Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Daca mergi la un "nene" specializat se poate potrivi.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok . mersi . nu sti cam la cat ajung cu tot cu manopera si piese ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SBA: poti lua manerul de pe partea dreapta, sa il pui pe stanga, am facut-o eu, asta daca nu te pricepi sa iei doar butucul

@merlucius: intalnirile au loc vineri seara, la ora 20.00, in spate la magazinul Junior, la Unirii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok . mersi . nu sti cam la cat ajung cu tot cu manopera si piese ?

Nu cred ca o sa coste mult . De asemenea nici piese nu cred ca trebuie sa iei doar butucul si cheia sa i le duci :vaidecapulmeu:

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este simplu i o poti face si tu acasa. Daca cheia de la contact, merge la butucul de pe partea dreapta, se poate muta tot manerul de pe partea dreapta pe partea stanga, asta in caz in care nu vrei sa schimbi doar butucul. Este o operatiune foarte usoara.

Mult succes, te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge. se face relativ usor daca cureti cu atentie piesele. Fii atent unde sar arculetele... Lamelele au diferite dimensiuni si le inversezi intre ele. Uite niste poze. Eventualele asperitati le poti ajusta prin pilire.

Eu am modificat asa butucul portbagaj si torpedoul. Mai mult, am pus lamele in plaus la portbagaj (extra safe), el avand doar 4 lamele. Daca gasesti la dezmembrari, te duce cu totul, fara chei la 50 ron.

post-14771-1281653496_thumb.jpg

post-14771-1281653504_thumb.jpg

post-14771-1281653511_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost nevoit sa asez lamele la butucul de la torpedou dupa ce mi-au sarit,si acum pot sa il inchid cu cheia din nou.

E foarte simplu cum spune si CVA G3

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie doar vointa, rabdare, si foarte multa atentie, sa nu uiti care cum vine.

Succes, te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la mine de ex inainte se incuiau toate usile si de la usa din dr (am wv g3 in 3 usi)acum nu se mai inchid usile cand bag cheia in usa din dr se inchide - deschide numai aia dar de la usa din stg se inchid deschid toate :icon_thumright: o fi vreo siguranta ceva arsa?sau cev a mecanic blocat?Sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si mai sus, in acest topic. Dar iti zic si tie. In butucul din usa, sunt 4 lamele, 2 pentru inchis, 2 pentru deschis, si acelea fac contact cand invarti de cheie, si actionate de 2 came. Mai mult ca sigur s-au distantat, si nu mai fac contact. Trebuie sa desfaci butucul, sa te uiti inauntru, sa vezi unde sunt lamelele, si sa le apropii.Este ceva de munca, dar este multa migaleala, caci este un plastic vechi, si a devenit casant

Mult succes, te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o MARE nelamurire: am inchiderea centralizata pe vacuum si recent am facut rost de un modul pentru inchidere pe telecomanda(cheie briceag...) si nu stiu cum sa leg acel modul la inchiderea masinii. Ma poate ajuta cineva? Daca se poate si din bucuresti :lol: sa-mi si arate, fac cinste :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

problema este urmatoarea-cand bag cheia in partea soferului si invart de ea merge greu( se aude pompa),si imi invarte cheia inapoi fara sa deschida usile ,deschid din partea dreapta,se deschide doar acea usa fara a le actiona si pe celelalte,intru si trag de tamburusul de la usa din stanga si le descuie pe toate,apoi inchui si merge totul perfect dar daca nu umblu la usa 10-15 minute se intampla la fel.De multe ori nu ma lasa nici sa imping tamburusul de la usa din stanga in jos ca sa le inchid.Inchiderea este originala pe vacuum,astept sfaturi pana nu m-a apuc sa desfac usa,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe mai intai cu o verificare a tuturor furtunaselor de vacum. Incepe mai intai de a verifica furtunasele in mansoanele de cauciuc de la usi sa stea fixe si etans. Incepe cu portiera soferului mai intai. Dupaia rezino cu impresii sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

intampin si eu o problema cu inchiderea centralizata:

*- am inchidere originala cu vacuum si sistem de alarma peste inchidere, aftermarket

*- au functionat corect inchiderea (inclusiv pompa de vacuum din portabagaj se auzea functionand pt 1-3 secunde) si alarma pana de curand, cand am umblat la trapa electrica(sistem trapa demontat+motoras trapa), bloc sigurante+relee si taiat/scurtat un furtunas mic si crapat ce se afla in crucea cu furtunase de la compartimentul motor, situata imediat langa baterie( habar n-am cum se numeste)

*- situatia de acum este ca desi sistemul de alarma functioneaza f bine si la comanda de inchidere se aude un releu montat pt alarma cum functioneaza, totusi inchiderea nu mai merge deloc: pompa din portbagaj nu se aude, iar portierele le pot inchide numai una cate una, pt ca din cheie/butuc sofer nu se inchide decat portiera respectiva

Intrebarile:

1 - poate sa aiba legatura cu motorasul/pozitia trapei ?

2 - are pompa vacuum vreun releu care eventual :P sa se fi blocat?

3 - intr-o seara cand din motive de pompa de benzina am deconectat bateria pt vreo 2-3 minute, la o dezarmare cu telecomanda am vazut ca s-a deschis intreaga masina corect, dar de atunci iar nu a mai vrut sa functioneze inchiderea..

Daca e ceva legat de partea electrica , va rog sa-mi spuneti concret la ce siguranta/releu/alte mufe sa umblu si sper sa-i dau de capat ca mi-e greu sa merg cu ea asa. Multumesc oricui isi da cu parerea constructiv :)

:lol:

Am rezolvat problema.

Desi verificasem motorul de vacuum, am depistat probleme la cele 3 relee din montajul motorasului, care aveau depuneri de mazga pe ele, iar cu un spray wd40 s-a rezolvat intreaga problema. Noroc de noroc, pt ca tocmai ii pusesem gand rau sa desfac toata electrica ce tine de inchidere

Modificat de merlucius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Am si eu obisnuita problema cu inchiderea centralizata cu pompa de vacuum (Golf III GTI / '95) .

Multumita informatiilor postate pe aici, am vazut ce trebuie facut pentru remedierea situatiei. Asta, insa, necesita timp iar acum sint in cautarea unei solutii de scurta durata pentru capacul rezervorului.

Poate cineva sa dea un sfat cum se poate deschide in caz de urgenta ?

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este urmatoarea cand incui sau descui de la usa soferului e totul ok dar cand deschid cu cheia de la usa din dreapta se descuie toate, dar pompa de vacuum merge in continu pana cand inchid din partea stanga,atunci pompa se opreste dar de blocat se blocheaza doar usa din stanga,blochez blochez si deblochez din nou din stanga si totul e ok,specific ca am schimbat instalatia electrica de pe usile din fata,si apropo nu mai merge din cheie nici turela sa o inchid

Modificat de v@sy
Foloseste semnele de punctuatie ca sa putem citi si noi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pindoor-ul ajunge jos(la capat) se aude un click.Banuiesc ca acela este contacul care taie curentul pompei de vacuum.Incearca urmatorul lucru: lasa geamul de pe dreapta jos si inchide masina de pe partea dreapta cu cheia.In timp ce pompa de vacuum functioneaza peste timpul normal de inchidere, apasa pe tamburusul(pindoor) mai tare.Este vreo schimbare?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca ai un furtnas de pe circuit crapat.vrifica furtunasul de la pompa de vacum si pleaca pe el inspre usi si vezi ca undeva trebuie sa il ai crapat mai mult ca sigur

un prieten a avut o problema asemanatoare si am gasit in dreptul banchetei spate din partea stanga furtunul topit(probabil se carase ceva cu masina si a curs afectand furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spunea ca numai cand incuie/deschie de pe partea dreapta ii face probleme.Pe partea stanga este ok.Daca un furtun era crapat/ iesit atunci pompa nu se oprea indiferent de pe care parte ar fi inchis/deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da doar partea dreapta face probleme deci furtun crapat nu cred sa fie si doar la deschidere merge pompa incontinu si atunci trebuie sa incui din nou egal din st sau dr ca sa se opreasca

Modificat de ady333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu offtopic, dar nu am idee unde as putea sa pun intrebarea asta.

De cateva zile nu mai merge un senzor de la usa(cel care verifica daca usa e inchisa sau nu). Din pacate e fix ala de la sofer, si nu mai merge nici buzzerul nici nu se mai apinde lumina in interior noaptea cand deschid usa. Cum pot sa ajung la el sa vad ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e senzor, e un limitator (un fel de intrerupator) care permite sa ajunga curent la plafoniera cand e deschisa usa (usa nu apasa pe el). il gasesti pe stalp jos acoperit cu cauciuc.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!