Jump to content

Cum Sa Dau Electromotorul Jos, T2


silviu_cj
 Share

Postare recomandată

Salutari :) Sunt proaspat detinator de un frumos T2 din78 care e in curs de "revovare" de mine sef de santier si ucenicul meu care e si tatal meu :P . Am o intreare : Care sunt etapele sa dau jos electromotoru motor 1600 . din cate am apucat sa ma uit am acces la el doar de sub masina. In mare stiu ce trebuie sa fac da un sfat nu strica. Mersi . Astept sfaturi de ori ce fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, intai tragi la imprimanta sfaturile, ca sa le ai in fatza.. :icon_cool: Pui salopeta, iei 1 cric baban..mai bine iei doo... :P cat n-ai ridicat-o pa crice, desfaci (putzin) puiulitzele la roata dreapta spate...Bine ar fi sa scoti si o borna de la baterie..desfacand surubul, care ar trebui sa fie...bagi cricu', saltzi, scotzi roata, pui cu pietre supt ceva, sa nu...caz pa tine, orishicum.. :P .Langa cutie se vede agregatu'. :lol: desigur, tre' sa fii in pozitia culcat..Cheie de 19(sau 17??? parca)...si de 13(sau 14 daca ai ghinion).!9(17) la puiulitze prindere obiect, 13 la firi...teorectic tre sa ai firu' de excitatie de la starter mai subtzire, negru.(nu de la mizerie...) cu 1 papuc..Desfaci alea zise...( adek 2 shurube, jos si sus pa obiect) ///treaba e cat vrei sa nu mergi..daca vrei sa mai merji, bagi un surub de 13 cu puiulitza pe gaura la firele groase...( de la baterie la demarol si de la alternator la demaron si care mai sunt scoase de pe el cu cheia aia de 13....)stranji si le izolezi..Pornire ca la dizal...prin tragere/impingere... :lol: pricipit? sau daca e greu cu imprimanta, poci sa ma suni atunci pa molecular..consultatii prin telefon gratis!!!consultatiile sunt gratis, :blink: nu telefonu!!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi . mai am o intrebare : Intra in viteze cam haiotic se gasesc cam greu vitesele pot sa fac ceva sa remediez problema. :lol: as fi bucuros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cum zici la inceput, :icon_thumright: incepator pa d'astea...e clar! ca nu stii unde's!se intampla, depinde de fiecare cat dureaza simptomu'... :rolleyes: restu' e in pm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepator in ale condusului nu-s ,da in ale T2 is :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica traseul de la maneta pana la cutie. Poate fi ceva nestrans ori o bucsa uzata. Asa poate rezolvi usor problema cu imprecizia manetei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau n-are cursa ambreiaju!....ai dat jos ala?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza se vede piulitza care trebuie desfacuta- este in spatele carcasei turbinei, pe dreapta. Surubul pe care vine aceasta piulita prinde laolalta una din urechile demarorului, cutia de viteze si motorul. Desfaci aceasta piulitza, pe urma intri sub masina, desfaci cablurile care vin la demaror si o piulitza M10 care prinde demarorul de cutia de viteze si il poti da jos. Va iesi impreuna cu surubul de care pomeneam mai sus- o sa vezi ca are un cap aparte, ca sa se tzina contra singur.

Referitor la maneta- verifica bucshele in care se lagaruieste tija de c-da.

http://www.filehost.ro/albume/motor_1600/10/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata :cheers: Am dat jos dus la electricean si lam pus inapoi , acuma invarte foarte bine , inaite nu invartea numa cand vrea si fara putere, si facea un scurt si descarca bateria .. da acuma totu e oki . Am sa deschid un topic la Eu si Masina Mea unde o sa prezint poze cu busu si despre planurile mele cu el. Mltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
In poza se vede piulitza care trebuie desfacuta- este in spatele carcasei turbinei, pe dreapta. Surubul pe care vine aceasta piulita prinde laolalta una din urechile demarorului, cutia de viteze si motorul. Desfaci aceasta piulitza, pe urma intri sub masina, desfaci cablurile care vin la demaror si o piulitza M10 care prinde demarorul de cutia de viteze si il poti da jos. Va iesi impreuna cu surubul de care pomeneam mai sus- o sa vezi ca are un cap aparte, ca sa se tzina contra singur.

Referitor la maneta- verifica bucshele in care se lagaruieste tija de c-da.

http://www.filehost.ro/albume/motor_1600/10/

Am dat de o chestie ciudata...am dat jos (de pe bus) un motor CJ si am pus unul CU...in prealabil am schimbat cutia (de viteze) de pe masina...cu alta cutie...Acu' problema...acelashi shurub lung care proptea demarorul sus acum nu mai intra de tot...adica intra de tot dar nu mai iese pe partea cealalta...)ce sa fie? cutia sa aiba alta grosime??ma indoiesc...sa fie de la motor????mai gros?hmmm..sa fie mai multe lungimi de surube d'astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu uitate la lungimile bendixurilor intre doua electomotoare, unul de 2000 si unul de 1600. Ala de 2000 este mai lung si pe cutia care mi-ai dat-o mie este mai mare distanta intre motor si electromotor. De aia nu iti mai ajunge surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: aha...inseamna ca io luasem surubul de la cutia de tip3... :icon_thumright: si..totusi, demarorul de care a avut nevoie Sorin ATW era cu axu' de bendix mai scurt..mot de 1,6...si demarorul ala crez c'a fost pe cutia de la tine... :rolleyes: deci ce sa pricep la faza asta? acum am, pus mot. CU pe cutia de la busul luat din Chitila...care avea mot CJ...deci de la care cutie era demarorul? de la CJ care era cu injectie sau de la CJ care era fara? :blah_: pe scurt: doo mot. CJ...Doo cutii de mot de 2000.CJ..si un demaror cu axul mai scurt...DE UNDE? ps. ambele mot. au fost miscate(invartite) cu baterie, la cheie... :blah:care e esplicatia?

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry...io n'am auzit inca de demaror de mot. de 1,6... :D la bus, diferit de ala de 2,0...in schimb am auzit de demaror diferit , mai mic, adica, la cutia de broasca sau tip3... :lol: ..deci pana acum orice demaroare luam de pe mot. de 1,6 (am vreo 4 sau 5) puneam pe busu' meu..de 2,0... :blah: si care nu mergeau nici coapte la cutia-mot. de tip3! :angry: parerea mea... :angry: poate or mai sti si altii...cum e chestia? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

errrrorrr...full edit..sorri.. :)

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!