Jump to content

Filtre Si Alte Consumabile Pt O2


Stefan_B
 Share

Postare recomandată

Stiu deja, sunt la al doilea schimb (ma rog, tata, nu eu), dar eram curios ce zice lumea de acel tip de ulei, cum e din punct de vedere calitativ. Pana acum i s-a dat mobil si castrol. Mi-a zis cineva intr-o zi sa pun 10w30 sau 10w40 la masina personala (octavia II BJB), am crezut ca-si bate joc de mine. Auzi fel si fel de pareri, de unele te si sperii de-ti faci cruce. De aia prefer sa tin cont doar de cele avizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este oarecum simplu : 

1. alegi un producator bun de uleiuri

2. alegi o sursa serioasa (magazin)

3. alegi uleiul cu norma necesara motorului.

Eu merg de 3 ani pe Ravenol VMO 5w40 pentru 1.9TDI BXE. Schimbat la 7-8000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales VPD tura asta deoarece nu am mai gasit VMO decat cu data de fabricatie cam... veche. Raman pe Ravenol, schimbat la 10k (ultima data cam la 9500, ca nu mai aveam rabdare :D ). Ture multe nu prea vede des, schimb de obicei pe plaja 2500-3000 rpm, cu plusuri daca situatia o cere (la deal, in depasiri sau cand pun cate un AC/DC).

 

A venit uleiul -VMP- (dar si filtrele) de la colegul @Ravenol, foarte multumesc! Maine (daca nu ploua IAR), schimb uleiul si la tractorul tatei. Shit, si iar am uitat sa-i cumpar buson magnetic pentru baie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua un buson gen Fumoto, pentru usurinta in golire.... dar prea scump

https://www.google.ro/search?q=fumoto&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAQQ_AUoAWoVChMIhLfmyZW2xwIVQZUUCh3uYwDK#imgrc=xvQSPrV9mUD59M%3A

unde ai gasit buson magnetic?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice lumea ca alea de la reprezentante ar avea magnet. Asa o fi, nu zic. Am vazut azi la service (nu reprezentanta) buson nou si oricat l-am lipit de un disc de frana, n-am observat atractie. Iarasi am mai vazut ceva pe net, ave ain capat un magnet cilindric de vreo 3-4 mm, la 35 lei. Ma gandesc sa fixez pe langa baia de ulei un magnet de hdd, eventual sa-l lipesc de buson (nu mai iese de acolo decat extras cu greu). Alta varianta ar fi sa caut un magnet de cca 3-4 mm din neodim si sa-l fixez in varful busonului. Abia in ala as avea incredere ca nu decoleaza ca sa ajunga prin motor.

 

Valva aia nu mi se pare o necesitate, in caz ca o prind cu ceva sub scut, am belit matul, ca e cam 1 cm sub nivelul baii. Nu stiu cat costa si sincer nu mi-e rusine sa ma murdaresc atunci cand scot busonul (mai ales ca s-au inventat manusile). Am la activ ceva schimburi de ulei (la capitolul asta, eu imi servisez masinile de ani buni). Ramane in studiu daca sa pun un magnetel in capatul busonului sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar toata lumea schimba busonul odata cu schimbarea uleiului ? Nu mai aveti incredere in fostul sau il stricati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, se spune ca la fiecare schimb de oloi se schimba busonul de la baie, cica ar fi cam 8 lei. Am inteles ca se strica garnitura metalica si e bine sa previi o eventuala problema inlocuindu-l. De 4 schimburi am acelasi buson, nu am pierderi pe acolo.

La reprezentanta ti-l schimba obligatoriu, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific din cand, poate sa fiu eu ghinionist si sa fi stricat garnitura ... tot pe cel ce era l-am pus, adineari m-am uitat la fumogo si cel magnetic ... Cel stil robinet ii dragut cam 50 euro pe ebay iar cel magnetic nu gasesc nicaieri pt octavia.

Modificat de gangs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de preferat schimbarea busonului la fiecare schimb eventual poti sa pui pe el un magnet puternic din ceva HDD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun si la masina tatei un magnet de HDD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

busonul original de VW nu are magnet, are saiba de otel (captiva pe buson). FIlet M14 cu pas 1.5 si lungime de 22 mm

 

Ce am gasit pe la noi pe site-uri, ar fi cele de motocicleta, dar sunt mai scurte putin.

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3247_35&products_id=2299&zenid=epmola3sre0ajh55oskr52b717

http://romimoto-piese.ro/category/10501020000/article/89288

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita luat unul de ala.

 

Daca alezez busonul in capat si ii pun un magnet neodim nu iese o treaba similara? Nu neaparat din considerente de pret.

Nu stiu ce etanseaza: varful busonului sau saiba aia de metal?

Modificat de Octavia_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saiba etanseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, stas. O sa alezez varful si ii pun un magnet puternic. Job done.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesti magnet pe cota? ca magnetul nu il poti baga la strung sa il aduci la dimensiunea dorita....

trebuie un magnet tip bara, rotund, pe care sa il intriduci in gaura data in buson si sa il lipesti cu poxipol sau ceva similar.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tipul ala de magnet zic. Am acasa, dar sunt tip cerc. Trebuie unul tip bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, a venit vremea sa schimb acumulatorul, intrebarea e ce curent la pornire este necesar si de cati mAh trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel sau benzina? Mergi pe site la Exide de ex sau Varta/ Bosch si vezi ce recomandare au. Acum ce ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE este diesel, deci minim 70 Ah. Eu pe urmatoarea baterie as vrea sa scrie Caranda. Nimic special, dar mi-a fost recomandata de cineva care numai asa ceva foloseste de ani buni si lucreaza si in domeniul auto (mecanic in CT, intamplator var cu mine). Daca tine cat e garantia plus inca 2 ani, e perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fabrica, BXE meu are baterie de 61 Ah, 540 A EN. A intrat in anul 7.

Deci se poate cauta si o baterie pe aceste date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina de servici am montat o caranda care a tinut 1 an si 11 luni adica a cedat cu o luna inainte sa expire garantia,a doua caranda schimbata pe garantie a tinut 1 an si 4 luni.Amindoua au avut puntea intrerupta intre elementi.Si la mine a trecut de 7 ani bateria masinii dar daca o voi schimba ma gindesc la Moll Karmina K2 pe care deja l-am pus pe un golf 4 in ianuarie ac,sa vedem cit tine :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei: asa de mica puterea? La Aveo 1,4 16v aveam baterie de 55 Ah. Parerea mea de neprofesionist e ca e bine sa fie o baterie cat mai puternica, de la 70 Ah in sus. Cand o fi sa o schimb pe a mea, voi lua ceva cu curent initial cat mai mare, oricum peste 660A.

Modificat de Octavia_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar asa cum spui.

Asa a pus.o fabrica si uite ca intru cu ea in a 7a iarna si nu a dat niciun semn de oboseala. La servici am tester Midtronics si o verific periodic, nu a scazut deloc capacitatea in ultimii 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, daca e baterie originala. Astea luate din magazin nu mai tin ca alea care au fost initial pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat azi sa vad ce baterie am pe mașină și e o Varta de 61Ah si 540 A EN.

Când am sunat azi la un magazin pentru am ma interesa de o baterie Varta Silver de 63Ah mi sa spus ca pentru motorul meu se pune de 74 sau chiar de 77 Ah. Nu știu ce sa cred.

 

post-22192-0-47375900-1446751477_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!