Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

Mersi frumos tuturor pt. aprecieri!

@Sebip: de mult ma roade problema cu antena. Inca de aici o scoteam cu photoshop-ul :D Caut si eu fie o antena mica neagra, fie scoaterea completa (am tot zis ca ma interesez daca se poate face adaptare la folosirea lunetei, dar n-am reusit). Aripioarele de rechin si antenele nichelate nu-mi plac.

@gHapciu: da, ai nimerit reteta tocanitei :lol: Colantari virtuale puteti sa-mi faceti cate vreti, dar sa stii ca in realitate, partile vopsite albastru nu vor primi decat cel mult folie transparenta de protectie :blah:

Bafta!

Link către comentariu

Ohooo!!!! Cine-i din nou pe strazi? :D Arata "better than ever".

Sa o alergi cu placere, cred ca ai rabdat ceva! :Driver:

Link către comentariu

Da cine a zis ceva de colantare? Vopsea și lac :)

Am văzut un Golf albastrul ăla mai deschis cu partea de sus vopsită. Negru lucios. Arăta demențial, dar albastrul nostru este prea închis. Și prea frumos, evident :D

Legat de tocăniță, o am și eu de foarte mult timp în cap, dar protofelul nu este de acord. :) Nici măcar de-un sos ceva :lol:

În orice caz, superbă. Până și distanța dintre roată și aripă este super. Golf-urile tunate discret fără elemente stridente cred că dau mai bine cu o suspensie ca a ta decât cu una care îți bagă roata sub aripă.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu

Mersi mult! Sper sa ti se sfarseasca si tie cat mai repede asteptarea... macar iese o treaba serioasa :icon_thumright:

George, garda la sol pentru mine e ok si ca look, si dpdv practic. Poate ar merge si un piiiiiiiic mai lasata, dar nu sufar din asta. In plus, o masina lasata prea mult deja pierde la stabilitate si comportament al suspensiei, ceea ce nu-mi doresc in niciun caz.

Am facut un colaj cu look-ul dinainte. Imi placea foarte mult si cu grila Caractere... unul din motivele pentru care m-am decis la facelift a fost marirea zonelor de admisie a aerului.

post-13132-0-36473700-1315425430_thumb.j

Link către comentariu

Acum nu a patit absolut nimic. A patit insa in 2009 cand am reparat-o si de atunci am avut-o pe masina.

Detalii pe PM, ca ma judeca moderatorii pt. comert :pale:

Link către comentariu
  • 2 months later...

Mersi!

De GTI, da. Si cu ocazia schimbarii de look, am inlocuit si literele de pe spate din GTD in TDI :).

Link către comentariu
  • 2 months later...

Astazi am reusit sa-mi fac timp si sa montez pe jante semislick-urile pt. circuit Federal FZ-201 (compound medium). Sunt montate pe jante 17x7.5.

Calea de rulare este evident mai lata decat la gumele de strada GY F1 Asymmetric (cam 1 cm in plus fata de Asy 1), iar talonul este serios ranforsat. Greutatea unui cauciuc este considerabila: 11.8 kg. Am cantarit roata (janta+cauciuc) si are 22kg. Comparativ, aceiasi janta cu GY Asy 1 uzat max 20% are 20.3kg, iar cu Asy 2 uzat max 30% are 19.6 (da... Asy 2 sunt mai usoare ca Asy 1). Sper sa nu fiu penalizat foarte mult pe circuit de cresterea considerabila de cam 1.5kg/roata, puterea masinii mele fiind modesta.

post-13132-0-40615400-1327092737_thumb.j post-13132-0-89994300-1327092738_thumb.j post-13132-0-88597400-1327092739_thumb.j post-13132-0-43549900-1327092741_thumb.j post-13132-0-22810200-1327092742_thumb.j post-13132-0-63323200-1327092742_thumb.j post-13132-0-95199600-1327092742_thumb.j post-13132-0-37011600-1327092743_thumb.j post-13132-0-70835300-1327092743_thumb.j

In alta ordine de idei, tocmai am trecut de 100.000 km (anul asta am facut 50k, 90% mersi afara) si masina se comporta exemplar. Cu ocazia asta, am si "degradat-o" de la GTD la TDI :) (nu c-ar fi fost vreodata GTD).

Bafta!

post-13132-0-32180600-1327092756_thumb.j

post-13132-0-62390600-1327092756_thumb.j

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Ti-ai luat alte jante pentru anvelopele astea? Sau sunt cele pe care le folosesti pe strada?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mersi! Imi urezi numai mie, sau vii la fata locului sa vezi ce si cum? :icon_bounce:

L.E. le montez acolo... ma gandesc ca intr-o runda sanatoasa le rodez :lol:

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Nu stiu inca ce sa fac. Daca sa vin pe ele sau sa le car...

Astazi as vrea sa le oun si eu pe jante. Unde le-ai pus?

Link către comentariu

La treadwear 60 am zis sa le menajez cat pot. Le-am pus la un service de roti din zona mea (chemtraders)... a fost funny... prima oara erau runonflat ca de, talonul ca piatra... apoi a recunoscut unul ca-s de curse, ca "alea de Subaru" :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am ajuns cu bine de data asta la Hungaroring, m-am dat 9 runde si m-am si intors sa povestesc :). Masina s-a comportat foarte bine si mi-a oferit placere aproape 250 km pe pista. A fost a treia vizita la Hring si cea mai consistenta.

Evolutia fata de setup-ul anterior a fost evidenta, dar este intotdeauna loc si de imbunatatiri:

- suspensia B16 a fost, asa cum ma asteptam, la inaltime, insa inca am ruliu suficient incat sa ating cu rotile fata in contra-aripa... solutiile ar fi kit de sway-uri 28/24 (care ar putea fi prea tari zi de zi) sau sway de 24 pe spate care sa-mi permita sa setez sway-ul fata de 26 pe hard (solutie probabil insuficienta si care e posibil sa-mi shimbe si dinamica masini, ceea ce nu-mi doresc)

- semislick-urile Federal FZ-201 ofera o cu totul alta clasa de aderenta fata de gumele de strada. Sunt si ele afectate de supraincalzire, dar pentru mine nu e ceva foarte grav (nu am masina puternica). Cele 2 kg in plus/roata m-au penalizat insa la reprizele de acceleratie si la viteza pe linia dreapta. Per total insa, am fost clar in castig fata de gumele de strada. De asemenea franele mi-au parut mult mai ineficiente decat data trecuta, si toata ziua am avut pedala moale si am franat prudent. Se pare ca tot semislick-urile au avut un cuvant de spus si aici (conform experientelor altora);

- noul ambreiaj nu a mai patinat, dar nici nu l-am folosit la maxim (respectiv frana de motor) deoarece am pocnituri la semipunte si nu am apucat sa schimb suruburile inainte de track-day. Asta sper ca se va rezolva usor.

Ca planuri de viitor, se pare ca am nevoie de ceva mai multa cadere pe fata (sa vad din ce o fac, caci masina de coborat nu o mai cobor, mai ales in conditiile in care ating deja in aripa), ceva frane mai bune si un scaun care sa-mi ofere cat de cat sprijin lateral (ma ustura cotul stang de cat am stat sprijinit in usa :) )

M-am uitat pe filme si am calculat timpii. Fata de vizita anterioara, imbunatatirea e de cam 2 secunde... nu stiu daca e mult sau putin, dar dupa cum se poate vedea in tabelul de mai jos, am momente/runde in care merg foarte constant, ceea ce poate fi bine (am invatat suficient circuitul) sau mai degraba rau (m-am plafonat la un punct si nu mai evoluez). La fel de interesant mi se pare ca nu am reusit sa scot in ultimele runde un timp mai bun decat in primele, in conditiile in care se presupune ca eram mai obisnuit cu noul setup al masinii si imi intrasem in mana... cauzele nu stiu care ar fi, dar de fiecare data am scos best time in prima parte a zilei.

Mai jos aveti cateva poze (majoritatea de la 2 baieti din CJ carora le multumesc) si un tabel cu timpii. Filmele nu am reusit sa le termin azi, asa ca probabil abia luni le urc pe iutub (atunci mai ajung acas).

post-13132-0-18747800-1332461169_thumb.j post-13132-0-12825100-1332461173_thumb.j post-13132-0-86285300-1332461176_thumb.j post-13132-0-14244000-1332461183_thumb.j post-13132-0-76950400-1332461186_thumb.j post-13132-0-23390600-1332461191_thumb.j post-13132-0-92542300-1332461194_thumb.j post-13132-0-58877800-1332461201_thumb.j

Timpii sunt calculati de pe filmari. Eroarea este de 0.04 secunde (filmare la 25fps).

post-13132-0-88927900-1332461234_thumb.j

Link către comentariu

Cate ture ai bagat dementule!!

Ai mers foarte bine. Aceasta constanta tocmai asta dovedeste, mergi aproape de limita masinii. Cu siguranta vei mai putea imbunatatii ceva, dar nu foarte mult si va fi din ce in ce mai greu. Deabia astept sa stam la o poveste, mai fur niste tipa&tricks. :D

Foarte ciudat e ca in primele sesiuni am facut si eu timpi mai buni, desi aveam foarte multe greseli de trasa. Posibil ca in a doua parte a zilei, masinile cu turbo sa sufere putin, a fost mult mai cald. Supraincalzirea Federal-urilor am simtit-o si eu din plin. Data viitoare o sa sacrific cate un tur pentru a le raci.

Multa bafta si baga filmele!

Link către comentariu

Mersi Teo! Iaca si filmele. Am filmat toate sesiunile, mai putin prima (desi a fost super-interesanta si aia... semislick-uri reci cu 0 km mersi... intelegeti voi :D )

Din pacate nici de data asta nu am nimerit-o cu suportul de prindere. Imi cer scuze pt. calitatea filmarii... eu am ajuns la concluzia ca e un pic mai putin obositor daca nu le vizionez in full-screen. Cum e foarte mult material (probabil plictisitor de vizionat tot), am incercat sa indic pt. fiecare clip puncte de interes (colegi care apar, ceva interesant).

Runda 2:

0.00 – Rex

0.18 – maryusdanyel

0.35 – vusyman

6.05 – Antonio

12.30 – Mitsu cu ceva putere si orgoliu

Runda 3:

0.00 - Rex

2.00 – Vusiman

3.10 – maryusdanyel

11.10 – apare in zare niste Pors

Runda 4:

0.20 – Rex

10.30 – maryusdanyel

Runda 5:

0.00; 3.40; 12.20 - dueluri ceva mai hardcore cu OvidiuV

4.40 – Rex

07.15 – Vlad_GTI

Runda 6 (pasager OvidiuV):

0.00 – Rex;

1.00 – Denigrator

02.45 – Alex Rosiu

08.00 – spb

09.20; 10.50 – Phara

14.30 – amyx

Runda 7

10.30 - Nissan 350Z negru de B

11.00 – Rarej

Runda 8 (pasager Hori)

0.00 – Vlad_GTI

11.40 – spb

11.45 – B444STI incercand...

Runda 9

0.00 – mos haotic (adica asta: http://www.carsandgi...ltnap120319_316 )

02.30 – Megane alb de B

09.20 – Nissan 350Z negru de B

P.S.: nu pot adauga mai mult de 2 filme/post, iar daca incerc sa le pun separat, imi sunt unite automat posturile si din nou nu se vad toate. Daca are un mod o rezolvare, ok, daca nu, asta e playlist-ul pe youtube

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

... Multe de zis :D ca sa nu uit ultima idee: ce mergea tigaia din ultimul film... Daca vezi masina zici ca pica ACUM, dar mergea omul foarte bine cu ea.

In primul rand masina (ta) cred ca a tinut si tine exemplar. Te-ai dat 9 runde din... si a mers fara nici o problema! Felicitari! Apropo de masina, ai facut vreun dyno? Pe la ce valoare ai cuplul?

Ramanand la capitolul masina, cred ca setup-ul pe care il ai la frane a mers exemplar! (desi) DS2500 mi se pare prea putin la ce nivel ai ajuns cu cauciucurile si la ce pretentii ai de la masina per total si cu toate astea nu ai avut probleme. Altfel, nu stiu ce viteza ai pe linia dreapta dar franezi foarte tarziu, ceea ce e bine -> perfect.

Tot ramanand la masina si la ce ai mai putea face pentru imbunatatirea performaneti pe circuit (mai ales dat fiind faptul ca ai de unde sa pui cuplu pe ea) este un diferential. Doar parerea mea! Nu ai multa putere, dar ai cuplu - te va ajuta!

FILMAREA!!! Ma doare capul!!! Pe bune! Vibreaza peste tot... Si, 25fps?! Cam putin - tot ce e la ora actuala e pe la 30 (la 26 se merge fizic - gen, omul)

Altfel, se vede ca faci ceea ce faci - nu ti-ai pierdut cumpatul cu OvidiuV - nu stiu relatia dintre voi, insa orgoliul lui pare sa fie mai ceva decat a celui cu Evo. Si, pe de alta parte, nu mi se pare ca face diferenta intre joaca si realitate (sa zic asa). OvidiuV, poti sa zici ce vrei, asta e parerea mea, ia-o mai usor, ca nu ajungi nicaieri asftel...

Dupa cum ziceam de cel cu Evo, avea de aparat un orgoliu... Asta e (pentru el), foarte frumos (pentru tine)! Felicitari!

@Teo, desi puterile sunt muuult diferite / sasiurile aproape la fel, cu siguranta Acidu' are ce tips-uri sa iti dea!

Una peste altul, o prezentare foarte frumoasa a evenimentului din punctul tau de vedere! La mai mult si la mai mare!

Modificat de Zyx
Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!