Jump to content

Filtre Si Alte Consumabile Pt O2


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

Maine sper sa schimb si eu uleiul si filtrul la tractor. Am fost la Unix in Piatra Neamt si baietii mi-au recomandat Castrol 5w40 (filtru am cerut MANN). Este ok acest ulei? Am mai vorbit cu altii si mi-au zis sa nu mai pun Mobil. Bidonul de Castrol Edge are si o holograma pe el, baietii mi-au zis ca e original, nu fake.

Sa ma apuc de lucru? In principiu, din cate stiu, se scoate scutul, apoi filtrul de ulei, urmeaza busonul de la baie si se asteapta pana curge totul, se pune surubul inapoi, se toarna un pic de ulei in carcasa filtrului, se ung garniturile, montat filtrul, completat cu 3,8 litri si e cam gata.

Mai e altceva de facut? Zilele urmatoare iau si celelalte consumabile pentru revizia la 194k si urmeaza distributia, spre sfarsitul saptamanii.

 

LE: se pune si scutul, la final, am uitat :D.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai scut metalic , e cam greu de dat jos fara elevator, rampa sau canal....

 

In rest e ok. Mentiunea e sa desfaci la inceput capacul filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, am scut (ce misto suna :D ) de plastic, prins in surubici pe care le pot desface relativ usor. In rest, ma descurc.

 

Zici deci ca uleiul este ok, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum l-ai luat, ce mai conteaza daca e ok sau nu ? :P

 

da este bun, pentru 7-8000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca l-am luat si nu e ok, fac cum fac si il schimb (mai trebuie sa fac un drum la Unix).

Am vrut un LM 4200, dar avea un scor de ameteam. Ar fi mers altceva pentru 15k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e ok niciunul pentru 15.000 km , cel putin nu in PD-uri.... 

Eu folosesc acum Ravenol VMO in O2 si Ravenol VPD in O1.dar nu intentionez sa il tin mai mult de 7-8000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, deci ar fi ok si Edge pentru intervalul redus. Stiu ca nu a fost la un pret mare si am si ceva discount la baieti. Caut factura si revin.

 

 

CU discount le-am luat (ulei + filtru) la 160 lei.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, inlocuit azi uleiul si filtrul, cost exagerat, adica moca :D. Tras masina pe un sant betonat, dat scutul jos, demontat capacul filtrului cu o tubulara de 30 (parca), desfacut busoanele (cel de la capacul motorului si cel de la baie), lasat vreo 20-30 min sa se scurga cat s-a putut, insurubat buson baie, pus ulei in filtru, insurubat capacul, turnat ulei in motor, sters totul pe acolo, dat cheie- pornit din prima, lejer. Nu imi dau seama de zgomot deocamdata, ca nu am facut decat vreo 3 km prin localitate. Maine o duc pentru distributie si vad la drum intins cum se comporta si daca zgomotul mai scade.

Nu am reusit sa ii resetez SRI-ul cu scannerul, dar cred ca o sa aprofundez maine chestiunea asta (imi apare in bord ca mai am tot 200 km pana la revizie). Sau incerc procedura din cheie + buton.

Uite ca nu am vrut sa dau 50 lei pe manopera, adica o treime din pretul materialelor. Scutul e in portbagaj, ca parca vad ca maine o sa trebuiasca demontat din nou la service, asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian M!

De 6 ani bag ulei 50-40 castrol edge.Dar fac revizia la 10 mii,si masina se comporta ca in prima zi. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e 5w40 :D.

Oricum o sa schimb si eu uleiul la 10k, avand in vedere ca un schimb ma costa relativ putin, anume 160 lei.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intotdeauna trebuie avut grija la surubul de scurgere ulei. pentru ca daca se strange prea tare, se strica usor filetul in baie ca este de aluminiu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am tras marlaneste de el. Am mai facut schimburi si la Chevy si nu a patit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie doar sa reglezi incheietura la 30 Nm  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am resetat SRI-ul din buton, a mers la fix!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce versiune de VCDS ai? trbuia sa mearga 100% din SRI dar cred ca greseai tu ceva.  Iti aparea lista aia de canale si valorile aferente dupa ce le citea?  ce ai ales din lista de Service reset? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un 11.11- cred c anu am facut eu ceva bine. Teoretic trebuia sa mearga. Vedem la urmatorul schimb :D , dar cred ca o sa umblu un pic sa ma atentioneze la 10k de acum. O sa il mai butonez zilele urmatoare, daca reusesc sa mai prind laptopul de la sotie :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa il setezi la 10.000 km

 

o sa fac maine nsite print screen cum sa faci data viitoare si cum sa citesti valorile din ecranul SRI

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost azi la service, pus curele conti, role Ina (dar pe aia mare scrie altceva, o sa caut poza pe mobil), pompa Hepu. Cureaua era MUCI!!!!!!!!!! Nu a fost schimbata la 120k, asa cum scria in carnetul cu inspectii. M-am bucurat ca am apucat sa imi salvez motorul. Pus si antigel, insa din pacate nu a fost scos furtunul de la radiator, nu a intrat decat 2,4 litri de G12 si cam 1,5 de apa distilata.

Motorul merge ok, insa la relanti nu scade sub 0,7 nici pe rece, nici la cald. Inainte de schimb statea la 0,5 la cald, iar la rece ajungea in maxim 1 minut la 0,6. Trage la fel, de consum nu imi dau seama, insa la 110 pe drum aproape drept imi ia sub 5, ca si inainte. Nu a fost pus scannerul pe el ca sa se verifice avansul sau alte minuni.

Toata distractia a fost asa:

- kit conti

- pompa Hepu

- curea transmisie conti

- antigel g12 - cam 2,4 litri

- 2 l apa distilata (a intrat 1,5)

- manopera (parca 250 lei- asa era vorba fara pretul pe schimbul de antigel)

 

TOTAL: 1005 lei fix. Nu am lasat bacsis, oricum salariul s-a dus pe ulei + filtru + distributie. Am primit facturi si garantie la tot (nu m-am uitat atent sa vad ce si cum, insa nu imi fac probleme de ceva). Daca puneau si scannerul pe masina (pentru avans) si scurgeau tot antigelul, luau un 10.

Revizia a fost facuta la N0. 1 Tehnic din Piatra Neamt, director Bogdan Bretcanu, caruia ii multumesc pentru colaborare, are niste baieti buni acolo, care stiu meserie, au scule si conditii. E mai greu de ajuns la ei pentru cine nu stie exact ce si cum, dar nu e problema, se rezolva cu un simplu telefon la sediu.

 

Uleiul pare ok, motorul porneste la prima cheie, nu face galagie mare (cam tot ca inainte cu Mobil 1, insa nu pot sa fac vreo clasificare). Per total, consider ca am investit bine o suma deloc de neglijat, insa per total MULT mai mica decat daca se rupea nenorocita aia de curea originala care: ATENTIE: a tinut 194.044 km!!!!!!!! Curea originala din 2006. Nu mai vreau experimente din astea, mecanicii mi-au zis ca am avut bafta maxima. Consumabilele astea le ignori pana cand dai cu capul de ele. Si cand dai, zici ca ai cazut in canal.

 

Urmeaza cat de curand filtrul de aer, motorina si polen, tot de la Unix (am card la ei si reducerea nu e deloc de neglijat).

 

Revin acusi cu pozele.

post-117502-0-42167600-1387061667_thumb.

post-117502-0-18940500-1387061685_thumb.

post-117502-0-58250500-1387061699_thumb.

post-117502-0-47883500-1387061716_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea buna este ca a avut dreptate VAG cand a stabilit intervalul curelei la 120-150.000 km . deci sigur tine atat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa il setezi la 10.000 km

 

o sa fac maine nsite print screen cum sa faci data viitoare si cum sa citesti valorile din ecranul SRI

Adevarat, nu-l poti seta la 10k, insa poti, dupa ce ai dat reset sa spui ca serviceul s-a facut acum 5k km, ramanand astfel de contorizat doar 10k. Nu-mi amintesc canalul pe care trebuie facuta setarea, insa daca te uiti pe acolo(chiar in dropdown list din adaptari) gasesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti reseta decat din momentul actual.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai citit bine ce am scris...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza cat de curand filtrul de aer, motorina si polen, tot de la Unix (am card la ei si reducerea nu e deloc de neglijat).

 

Acum nu vreau sa te dezamagesc, dar care e reducerea pe care ti-o dau pe card? Am luat un filtru de aer Knecht de la Frontal vizavi de Kaufland si a fost 76 lei. daca intru pe site-ul celor de la Unix e 95 de lei cel mai ieftin , aceeasi marca, pentru motorul meu.

 

Unde e sediul lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer pentru tractor e 53,57 lei, cod c35 154 de la MANN.

Sediul e in spatele OMV-ului, sus pe straduta, mergi pana in capat, printre blocuri si dai de o vopsitorie, mai mergi un pic si cladirea e pe stanga.

 

 

Din cate am inteles din alte surse, multe din magazinele din oras se aprovizioneaza de la ei (unul e Zetec sigur).

 

 

Uite si marca ta de filtru, daca e sa se nimereasca. Cu toate ca abia acum am vazut ca ai 1,2 tsi...

post-117502-0-97499400-1387145213_thumb.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!