Jump to content

Filtre Si Alte Consumabile Pt O2


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

ok,ms mult @andrei_221.deci o sa trebuiasca sa imi iau si un bidonel de 1 litru de lichid de frana pt schimbu de placute pe fata,ce o sa il fac la 56k km si aproape 3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor.

ma pregatesc si eu de revizia de 75 de mii insa am o nelamurire.

am reusit sa identific toate filtrele insa nu am reusit sa identific filtrul de motorina.

codul de pe carcasa e foarte ciudat si nu l-am gasit pe nicaieri:

1K0127399BG

a mai intalnit cineva acest cod? si daca da ce filtru i-a pus?

restul sunt asa: febi bilsteni pentru aer , meyle pentru ulei si mann pentru polen.

si inca o intrebare: la service pana acum mi-au pus ule Caastrol SLX 5w30 insa pe internet am citit review-uri mult mai bune pentru Valvoline VALVOLINE Syn Power. a folosit cioneva pana acum valvoline? e mai bun decat castrol? un feedback ar fi mai mult decat binevenit :)

multumesc

numai bine

Modificat de Andrei NIG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa identific toate filtrele insa nu am reusit sa identific filtrul de motorina.

codul de pe carcasa e foarte ciudat si nu l-am gasit pe nicaieri:

1K0127399BG

3C0 127 434

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Eu am Polo diesel si la reprezentanta mi s-a spus neoficial ca ei au contracte cu anumiti producatori care nu e obligatoriu sa fie si cei mai buni. La mine electronica si componentele auxiliare gen injectie, admisia de aer si ceva furtune sunt fabricate de Bosch. Acum daca injectia e Bosch folosesc filtru de motorina Bosch. Pe carcasa filtrului de aer scrie Bosch si 2 coduri unul pt cartus si unul pentru elementul filtrant, deci tot Bosch. Am folosit filtre Champion si Mann si nu mi-a mers masina la fel de bine ca si cu cele indicate pe coduri. Pt diesel in general la PD se merge pe Castrol Edge 5w-40 si filtre Mann eu merg pe filtre Bosch si ulei Castrol Edge. Am pus odata Aral si la urmatorul schim 11 de km imi bateau tachetii ca un huruit de rulment si mi-a curs vreo jumatate de l de apa din baie. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A trebuit sa completez cu antigel. In cartea tehnica intr-un loc am gasit ca se completeaza cu G12plus plus iar in alt loc cu G12 plus. In comert nu am gasit decat G12plus, cu care de altfel am si completat .Care e diferenta dintre ele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In reprezentanta ai intrebat? Cred ca e cel mai potrivit loc pt informare. Banuiesc ca masina are aprox 1 an. Cum de totusi trebuie sa completezi? Pierzi pe undeva? Eu in 6 ani nu am completat nici macar 1 gram, si nici nu a coborat nivelul nici macar 1 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT1028K3 - kit distributie Conti = 445

AIR1670 - pompa apa Airtex = 140

6PK1050 - Curea transmisie Conti = 48

HU719/7x - filtru ulei Mann = 24

C35154 - filtru aer Mann = 45

CUK2939 - filtru habitaclu Mann= 36

PU936/2X - filtru combustibil Mann = 79

7451D - supapa EGR Wahler = 490

Piesele sunt pt motorul 1.9 TDI BJB 105 CP, an 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am aceeasi motorizare si acelasi an de fabricatie (decembrie 2005) insa la filtrul de motorina am PU825x.

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salve filtre MAHLE a folosit cineva?? multumit(i) de ele ?raport calitate /pret??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bune. raport calitate/pret foarte ok, daca gasesti oferte avantajoase ( a se citi fara adaos mare)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru O2 motor 2.0 tdi pd, cod bmm, 2008, ce tip de ulei sa folosesc, si daca la prima inlocuire de distributie se schimba si pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura, cod motor BXE, la revizia de 165.000 Km, in afara de ulei si filtru ulei, mai trebuie inlocuit ceva? Precizez ca la revizia de 150.000 Km am inlocuit toate filtrele, ulei motor+ulei Haldex+filtru ulei Haldex. Daca se poate puneti-mi si mie fie aici sau pe PM intervalele de schimb la consumabile + distributie, si ceva recomandari pentru producatori.

SS -TMBKS41Z168088266, cod motor-BXE

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numar sasiu TMBKS41Z168088266

Denumire model Octavia Combi Adventure

Data fabricatie 19.05.2006

An 2006

Cod vanzare 1Z5A6Y

Cod motor BXE

Cod cutie viteze JLS

Acţionare axă 6S

Dotare DA

Culoare plafon 1Z

Culoare exterioara / Cod vopsea 1Z / F9R

Lucrări la fiecare 6 ani

Mijloc de etanşare din trusa de reparare a pneurilor - înlocuire (la fiecare 4 ani)

Filtrul spaţiului de habitaclu - înlocuire (la fiecare 60.000 km / 2 ani)

Filtru de combustibil - înlocuire (toate 90.000 km; cu Biodiesel la fiecare 30.000 km / 2 ani)

Filtru de aer - înlocuire (la fiecare 90.000 km / 6 ani)

Curea de distribuţie - înlocuire (de la 2007 toate 150.000 km;până la 2006 toate 120.000 km)

Lichid de frână - înlocuire (de la 2011 mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani; până la 2010 la fiecare 2 ani)

Ulei cutie de viteze - înlocuire (Schimbător direct de viteze 02E toate 60.000 km)

Datele de service sunt pt europa de vest.

Teoretic trebuie schimbat doar uleiul,-filtrul de motorina la maxim 30.000km,filtru de aer la maxim 30.000km,filtrul de habitaclu 1 data pe an.

Vezi ce lucrari au fost facute la masina si apoi iti faci o parere.

Recomandari pt producatori buni;distributie si curea auxiliare Continental,intinzatoare si role conductoare sau ghidaj Ina,pompa apa Hepu,filtre Mahle,Mann,Ufi(sa nu te sperii daca gasesti pe filtre Made in China)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua...am si eu 2 intrebari daca ma puteti ajuta...am Octavia2 din 2007 1.9 si de 4 ani ii bag Mobil 1 Super 3000 XE 5W-30...as fii vrut sa ii bag la schimbul asta de ulei si Dura Lube si mi s.a zis ca nu este nevoie ptr ca este uleiul foarte bun...ce parere aveti?

A doua intrebare ar fi.... masina are 130mii km...ar trebui sa schimb uleiul din 30 in 40....

Va multumesc mult anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu are rost sa folosesti duralube, uleiul sa fie de calitate si e suficient

2. presupun ca te referi sa schimbi uleiul la fiecare 10.000 km. Nu se supara motorul, totul depinde de buzunarul tau.

pentru problemele tale gasesti destule informatii aici : http://vwforum.ro/forum/115-uleiuri-si-carburanti/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o dilema, pe carcasa filtrului de motorina apare inscriptia UFI 3CO127400B (octavia2-1900dti-bjb-2006-PD)

stie cineva ce filtre de motorina se potrivesc sau care ar fi echivalentul pt Mann?

Modificat de mihi78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221: claudia_puiu intreba daca sa schimbe uleiul din 5w30 in 5w40, nu la 10.000 km ...

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greseala mea, insa link-ul indicat de mine continea suficiente date si pentru treaba asta cu schimbarea vascozitatii... :). Ca fapt divers, gama Super de la Mobil este oarecum mai slaba calitativ fata de Mobil 1 (gama de varf)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Azi am schimbat si eu filtre si ulei ..........la O2 FL ........ulei 4 litri ( daca mai trebuie mai pun maine dar ramane ceva in capacul inferior al filtrului)........5w30 mobil esp formula.............filtru mahle ulei ...........motorina mahle ( am dat jos tot am curatat dar nu am aspirat cu pomta vacum ci am dat zece contacte apoi a pornit din prima si nu s a oprit deloc)...........aer si polen Mann...................sper sa nu fie nici o problema urmatorii 15000km ...................

O problema am ( o aveam si inainte de sckimburi ) claxoneaza numai cand vrea .............nu merge claxonul cand merge cand nu .......nu am idee de unde e ......am verificat contactul de la goarna ( e una singura) e ok ......nu stiu de ce face asa ........eu credeam ca de la frig dar totusi sunt 10 grade asa ca la iarna ce va face .............ma rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand nu claxoneaza, sub bord se aude releul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi butonul de claxon (din volan), un contact prost, fir intrerupt intermitent, releu stricat, claxon stricat.

Cel mai des e releul cafre face figuri.

Ia un voltmetru si vezi daca ajunge tensiune la goarna cand claxonezi.

Daca ajunge, schimbi/repari goarna. Daca nu, schimbi releul.

Dupa asta 90% ai claxon, daca nu atunci apelezi la un electrician auto ca sa verifice firele si volanul.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand claxonez sau incerc sa claxonez eu aud un comutator de pe volan cred .....nu cred ca de sub volan cred ca il aud pe acela de pe capacul volanului .........ala se aude ca face click numai ca nu se aude goarna.............dar releul asta de care vb voi unde e pozitionat ca poate il identific il scot afara il dau cu w40 si poate merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se pare ca il auzi pe volan. E din releu (sub volan - in stanga) - vine prins pe centrala electrica. Trebuie sa demontezi plasticul de sub volan ca sa ai acces acolo. Incearca sa scoti doar sertarul din stanga, dar nu stiu sigur daca asa ai acces la releu.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!