Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Felicitari pentru turbina GTB2260vklr o sa faca treaba super , rezista la presiune mare lag mai mic este super turbina !

Link către comentariu

Mersi tuturor!

Turbina promite sa fie intradevar geniala, ca si compromis. In mod evident nu raspunde ca un 1646, dar pentru daily-drive este extrem de suficient raspunsul de la 2000 rpm in sus, in conditiile in care momentan softul e destul de conservator si nu o ajuta prea mult (sunt smoke-free, dupa cum puteti vedea si mai jos).

@quattro3001 este 2060, nu 2260 :)

Mai jos am pus un filmulet in care sunt urmarit de @Zyx Primul apex este complet ratat pentru ca pedala s-a intarit brusc si ABS-ul a blocat rotile cum a vrut el (investighez)... se poate observa fum in stanga jos.

 

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Momentan merg cu acelasi soft TCM stage 1 pe care il am din 2008 (cu update in 2014), facut pentru configuratia stock, deci nimic agresiv. Nu am pus masina pe dyno vreodata, dar avand in vedere ca injectoarele mele (038 130 073 BQ) nu pot mai mult de 185 cai, probabil acum fac 180-185.

Link către comentariu

@petruDRG Multumiri intarziate pentru poze (se pare ca nu imi mai urmaream propriul topic :)) )

 

DSC_0049B.jpg

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu crezi ca a sosit timpul sa o urci la un 270 cai? Injectoarele sunt suficiente, turbina o ai sus deja..ce mai astepti? :)

Link către comentariu

In hobby-ul asta, timpul e foarte legat de bani :). Saptamana viitoare urmeaza o evacuare de 2.5" cu catalizator sport, in primavara sper sa refac traseele de aer, sa pun intercooler-ul de S3, sonda EGT si un radiator suplimentar pt ulei, apoi urmeaza sa shimb injectoarele (ale mele nu sar de 190-200 cai si asta cu mult fum) si evident resoftarea. Turbina este capabila de 270, insa eu sper sa obtin un setup fiabil pe la 230-240, avand in vedere ca masina papa des circuit.

Link către comentariu
  • 1 year later...

In sfarsit se apropie momentul cand o sa ma intorc pe circuit, asa ca probabil e cazul sa prezint, pe scurt, ce s-a mai intamplat cu masina.

In 2017 nu am mai ajuns pe track pentru ca am vrut sa vad masina intr-un setup safe si satisfacator inainte, iar asta nu s-a intamplat asa repede :). Initial am schimbat duzele injectoarelor mele cu un set FIRAD 80+, si apoi am montat o axa Dbilas 272° / lift: 9,8. Aceste modificari au necesitat lucru custom intens pe parte software, avand in vedere ca duzele sunt sensibil mai mari (cu soft original dadeau motorina pt. 208 cai!!!), injectoarele au fost reglate mecanic la o alta presiune de deschidere a injectiei principale si sunt mai mici decat cele folosite in general (au pompa de 7,5), iar axa Dbilas are came de injectie diferite fata de o axa OEM pt. DPF (care are came mai agresive). Pe langa asta, am fost foarte dezamagit de calitatea axei cu came (vedeti poze mai jos) si de efectul montarii ei (consum marit la ralanti si in mers), si desi am vrut initial sa revin la o axa OEM, am incercat sa vad daca pot scoate ceva cu ea. Deocamdata totul pare sa mearga bine.

Acum o luna am finalizat si traseul de aer turbo-IC-admisie si am montat un intercooler de S3, modificat pt. traseul clasic de pe 1.9/2.0 TDI-PD DPF.

In tot acest timp, masina si-a facut cu brio treaba de daily-car, cu toate interventiile de intretinere necesare.

Momentan masina a ajuns sa mearga foarte corect pe toata plaja de ture, curat (fara fum) si cu temperaturi foarte ok. Ralantiul e impecabil, singurele ezitari fiind la pornirile la cald sau la foarte rece (sub 0 grade).

Astept acum niste ceasuri maxidot, pe care vreau sa le imperechez cu o interfata Polar FIS, pentru a putea monitoriza macar temperaturile la ulei si admisie aer, pentru a vedea cum sta masina si pe circuit. Din pacate sonda EGT si radiator suplimentar de ulei inca nu am reusit sa pun, dar sunt in plan. Sper sa ma intorc pe circuit cat de curand :icon_bounce:

 

146755134_ICModstef.thumb.jpg.4c8612558a04119662d9347bc3c1cf32.jpg

500027492_ICModstef2.thumb.jpg.fd3b0d930ec3c770d0d75434564f6641.jpg1621845179_DSC06168bis.thumb.jpg.2ace6c49694e82902248a2a7fb8e4d61.jpg

Link către comentariu

Dbilas, Veicomer sunt niste tiganii de axe, astia iau axe normale si le refac, nici cea de pe Darkside nu e ok, are lobul prea ingust...mergi pe Rosten sau chiar cea de 2.0 sdi.

Link către comentariu

@~LauR~Da, asta e si banuiala mea, ca e un regrind la o pocnitoare de axa AE, desi aveau doua modele disponibile la comanda, una regrind si cea pe care am comandat-o eu, care trebuia sa fie facuta de ei.

Am in plan sa o schimb la un moment dat, dar deocamdata, avand in vedere ca masina merge ok, incerc sa-mi scot banii pe ea :)

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

da da da, asculta-l pe Laur la faza cu axele de 2.0 sdi :D

 

Link către comentariu
  • 1 year later...

Salut! Masina traieste si functioneaza excelent. Au venit si ceasurile maxidot+interfata polarFIS, asa ca am putut merge linistit pe circuit, avand macar temperaturile la apa, ulei si admisie disponibile permanent (mai am in plan o sonda EGT OEM pe care sa o infig in evacuarea custom).

Am schimbat corpurile de injectoare cu pompe de 7.5mm cu cele de 8mm de pe motorul BWE (vandut doar in SUA), si masina s-a schimbat mult in bine, mai ales la turatii joase/sarcini mici, si la porniri, unde cele vechi faceau mai greu presiune.

Am ajuns si pe circuit, din pacate doar de doua ori anul asta. Prima data cu niste FZ-201 soft, vechi si uzate, cu care a fost destul de frustrant sa ma dau, iar a doua oara cu Federal 595 RS-PRO noi, cu care am reusit un nou best lap de 2.03.4. Nu am de gand sa vand prea curand jucaria, ci mai degraba sa continui sa ingrop bani in ea :)).

Bafta!

 

 

IMG_20191026_172537 bis.jpg

IMG_20191026_172559 bis.jpg

Link către comentariu

Am atins maneta din greseala, dar nu pot sa zic ca mi-a parut rau :D

Am mai facut o compilatie de la track-day-ul trecut....

 

Link către comentariu

Aproape smoke Free!! :))... Tot cu 2060 mergi?... Frumos hobby dar cred ca înghite mulți bani!! :)... Mi-aș dori sa ajung și eu odată măcar pe un circuit dar sunt cam fricos :)... 

Link către comentariu

Sincer, chiar e destul de curata. In daily drive nu prea adun nimic pe haion. Totusi sunt acolo 21 de ture full gas (aprox 90km) :). Da, tot 2060 si n-am de gand sa o schimb. Acum fac 1.3 bar la 2000rpm, mi se pare un compromis foarte bun. Cu fumul stau ca in filmul de mai jos, cu mici variatii :). Ti-e frica de costuri sau... ? :)) Ai circuit aproape

 

Link către comentariu

Nu pare sa dea fum prea mult, sunt obișnuit cu mașinile de la drag, toți cei cunoscuți sunt cu "drag-ul".... Și de costuri sunt puțin speriat, dar mai mult frica de necunoscut și de ce se poate întâmpla acolo!!! 

Poate ca o părerea strict despre ce ai pune la început pt un începător nu ar strica(aici ma refer anvelope, frâne, suspensie etc)... Și care sunt circuitele care le-ai recomanda pt un începător, pt mine cel mai ușor as ajunge la Hungaroring, dar îmi pare periculos!! :)

Link către comentariu

Da, nu ar strica un topic de "How to" pentru cei interesati de asa ceva venind din partea cuiva experimentat. :)

Link către comentariu

Foarte bune informațiile, puțin mi-ai tăiat elanul cu accidentul de la MotorPark deși vad ca este vorba de moto, in mașina cu siguranță esti ceva mai sigur! 

Ai ideea unde se poate găsi un calendar pt Hungaroring pt sesiuni de open track? 

În cazul frânelor, eu cred ca sunt acoperit, am 2 seturi, unul de Porsche Cayenne, dar parca nu e la fel de util cum sunt cele Brembo Junior GT.... Și cred ca am sa folosesc dacă voi ajunge cele Brembo, acolo am mai multe opțiuni pt plăcute... Ce alte recomandări și de unde am putea comanda plăcute, în afara de cunoscutul DS2500 (aici ma refer la Pagid, carbone lorraine)... Dacă exista niște site-uri românești, ar fi excelent! 

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!