Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Asta stiu, vreau sa stiu cum il scot, cum il schimb, ce pot sa ii fac daca nu mai merge? El se apasa ca si inainte dar nu mai face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer n-am umblat la e niciodata dar ma gandesc ca tre sa poti da jos cauciucul de deasupra si sa vezi cum e prins. daca nu se vad suruburi sau vre-un sistem de prindere cred ca tre sa dai jos plasticul de pe stalp ca sa ai acces la el din interiorul stalpului. de pe celelalte usi functioneaza sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, orice usa as deschide inafara de cea de la sofer se aprinde lumina in plafon, doar la asta de la sofer nu. 99% e de la ala de la usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la mine este urmatoarea situatie am un mk 3 in 2 usi inainte, inchideam -deschideam toate usile de la ambele usi stg ,dr cu cheia.Acum merge numai de la usa din stg, cand bag cheia in usa din dr se inchide deschide numai acea usa .Furtunasele le-am verificat am curata tot ce se putea curata dar, aceasi treaba sa fie ceva cu pompa vacuum?ceva electric ? :Driver:ddeoarece cand bag cheia in usa di dr se inchide -deschide dar nu se mai aude zgomotul acela de la pompa .Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am umblat p-acolo dar imi dau cu parerea. cand sucesti de cheie trebuie sa fie un contact electric la yala care sa actioneze pompa de vacuum. e ca si cand nu ai mai avea curent la baterie, se deschide/inchide numai usa in care bagi cheia. (cand ai curent si deschizi/inchizi nu trebuie decat sa sucesti usor de cheie si se deschid toate. cand nu e curent trebuie sa sucesti mai tare de cheie pana in capat ) daca ar fi furtunele de bai nu s-ar inchide usa din dreapta nici cand inchizi de la cea din stanga. parerea mea... sper ca nu te-am bagat inceata si mai tare :D

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la demontarea mufei electrice deoarece poti dezmembra tot butonul si poti pierde arcurile si contactele metalice. Butonul are doua contacte: normal inchis, normal deschis. Ele sunt realizate prin intermediul unei piese metalice cu trei picioare situate sub buton. Apropo de WD 40: este un spray cu lichid antigripant care pentru astfel de butoane este periculos. Am folosit la doua astfel de butoane si in timp s-au acoperit cu o substanta neagra, izolatoare. Pentru curatare foloseste spay de contacte umede. Pot atasa poze de detaliu cu contactele oxidate, pentru demo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall din nou din pacate am desfacut mufa aia am curatat-o dar nimik si cred ca am pierdut ceva de la ea aveti o poza cu contactul ceva sa imi pot da seama daca este complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

si eu am aceasi problema de putin timp, dupa ce am avut date jos usile in urma vopsiri, cand e frig ramane blocata inchiderea centralizata, am verificat etansietatea si e totul ok, pompa functioneaza doar 2 secunde .mentionez ca haionul si capacul rezervor functioneaza doar usile fac probleme.

daca o tin in garaj la caldura functioneaza ok.

deduc ca a ramas apa (sau condens)pe circuit.

mentionez ca ,daca o deschid cu cheia se deschide dar se inchide la loc :somnmare: asa ca umblo cu a doua cheie legata de gat :vaidecapulmeu:

incerc acuma sa suflu cu presiune de aer toata instalatia si sa incerc sa bag ceva alcool tehnic ,poate scap de apa/condens.

masina o am de 8 ani si nu am avut pana acum problemele acestea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani la toata lumea ! As avea si eu o intrebare legata de inchiderea centralizata . De cand am cumparat masina , am primit doar o singura cheie , care din pacate nu are partea de sus , ledul si arcul din interior ( ce e desenat cu rosu) . Am doar o placuta ( cea cu verde din foto) . Revenind la intrebare : ce posibilitate am , ca in cazul in care cumpar o carcasa si montez pe cheia mea ceea ce am lipsa , va merge inchiderea fara sa bag cheia in yala portierei ?

post-21143-0-90619800-1294032778_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu!

E numai o baterie cu un bec sa poti sa vezi noaptea cand bagi cheia in butuc :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am si eu un sistem antifurt . nu stiu daca este din fabrica..nu am vazut modele cu acelasi sistem.. este un fel de stick sub scrumiera cu un led rosu...care se aprinde cand e scos sticul.. acum scot sticul si nu se mai aprinde nimic....si pe deasupra mai si porneste masina...si inainte nu se intampla.. as vrea sa il scot ca de cateva ori ..se oprea motorul in mers apoi nu mai pornea. dadeam cheie si se auzea exact ca si cum nu ai avea benzina.. cineva a zis ca e de la sist. antifurt altii de la bobina de inductie..nu stiu ce sa ii mai fac... acum porneste..dar am ramas de multe ori pe langa ea.. mi-e frica sa mai ies pe strada,ca am sa raman pe dreapta iar. o parere..un sfat poate ar fi de ajutor .multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fel de imobilizator. Bineinteles nu e original. Trebuie desfacut pe acolo si vazut unde duc firele etc. Mai bine du-te la un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un electronist si ma costa 5-6 mil sa il anuleze..ceea ce e prea mult..o solutie mai ieftina as vrea,, si apropo am dis masina la tester si acolo a iesit senzorul hall.. cu totul altceva...decat prima data. are cineva idee cat costa unul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - este adevarat ca daca nu pornesti motorul atunci cand faci diagnoza iti da eroare senzor hall

2 - de anulat acel antifurt sa te coste 5-6 mil mi se pare ceva de domeniul fantasticului dar daca treci prin roman cu 30-50 ron te servesc eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit si am reparat masina. era senzorul hall si totodata antifurtul ala..merge cum trebuie.. dar totusi as vrea sa scap de el. la electronistul la care am fost lucreaza numai cu VW si...se umbla in calculatorul masinii si se face ceva pe acolo...nu stiu ce anume .sper sa nu mai am probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba nu este adevarat mu se umbla chiar deloc in calculatorul masinii si dureaza exact 15 minute de demontat daca este acel antifurt de care m-am intalnit eu de nenumarate ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit si am reparat masina. era senzorul hall si totodata antifurtul ala..merge cum trebuie.. dar totusi as vrea sa scap de el. la electronistul la care am fost lucreaza numai cu VW si...se umbla in calculatorul masinii si se face ceva pe acolo...nu stiu ce anume .sper sa nu mai am probleme..

Nu are nici o legatura calculatorul masinii. El se referea la imobilizatorul original al masinii care este in calculator si pe care tu nu il ai.

Tu ai unul aftermarket foarte simplu de anulat cum a zis si colegul de mai sus.

Cu 5-6 milioane iti iei alt motor cu tot cu alt calculator :))) Ce preturi domnme :)))

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
adrianviperdodge2012

salutare.tocmai mi-am cumparat o inchidere centralizata( un modul)cu telecomenzi si trebuie sa o conectez la inchiderea veche,as avea nevoie de semnificatia fiecarui fir de la inchiderea centralizata(stock)adica unde duce acel fir si ce face,daca m-ar ajuta cineva as fi recunoscator.Precizez ca am un Golf 3,1.8 GT,benzina,90cp,'92 cod motor ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai uitat in acest topic? poate te ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am o mica problema...cand inchid usile cea din dreapta spate ramane deschisa si se inchide doar daca inchid cu cheia,din telecomanda nu vrea.

A umblat un prieten la protectia pentru copii,a functionat atunci dar acum problema a reaparut.Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Nu sunt expert in ale electronicii ,mai ales cand vine vorba de inchidere centralizata,dar poti sa dai fata de usa jos si sa vezi cum sta treaba sa nu fie vreun contact ceva de vina sau o mufa scoasa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum iar merge...n-as vrea sa desfac fata de usa,e posibil sa nu se mai lipeasca cum trebuie dupa si apare alt pitic pe creier.Asta e,cand nu merge inchid cu cheia si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!