Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Treaba cu dopurile e doar o teorie de-a lor. Au si recunoscut ca pur si simplu nu stiu ce a avut. Insa daca au schimbat pompa dupa amiaza si au constatat ca problema persista, cred ca nu au incalzit motorul la temp optima. A doua zi tot haraindul si turandul,  a ajuns la 90 grade si a functionat caldura. Dieselul se incalzeste f greu in relanti mai ales daca motorul e rece. Eu banuiesc ca tot pompa de apa a fost. Ei nu au recunoscut nimic, au preferat sa ridice din umeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu clima, va rog daca ma puteti ajuta. am un polo din 2003 1.4 tdi si nu imi merge tot timpul clima. ma refer nu numai la ac, dar si la aeroterma(econ). pana acum mi-a mers, dar acum cand setez ventilatie maxima, imi baga foarte putin. daca bag in marsarier incepe sa imi bage aer foarte tare, la fel si daca apas pe butonul recirculare. sa fie oare o problema de senzor, sau ce sa fie oare?va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA gandesc la clapeta de recirculare si cea de air flow ca nu-si face cursa pana la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si atunci cand bag in marsarier si imi baga aer, care este explicatia? ma gandesc ca daca cursa nu este completa, atunci nu ar trebui sa-mi mearga nici in marsarier....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschide cand e pe R si nu deschide total cand nu e pe R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de pozitia recircularii,volumul de aer e la fel.Sa nu fie obturata absorbtia din exterior, si de aia nu trage.Da jos stergatoarele si plasticele si vezi care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie placebo ca in R adica pe recirculare baga aer mai tare, la polo/fabia se stie ca ii creste puternic zgomotul aerotermei in aceste conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! o sa incerc sa dau jos stergatoarele si plasticele sa vad care e treaba... Nu am mai facut asta pana acum, dar ma gandesc ca nu are rost sa merg in service pt asa ceva. Poate ii dau de cap!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa faci pe acolo? MAi usor e pe la orpedou, sa vezi daca lucreaza cum trebuie clapetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vada daca nu e obturata admisia de aer in habitaclu cu ceva. Omul zice ca atunci cind nu e pe recirculare,aeroterma nu sufla aer suficient. Pe recirculare,se mareste debitul de aer suflat in habitaclu,si nu numai zgomotul generat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, am rezolvat!!!!sambata m-am pus pe treaba...prima data am verificat clapeta de recirculare si am constatat ca aceasta isi face cursa foarte bine, insa atunci cand o inchideam se mai auzea aeroterma, insa nu mai baga aer, ca si cum era ceva infundat. M-am gandit ca e clar ca atunci cand clapeta asta se inchide, cea prin care ar trebui sa intre aer de afara se deschide si trebuie sa fie o problema cu ea....am dat apoi jos stergatoarele si plasticele, am ajuns la clapeta respectiva, dupa ce m-am julit un pic pe la maini :) si am constatat ca aceasta era blocata si nu isi facea cursa cum trebuie. am deblocat-o cu mana, am curatat mizeriile si impuritatile de acolo si apoi am montat totul la loc, in ideea ca daca o sa imi mai faca problema, o sa fac un artificiu sa o blochez eu pe deschis tot timpul. Dar nu mi-a mai facut nicio problema, acum merge foarte bine si imi baga aer asa cum ar trebui, motiv pentru care aseara, cand am venit de la concertul org cu prilejul zilelor iasului, am avut caldurica in masina ca niciodata...:):):). Va multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat, conteaza foarte mult....Plus ca am facut si o economie la banuti pt ca inainte de a-mi face cont pe vw forum am fo la un asa-zis service, iar mecanicul de acolo mi-a zis ca trb sa dea tot bordul jos, inclusiv volanul si sa inlocuiasca motorasele nu stiu care, operatiune care ma va costa 600 de lei plus in jur de 400 de lei motorasul respectiv...mi-am facut cruce si am plecat, bineinteles....multumesc tuturor inca o data!!!!   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi montez auxiliar heater Z 35 pe Polo.Alternatorul va ceda sigur primul,datorita consumului.Stie cineva care tip de alternator vine la Polo ca prindere pe suport si care sa aiba minim 120 de amperi?Merge de 1.4 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca sa vezi ce alternatoare s-au pus pe masinile dotate cu acel auxiliar heater, in orice caz gasesti doar pe motorizarile diesel

 

si cred ca trebuie sa iei de la dezmembrari elementul impreuna cu aeroterma, cablaj, unitate clima, si daca tot iei acestea vezi si alternatorul de ce putere e si ia-l si pe el daca e mai tare ca al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Recent am cumparat un Polo 9N_ 2003, 1.2 12v. Am doua mici probleme la Climatic.

1. Setez temperatura pe 21 C si pornesc ventilatorul cu butonul AC stins. De cele mai multe ori creste turatia la ralanti (nu chiar de fiecare data) ca si cum ar fi pornit AC. E normal sau se activeaza AC in functie de senzorii de tempearatura din habitaclu ?

2. Butonul de recirculare se aprinde cum vrea el, de cele mai multe ori sta aprins chiar daca clapeta e pe aer din exterior. Am verificat, daca apesi pe buton clapeta se deschide sau se inchide, dar becul ramane aprins. Cateodata palpaie de trei ori inainte de a ramane aprins. La mers in spate clapeta se muta pe recirculare iar cand pornesc in fata se muta pe aer exterior, deci merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 cred ca nu iti inchide bine termostatul si fiind mai rece afara scade temperatura motorului sub ~90 grade rezultand cresterea relantiului

 

2 trebuie demontat servomotorasul si curatat potentiometrul din el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Polo 9N 1.4 2002 cu Climatic, daca setez temperatura la maxim pe cald imi baga caldura de lesini, daca mut o gradatie mai sus baga destul de putina caldura (diferenta foarte mare intre maxim si urmatorul punct) asa face si la rece, la maxim baga rece apoi daca mut o gradatie nu mai baga asa cum ar trebui; adica daca vreau 26 grade nu face sau 18. Ventilatorul merge pe toate treptele.

Am avut o eroare cu Clapeta de recirculare v154 - adaptare nereusita pe care am rezolvat-o (demontat torpedou....), alta eroare la clmatic nu mai am.

Care sa fie problema????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul V68.

 

DAr nu inteleg, esti pe maxim si unde dai mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este cu rosu in poza , langa maxim.

La fel este si la rece

post-129835-0-53906700-1415257331_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci dai la mai mic, nu peste maxim.

 

Deci, posibil C68 cu probleme. vezi in blocurile de masura cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos V68 si cu el atarnand cand sunt la rece la maxim si dau spre 18 o singura treapta face o cursa destul de lunga, apoi aproape de maxim la cald mai face si restul de cursa .....

 

 

 

 

sa fie de la panou din bord rotita de reglare???

Modificat de webxmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca potentiometrul antrenat de rotita aia de reglare sa nu mai faca servici.Acolo trebuie verificat  prima data.Apoi,verificat feedback-ul de la v68.Fa testul de reglare cald-rece atit cu motorul rece cit si cu el la 90 de grade si vezi daca v 68 are acelasi comportament si face aceeasi cursa la reglare.Dai pe 20 de grade cu motorul rece,notezi pozitia lui v 68,muti la 26 de grade,notezi iar pozitia,apoi,cu motorul la 90 de grade repeti faza si vezi ce repere adopta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos si panoul din bord, l-am dezmebrat :D am uns bine potentiometrul apoi am masurat cursivitatea cu un multimetru, asta am facut si la V68.

 

Potentiometrele se pare ca functioneaza fara intreruperi. 

 

Am butonul pe pozitia maxim cald, V68 are o pozitie de maxim si  el, incep sa dau spre 26 - 22 - 18 , V68 nu face nici o miscare, ajung la maxim rece V68 face cursa totala spre cealalta parte.

Dau spre 18 de la maxim rece doar o pozitie V68 face cam 2/3 din cursa spre maxim, apoi la maxim cald face si restul cursei V68.

 

Practic doar intre maxim rece si urmatoarea pozitie spre 18 (o mica gradatie la butonul din bord) se face comanda la V68 , restul comenzi o face la maxim cald (intre 18 si 26 practic V68 nu se misca).

 

 

Am facut si ce mi-a zis Al Bundy Measuring Blocks post-129835-0-10753400-1415299168_thumb.

 

Iar cu motorul rece sau cald nu e nici o diferenta

 

 

PS: Am probat si cu un alt  V68 de pe alta masina si face la fel

Modificat de webxmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasu de caldura se misca bine din descrierea ta, asa se comporta si la mine cand e demontat

 

ai curatat potentiometrul din motorase ? vezi ca e cel albastru care are o protectie neagra peste partea rezistiva ce trebuie curatata

 

V68 merge cate putin cand e montat in aeroterma daca e scos de acolo merge "aiurea" deoarece temperatura pe senzori nu se schimba ( pe cei de temperatura din aeroterma)

 

mai exista si problema interfetelor clone care mai dau coduri de eroare gresite sau nu ti le arata deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V68 l-am demontat de tot si da am dat sub capacul negru de pe potentiometru cu spray de curatat.....asa am facut si cu cel din bord.

 

Astazi o sa-l asamblez la loc pe V68 si sa vad cum se comporta. Aseara am asamblat comenzile din bord.

 

Pe tester V68 nu da nici o eroare, acum nu stiu daca parametri aceia sunt corecti din postul de mai sus.

 

Revin cu feedback dupa ce il montez, sper sa fie cum zice  SergiuD si montat sa functioneze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si le-am asamblat la loc, V68 si comenzile din bord

Cu motorul cald la 90 grade s-ar parea ca ar merge.

Intrebare: cand este pe cald si dau la rece e normal sa dureze in jur de 30 sec, chiar 1 minut pana baga rece (fara AC pornit)???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!