Jump to content

Probleme Mici Si Enervante Fabia2


nsm
 Share

Postare recomandată

Buna

Am si eu o problema cu o skoda fabia 2 break iata pe scurt problema : masina are motorizare diesel1.6 TDI cu filtru de particule este fabricta in 2011 din luna noiembrie a anului 2011 de cand s-a racit afara in momentul cand pornesc masina aceasta merge la relantii aprox 5 minute turatia motor se stabilizeaza la 800 rot / minut , iar cand pornesc instalatia de ventilatie pt a incalzi in habitaclu ( nu AC masina este prevazuta cu climatronic ) masina se tureaza de la 800 rot / 1 minut la 1000 drot /1 minut pe langa problema cu turatia tot cand pornesc sist de ventilatie se aude un zgomot gen releu care ticaie care cumpleaza si decupleaza continuu . Am fost cu masina la dealerul de unde am cumparato aceta zicea ca e functionare normala , am fost la porsche timisoara acelasi raspuns l-am primit.. Eu nu sunt convins ca asa trebuie sa mearga .

Ma poate ajuta cineva cu un sfat o idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sb_30_rga

    31

  • florinutzu2

    31

  • BLiTZ

    30

  • nsm

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este normal sa creasca turatia motorului in momentul in care cuplezi consumatori suplimentari (cand motorul este rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Avem si noi o problema mica dar mare cu Fabia. S-a spart rezervorul de combustibil si pierde foarte repede benzina.

Ce se poate face? Trebuie schimbat rezervorul sau se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este din plastic rezervorul. in functie de spartura se poate repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu as merge cu un rezervor lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea ar fi ca e destul de rezistent un astfel de rezervor. Se deformeaza mult pana sa se sparga. Trebuie verificata masina bine, de regula se mai strica cuplele furtunelor la filtru de combustibil, care e langa rezervor

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O chestie foarte enervanta o reprezinta geamurile .

Alea din fata daca sunt deschise pe jumatate si inchizi usa troncane si flexeaza de zici ca se rup , iar alea din spate daca le ai lasate la maxim jos si inchizi usa se aude cum trosnesc in interior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

-am o fabia 2 din 2011 nu troncane, nu am pb cu geamurile, nici o pb pana acum...chiar si consumul este bunicel. ( cam 6,5 % si merg cu ea "voios" - mixt)

Dar, la geamurile fata are 2 cacatele de cauciuc, atasate de chederele geamurilor. Pe acolo intra apa ( nu mult, dar se vede "transpiratia " dupa ce o duc la spalatorie)

Pe stalpii masinii, pe exterior este acel autocolant negru - m-am dus la garantii sa mi-l intinda ca se rupea. nu era intins bine din fabrica. O fi fost beat cehul care a lipit acolo.

In rest, super multumit de masinuta care m-a costat cam ~ 7500 Eur ( cu tichete cu tot si dotari de cam ~ 1000 eur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

Am o Fabia II, pe benzina , motor de 1.2 , 3 pistoane , an 2008 si problema este urmatoarea.

Cand pornesc masina,....se intampla sa am problema doar dupa ce masina e "statuta".

N-o ia la cheie in mod normal . incepe sa se inece si se aud la motor niste pocnituri dupa care se opreste . Dupa cateva incercari (1-2-3) isi revine la normal. Ce ar putea sa aibe?

Am masurat combustia care este de 12, 6, 10 pe cele 3 pistoane . Intrebare : Cat ar trebui sa am pe fiecare ?

O a doua chestie ce mi-au spus-o "prietenii" , e ca s-ar putea sa fie pompa de benzina?

Daca ati avut aceleasi probleme, imi puteti spune va rog? Am schimbat bujii, filtru de benzina, senzorul de la axul cu came....benzina....si tot am probleme de pornire. Practic dupa o stationare mai indelungata de 20-30 de ore imi face probleme la pornire, iar in timpul mersului are momente in care motorul nu merge rotund, are mici trepidatii , parca intreruperi , nu stiu cum sa descriu...nu simt ca ar merge bine la relantiu..

Va intreb ca nu cumva sa ma minta mecanicii ....ptr. ca si-asa nu ma pricep. Un mecanic zicea ca trebuie rectificat .

Merci mult pentru ajutorul vostru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai raspuns : nu e combustie ci compresie, si 6 e fff mica, trebuie sa ai intre 10 si 12 pe fiecare cilindru. demionteaza chiulasa si verifica supapele de pe cil 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu o problema si anume: la usa fata dreapta nu mai functioneaza intrerupatorul, adica nu mi se mai aprinde lumina si nici martorul din bord.

A mai intalnit cineva aceasta problema si cum se poate rezolva?!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba switchul din broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva idee cum se scoate oglinda de la sofer ?

S-a intamplat ceva cu ea , a sarit un arc ceva si nu o mai pot regla ( reglajul este mecanic ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sb_30_rga : am si eu aceeasi problema doar ca la usa fata stanga (usa soferului)

Nu imi vede usa deschisa decat in prima trapta de deschidere (ca atunci cand nu inchizi bine usa) .

Din causa unei usi pe care nu o vede deschisa imi afecteaza cateva chestii la masina, ex:

Nu pot sa deschid porbagajul cand opresc motorul si ma dau jos din masina decat daca deschid o alta usa.

Geamurile electrice nu imi mai functioneaza in a 2 treapta decat daca deschid usa soferului in prima treapta.

Si cea mai importanta problema care o sa rezolve si dilema lui pboier (mai sus) este ca nevazand usa deschisa pompa de benzina inainte sa pornesc motor nu mai lucreaza si automat daca masina este statuta prima pornire e cu rateuri

pboier : Rezolvarea este sa tii usa deschisa cateva zeci de secunde inainte sa pornesti motorul.

PS. Intr`un post viitor poate va descriu eu toate problemele care le-am avut cu fabia si implicit cu cei de la reprezentanta skoda (aviamotors)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema cu skoda fabia 2 imi da o eroare pe cilindrul 3

Tuesday,11,September,2012,19:48:48:37412

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

Data version: 20111111

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 5J - Skoda Fabia II

Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77

VIN: TMBDC25J183085186 Mileage: 53250km/33088miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 024 B HW: 03C 906 024 F

Component: MARELLI 4HV 0896

Revision: --H05--- Serial number: SKZ7Z0G4574362

Coding: 0000071

Shop #: WSC 13765 790 00000

VCID: 1D3BA8D0C7AAD16

1 Fault Found:

16687 - Cylinder 3

P0303 - 000 - Misfire Detected - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 9

Fault Frequency: 0

Reset counter: 0

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 00:00:00

Freeze Frame:

Bin. Bits: 00000000

Load: 30.0 %

Lambda: 4.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 52.0°C

Absolute Pres.: 365.8 mbar

RPM: 816 /min

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ASR.lbl

Part No SW: 6R0 907 379 D HW: 6R0 907 379 D

Component: MABS 8.0 front H05 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002133

Shop #: WSC 13765 790 00000

VCID: 3F8732586D66A36

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 220

Mileage: 53164 km

Time Indication: 0

18265 - Load Signal

P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 220

Mileage: 53164 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

Part No: 5J0 907 044 A

Component: CLIMAtronic SK25 0608

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 2855890498E804E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 F

Component: 0000 BN-SG. 2S36

Coding: 25742

Shop #: WSC 13765

VCID: 3E794F5C3A6CAAE

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 K

Component: QM AIRBAG VW51 Q5 0010

Coding: 20813

Shop #: WSC 13765

VCID: 2C5D7514DC1028E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 5J0-920-xxx-17.clb

Part No: 5J0 920 810 B

Component: KOMBIINSTR. V2823466

Coding: 17103

Shop #: WSC 13765

VCID: 254B8030BFFA196

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 000E GATEWAY CAN 2S36

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

VCID: F0E52164B0B88CE

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 5J0-920-xxx-25.clb

Part No: 5J0 920 810 B

Component: IMMOBILIZER V2823466

Coding: 17103

Shop #: WSC 13765

VCID: 254B8030BFFA196

TMBDC25J183085186 SKZ7Z0G4574362

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 AB

Component: LenkhilfeTRW V270

Coding: 10140

Shop #: WSC 13765

VCID: 6FE7A2182D86136

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 5J0 959 433 A

Component: 03 Komfortgerát 0001

Coding: 00019

Shop #: WSC 13765

VCID: 31636460FB32456

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Part No SW: 5J0 035 161 HW: 5J0 035 161

Component: Radio FO3 010 0029

Revision: 00010000 Serial number: SKZ7Z3G0110514

Coding: 0000400

Shop #: WSC 13765 790 00000

VCID: DFC752D80D26036

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba 2 bobine intre ele, schimba 2 injectoare intre ele, bineinteles cate una din piesele mentionate sa fie de pe cilindrul in cauza si daca eroarea nu se muta atunci ai probleme cu supapele de pe cilindrul respectiv.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat doar bobinele intre ele am sa incerc si injectoarele intre ele maine dar la schimbul bobinelor nu sa mutat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un motor de 1.2 70 cp exista cumva un update de soft ?

Nu stiu care este tipul motorului sigur BZG (cel dupa seria sasiu) sau AMB ( dupa descriere tip ) ?

Modificat de CMN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BZG e codul de motor. Ma indoiesc sa fie vreun update de soft. Oricum daca nu ai probleme, nu se face update de soft. Nu e ca la windows, sa isi faca update saptamanal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intrebare pentru un prieten cu fabia sedan:

Nu i se mai deschide portbagajul din butonul aflat deasupra numarului. Din telecomanda se deschide. Ce sa fie, contactul defect sau ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau fire intrerupte in mansonul dintre haion si caroserie.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sesizez un scartait care creste sau scade odata cu viteza rotilor. E un sunet ascutit de parca freaca metal pe metal. Ideea e ca se aude doar intre 20-60Km si il pot auzi doar daca tin geamul deschis (nu il aud din masina). Deacuma devine suparator ca nu inceteaza.

Daca ar fi placutele ar scarati doar dupa ce pun frana. Oare sa fie rulmentii dupa 55 mii Km?

Cand s-a urcat mesterul de la service sa faca o tura, impreuna cu mine, nu a mai facut asa. Parerea lui a fost ca daca nu deranjeaza din masina, nu are nimic.

Ideea e ca nici nu am timp sa fac pe doctorul toata ziua, sa stau cu ochii pe ea, sa merg cu geamul deschis.

Nu stiu ce poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi voie sa iti spun ce mi-a spus si mie mecanicul cand m-am dus pe capul lui ca scartaie nu stiu ce: "nu o mai cauta atata in... posterior, atata timp cat merge bine, trage bine, nu scartaie ciudat <<greierasi mai devreme sau mai tarziu au toate masinile>>, porneste, opreste si franeaza in conditii bune iar instalatia electrica nu-ti face probleme".

Si eu la Beetle am un scartait, de parca ar fi ceva neuns si freaca metal pe metal. Nu se aude puternic si nici tot timpul, dar il aud. Nici nu-l bag in seama. :)

Si cred ca suspectezi bine, e posibil sa fie un rulment care incet, incet cedeaza. Dar nu cred ca e cazul sa-ti faci griji. Daca zici ca nu face tot timpul si se aude doar la anumite viteze, da semne de slabiciune. Dar eu cred ca te mai tine ceva timp. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sesizez un scartait care creste sau scade odata cu viteza rotilor. E un sunet ascutit de parca freaca metal pe metal. Ideea e ca se aude doar intre 20-60Km si il pot auzi doar daca tin geamul deschis (nu il aud din masina). Deacuma devine suparator ca nu inceteaza.

Daca ar fi placutele ar scarati doar dupa ce pun frana. Oare sa fie rulmentii dupa 55 mii Km?

Cand s-a urcat mesterul de la service sa faca o tura, impreuna cu mine, nu a mai facut asa. Parerea lui a fost ca daca nu deranjeaza din masina, nu are nimic.

Ideea e ca nici nu am timp sa fac pe doctorul toata ziua, sa stau cu ochii pe ea, sa merg cu geamul deschis.

Nu stiu ce poate sa fie.

Am observat ca daca calc pedala de frana, scaraitul inceteaza. Pot sa tin pedala apasata doar de forma, usor, ca nu se aude.

Ma duce cu gandul ca ar putea sa fie un scartait dintre disc si placutele de frana. Si ca si explicatie pentru faptul ca nu se aude tot timpul, ma gandesca ca se aude doar atunci cand placutele si discul sunt incinse (calde adica s-au dilatat). Spun asta pentru ca de curand am schimbat placutele si atunci discul nu a fost curatat pe margine. Nu stiu daca ar putea fi o explicatie plauzilbila.

Chestia cu scartaitul de la rulment nu o cred pentru ca nu face tot timpul si pentru ca inceteaza atata timp cat apas pedala de frana.

M-am mai gandit la telscoape/amortizoare,... dar ar scartai la denivelari si nu odata cu turatia de invartire a rotii.

Acum astept ori sa inceteze de la sine ori sa se agraveze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!