Jump to content

Probleme Mici Si Enervante Fabia2


nsm
 Share

Postare recomandată

si daca te duci cu motorul calat din lipsa de ulei, crezi ca e speta de garantie? nici pomeneala. in manualul masinii scrie clar : se va verifica nivelul uleiului la fiecare plin de carburant. 

Deci fabrica se acopera.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sb_30_rga

    31

  • florinutzu2

    31

  • BLiTZ

    30

  • nsm

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum am mai zis in instanta am castigat un caz similar...iar daca asa scrie in manual...omu care nu face plinul niciodata si nu se poate demonstra ca l-a facut este acoperit. In judecata orice este interpretabil este in favoarea utilizatorului

Este de natura producatorului sa specifice ca masinile lui consuma ulei si sa informeze asa cum se informeaza si in legatura cu reviziile etc

Apare martor atunci da, mergi in service sa iti umple sau sa verifice ei care este cauza.

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma rog, cum zici tu.

Scrie si faptul ca masina poate sa consume pana la 1 litru de ulei  la 1000 km.... Dar cine sa citeasca si manualul respectiv nu? 

iar utilizatorii care habar nu au despre ce e vorba, se folosesc de anumite tertipuri care sa le scuze "ignoranta"  ...ca sa nu folosim cuvinte mai directe.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu doar expuneam ce spune legea la ce esti obligat si ce nu. Iar eu nu vreau sa intru in polemici ca altfel in manual ar trebui sa te puna sa verifici absolut tot "expert" in fiecare zi. Freonu, bloc motor,sigurantele,amortizoarele etc ca sa nu produci ulterior daune masinii din cauza ca nu le-ai verificat

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La multi ani la toata lumea.

Am o nelamurire si sunt curios daca si altii au patito. Ieri veneam din Ungaria si avand putin motorina in rezervor, in timp ce sofam observ ca liniutele la cantitatea de motorina scad tot mai repede, la fel si valoarea km ramasi de parcurs cu ceea ce mai aveam in rezervor, pana ce in curs de 10 min am ajuns sa nu mai am nicio linie, respectiv 0 km, moment in care am tras in primul peco, primul gand fiind ca pierd motorina pe undeva. Dupa ce m-am uitat inclusiv pe sub masina am alimentat de 100 ron si totul a revenit la normal. Si astazi cand am pornito in timp ce asteptam sa se incalzeasca putin motorul, desi mai aveam motorina pentru vreo 300 km iar au scazut pentru cateva momente liniutele la motorina, s-a aprins martorul galben si imi indica 0 km de parcurs si imediat ce am miscato din acceleratie a revenit la valorile normale.

Sa inteleg ca ingheata in rezervor ceva in mecanismul ce indica (ceva gen plutitorul)? a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ramana plutitorul intepenit intr-o pozitie intermediara si cand ramane prea mult in aer abia sa revina la nivelul corect, al lichidului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Am o Skoda Fabia 2 si de ceva vreme am un zgomot foarte enervat undeva in partea dreapta fata ! Zgomotul se manifesta extrem de enervat atunci cand masina este lasata la relantiu (in 90% din cazuri) si este ca un tacanit ! Acelasi tacanit/ zgomot se aude si atunci cand masina trece peste denivelari, dar atunci nu e asa enervat deoarece se aude doar 1 -2 secunde . La relantiu insa devine insuportabil. Are cineva o idee ???

Pls HELP !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude acel zgomot de sub bord.

Este o plansa de poliester pe unde se schimba filtrul de polen.

Acea plansa vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, tind sa cred ca si la mine este aceeasi problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cred ca am problema universal valabila de la fabia 1 si eu care am fabia 2, adica se scurge apa din portiera pe cheder si implicit in masina (deocamdata inca cercetez). Intrebarea e, o fi din aceeasi cauza? adica acea garnitura intre portiera si panou acela de tabla cedeaza? daca e alta problema si a mai patit sau auzit cineva rog sa posteze, ar fi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Revin cu informatii noi, am desfacut usile (toate 4 desi doar pe fata aveam mici semne de umezeala) si sunt diferente de constructie comparativ cu fabia 1(am etansat usile la o fabia 1 la care curgea apa). Am facut un test cu apa de la furtun si nu am reusit sa descopar unde ar fi problema, dar se vedeau vag mici urme unde in trecut s-a prelins apa aparent de la difuzor (acum cateva luni am desfacut difuzoarele care erau prinse in nituri si poate de acolo se trage problema). Am folosit silicon si am etansat atat difuzoarele cat si tabla aceea unde e motorasu geamului si sa fiu sigur am aplicat silicon si la acea membrana care acopera gaura mare din portiera. Pana maine am lasat usile desfacute sa se usuce siliconul (asa scrie pe el 24 ore pentru uscare) si recomand cu caldura un test cu multa apa turnata pe portiera inainte de a asambla portierele, deoarece la acea fabie 1 la care am mai lucrat a trebuit sa desfac iar usile sa adaug silicon, prima data cand am etansat a ramas un por la 2 portiere si din graba nu am testat inainte de asamblare. Deci omu grabit lucreaza de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa poate sa intre in portiera pe langa geam in momentul unei ploi sau in timpul spalarii. Chiar daca intra,... trebuie sa se scurga pe la duzele din partea de jos a portierei. Si chiar daca se scurge  pe acolo, ar trebui sa iasa in afara masinii si nu inauntru ca asa e construita masina.

Verifica sa nu fie infundate acele duze. 

 

Bafta si noroc!

Modificat de florinutzu2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc procesul de scurgere si cum e construita portiera, am la activ 2 masini desfacute si etansate. Acele gauri sunt destul de mari, nu sunt infundate si nu cred ca s-ar putea infunda cuiva (poate unei masini care merge exclusiv pe drumuri de tara cu mult praf). Am postat mai sus pentru ca nu am gasit pe net nicaieri alte postari cu aceeasi problema la fabia 2.

Am concluzionat ca nu am avut o problema reala, apa imi statea pe exteriorul chederului de la prag, dar m-am panicat ca nu observasem pana atunci lucrul asta, oricum e bine venita operatiunea ce am indeplinito, am mai lucrat si la alte detalii, eliminat vibratii la volum mare, remontat twetere in usile spate (erau dezlipite din locasul lor din pricina unor ,,meseriasi,, in audio).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

 

Dupa vreo 450 km facuti pe ploaia din ultimele doua zile (urban, extraurban si autostrada), aseara am descoperit ca am vreo 5-10 cm de apa in compartimentul pentru roata de rezerva + bancheta spate umeda (din cate am observat, bancheta a "supt" din mocheta de la portbagaj.

 

Am desfacut unul din dopurile de scurgere din acel compartiment si am evacuat-o (logic). Dopul respectiv am vazut ca avea garnitura cam busita (sau poate am stricat-o eu cand l-am scos?).

 

De unde ar putea sa apara problema?

 

Masina e o Fabia 2, din 2008, cumparata acum vreo 2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit: (rog un moderator sa faca editul asta in locul meu, pentru ca nu-mi dau seama cum se face).

 

Dupa o investigare mai atenta, am descoperit ca vinovatul ar fi furtunul de la spalatorul de pe luneta.

 

Intrebarea mea este acum: cum desfac plasticele din partea stanga a portbagajului pentru a avea acces la acel furtun?

 

Partea evidentiata cu verde in poza stiu ca trebuie desfacuta, punctul verde este locul in care este evidenta infiltratia acum.

 

 

 

post-157873-0-92257300-1444830429_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mi-am înlocuit vineri racordul flexibil de pe Fabia (la Ges Rapid Service) si acum se aude un zgomot ciudat cand pornesc motorul. Revizia a fost făcută miercuri. De asemenea se mai aud niste zgomote metalice la primele viraje (pana se incalzeste cat de cat motorul). Racordul flexibil s-a desprins de restul evacuarii de prin iunie-iulie (cam asa arata https://goo.gl/photos/akyJQRsK4TC1bMzB8). 

Am incercat sa inregistrez zgomotul care se aude la pornirea motorului.

https://goo.gl/photos/Kj8oL9gbdnYhaBtP7

Revizia masinii a fost facuta acum 3-4 zile.

O fi ceva serios sau nu am de ce sa-mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Rezolvat, deflectorul termic de pe stanga spate era deformat si atingea in teava ce duce spre toba finala.

Se poate inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos a deschis acest topic

De azi inainte va rog sa postati in topicurile dedicate problemelor specifice, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!