Jump to content

Probleme Mici Si Enervante Fabia2


nsm
 Share

Postare recomandată

Si eu am patit chestia cu apa care curge din portierele fata la Roomster. Mi s-a intamplat de 2 ori, cand masina a stat inclinata pe axul longitudinal ( gen ambele roti dreapta pe bordura, dar trebuie sa fie inclinatie mai mare de atat ).

Totusi sper ca au tratat metalul ala cum trebuie impotriva ruginii sa reziste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sb_30_rga

    31

  • florinutzu2

    31

  • BLiTZ

    30

  • nsm

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti, nush daca s-a discutat problema asta s-au nu, am o Fabia 2, si cand dau sa stropesc geamul, mai intai imi pornesc stergatoare si fac o cursa si apoi stropeste parbrizul, deja stergatorul de pe dreapta s-a distrus din motivul asta.

La voi face la fel, sau numai la mine e buba, mi se pare o tampenie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate masinile facute pe platforma asta (adica inclusiv la Polo si Ibiza) face asa. Este o intarziere pana ajunge lichidul la duze. Solutia ar fi o mica valva pusa pe furtunul din duzele de spalare parbriz, care pastreaza lichidul la nivelul duzelor, sau cel putin asa am citit intr-un alt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde iei duza asta, ca vreau si eu.

Inainte de a da apa, stergatoarele pur si simplu dau pe parbriz stergand de nisip. In timp o sa apara zgaraieturi fine din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Revin cu o problema legata de ABS si anume: a facut 2-3 bipuri (mi sa dat radio pe vol 1) si mi sa aprins pe bord ABS de 2 ori(palpaia) parca dupa care nu a mai facut nimic.Am mers dupa aia sa vad daca mai functioneaza ABS-ul si anume: pe o trecere de pietoni pe marcajul alb aluneca foarte bine si a intrat ABS-ul imediat.

Mentionez ca asta sa intamplat dupa un drum de Brasov pe care l-am facut azi si pe ploaie si pe vreme buna, faza este ca sa intamplat doar cand am ajuns acasa (Sibiu) seara pe la 21:30.

A mai patit cineva asa ceva?ce ma sfatuiti sa fac ?

O seara buna !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test cu VAg-com'ul ar fi perfect. pot fi multe cauze. eu am patit ceva asemanator cu senzorul ABS de pe rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea o sa ii fac si un test cu wag-ul.merci !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin pe acest topic cu o alta problema: La Fabia 1.2/70cp atunci cand sta la relanti se aude un huruit de la motor. Cand apas pedala de ambreiaj dispare, cand ii dau drumul apare. In mers nu stiu daca face pentru ca nu se aude din cauza motorului. Masina are doar 19000 km din 2008.

Ce o fi oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la Porsche si a fost reparata. Defectul: cutia de viteze defecta. Cost reparatie 1500 RON. Masina are 19000 km si nu a fost condusa de incepatori.

Concluzie: Skoda sucks cand vine vorba de cutii de viteze.

La Octavia din semnatura cand am luat-o nu cupla treapta a 5-a. Va imaginati cati nervi sa iei o masina noua, la 19000 EUR si sa trebuiasca sa o duci la garantie in primele saptamani.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este piesa care era defecta. Are 2 rulmenti si se monteaza in cutia de viteze. Unul dintre rulmenti este blocat.

Stie cineva cum se numeste piesa? A costat 260 ron la PBA si 1100 RON manopera. A trebuit schimbat si uleiul deoarece a fost demontata cutia.

post-11675-1287814366_thumb.jpg

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rulmenti spate arbore intrare+iesire. Cel care este blocat este rulmentul spate de pe arborele de iesire. In general se deterioreaza la masinile care fac foarte multe plecari de pe loc. Am intalnit defectiunea asta la multe masini de taxi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar conteaza si cum pleci de pe loc? Masina a fost condusa cam 10000km in oras si 9000 km afara= 19000km in 2.5 ani.

Chiar asa de slabe sa fie? Pe rulmenti scrie made in italy si pe piesa Germany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu am mijloacele necesare sa apreciez acest aspect.

Pot sa-ti ofer doar o explicatie tehnica pentru afirmatia de mai sus. Angrenajul treptei 1 din cutie se afla inspre spatele cutiei, chair inainte de acei rulmenti. Cum treapta 1 demultiplica mult turatia motorului, impricit multiplica cuplul motor, rezulta ca pe acel angrenaj al treptei 1 se transmit forte foarte mari. De aceea s-a si amplasat trapta 1 chiar langa reazeme (rulmentii) pentru a nu conduce la forte de incovoiere foarte mari pe arbori.

No bun, probabil ca rulmentul de pe arborele de iesire, fiind supus sistematic la astfel de solicitari, a cedat intr-un final. Nu exclud ca si rulmentul sa fi avut vreo hiba dar este foarte greu de determinat.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cand accelerez cu pedala la podea masina se "infige" si dupa cateva secunde" da in nas pt o secunda" si dupa accelereaza in mod normal. Daca accelerez liniar ( apad pedala mai incet si nu o duc din prima la podea ) nu mai face nici o figura

ce credeti ca are?

id:mess:tapuricamihai

maill:tapuricamihai@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut :D am si eu o skoda fabia 2, 1.4 16V . cand merg cu masina la viteze de peste 70 km/h si deschid geamul cat de putin , sa zic 2 degete se aude un suierat sau se face curent prin sistemul de aer . De la ce poate fi ? aveti idee , vi s-a intamplat asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil. Cand deschizi geamul putin, in habitaclu se creaza o depresiune care, la randul ei, determina o crestere a fluxului de aer prin instalatia de ventilatie a auto. Posibil acest flux anormal plus pozitia clapetelor din instalatie sa dea nastere unui sunet atipic. O sa incerc si eu maine de curiozitate pe o fabie2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari :) De ceva vreme am inceput sa am o problema la masina . De cand a venit frigul -5 ,- 15 grade celsius alarma se activeaza singura. Dezactivez alarma, ma urc in masina dau drumul la motor, iar dupa ce plec de pe loc la interval de 5 secunde se activeaza alarma singura , mi se inchide masina si incepe sa piuie . Aveti idee ce ar putea avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma originala a masinii sau alta montata dupa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este alarma originala nu stiu sigur dar se numeste Viper asa am luat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alarma originala nu are nume, e in modulul de confort, a ta e AM. Poate nu vede ca ai deschis usa si se autoarmeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

am si eu o problema si anume: ieri dimineata in jur de 7:30 am pornit masina, afara erau ~ -17 grade, dupa cateva secunde dupa ce am pornit mi sa aprins pe bord semnul acela de langa "usi deschise" (partea dreapta) un termometru rosu cu niste valuri sub el si a si bipait de vreo 3-4 ori parca, am oprit motorul, dupa care l-am pornit iara, dar aceleasi simptome.

L-am lasat sa mai mearga vreo 2-3 minute dupa care am oprit iara si am repornit fara ca sa mai apara atentinarea aceea.

Azi de dimineata la fel, exact ca ziua anterioara.

A mai intalnit cineva problema asta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate a fost de vina condensul care mai apare cateodata la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca daca apar erori in functionarea motorului ele raman inregistrate in computerul masinii. Nu degeaba mi-au scris cei de la service cand mergeam in garantie:"stergere erori". Idee e ca poti merge la reprezentata sa-i intrebi ce vrea sa spuna masina, sau ce s-a intamplat.

In alta ordine de idei, eu am pornit skoda fabia 2 la -25grade celsius (am zis-25) in iarna lui 2009-2010 si a luat-o la prima cheie, desi as fi vrut intai sa rup uleiul... sa faca o tura doua si apoi sa plece... da daca a vrut ea asa...

Am vrut sa spun ca masina merge si in coditii mai vitrege de temperatura asa ca trebuie sa cauti cauza, aparitiei erorilor, in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un termometru rosu cu niste valuri sub el si a si bipait de vreo 3-4 ori parca, am oprit motorul, dupa care l-am pornit iara, dar aceleasi simptome.

Curata electrozii din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

revin cu rezolvarea problemei descrise mai sus:

-ieri dupamasa cand am ajuns acasa am verificat nivelul la antigel - era undeva la minim

-am completat pana la maxim cu antigel

-azi dimineata la ora 7:30 erau -15.5 am pornit masina fara nici o problema, nu a mai aparut avertizarea aceea pe bord

Concluzie: nivel scazut antigel !!

O zi buna!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!