Jump to content

Inchidere centralizata


misu1lica
 Share

Postare recomandată

Va salut din nou....de unde ma pot lega si eu la un +12 permanent in afara de cablul rosu de langa bloc sigurante? exista prin portiera ceva? Am nevoie pentru modul cheie briceag si nu stiu de unde sa leg +12...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa-l pui in portiera?

In portiera exista niste fire rosu cu alb. Au +12 continuu.

post-65440-1278614850_thumb.jpg

Modificat de cristi-bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou....de unde ma pot lega si eu la un +12 permanent in afara de cablul rosu de langa bloc sigurante? exista prin portiera ceva? Am nevoie pentru modul cheie briceag si nu stiu de unde sa leg +12...

Cum te uiti la blocul de sigurante din fata , ai rosu permanent in partea dreapta jos in spatele releelor (e un fir rosu mai gros)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, din diverse motive nu vreau sa dez-izolez cablul rosu, gros, de langa panoul de sigurante, asa ca o sa merg pe varianta cu firul alb/rosu....in plus, proba la briceag a fost facuta tot pe firul alb/rosu si a mers foarte bine, fara figuri, insa nu eram eu sigur daca este in ordine sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai patit cineva la modulul briceag asa din senin sa se aprinda avariile si sa nu mai raspunda la nici o comanda butoanele de pe cheia briceag?

am observat ca face asta mai des atunci cand cald afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am CARUB si pana acum nu am probleme cu ea.merge ff bine...o am de 1 luna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , as vrea sa schimb inchiderea centralizata de pe golful meu pentru ca intampin aceleasi probleme care le intampina toti pe aici ( se deschide doar usa de la sofer ) . Eu m-am gandit sa imi cumpar aceasta http://www.okazii.ro/catalog/41009520/Inch...VW.html#galerie dar nu am geamuri electrice , este vreo problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marga4433 ce vrei tu sa iei acolo e numai o interfata pt comanda inchidere centralizata, adica daca tu ai inchidere pe masina si vrei sa o inchizi din telecomanda, sa nu mai bagi cheia in butuc la usa.

Daca ai inchiderea centralizata originala de la wv pe vacum eu te sfatuiesc sa o repari .... cauta la dezmembrari motorasele pe vacum daca sunt alea defecte, pompa din portbagaj daca aia nu mai face treaba , sau verifica in prima faza furtunasele de aer ce intra in usi sa nu fi iesit pe undeva :icon_thumright:

Inchiderea originala e de 100 de ori mai buna de cat orice inchidere centralizata electrica ce gasesti pe piata, gen kit inchidere centralizata pilot ,thor etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa vad ce se intampla cu inchiderea pe vacum chiar daca nu ma prea pricep :D

Nu prea stiu sa dau tapiseria de la usi jos ca sa ma uit la furtunase

Modificat de marga4433
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marga4433: inchiderea vacuumatica este cea mai buna. Incearca sa vezi ce nu merge.

In primul rand, verifica daca merge motorasul. te duci in portbagaj, si il scoti din cutiuta lui, se afla sub stopul dreapta. Lasa hayonul deschis, baga cheia in usa, inchide din cheie, si fugi repede la portbagaj si vezi daca se aude mororazul. Este imposibil sa nu il auzi, scoate un bazait. Daca motorasul merge, trebuie sa verifici pe unde pierde aer. Asculti pe unde se aude un suierat. Sa umbli la furtunasele de la usi, nu este greu, se trage de burduf, si vezi furtunul. Il bagi, si gata. Asta in cazul in care merge motorasul.

In cazul in care nu merge, verifica mufa care intra in el, s-ar putea sa se fi oxidat contactele. Cutata-le. Daca nici acum nu merge, atunci trebuie sa desfaci panoul de usa si sa umbli la yala, este mai complicat. Dar daca faci asta, vezi ca yala are o mufa, scoate-o si fa atingere intre contacte, 2 cate 2, si vezi daca asa merge. Te asteptam cu noutati.

Imi cer scuze pentru romanul scris, dar vreau sa fiu cat mai explicit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deacord cu ce zice colegul de mai sus,repara inchiderea vacuumatica originala.Si eu am avut probleme cu ea,am cautat la dezmembrari si am gasit tot ce aveam nevoie.Acum mi-am pus o alarma cu inchidere din telecomanda cu cheie briceag,se poate monta la acest model de inchidere vacuumatica si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul se aude doar cand inchid masina , cand deschid masina nu se mai aude ( se auzea inainte sa schimb manerul de la usa soferului ) . La furtunase nu am incercat nimic inca fiindca acum am ajuns acasa si e intuneric . Totusi eu acum vreo saptamana am scos futunasele din motoras de acolo si la sfatul unu vecin am tras un pic cu gura aer din ele ( poate erau infundate ) :) .

Cand spui burduf la ce te referi ? Burduful apare dupa ce dau tapiteria de la usa jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avea scapari de vacum mari ar trebui sa se auda motorasul ca merge mult mai mult timp decat normal (normal ar fi pana in 5 secunde). Eu am dedus din ce ai spus, si te rog sa ma corectezi daca gresesc. Cand inchizi usa soferului cu cheia se inchid toate usile si automat se aude si motorasul. Cand deschizi usa soferului se deschide doar acea usa iar restul nu se deschid si automat motorasul nu se aude; daca e asa inseamna ca usa se deschide mecanic si nu trimite comanda motorasului, eu cred ca motorasul este k, la fel si furtunasele problema zic eu ca este la usa soferului ar trebui sa incepi prin a desface fata de usa si sa te uiti pe la butucul unde bagi cheia daca zici ca ai umblat acolo si sa continui cu firele pana in burduf inclusiv sa nu fie forfecat firul pt. deschidere. Toate astea doar in cazul in care am dedus corect, altfel nu se aplica si imi cer scuze de post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca functioneaza motorasul e posibil sa fi iesit fuftunasu de pe partea dreata din porbagaj nu cred sa fi iesit din fetele de usa daca nu ai umblat acolo deloc .. , si daca este scos vrun furtun vb lu colegu de mai sus ar trebui sa mearga motorasul mai mult de 5 secunde

daca te uiti atent in porbagaj in spatele motorului incep sa se ramifice furtunasele posibil de acolo sa fie buba

Poti scoate cate un furtun in parte si sa sufli in el sau sa tragi :D asa poti verifica circuitu separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul acela tine cam 30 de secunde . Cand am schimbat butucul nu am scos fata usii , doar am scos butucul vechi ( care era rupt ) si l-am inlocuit . Ma duc acum sa ma uit pe la furtunuase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul acela tine cam 30 de secunde . Cand am schimbat butucul nu am scos fata usii , doar am scos butucul vechi ( care era rupt ) si l-am inlocuit . Ma duc acum sa ma uit pe la furtunuase

tine atata timp pt ca scapa aer pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca merge vreo 30 sec. inseamna ca ai scapari de vacum prima data verifica furtunele sa stea fixe in "prizele" de pe stalpi din burdufele de cauciuc. De inchis ti se inchid toate cand actionezi cu cheia usa? Pt. deschis cred mai mult ca sigur ca e o problema electrica si anume o lipsa de contact, verifica burduful cu fire de la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost din nou la masina si :

1. Motorasul se aude si cand deschid si cand inchid ( se aude cand deschid doar daca trag eu de tamburus , daca deschid cu cheie nu se aude )

2. Cand deschid usa soferului , se deschid automat doar cele 2 usi din spate , cea din fata dreapta nu se deschide

3. Daca trag de tamburus ( de la sofer ) se deschid cele 2 usi din spate ( nu si cea din fata dreapta ) si daca imediat imping tamburusul in jos se deschide si usa din fata dreapta

4. Am scos burduful de la usa din fata dreapta si este ceva ciudat acolo , din caseta aia cu fire iese un furtunas verde care este legat de o bucatica de cauciuc de un furtunas rosu , deci furtunasul nu este tot la fel ci este compus din 2 furtunase . La celalte usi furtunul este dintr-o bucata

5. Am desfacut cele 2 furtunase ( verde si rosu ) si am suflat in cel rosu sa vad daca se deschide usa . Usa se deschide dar trebuie sa suflu destul de serios ca sa se deschida .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la aceeasi parere ca nu actioneaza motorasul din cheie(pt. deschidere) pt. ca este o problema electrica si anum nu trimite comanda spre motoras. Iar cu usa dreapta fata, in momentul cand ridici de tamburus ciuleste urechile pe langa usa respectiva sa auzi daca scapa aer. Nu are voie sa fasaie. Acolo la imbinarea respectiva incearca sa fie etans cu o banda adeziva sau ceva si revino cu impresii

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles eu, te pot sfatui sa incerci urmatoarele:

1-trebuie desfacut butucul in care intra yala din maner, cred ca intelegi ce spun. In manerul usii, iese o tija care intra in yala, o bucata mare de plastic, in care intra un furtun, de la inchiderea vacumatica, si o mufa, care are 4 fire. In acea mare chestie de plastic, unde intra acea tija care face legatura intre yala si maner, sunt contactele. Mai mult ca sigur ca cele pentru comanda de inchis, s-au distantat, deci trebuie desfacut, si reglate acele lamele, dar cu foarte mare grija, ca este un plastic casant

2-daca motoraasul merge cam 30 secunde, mai mult ca sigur ca ai pierderi de aer. Incearca sa inchizi masina cu butonasul de la usa din dreapta in pozitia inchis, si vezi daca mai tine 30 sec. Daca da, inseamna ca trebuie sa verifici toate furtunele, implicit pe cel de la motoras, si pe cel ce duce la usa din dreapta fata, care banuiesc eu ca este infundat.

Mult succes, si te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

intampin si eu o problema cu inchiderea centralizata:

*- am inchidere originala cu vacuum si sistem de alarma peste inchidere, aftermarket

*- au functionat corect inchiderea (inclusiv pompa de vacuum din portabagaj se auzea functionand pt 1-3 secunde) si alarma pana de curand, cand am umblat la trapa electrica(sistem trapa demontat+motoras trapa), bloc sigurante+relee si taiat/scurtat un furtunas mic si crapat ce se afla in crucea cu furtunase de la compartimentul motor, situata imediat langa baterie( habar n-am cum se numeste)

*- situatia de acum este ca desi sistemul de alarma functioneaza f bine si la comanda de inchidere se aude un releu montat pt alarma cum functioneaza, totusi inchiderea nu mai merge deloc: pompa din portbagaj nu se aude, iar portierele le pot inchide numai una cate una, pt ca din cheie/butuc sofer nu se inchide decat portiera respectiva

Intrebarile:

1 - poate sa aiba legatura cu motorasul/pozitia trapei ?

2 - are pompa vacuum vreun releu care eventual sa se fi blocat?

3 - intr-o seara cand din motive de pompa de benzina am deconectat bateria pt vreo 2-3 minute, la o dezarmare cu telecomanda am vazut ca s-a deschis intreaga masina corect, dar de atunci iar nu a mai vrut sa functioneze inchiderea..

Daca e ceva legat de partea electrica , va rog sa-mi spuneti concret la ce siguranta/releu/alte mufe sa umblu si sper sa-i dau de capat ca mi-e greu sa merg cu ea asa. Multumesc oricui isi da cu parerea constructiv :huh:

Modificat de merlucius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca te pot ajuta cu foarte multe, dar am sa te rog sa pui, daca poti o poza ceva cu crucea, furtunasul care l-ai taiat. Cand o inchizi din cheie, fata alarma, merge? Vineri seara, la ora 20.00, la intalnirile golf, vii? Daca vii, am sa ma uit mai atent, si poate facem o proba si cu motorasul meu, sa il punem la tine pe masina, poate o fi motorasul ars. Deci ramane sa vii la intalnire?

Pana una alta, mai incearca sa scoti bornele, si sa le pui inapoi, poate s-o reseta defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa-mi verific singur acel motoras al pompei de vacuum dar problema nu prea cred ca ar fi de acolo ci de undeva pe circuitul electric

*poate ca am sa vin la intalniri ,desi nu stiu care e locul :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... am si eu un GOLF III 1.6 din '93 , cand lam cumparat era modificat butuc de la usa aveam 2 chei : una de la contact si una de la inchidere. pot sa modific butucul de la inchidere dupa cum ii cheia de la contact ca sa am doar o singura cheie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!