Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Daca dau Output test pornesc ventilatoarele pt cateva secunde si se opresc, presiune am la freon nu inteleg dc nu baga rece

Imi puteti spune ce sa verific cu Vag Com-ul?

am eroarea pe v 154 oare sa fie de acolo ca nu baga aer rece??

Modificat de aditza nam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat conform schemei electrice ce probleme sunt. La masina ta nu ai cum doar din tester sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 5/8/2023 at 10:59 AM, Al Bundy said:

trebuie verificat conform schemei electrice ce probleme sunt. La masina ta nu ai cum doar din tester sa verifici.

Se poate sa ma ma ajuti?? Sau eventual sa ma indrumi catre cineva care ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea cu butonul AC pornit sau oprit pare ca e aceeasi… este ok??

IMG_1220.jpeg

IMG_1219.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Al Bundy said:

NU, nu e ok.

 

Inseamna ca trebuie inlocuit compresorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am fost la service mi a verificat un mecanic si a zis ca este compresorul blocat si ca trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, as avea si eu nevoie de ajutor

VW Polo 9N3 2003 1.9 TDI CLimatronic

Acum cateva zile am incarcat clima pentru ca numai baga rece si au trecut cam 5 ani de la ultima incarcare, a mers 2 zile si dupa nimic, facand o diagnoza cu "econ + reciclu"

am urmatoarele coduri

4F7 02

4F8 02

4fa 02

318 02
 Am incercat sa fac si o scanare cu vcds lite(sunt incepator) am dat pe auto si nu mi a gasit doar o eroare pe abs si atat...Orice idee este binevenita multumesc

 

Revin cu un edit am reusit sa fac cu vcds acestea sunt erorile:

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 08 August 2023, 16:13:55.
Control Module Part Number: 6Q0 907 044 A
  Component and/or Version: CLIMAtronic PQ24    0201
           Software Coding: 0000000
            Work Shop Code: WSC 00000
                      VCID: 301393C3E33B
4 Faults Found:
01271 -  Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
        000 -   -
01272 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        000 - Please Register/Activate - Intermittent
01274 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        000 - Please Register/Activate - Intermittent
00792 -  A/C Pressure Switch (F129)
        000 -   -

Modificat de SorinM21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste alta interfata, originala sau cel putin buna...

Nu ai freon + servomotor cald rece cu probleme. 

Intai baga freon si vedem dupa aceea ce mai ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.08.2023 at 18:21, F l o r i n a scris:

 

Multumesc de raspuns dar este posibil sa raman fara freon in 2 zile daca nu am avut niciodata pierderi?Practic am pus sambata freon si duminica seara numai mergea(sambata dupa amiaza si duminica dimineata mergea)

 

 

Revin cu edit am fost la. Mecanic a zis ca lipsea putin freon in 2 min a fost plin la loc, posibil de la asa puțin sa nu meargă deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa aceea a mers, sunt posibile ambele variante

Ai o pierdere - s-a facut test de vacuum? S-a pus si substanta de contrast?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.08.2023 at 7:17, F l o r i n a scris:

Salut, aseara dupa ce am pus , mi a zis ca lipseau cateva g din 550 vreo 10-15 , a mers iar, astazi iar a crapat...Test de vacuum trebuie sa ma interesez, substanta de contrast asa a zis ca mi a pus ..o sa vad cand reusesc sa ma duc sa se uite dupa pierderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca la tine e Switch (intrerupator) sau Senzor (arata si presiunea reala). Trebuie verificata presiunea freonului unde este amplasat A/C Pressure Switch exact cand apare eroarea. Daca este normala (12...16 bar) se verifica cablajul switch-ului sau/si se schimba switch-ul daca este cazul. Daca este foarte mare se verifica cablajul si switch-ul si, daca este in regula, e posibil sa ai instalatia infundata pe undeva si sa se creeze suprapresiune (sau poate fi si o racire insuficienta a condensatorului).

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, lupo_bv a scris:

 

 

mahle.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăla este blocul de rezistenţe pentru treptele ventilatorului, momentan nu ai treabă cu ăla. 

Citeşte ce a scris colegul @florilar1 mai sus şi fă verificările aşa cum ţi-a sugerat. 

Ţi-am pus interpretarea erorilor ca să-ţi dai seama care este eroarea care împiedică funcţionarea AC şi este vorba despre eroarea de pe senzorul de presiune. Restul vezi după aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, lupo_bv a scris:

Dupa cum ziceam la mecanic sa fac acele verificari o  sa ajung in 2 saptamani...pana atunci incerc sa vad poate rezolv eu, senzorul de presiune ar trebuie sa fie acesta cred nu?

h-preview.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata, e pe teava de refulare a compresorului. Poti citi cu VCDS valoarea presiunii atat cu motorul oprit cat si cu aerul conditionat dat pe temperatura minima si tinut pana cand se decupleaza. Daca citesti astea vedem ce facem in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, florilar1 a scris:

nu stiu daca am facut bine, am pornit motorul am dat clima la minim si trepte de viteza maxima si asa a iesit, oricum nu porneste decat ventilatorul din masina ala de afara nu porneste decat daca fac test cu econ+recilcu

 

Edit: cred ca fac ceva gresit in vcds (dupa cum ziceam sunt incepator) ca mie nu mi apare unitatea si ce masoara nu stiu daca voi intelegeti

vcds measure.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intrat pe modulul de aer conditionat? Nu-mi dau seama.

Daca ar fi sa ghicesc,(nu apar label-uri), pare ca ai pe compresor cut-off 3 = Compressor off (refrigerant pressure was or is too low). Adica ai presiune prea mica pe senzor. Deoarece ai verificat cantitatea de freon, ramane de verificat integritatea senzorului si a cablajului. Daca nu ai cu ce sa masori continuitati de fire poti schimba senzorul, sa verifici integritatea mufei acestuia si sa zici un "doamne ajuta sa fie senzorul". Sa stergi erorile.

 

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, florilar1 said:

Ai intrat pe modulul de aer conditionat? Nu-mi dau seama.

Daca ar fi sa ghicesc,(nu apar label-uri), pare ca ai pe compresor cut-off 3 = Compressor off (refrigerant pressure was or is too low). Adica ai presiune prea mica pe senzor. Deoarece ai verificat cantitatea de freon, ramane de verificat integritatea senzorului si a cablajului. Daca nu ai cu ce sa masori continuitati de fire poti schimba senzorul, sa verifici integritatea mufei acestuia si sa zici un "doamne ajuta sa fie senzorul".

 

Da sunt intrat pe numarul 08 Auto HVAC -> Measuring Blocks

Firele la senzor le am verificat acum sunt ok par intregi, nu am masurator sa testez o sa iau un senzor sa fac o proba macar asa stiu ca mai elimin o cauza

Majoritatea service urile pe care le am contactat mi au zis ca ma asteapta la septembrie :))

 

Edit: Intre timp am comadat senzorul ar trebui sa ajunga maine , nu cred ca va fi dificil sa l schimb

Modificat de SorinM21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e dificil. Il desfiletezi pe cel vechi si-l infiletezi pe cel nou cu grija, sa nu exagerezi si sa rupi ceva. Are valva Schrader dedesubt, pierzi maxim 1 gram de freon (nu e o problema). Dupa simptomele descrise ai 95% sanse sa fie senzorul si nu cablajul. Stergi erorile si vezi ce mai apare dupa.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
florin berdila

Salutare qm un wv polo 1'2 benzina și am băgat freon toate bune dar îmi baga aer rece și deodată îmi baga fierbinte se comuta singur '' ce am făcut eu am dat pe aer rece mam uitat dedesubt la acele clapete și el fiind pe aer rece iam scos mufa la motoraș ''normal ar trebui sa rămână asa nu pe închis aer cald doar rece nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica cu vcds ul, ce se întâmplă în blocurile de masura, pe AutoHvac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin berdila

Nu ma pricep '''am scos mufa azi de la motoraș care închide și deschide clapetele și mia băgat o perioada recea apoi când trece pe cald când pe rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!