nici inchiderea centralizata nici geamurile electrice.

Am pus vcds si nu pot sa intru in modulul de confort (46) . Sa fie modulul de confort de vina sau sa fie problema cu pompa de vacuum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

La A3 - incearca sa te conectezi pe 35 - inchidere centralizata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin Grec

Am incercat si la Central Locks , dar aceiasi problema . Am inteles de pe forum-uri ca ar fi o problema la pompa de vacuum, aia din portbagaj partea stanga. De acolo ar fi problema si la inchiderea centralizata si ar trebui sa fie si la geamuri. Dar nu se aude pompa actionand, deci ar fi o problema electrica. O sa incerc sa verific pompa, eventual o inlocuiesc cu una din dezmembrari. Asta ar fi una dintre variantele acceptabile, fara cabluri intrerupte pe traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

Vezi ca pe ebay.de am vazut kit de reparat partea din pompa de vacum. Si de la A4 se potriveste pompa cu modul de confort pe A3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Florin Grec

Dar din cauza pompei de vacuum sa nu mearga nici geamurile electrice?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

La mine in momentul cand scoteam toate mufele de pe acel modul de confort (3 la numar) nu mergeau geamurile.

Poate la tine pompa nu are nimic, ai incercat sa o desfaci (in principiu se rupe un plastic in ea si din cauza aia nu mai functioneaza), poate cu modulul de confort s-a intamplat ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusquattro

Am si eu o problema la A3 1998 1.8T.Acum ceva vreme am constatat ca nu se mai inchid /deschid usile din telecomanda , daca incercam sa incui/descui cu cheia functiona doar usa respectiva(geamurile functionau normal).Am crezut ca se rezolva daca schimb bateria telecomenzii dar nu a fost asa ci a fost siguranta arsa,am schimbat siguranta si acum pot sa incui/descui usile doar din cheie.De ce nu mai functioneaza inchiderea din telecomanda?Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

fa o scanare, vezi ce erori iti apar - in campurile de masura - acolo trebuie verificat daca receptioneaza telecomada, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri