Jump to content

Sub Scaunul Din Spate Dreapta - pompa, rezervor, filtru


smariansilviu
 Share

Postare recomandată

smariansilviu

stie cineva ce se afla sub scaunul din dreapta spate ,este ca un fel de bidonas alb din care ies niste conducte .,stie cineva cam ce este in acel recipient si la ce foloseste ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar bidonasul (de 45 de litri) alb e rezervorul :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smariansilviu

multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 45? se poate ca al meu sa fie de 50? .. am alimentat odata cu 48 si mai aveam ceva in rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

45 l e recomandat ,dar intra mai mult chiar daca nu e recomandat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus o data plin. Adica cat a incaput. Pana in varf.

Dupa acea umplere Perfecta !!! am patit-o :beerchug:

Indicatorul doua sau trei luni nu a mai functionat corespunzator. Oscila intre jumatate si gol cu avertizare sonora.

A mai patit-o pe forum cineva. Tot asa a alimentat pana in varf.

Dupa un timp a revenit la normal. Eram speriat ca este stricat plutitorul. Nu stiu ce a fost acolo.

Nu recomand umplerea la maxim. Chiar daca mai pui inca patru / cinci litri.

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la filtrul de benzina @smariansilviu. Este alb pentru ca are carcasa din aluminiu.

Cat despre umplerea rezervorului ... este bine sa se faca pana la primul click al pompei.

Masina mai are o rezerva pentru expansiune, care nu trebuie umpluta - scrie si in cartea masinii parca.

Nu sunt sigur daca asta este exlicatia, dar retin ca se poate defecta catalizatorul din acesta cauza.

Eu am alimentat chiar in dimineata acesta, am mers pe rosu exact 35 km, si o tanti de la pompa mi-a bagat in rezervor 36.87 litri :icon_thumright:

Masina este cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ionel.d.2007

Eu am polo cu 2 usi si la mine sub bancheta din spate in dreapta este senzorul de nivel de benzina. Pompa de benzina se afla in rezervorul de benzina iar filtrul de benzina este sub masina in dreapta spate. Probabil se face referire la canistra carbon ca altceva nu mai vad ce ar putea fi.post-10189-1211554440_thumb.jpg.Daca seamana cu poza asta e. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

smariansilviu

da in spate am la fel ca tine dar in fata am firele care merg la airbagurile laterale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

te referi la poza,ca nu prea am inteles? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Eu am pus o data plin. Adica cat a incaput. Pana in varf.

Dupa acea umplere Perfecta !!! am patit-o :offtopic:

Indicatorul doua sau trei luni nu a mai functionat corespunzator. Oscila intre jumatate si gol cu avertizare sonora.

A mai patit-o pe forum cineva. Tot asa a alimentat pana in varf.

Dupa un timp a revenit la normal. Eram speriat ca este stricat plutitorul. Nu stiu ce a fost acolo.

Nu recomand umplerea la maxim. Chiar daca mai pui inca patru / cinci litri.

Mihai

eu am umplut rezervorul la refuz cum zici u de dadea pe afara si pot spune ca am facut peste 300km si nu mi s-a misca acul...zici ca aveam cisterna dupa mine si nu mi se golea rezervoul....dupa vreo 320km parcursi a inceput sa scada...:)....am facut aproximativ 900km cu plinul ala...fara sa intru in rezerva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gaborull: desi suntem :cool: rau, nu ma pot abtine:dupa cum spui,ai facut aprox 900 km cu 38 litri de benzina,presupunand ca atunci cand se aprinde martorul de pompa, ai mai avea cam 7 litri in rezervor(dar tu nu ai ajuns sa se aprinda martorul),asta inseamna ca ai avut un consum de 4.2 litri/100km,ceea ce mi se pare imposibil :icon_thumright: .....o avea destule "calitati "motorul de 1.2 de la VW dar la asta cu partea de consum nu prea ti-a iesit.Personal, nu am reusit sa scot consum mai bun de 4.9-5 litri/100 km si era vara si conduceam lejer si tot nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a bagat si in partea aceea a rezervorului care este pentru expansiune combustibil (la cald sunt vapori, etc) atunci este plauzibil. La Polo 9N am facut si eu asa ceva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gaborull: desi suntem :offtopic: rau, nu ma pot abtine:dupa cum spui,ai facut aprox 900 km cu 38 litri de benzina,presupunand ca atunci cand se aprinde martorul de pompa, ai mai avea cam 7 litri in rezervor(dar tu nu ai ajuns sa se aprinda martorul),asta inseamna ca ai avut un consum de 4.2 litri/100km,ceea ce mi se pare imposibil :flower: .....o avea destule "calitati "motorul de 1.2 de la VW dar la asta cu partea de consum nu prea ti-a iesit.Personal, nu am reusit sa scot consum mai bun de 4.9-5 litri/100 km si era vara si conduceam lejer si tot nu.

eu am curajul sa fac si pariu cu tine sa iti arat ca umplu rezervorul ochi si sa iti demonstrez ca parcurg aprox 900km...spre ex eu stau in ploiesti si pana la constanta sunt aprox 285km...care dus si intors ii parcurg cu aprox 30-35L depinde cum alerg masina...si deci imi mai raman vreo 15-20L pt ca in rezervor intra 50L lejer fara rezerva de 7litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca poti scoate 900 km depinzand foarte mult de cum o alergi.

Eu am facut plinul ochi cu tot cu rezerva si am facut un drum de Slatina-Brasov-Cheile Bicazului-Piatra Neamt cu 5 persoane si ceva bagajel si tot mai era benzina destula in ea in sensul ca apoi de la Piatra Neamt am fost la Iasi, plimbari locale, inapoi la Piatra Neamt si tot a mai fost benzina insa am facut plinul pentru intoarcerea la Slatina.

Oricum ... depinde foarte mult de stilul de condus.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,vreau sa va intreb la polo 1.2 2003 filtrul de benzina este cu regulator de presiune ? Sa stiu ce sa comand ca vreau sa il schimb.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu asa are. Cel mai sigur te uiti sub masina si vezi cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc chelu,dar problema e ca nu stiu cum arata ala cu regulator sau fara.O poza mi-ar fi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu regulator are intr-un capat doua tije, iar cel fara are una singura. Ti-am atasat si doua poze cu cele doua modele de filtre.

post-16604-0-92241400-1326290141_thumb.j

post-16604-0-81563100-1326290148_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai regulator de presiune (3 bar) pe masina atunci iti trebuie asta:post-10189-0-97477500-1326302656_thumb.j; daca nu ai atunci iti trebuie asta:post-10189-0-41520400-1326302700_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ionel.d.2007 dar m-am uitat sub masina si nu stiu unde ar putea fi pozitionat acel filtru.

Modificat de DSG932
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dreapta spate, cred ca in fata rotii. Daca te uiti de sub masina nu ai cum sa il ratezi. La mine este cel fara regulator, adica sunt doua componente diferite asamblate impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!