Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

eu sunt amabil........ma rog cel putin cateodata ..................insa am incredere in tine ca ai simtul umorului....

Link către comentariu

Ce amabilitati mai vrea...omul nu poate deosebi Subaru de Skyline... :lol:

Se mai scoate ca stie cu volanul. ;)

Link către comentariu

Phara, citeste mesajul 373 si apoi 375... uadafac ;)

Da, era in plan eliminarea DPF la pachet cu altele, dar nu prea mai am $ pt. asta, ca ma duc prea des la circuit :screwy:

Link către comentariu

Da domnu....am inteles de atunci......era doar o confirmare ptr ca de obicei pe net se cam intelege gresit si mai bine asa.....relax.

PS: Si oricum nu le ai cu sofatul...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inca doua filmari, de data asta din masina lui Rex.

Runda 3: prima tura fortata prea mult si cu greseli grave din partea mea, dar cu un timp surprinzator de decent (2.22.8, best-ul de data trecuta). A doua tura ok, 2.21.88

Runda 5: prima tura are un moment interesant (1.30), cand prevad dar subestimez totusi un pericol de pe pista :). A doua tura este best-ul meu de 2.21.6. Avand in vedere ca a aceasta filmare a lui Rex nu avea sunet, am pus sunetul de la mine, sincronizat pe masina mea.

Asa arata gumele dupa 17 runde la Hungaroring, adica aprox. 85 de ture (sus fata, jos spate).

post-13132-0-88418700-1342641465_thumb.j

Alte poze:

post-13132-0-49778000-1342641464_thumb.j post-13132-0-87069600-1342641464_thumb.j post-13132-0-20803000-1342641465_thumb.j post-13132-0-52587600-1342641465_thumb.j post-13132-0-00800700-1342641553_thumb.j

Link către comentariu

Bravo voua ca va tineti de pasiunea asta si sunteti din ce in ce mai profi !!!

Link către comentariu

Mersi! Daca ar fi doar treaba de vointa, ne-am (m-as) tine mult si bine... sa vedem cu portofelul cum e :)

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pe timpul verii nu am mai facut investitii in masina, strangand bani pentru ceea ce va urma luna asta :). M-am limitat la ceva revizii si vopsit una-alta (ciobituri, zgarieturi etc).

SIngurele lucruri pe care le-am facut au fost mici modificari la frane, respectiv montarea culisantilor rigizi de la Tyrolsport si brake-vents-urle de TT-RS. Am fost foarte placut surprins de efectul culisantilor. Probabil si pentru ca design-ul stock permitea multa flexibilitate, plusul a fost important. Pedala este mult mai responsiva si prompta. SIngurul minus este ca dragele placute Carbotech scartaie acum si in mers, nu doar la franare, fiind tinute mai aproape de disc si atingand-ul din cand in cand :).

Brake-vents-urile de TT-RS sper sa-si faca treaba, ramane de vazut. Am pus mai jos poze cu codurile la piese in caz ca va intereseaza si cu una montata (aia nu e poza mea).

post-13132-0-45415000-1349848897_thumb.j post-13132-0-11713700-1349848899_thumb.j

De asemenea, dupa ce folia pe fata a fost 3M transparenta 25% si Lumar 70%, acum am ajus la Lumar ATR 35%. Este o folie decenta, dar bineinteles nu se compara cu 3M. Imi place ca pare ceva mai deschisa. Daca mergeti pe Lumar si va intereseaza protectia la caldura solara, nu va recomand gama entry-level. Am avut ocazia sa compar Lumar, Lumar ATR si 3M pe tester si diferentele sunt notabile (mai jos o poza cu folia).

post-13132-0-75488500-1349848898_thumb.j

Si, in sfarsit, imi indeplinesc visul din 2009... astazi plec spre Nurburgring :icon_bounce: via Cluuuuuuuuuj, de unde il iau pe Rex. Sper sa ma introrc intreg cu masina la fel de intreaga si sa am povesti frumoase.

Inca doua poze din parcare, in care apare si "fosta", masina care m-a invatat sa conduc :). Pozele sunt facute inainte de revopsiri. Bafta!

post-13132-0-39766700-1349848898_thumb.j post-13132-0-05884400-1349848898_thumb.j

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Distractie placuta! Ai cumva oglinzi rabatabile electric sau sunt pliate manual?

Imi plac mult grilele de proiectoare Rline, posibil sa pun si la mine daca nu iau DRL-urile de S6.

Asteptam filmari cu noi recorduri ;)

Link către comentariu

Mersi frumos!

@Circoloco: chiar de toti sper sa nu ma dau, ca am luat si de rezerva :lol:

@dakino: Rex nu si-a facut masina, vine cu mine si inchiriaza acolo Swift. Cu filmarile e cam delicat la mine, dar sper sa reusesc.

@cogdao: nu sunt rabatabile electric. Recorduri astept de la Rex, pt. ca Swift-ul st.2 ar trebui sa fie ceva peste a lui. Eu sunt prospatura p-acolo si deocamdata o sa ma rezum la a explora :).

Link către comentariu
nicusor_pintilie

Felicitari pentru modificarile facute masini ii vine bine totul ca o manusa :emthup: tin sa te intreb daca ai avut probleme cu motorul pana acum.Drumuri bune in continuare...

Link către comentariu

Din fericire am de cred ca o sa va plictisesc :). O sa aleg ceva mai de soi si punem..

Link către comentariu

Mersi colegu. Cold-hatch-ul tocmai s-a intors de la Nurburgring, din fericire in aceiasi stare in care a si plecat (ma rog, cu 5200km in plus la bord si cu suspensia spate mai coborata :) ).

A fost incredibil! Oricat te uiti la filme, poze etc., nu poti fi realmente pregatit pentru prima tura acolo. Senzatiile, bune sau rele, sunt izbitoare si foarte puternice. A fost o extravaganta financiara cam mare pentru mine, dar pentru un pasionat al masinilor sau condusului, sansa unei vizite acolo nu trebuie ratata, macar o data in viata.

Eu am fost norocos in primul rand pentru ca am avut o companie si un ghid de exceptie. Vlad (Rex) nu s-a limitat la a organiza treburile p-acolo impecabil si la a-mi da sfaturi privind pista, dar a tras de mine (cand eu eram cu gandul doar la ture) si mi-a aratat si lucrurile importante si interesante de langa pista.

Asadar, am decis sa las semislick-urile acasa si sa merg doar cu cauciucuri de strada, avand in vedere ca abia invatam sa merg circuitul iar sansele de pista uscata si calda erau destul de mici. Am lasat Carbotech AX6 pe fata, intrucat au facut fata si la 3 ture legate. Modularitatea si forta de franare la viteze mari lasa de dorit fata de RP2, dar cum nu am fost acolo sa storc vreo zecime pe tur, am preferat sa tocesc placutele mai ieftine.

Vineri dupa-amiaza am ajuns acolo si am decis sa facem primele ture, avand in vedere ca era deschisa si pista de GP. Prima tura a fost aproape traumatizanta :D, si cred cea mai marcanta experienta personala de cand conduc . Pista era in uscare, iar eu aveam gumele reci si masina surprinzator de supraviratoare. Din cauza ca memorasem pista si stiam teoretic trasele aproximative si din cauza ca il aveam pe Rex langa mine care stiam ca ma va cenzura daca sar limita, am mers zic eu cam tare pentru prima tura, de aici si traumele :). Fortele laterale si tupeul necesar pentru a merge tare pe anumite portiuni sunt socante la primul contact. Datorita faptului ca memorasem pista si datorita sfaturilor lui Rex, + ceva noroc, am terminat tura cu bine.

Am mers 4 ture vineri si la sfarsitul zilei, eram mai mult speriat decat incantat. A venit insa ziua de sambata cand deja am inceput sa ma imprietenesc cu circuitul si sa ma bucur de el. Si satisfactiile sunt imense cand reusesti sa mai rezolvi cheia unui viraj, insa riscurile asumate in anumite locuri trebuie sa fie imense ca sa poti spune ca ai mers tare. Sunt viraje in care, daca ai apreciat prost viteza de intrare sau ai gresit punctul de inchidere, o corectie cu lift-off sau frana te pot trimite in derapaj instant... si problemele astea le-am simitit eu cu FWD de 160 cai... nu stiu ce oo tre sa ai cu o putere RWD sau mai rau, cu motorul.

Una peste alta, circuitul este demential , atat in sens bun (nu cred ca gasesti o inlatuire mai frumoasa si solicitanta de viraje altundeva) cat si rau (parapetul atat de aproape de pista ramane permanent un pericol, fie pentru ca nu stii circuitul bine, fie pentru ca crezi ca il stii si fortezi din ce in ce mai mult).

Am mers 30 de ture in total, si de la tura 5 in sus am filmat tot, mai bine sau mai rau. Din pacate aproape jumatate din ture sunt pe ud sau ploaie, avand in vedere ca duminica si luni vremea nu prea a tinut cu noi. O sa incerc sa selectez ce gasesc mai interesant... pana una alta, am urcat doua filme, cele mai bune conform timpului.

Tura 14 - o tura de 9.07.16 cu Rex in masina si destul trafic, dar filmata cu GOPRO-ul lui Rex

Tura 16 - cea mai buna tura a mea, 9.02.32, singura tura in care am avut noroc sa nu prind trafic semnificativ sau semnalizari pe pista. Filmat undercover cu aparatul meu ascuns pe geamul din spate de catre folie :)

Link către comentariu

Foarte buni timpi, mai ales pentru prima vizita pe una dintre cele mai periculoase bucati de asfalt din lume!

Congrats!

Modificat de JUG
Link către comentariu

Super experienta. :emthup:

La cum face cruciulita de la oglinda, merita sa ai o asa companie :))

Link către comentariu

Stiu niste zone pe circuit unde i s-ar vedea chiloteii :lol:

Mai jos niste poze din campul muncii.

post-13132-0-11059400-1350665442_thumb.j post-13132-0-55688000-1350665435_thumb.j post-13132-0-73912200-1350665435_thumb.j post-13132-0-89897900-1350665435_thumb.j post-13132-0-07841700-1350665436_thumb.j post-13132-0-28414200-1350665436_thumb.j post-13132-0-51792200-1350665436_thumb.j post-13132-0-57315700-1350665441_thumb.j post-13132-0-76036300-1350665441_thumb.j post-13132-0-31871400-1350665442_thumb.j post-13132-0-54420900-1350665442_thumb.j post-13132-0-93353300-1350665441_thumb.j

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!