Jump to content

Filtre Si Alte Consumabile Pt O2


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

Am incercat pe cat posibil sa respect intervalul de service, doar ca o data am depasit cu ~2900km(din cauza reducerilor salariale) si alta data cu ~2200 km(datorita unei vacante de vreo luna prin tara).

 

14976 km - prima revizie ;
29826 km - a 2-a revizie ;
47733 km - a 3-a revizie ;
61796 km - a 4-a revizie ;
79041 km - a 5-a revizie ;

94xxx  km - a 6-a revizie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 133 de mii și la fel am făcut și eu schimbul de ulei, la fiecare 15 mii. De doua ori am depășit limita de km cu puțin peste o mie de km.

 

Mai mult de 70 la sută din parcurs a fost extraurban, la turație relativ constantă 3000-3500 rpm. Nu accelerez kick down și nu frânez brusc deoarece nu dă bine pentru confortul pasagerilor.

 

Nu s-a întâmplat să fac mai puțin de 15 mii pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O curea de transmisie pentru masina mea cam cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai AC pe masina 50 lei Continental 6PK1050

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat uleiul dupa un an de zile si 9000 km parcursi am observat ca uleiul avea o culoare rosiatica. Am folosit ulei Castrol Magnatec 5w-40. Oare ar trebui sa-mi fac griji? Sa merg la un service autorizat? A mai observat cineva o nunata rosiatica la uleiul uzat? Masina are doar 50.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur rosiatica sau maro deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-am putut da seama exact. E posibil sa fi fost maroniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina cu km putini fara smack si impuritati in motor,schimbarea uleiului la 9000 km in conditiile in care el are o durata de viata de 15000km.....cam asta face ca uleiul nu sa inegrit.

Si am omis un lucru important....e motor pe benzina.....daca era ds dupa 300km era deja negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau dupa 300 m  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat uleiul si filtrul la masina mea,Skoda Octavia 2 1,9 TDI.Ce m-a surprins este ca mi-a intrat cam 3 litri si jumatate de ulei.Credeam ca trbuie 4,3 litri.Mecanicul zicea de 3,8.Sa nu se fi scurs tot uleiul vechi?Poate sa se strice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica tu nivelul de ulei si eventual mai completezi pana la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la BKC tot 3,8 l intra. Dintr-un bidon de 4 litri mai imi ramane sa completez intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La codurile motor 1.9 TDO O2 BJB, BKC, BXE intra 3.8 litri, iar in BLS 4.3 litri.

Nu intotdeauna iese sau intra la schimb chiar tot uleiul.

Cum a spus si colegul olteanu82, verifica nivelul dupa ce sta masina pe loc la orizontala macar vreo jumatate de ora si daca e cazul mai completeaza un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sa inteleg ca aceste filtre sunt valabile si pentru tractorul meu, nu?

C35154 - filtru aer Mann = 45
CUK2939 - filtru habitaclu Mann= 36
PU936/2X - filtru combustibil Mann = 79

 

Am impresia ca , consumul marit de carburant se datoreaza si filtrului de motorina infundat cu apa, de cand am mai luat motorina de la o firma din localitate. Un prieten a desfacut aproape jumatate de motor la un fiat bravo, care avea si filtrul full de apa, a omorat injectoarele, a schimbat pompa din rezervor, iar cantitatea de draci a fost una maxima.

As desface preventiv filtrul de motorina, sa vad ce ciorile o fi prin el, iar cat de curand sa il schimb, oricum nu mai am mult pana la revizie. Gandesc rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacut azi filtrul, era o motorina neagra pe acolo de m-am speriat. Cat de curand il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie totusi: cand am desfacut carcasa filtrului, am gasit acea garnitura de cauciuc din mijlocul elementului filtrant in filtru. Adica baiatul din service (caruia i-am pasat si un bacsis) de la Cybernet Piatra Neamt mi-a aruncat garnitura in filtru, iar atatea mii de km am mers cu exact aceeasi motorina din rezervor pana la motor. Asta nu e act de sabotaj?! Deci omul cu intentie imi omoara motorul? Ce fel de treaba e asta?! Si de ce motorina din filtru era neagra? Deci in carcasa filtrului era o negreata de nedescris.

Acea garnitura am gasit-o in cartus, am scos-o afara si am fixat-o in locas, apoi am pus cu atentie capacul cu furtunele la loc. Ce risc in urma acestei intamplari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa ne itnelegem... care filtru il ai? PU936/2X ?

 

e vorba de garnitura verde din imagine? 

post-17228-0-66046800-1382298685_thumb.p

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci vorbesti de garnitura din centrul filtrului, cea in care intra stutul de pe capacul filtrului ?

post-17228-0-09722000-1382299028_thumb.j

 

 

problema e des intalnita, chiar si eu am facut-o la propria masina.... in principiu daca nu centrezi bine stutul capacului sa intre in garnitura, exact asta se intampla.

 

De atunci, sunt foarte atent si mai ales, ung garnitura sa intre usor stutul de la capac, sa nu existe riscul de a impinge garnitura in centrul elementului,.... 

 

deci nu a fost sabotaj, doar neatentie.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca eu nu o stiam si am avut incredere in baitanul de la service de prestigiu, cica. Ma xxx pe el service, ca imi nenorocesc aia motorul, ca sa vin la reparat tot la ei. O sa dau comanda de altul, cat de curand, insa mi-l schimb cu mana mea, filmez operatiunea, apoi o sa trec pe la service sa le spun alora ce treaba meseriasa mi-au facut.

 

LE: logic ca filtrul era NEGRU.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca era negru, nu are legatura cu garnitura....   fa o curatare de rezervor, baga motorina de la o statie buna... si vezi pe urma

 

eu alimentez 90%  de la o singura statie din oras, Rompetrol. Stiu cand au construit-o si au pus rezervoarele subternare noi, pompe noi, etc.  Drept urmare la 15.000 km, cartusul filtrului este doar imbibat de motorina, dar este alb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate curata rezervorul? Zau ca ma bate tare gandul sa il curat un pic.

Pana acum am pus doar de la statii de marca. Cel putin eu, nu stiu incainte ce a papat/baut masinuta.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca merge sa scoti pompa si sa bagi pe acolo mana sa speli... ca sunt antivaluri prin rezervor din ce imi aduc aminte..... 

 

dat jos de pe masina.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi nene, am de treaba cu asta... Nu stiu cum o scot la capat. Ma gandeam ca scot capacul de sub bancheta si umblu pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut exista topic cu modul de schimbare a uleiului si filtrelor(imagini,pozitionare filtre etc).A facut cineva asta acasa?Eu am mai schimbat dar la golf-ul din profil care era si diesel si la skoda nu am umblat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!