Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

nicusor_pintilie

Da bine rau pe circuit daca ii pui niste faruri cu lupa pe xenon e completa ;) Drumuri Bune...

Link către comentariu
aurelian.paratu

Frumoasa masina, iar lipita de asfalt e beton. De cel din spatele volanului nu mai zic. .......Iar copilotul face toti baniicred ca a dat cele mai bune indicatii...felicitari inca odata

Link către comentariu

Mersi frumos baieti! Copilotul e baiat de nota 10, adevarat. Sunt multi fotografi pe pista care urca apoi pozele pe site-uri, si tu stai si cauti pana te gasesti. Se pot obtine si pozele originale (fara watermark, rezolutii mari) dar costa intre 5 si 10 euro/poza. Pretul pentru mine este foarte mare, dar pentru majoritatea celor ce se dau acolo cred ca e foarte ok (GT3RS si M3 sunt cele mai comune masini acolo :) )

Link către comentariu

Foarte cool pe n-ring, mi-a placut cum ai mers, sigur a fost prima tura ever ? Abia astept sa ies si eu pe circuit cu ea! ...la anu :)

Link către comentariu

Mersi mOFO! Au fost primele 30 ture reale pe Nring, au mai fost unele virtuale inainte si multe vizionari pe iutub :). Ramane stabilit, ne vedem la anul pe Hring sau .... la Adancata!

Link către comentariu
  • 6 months later...

Dupa ce anul trecut mi-a cedat urechea de prindere a bieletei anti-ruliu de la amortizorul stanga fata, acum am constatat ca mi-a sarit "super quality coating"-ul de pe tija amortizorului dreapta si deja a inceput sa iasa ulei pe la o-ring.

Data trecuta am stat fara amortizor 1 luna jumate (pentru ca fritz il asteapta intai pe al meu, il analizeaza si abia apoi se indura sa-ti dea amortizor la schimb sa poti merge si tu cu masina). Sa vedem cum scap de data asta.

Avand in vedere ca garantia imi expira la sfarsitul lunii mai, iar pe 12-13 iulie vreau sa fiu la Nurburgring, ma vad nevoit sa dau jos amortizorul cat mai repede, ceea ce inseamna ca spun pas la Hungaroring-ul de pe 13 mai. Nu mai am mult pana la sevraj, dar asta e dry.gif Trebuia sa fi mers cu Phara pe 25.

Mai jos aveti poze cu ambele B16 fails

 

post-13132-0-65352200-1367332931_thumb.j post-13132-0-81862100-1367332940_thumb.j

post-13132-0-54541100-1367332950_thumb.j post-13132-0-37808400-1367332957_thumb.j

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Chiar atat de grav e de nu poti merge cu ele asa ? Pana in iulie ai 2 luni in care poti rezolva de la Hungaroring !

Link către comentariu

Pot merge fara probleme, dar ma preseaza garantia si, in oarecare masura, si Nurburgring-ul. Nu as vrea sa risc nimic, ca anul asta chiar nu mai am cand sa ajung la Nring, iar la anul nu stiu daca mai am unde sa ma duc.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Cu gandul la excursia urmatoare la Nurburgring, am mai facut o compilatie cu momentele mai interesante din excursia anterioara. Puteti vedea masini mai interesante pe care sau care ma depasesc, pierderi de aderenta si vizite pe ogor, zone in care merg mai bine sau nu, cat de alunecos poate fi circuitul ud etc etc.

Phara, de la sec 15 ma cert un pic cu virajul tau "preferat" smile.gif

 

 

Enjoy!

Link către comentariu

Ce ciudat, sa mergi cu asa viteza si sa treaca unul pe langa tine de parca stai pe loc :))

Bravo, se vede ca ai experienta!

Apropos, cum este prins eleronul tau? Are suportul sub el sau direct cu mastic?

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Mersi mersi! Nu stiu ce cohones am avut, dar stiu ca posteriorul era foarte incordat :)). Chiar daca am ceva ture la activ pe circuit si imi cunosc binisor masina, pe Nurburgring m-am simtit ca un nou-nascut (era sa zic sugar), nicidecum experimentat :). Iti trebuie cateva sute de ture p-acolo ca sa mergi mai relaxat, si relaxarea nu e neaparat un lucru bun :).

 

Eleronul e OEM, si parca imi aduc aminte ca era si un kit de montaj inclus (tot OEM). Sincer nu am asistat la montaj si nu stiu ce e sub el, sry.

 

 

 

 

Link către comentariu

Da, stiu de plasticul de care se prinde, eu o sa incerc sa-l pun fara, direct cu silicon.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am incheiat a doua mea excursie la Nurburgring si pot sa va anunt cu fericire ca scopul principal a fost atins: ne-am intors intregi si noi si masinile. Noi fiind eu si Rex veniti din RO si Mocris pe care l-am intalnit acolo. Trupa a fost mica dar ne-am distrat pe cinste... Mocris a facut cateva ture pasager cu noi si apoi a spart gheata intr-un Swift, iar eu cu Rex am incercat sa gasim compromisul intre rapiditate si siguranta... in plus l-am corupt intr-un final pe Rex la niste urmariri gen Hring si au iesit niste filme dragute  :Devil:

Masina a avut atat parti excelente cat si unele frustrante:

+++ desi nu am putut obtine camberul dorit pe spate, setup-ul suspensiei a fost foarte ok (un minus ar fi ca ating in Karusell si  cu fata, si cu spatele, si chiar am deteriorat carenajul spate)
+++ gumele Federal FZ-201 mi se par excelente... grip cu carul si destul de predictibile si progresive... le-am cam facut insa praf pe cele de pe fata (poza mai jos)

post-13132-0-15820700-1374525754_thumb.j
+++ nicio problema de fiabilitate la motor

- - - motorul a fost afectat negativ de temperatura si greutatea rotilor m-a penalizat si ea... aveam viteza max. cu 10km/h mai mica pe unele zone de accelerare fata de anul trecut, cand mergeam cam la 10 grade si cu cauciucuri mai usoare de strada
- - - franele mi-au vibrat oribil tot drumul spre Nring si pe circuit, ajungand acum sa fie aproape inutilizabile (veti vedea pe filme cum imi vibreaza camera pe franare)... asta a fost un aspect care m-a frustrat foarte mult pe circuit, pentru ca eram obligat sa franez mai din timp si mai putin intens, si uneori chiar ma speriau vibratiile si ma gandeam ca ar trebui sa ma opresc din ture.

Concluziile ar fi trei:
1. Discurile Tarox sunt intr-adevar foarte rezistente (m-au tinut 3 ani, cu 4 trackday-uri la Hring, multe Chei si un Nring pe care am mers pe ploaie cand au si prins ceva vibratii, iar cele Brembo au inceput sa vibreze dupa o Cheia si sunt praf dupa un Nring si 6 luni de utilizare)
2. Placutele Carbotech RP2 sunt prea agresive pentru sistemul meu cu etrieri OEM cu un piston, care solicita discul neuniform si ajung sa creeze prea multa caldura in discurile de 312
3. Trebuie sa schimb ceva la frane :unsure:

Cu toate astea, am reusit sa ma distrez pe cinste si sa plec cu masina intreaga de acolo. Au fost cateva emotii, dar am scapat. Majoritatea momentelor tensionate au fost cauzate de trafic. Eu si Rex ne tot motivam inainte de ture sa fim precauti, sa ne lasam marja de siguranta, si in general faceam asta cand nu aveam masini in fata. In trafic este insa mult mai greu, pentru ca am intalnit multe masini care erau mai lente pe viraje dar cu mai multa putere ca mine, si daca nu aveau bun simit sa ma lase sa trec, trebuia sa ma apropii mult de ele , sa "presez" soferii pe viraje, pentru ca pe accelerare nu aveam nicio sansa, iar asta era de multe ori periculos pentru ca erau imprevizibili. Am fost totodata socat de tupeul, inconstienta, lipsa de atentie si nepasarea pentru viata proprie a multor motociclisti. Mi se pare o mare greseala prezenta in acelasi timp pe circuit a motoarelor si masinilor.

Una peste alta a iesit frumos. Mi-a parut rau ca nu am prins tura libera pentru a putea compara timpul de anul asta cu cel de anul trecut (cand eram boboc pe Nring si am mers pe cauciucuri de strada), dar nu pot spune ca nu sunt incantat de faptul ca am reusit 4 ture sub 9 min. Sper sa existe si o urmatoare excursie, si atunci poate vor fi ture mai libere, frane perfect functionale, Acidutz mai experimentat si timpi implicit mai buni. Oricum subliniez ca gandul principal care m-a urmarit a fost sa nu dau cu albastru pe pretiosii parapeti :D.

Mai jos cateva poze si in curand si filme...

 

post-13132-0-46284000-1374525764_thumb.j post-13132-0-09636700-1374525793_thumb.j post-13132-0-68767800-1374525797_thumb.j post-13132-0-79348200-1374525803_thumb.j post-13132-0-77069000-1374525809_thumb.j post-13132-0-31009800-1374525814_thumb.j post-13132-0-41812600-1374525841_thumb.j post-13132-0-14407200-1374525776_thumb.j post-13132-0-75229900-1374525787_thumb.j

Link către comentariu

Bravo!

Tu si Rex faceti echipa buna. Evacuarea ta e schimbata sau stock?

Link către comentariu
Despre timpi si cauciucuri... am avut 4 ture sub 9 min, cea mai buna fiind tura 23 din 25, care a masurat 8:57.32. Pare foarte precisa masuratoarea, dar nu e chiar asa pentru ca e cam greu sa iei repere pe filmare la Nring, deci o sa iau pt. siguranta 08:57.4. Anul trecut am masurat un 09:02.32, deci ar fi o imbunatatire a timpului cu 5 secunde.
 
As fi vrut sa pot avea o cuantificare clara a avantajului adus de semislick-uri, dar nu cred ca diferenta de 5 secunde este foarte relevanta pentru ca au intervenit mai multe variabile:
 
- masina nu a mai tras la fel, fiind afectata de temperaturile mai mari (20-25 grade si soare in 2013 vs 05-10 si nori in 2012) si de greutatea rotilor (semislick-urile au cam 1.5kg mai mult decat gumele de strada, si din pacate la 160 cai se simt)... temperatura a fost insa un avantaj pentru aderenta gumelor
- franele au fost praf anul asta (vibratii in discuri)... desi am avut ceva vibratii si anul trecut, nu m-au obligat sa franez mai devreme sau mai usor cum s-a intamplat acum
- desi eu teoretic am progresat, practic am mers foarte prudent in turele libere (inclusiv in asta) si implicit departe de limita de aderenta a semislick-ului. Paradoxal, desi aveam putine ture, anul trecut am mers mult mai tare si foarte aproape de limita de aderenta a gumelor de strada (ma si sperii cand ma uit la best-ul de anul trecut si vad cum aluneca masina in unele viraje :) )
 
Traficul, desi un pic mai liber anul trecut, nu cred sincer ca m-a incetinit considerabil nici anul asta.
 
Acestea fiind spuse, sunt sigur ca masina, cu franele in mintile ei si condusa cu ceva mai mult tupeu din partea mea, poate produce un timp mai bun pe semislick... sper sa imi pot dovedi asta in viitor :).
 
Mai jos tura... promit ca urmatoarele filme vor fi mai putin plictisitoare :)

 

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
  • 6 months later...

Dupa ce din 2011 nu am mai facut la masina nimic decat sa schimb discuri ovalizate si placute uzate inegal, , am realizat ca  trebuie sa fac un upgrade major la frane pentru circuit.

Optiunea initiala NQSBBK (etrieri brembo/porsche pe disc de 312) nu a ramas si alegerea finala, deoarece exista posibilitatea ca intr-un viitor glorios sa fac si un upgrade de turbo, si atunci NQSBBK ar fi trebuit si el schimbat. Asa ca am analizat optiunile si m-am hotarat la un kit Stoptech 328*28 nou. Dar pana sa dau comanda, a aparut asta

BBK AP Racing 330*28 cu 10.000 km la bord si o singura tura de Nring. Totul a mers bine si kit-ul acum este la mine, asteptand montajul.

 

post-13132-0-74696100-1392544304_thumb.j post-13132-0-38156600-1392544311_thumb.j post-13132-0-93593700-1392544318_thumb.j

 

(cantarul e o pocnitoare, deci valorile sunt aproximative)

Am primit kit-ul cu un set de DS2500, dar am dat deja comanda pentru un set de Pagid RS29. Am trecut pe Pagid nu pentru ca nu am fost multumit de Carbotech (dimpotriva) ci pentru ca RS29 sunt acceptabile si daily, iar RP2 nu si in momentul asta am preferat sa cumpar un singur set de placute.

In plus, pentru a evita (sper eu) frecatul rotii pe fata (am nevoie de distantier de cel putin 3mm cu jantele actuale) am comandat si un set de sway-uri H&R 28/24 care il va inlocui pe actualul de 26/22. Am preferat sway-urile in locul aripilor evazate sau altor jante pentru ca sunt solutia care aduce si un plus de performanta... eu oricum aveam ruliu mai mare fata de setup-uri similare din ceva motive misterioase.

Link către comentariu

O compilatie mai "entertaining" de anul trecut, in care ma intalnesc pe Nurburgring cu masini interesante

 

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!