Jump to content

Lichid De Frana


smariansilviu
 Share

Postare recomandată

Sa vezi pe unde pierde, normal. Se remediezi si sa completezi. Poate ca ar trebui sa si aerisesti apoi.

Cerceteaza circuitul...pete pe sub masina, pe plastice, pe furtune ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Aditu, am depistat astazi, lichidul de frana se pierde pe la CILINDRUL DE ambreiaj. Am fost si la Service si toat aceasta mi-au spus; s-au uitat si pe la roti insa totul este uscat.

Multumesc mult de sugestie :icon_thumright: !

Acuma stie cineva cam cat ar costa piesa data? ce cod are?

Multumesc la toti de rabdarea pe care o manifestati cand cititi posturile mele ;) .

-------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------

Aaceasta am postat si in rubrica coduri piese: "Am gasit si codul acestei piese.

Deci sunt doua cilindre: -Master cylinder (cilindru principal) codul 3A1721388 - 1357leiMDL - 346RON;

-Slave cylinder (cilindrul lucrator) codul 357721261A - 1045leiMDL - 266RON.

La mine problema este in acel lucrator (Slave cylinder). In Moldova la compania Autorizata RUMEON costa 1045lei MDL. "

Modificat de bunellu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

sal,

referitor la lichidul de frana, citeam pe forum ca la pornirea motorului se aud 3 bipuri care indica nivel scazut de lichid, asa sa fie? din cand in cand am aceasta problema si lichidul e in ordine, sper?!?

ms,

sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Aduc in atentia specialistilor acestui forum, doua probleme legate de aerisirea/inlocuirea lichidului de frana, care ma framanta de ceva timp si la care nu am gasit inca raspunsul.

-De ce difera ordinea aerisirii la sistemele ABS Conti-Teves Mk 60 fata de sistemele ABS Bosch 5.7 & 8.0 ? post-10189-0-18957400-1421411185_thumb.j

-De ce nu trebuie depasita presiunea de 1 bar la sistemele ABS Conti-Teves Mk 60 cand se folosesc sistemele automate de aerisire?post-10189-0-90962900-1421411490_thumb.j

P.S.

Aerisirea clasica cu 2 persoane se face la fel doar ca difera ordinea de aerisire:Bleeding ABS Mark 60 - Manual.pdf & Bleeding ABS - Bosch 5.7 - Manual.pdf.

P.S 2

Cand rezervorul lichidului de frana s-a golit (din diferite motive) se face si aerisirea partii hidraulice a unitatii ABS, care difera la Mk 60 fata de Bosch:ABS Pump Bleeding-MK 60-Ross-Tech.pdf & Bleeding ABS-Bosch5.7-ABS&EDL&TCS&ESP.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera ordinea de aerisire datorita constructiei pompelor,diferenta constructiva dintre ele permitind ca,in cazul aerisirii intr-o alta ordine decit cea impusa de fabricant,aerul sa migreze intre circuite.Acest lucru nu reprezinta o problema,dar cantitatea de lichid va fi mai mare,necesitind un nr mai mare de reprize de aerisire.Totusi,recomandarea mea ar fi sa nu te mai framinti...Adica ,ce e asa important?

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..aerul sa migreze intre circuite...

Explicatia este plauzibila (daca este adevarata). Eu nu am gasit documente din care sa inteleg partea hidraulica a unitatii ABS (ma refer la concret si nu la principiu).

De ce este important sa stim: pentru o pompa ABS Mk 60 daca incepem aerisirea in ordine inversa adica dupa ce am scos tot aerul din circuitul: dr. spate, stg.spate, dr.fata & stg.fata, noi credem ca am aerisit corect sistemul cand de fapt nu este asa.

P.S     

Banuiesc ca te referi la circuitele aceleiasi diagonale (stg.fata & dr.spate sau dr.fata & stg.spate) pentru ca stim ca cele doua diagonale sunt independente dpdv hidraulic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are diagonala?Apoi,cine face aerisirea,de obicei foloseste o cantitate mai mare de lichid de frina,reprize mai multe,astfel incit nu mai ramine aer in sistem.Procedura este valabila la aerisiri in reprezentanta(si nu numai),unde nu se face risipa de lichid.Eu,care aerisesc la masina mea,folosesc si 2 litri pentru ca nu imi pasa si aerisesc de 20 de ori fiecare roata.In momentul in care aerisesti cu presiune,e cu totul altceva.Si ca sa inchei,nu cred ca aeriseste careva la masina cu presiune de aer in regim DIY,astfel incit toata aceasta discutie e degeaba.Teoria e buna daca ai ce sa faci cu ea si ai sculele necesare,acum urmind si intrebarea:"Executi lucrari de aerisire frine si probe de stand?",ca doar asa se explica curiozitatea ta.In caz contrar,este o situatie similara ca la distributii,unde in loc de cale se folosesc platbande si burghie...Sint colegi pe forum care si-au schimbat lichidul dupa metode indoielnice prezentate pe aici prin unele topic-uri,banuiala mea ar fi ca nici ordinea nu au respectat-o,si probleme nu au fost.Eu cam asta am avut de spus.Succes in gasirea solutiilor acestor framintari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..."Executi lucrari de aerisire frine si probe de stand?"...

NU.

Printre noi sunt multi useri foarte bine pregatiti dispusi sa-i ajute si pe altii (in limita timpului disponibil) 

si vreau sa le multumesc pe aceasta cale.

 

Vreau sa stiu si sa inteleg cum functioneaza din mai multe motive:

1- cand pot (si am cu ce) sa-mi schimb/repar singur cate ceva la masina, vreau sa fiu documentat si sa fac lucrarea 

    "ca la carte";

2- cand sunt obligat sa merg in service pentru o anumita lucrare, vreau sa stiu daca se executa toate operatiunile 

    corecte, necesare acelei lucrari;

3- daca stiu si inteleg cum functioneaza ceva, atunci la randul meu, pot ajuta pe altii cu informatii corecte; 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...De ce nu trebuie depasita presiunea de 1 bar la sistemele ABS Conti-Teves Mk 60...

 

Stie cineva de ce trebuie suspendata masina (sa nu atinga pamantul cu nici o roata) atunci cand se aeriseste pompa de ABS la sistemul Conti-Teves Mk 60, asa cum se specifica aici:post-10189-0-91600300-1421866263_thumb.j?

 

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am pus pe fiecare aerisitor un furtun de la acvaristica introdus prin capac intr-un flacon(pet) de jumatate de litru. Am slabit putin aerisitoarele de pe fata fiindca pe acolo iesea usor lichidul plus nu mai stau strans pe filet si trag aer daca sunt dechise mult, pe de pe spate le-am deschis binisor fiindca pe acolo iasa greu lichidul.si am pompat la pedala alternand procedura de aerisire a pompei.

Metoda cu furtunul imersat in flacon e buna pentru ca aerisirea se poate face de catre o persoana, si merge repede, mai ales daca aerisesti toate rotile odata.

A fost nevoie sa ridic fata sa pot da rotile jos pentru acces facil la aerisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceasta procedura de schimbare lichid frana se face cu motorul pornit sau oprit ??

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!