Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Mersi! Sta bine intr-adevar si am incercat sa scot cat am putut din era, dar mai trebuie niste tupeu si indemanare. Am avut insa probleme cu franele (se vad vibratiile pe filmare) dar anul asta o sa fiu super-ok si la capitolul asta. Mai ramane sa vad daca pot ($) lucra si la putere.

Link către comentariu

Mda, era cam convins ca nu are cine sa-l faca, motiv pentru care nu prea se uita in oglinzi. Sau daca se uita, cu atat mai grav faptul ca nu m-a lasat sa trec, si a mai dat si in frana total aiurea dupa ce s-a bagat in fata mea. Bine ca nu l-am colorat un pic cu albastru.

Link către comentariu

Nurburgring-ul e considerat drum public, daca ai Casco si extern e ok.

In schimb pentru H-ring cei de la Caso mi-au spus ca daca am asigurarea si pt "off road" e ok. Acum nu stiu daca s-a mai modificat ceva, eu am fost in urma cu 2-3 ani..

Sa iti faci asigurare acolo, parca se putea ceva dar nu mai tin minte :(

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

La nemti sau la englezi este exclus Nurburgring-ul din orice polita Casco.. sunt patiti  :). La noi teoretic esti acoperit de Casco extern, dar exista si la noi prin contracte excluderi de genul "pagubele produse ca urmare a utilizării vehiculului asigurat la concursuri, întreceri sau antrenamente" cum am eu la Allianz, si poti ajunge sa te certi cu ei si sa interpretezi pe toate partile la ce se incadreaza mersul pe drumul public Nurburgring :))

Link către comentariu

Este bine de stiut , si multumesc pentru informati , dar nu exista posibilitate de a face o asigurare acolo in "iadu verde"? ca poate ma emotionez si scap volanu  :Driver:

Link către comentariu

Se pare ca m-am inselat cu nemtii. La ei esti acoperit de asiguare pe Nurburgring, dar ca sa faci asigurare la o firma nemteasca trebuie sa fii rezident in Germania iar masina sa fie inmatriculata tot acolo. De alte variante la fata locului nu am auzit. Cel mai safe probabil e sa inchiriezi masina acolo.

 

http://bridgetogantry.com/2/index.php/nuerburgring-guide-by-btg/46-guides/344-nuerburgring-insurance-an-inconvenient-truth

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Acu' doua saptamani am montat franele AP Racing si am schimbat kit-ul de bare antiruliu H&R 26/22mm cu cel de 28/24mm.

Ma batea de ceva vreme gandul sa trec la kit-ul mare de sway-bars, iar venirea franelor mi-a fortat oarecum decizia. Asta pentru ca noile frane imi cer distantieri pe actualele jante, si cum atingeam oricum si fara distantieri pe strada si circuit, am preferat sa incerc rezolvarea problemei cu atinsul printr-un upgrade care sa-mi aduca si un plus de performanta, in detrimentul solutiei aripi evazate, care insemna o cheltuiala cam mare doar pentru rezolvarea problemei (sigura, e adevarat). Momentan, nu am mai reusit sa ating pe drum public, dar testul adevarat va fi in Karussell si alte viraje cu solicitari foarte greu de replicat pe drum public.

Montajul franelor a decurs fara probleme. Totul a fost bolt-on. Am reusit sa pastrez inclusiv scuturile de noroi din spatele discului. Franele sunt in stare excelenta, practic noi. Aveti mai jos o poza comparativa intre placutele DS2500 "uzate" primite in kit si placutele RS29 noi.
 

post-13132-0-72536700-1395256630_thumb.j

Singura problema a fost lipsa a inca unui set de saibe de reglaj pentru a centra perfect etrierul pe disc. Urmeaza sa imi fac niste saibe de grosimile necesare si sa fac reglajul la zecime de mm.

post-13132-0-15621500-1395256637_thumb.j post-13132-0-46297000-1395256641_thumb.j

Atat franele cat si sway-urile au adus un plus clar de performanta care se simte si pe strada. Frana este extrem de responsiva si modulabila, iar sway-urile, desi in zona de compresie initiala nu se simt aproape deloc fata de kit-ul mic, sunt clar mai rigide la solicitari majore. Dar testul adevarat va fi facut acolo unde le este locul... pe Nurburgring :).

 

post-13132-0-83635700-1395256645_thumb.j post-13132-0-87990800-1395256652_thumb.j post-13132-0-40397500-1395256704_thumb.j post-13132-0-15315500-1395256711_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa ce am pus franele AP Racing, am fost nevoit sa vand jantele de 16 si am inceput sa caut jante de track si inlocuitoare pentru iarna. Deocamdata nu am gasit decat inlocuitoarele de iarna, respectiv un set de jante OEM 7.5x17 model Goal, pe care deocamdata am pus semislick-urile. Din pacate si astea au nevoie de distantier pentru a trece de frane, asa ca ramane sa gasesc altceva pentru track (mai usor si cu clearance mai bun, fara a fi nevoit sa pun distantieri sau un ET mic, pentru ca ating in aripi).

post-13132-0-40567300-1396977993_thumb.j post-13132-0-50116400-1396977998_thumb.j

De asemenea am schimbat si gumele de vara, deoarece nu ma mai simteam in siguranta cu cele vechi pentru drumul la Nurburgring si retur. Am mers tot pe Good Year Asymmetric 2, care m-au socat inca o data cu talonul lor extrem de moale si flexibil :))  . Un cauciuc excelent pentru aderenta in orice conditii si confort, dar care sufera implicit la capitolele stabilitate/feedback in directie si durabilitate.

post-13132-0-01901400-1396978030_thumb.j

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Pentru track n-ar merge niste Team Dynamics pro race 1.2?

 

Cunosc senzatia cu GY Asymm 2. Asa de moi erau si 1?

Nu de alta, dar si cu presiune 2.2 pe fata sunt cam moi. Imi e mai frica de galme cu astea decat cu PS3 225/40.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sunt foarte ok Goal-urile, pacat ca nu le poti lua pe circuit. Cum a zis George, poate TD-urile sunt solutia, mai ales ca se fac exact pe cerintele cumparatorului...sau poate gasesti niste Ultraleggera cu ET ok.

 

Have fun in continuare pe sesiunile de circuit si drive safe!

Link către comentariu

Ca dimensiuni ar fi perfecte pro race 1.2. Nu ma incanta insa design-ul lor, calitatea lacului si greutatea destul de mare comparativ cu ceva gen Ultraleggera (9kg vs 7.6). Si sau cam si scumpit. Incerc sa vanez ceva Ultraleggera second, dar nu apar decat cu et35.

 

Asy 1 erau total diferite. Mie mi-au placut la nebunie, erau un adevarat cauciuc hardcore de strada ultra high performance summer. Adica aveau un talon mult mai rigid, amprenta la sol ceva mai lata si compound mult mai dur, care cerea temperatura dar rezista la cald si care era mult mai durabil. Acum na, ii pot intelege si pe astia de la GY, probabil erau destul de putini ca mine in target-ul de vanzari, majoritatea erau agasati de lipsa de confort, zgomotul crescut si grip-ul scazut la rece (la 10-15 grade de ex.). Pana la urma si eu am ales sa merg tot pe Asy 2, desi stiam cum sunt, perferand in general acum confortul si lasand tavaleala pentru semislick.

 

L.E. Mersi Mike! Cel putin tura asta la Nurburgring o sa merg pe Goal... sper sa nu-mi roluiesc aripile fortat :).

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Da Rave, mersi pt. link. Stiam de solutia respectiva, dar mie mi se cam par bani aruncati (I ain't dubbin' :) ). Am preferat sa schimb barele anti-ruliu si sper sa gasesc jante de track care sa-mi rezolve problema. Pe drum public, mai ales cu Asy 2 care sunt ceva mai inguste, ating foarte rar cu jantele actuale si distantieri montati.

Link către comentariu

Ma gandeam ca astea ti-ar putea permite sa pui jante cu ET 35, care ar trece de frane fara distantieri si nici n-ar atinge. Si jantele de strada, cum le-ai luat asa poti sa iei si altele, ca tot ziceai ca ce apare e cu ET 35. ;)

Link către comentariu

Pe fata as avea libertate maxima cu aripi, e adevarat. Problema e ca ating chiar si pe spate cu ET echivalent 40 (am ET 50 cu distantieri de 10). Pe Nurburgring mi-am deteriorat carenajele spate. Din nu stiu ce motiv, noile brate spate (cele cu bucse care ruginesc) nu imi mai permit cadere mai mare de -1.4 pe spate, asa ca ET35 este exclus pe spate.

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!