Jump to content
Sign in to follow this  
CT 10 VWP

Pret Passat B6

Recommended Posts

CT 10 VWP

Interesant este ceea ce gasesc pe site-urile de vanzari auto din Romania, cu privire la pretul unor Passat-uri B6 fabricate in 2005 cu dotari acceptabile (variante cf line), cu km parcursi in jurul a 100.000 si cu pret situat undeva intre 15.000 si 17.000 euro.

Mi e teama de ce pret o sa iau pe Passat-ul meu achizitonat acum 8saptamani (cel din semnatura) la revanzare, daca EU am platit pe el NOU, undeva la 26.000euro. (acum are 1100km)

CE PROPUN colegilor de forum, poseori de B6, este sa incercam "o analiza" a ceea ce inseamna PRETUL UNUI PASSAT B6 - SECONDHAND - IN VIITOR, fata de cel cu care a fost cumparat masina initial, SA VEDEM CAT E BINE SA PASTREZI UN PASSAT B6 in proprietate, CATI KM E REALITIV OK SA II FACI PANA LA REVANZARE ca sa obtii un pret bun si CAM LA CE SUME SA NE ASTEPTAM, daca am vinde masinile maine sau... la anul.

(analiza ar trebui sa se raporteze la anul de fabricatie al masinii, la dotarile sale si inclusiv la numarul de km pe care ii are in prezent masina voastra. Ex: B6 2008 - NOU - 26.000EURO - REVANZARE CU ... ???)

Fac precizarea ca fosta masina (vw bora - decembrie 2004) care ma costat in jurul a 15.000euro, noua, acum 3ani, la momentul acesta INCA SE POATE VINDE CU 11.000-12.000euro - ceea ce mi se pare acceptabil...adica in 3 ani sa scada doar 3.000euro la pret mi se pare super ok.

Ps: mi se pare un topic interesant, avand in vedere ca tendinta de cumparare a tot ce este nou pe piata este general recunoscuta si tot timpul in crestre, iar odata cu aparitia noului PASSAT CC in showroom-uri, sigur pretul PASSAT-ULUI B6 va scadea dramatic...SAU NU?!

Edited by CT 10 VWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
rifflections

Intr-adevar. Momentan sunt fericitul viitor posesor (sper ca se aproba creditul :lol:) al unui passat trendline 1.9 tdi cu optionale (dublu clima, cotiera, jante aliaj, proiectoare ceata, computer bord PLUS, volan + schimbator piele) la uimitorul pret de 20.000 DDP.

Deci promotiile la Passat B6 abia acum incep sa intre tare pe piata.

LE: Banuiesc ca pregatesc si facelift-ul la Passat, probabil asta e unul din motivele promotiei...

Edited by rifflections

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eto

ce bora vinzi tu cu 12000 euro? poate una TDI de 150 de cai, la 12000 iti iei A4 fara discutii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei81
Ps: mi se pare un topic interesant, avand in vedere ca tendinta de cumparare a tot ce este nou pe piata este general recunoscuta si tot timpul in crestre, iar odata cu aparitia noului PASSAT CC in showroom-uri, sigur pretul PASSAT-ULUI B6 va scadea dramatic...SAU NU?!

Diferenta dintre un passat "normal" si passat CC este cam de 2.500-2.600 euro (la acelasi motor , aceleasi dotari) . Cu siguranta CC-ul va "fura" din clientii Passatului "normal"

Eu unul , intre cele 2 , la diferenta asta de pret , as merge pe CC

Edited by andrei81

Share this post


Link to post
Share on other sites
Devastator

E putin mai mare diferenta, as zice pe la 4000 de euro in plus costa un CC. Daca ai neoie de 5 locuri in masina, indiferent de motiv, atunci CC nu intra in discutie deoarce are doar 2 locuri in spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V i c t o r

Zilele trecute am fost in Targul auto Vitan si am vazut tot felul de Passaturi, mai bine sau mai slab echipate, lustruite, cu km mai mult sau mai putin "ajustati", aduse din Germania, la diferite preturi. Sunt tare interesat de cum se vand masinile cumparate de la dealeri din Romania dupa 2-3 ani, raportat la pretul initial de pe factura. Sau altfel spus Passatul B6 "tine pretul" ? Numai B6! Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riddler

hehe victore, una bucata problema :P ...vezi ca colegu' CT 19 VWP deschisese un topic pe aceiasi tema prin luna mai, dar momentan nu`mi amintesc unde l-a deschis ca ti-as da link

revenind, despre valoare de revanzare are unui passat B6 dupa 2, 3, 4 ani.... pot sa ma dau exemplu pe mine:

- masina mea a fost adusa la comanda pt vechiu' propietar in Ian. 2006, gama TL + ceva dotari ( cum am mai zis printr-un topic, este un fel de BE numai ca nu-i nearga :P )

- ca probleme "majore" sa zicem, masina a fost inclusa in "lotul" celor cu pompa de motorina facuta de francezi de la Aral, si schimbata pe la ~16.000km cand a cedat + recall-ul pt update soft si capacel de stergatoare si cam atat... numai revizii si consumabile

- eu am achizitionat masina in iulie 2008 cu ~42.000 km in bord ( KM fiind reali si verificati de cineva direct la reprezentanta Tess ) cu 16.000 E ( ma rog, in pret au intrat si anvelope de iarna, numerele lui, fiind exact cele care le cautam ( baftos :D ) si ceva pile pe la politie ca sa nu stau mai mult de 1 ora la eliberat talonu :D )

- deci masina avea deja 2 ani cand am luat-o iar starea ei era super buna ( ca si acum de altfel :D )

- nu-i stiu pretul ei de noua, pt ca fostul propietar nu mi-a dat factura intiala, doar pe alea de la service, dar o sa-l sun intr-o zi de curiozitate sa-l intreb sau trec pe la tess si aflu'

- cand mi-am facut casco, cei de la firma respectiva mi-au calculat toata polita pornind de la pretul de 25600 E ( cam mare, dupa parerea mea, dar poate plauzibil... :rolleyes: )

deci ca o recapitalare, daca se dovedeste ca pretul folosit de cei de la asigurare este cel cu care s-a luat masina, atunci ea a pierdut undeva pe la 9.500 E in 2 ani si ceva ( deci inca o masina daca socotim ca de bani aia luam un Passat B5.5 de prin 2002 )... care e cam multisor :P

sper sa va fii fost de ajutor cu reply-ul meu

Regards,

Riddler

P.S.: cand o sa-mi vina si mie chefu' s-o vand sa trec la altceva ( sper sa fie in vreo 1 - 2 ani, poate mai scade pretul la CC :D ) habar n-am cat voi lua pe ea....

Edited by Riddler

Share this post


Link to post
Share on other sites
V i c t o r

Cred ca cei de la asigurari au cam exagerat. Asa fac intotdeauna - ca sa castige cat mai mult. Iti spun pretul de catalog al unui BE fara reducerea promotionala 22.890 euro. Deci 22890-16000=6890 euro. Vai, vai... Poate cu promotia de care beneficiez acum nu voi pierde chiar asa de mult. Oricum de aceasta data nu cred ca o voi mai vinde mai devreme de 5 ani. Acum la masina pe care sambata o voi da la AAA (nu am gasit client - se pare ca piata este moarta) pierd 5500 euro dupa 2 ani si 6 luni.

In privinta topicului am dat mai multe "search-uri" si nu am gasit nimic.

L-am deschis pentru ca m-au frapat preturile din targ la "nemtoaice". Masini cu pret de catalog de 26-27000 se vindeau dupa doi ani cu 16-19000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexd

la pretul de pe factura nu poti raporta un model aflat in fabricatie. Se poate raporta la pretul de nou, de lista. Masina ta, riddler, daca este ca un BE, valoreaza 20.000 E de noua. Tu ai dat 16.000 E dupa 2 ani. Poti spune ca isi SUPER pastreaza pretul la o pierdere de 2000E pe an.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riddler

hehe, multumim c o s m i n pt promptitudine :banghead:

stiam eu ca-l vazusem undeva :)

@victore, stiu ca exagereaza, dar ce pot sa fac ? :blah: ...fara casco ca mie cam teama sa circul, adica pana mea n-am chef dupa sa scot $$$$ din buzunar, asa mai bine stau un pic cu constiinta impacata si in caz ca mai apare una alta o repar pe Casco fara sa scot un ban din buzuar ( eu am si fara franciza )

@alexd: e un fel de BE ( ca si in cazul tau de altfel ) ...adica sunt cateva chestii care BE-ul le are si eu ....respectiv invers..

BE fata de a mea are:

- BC Plus

- RCD 310 cu MP3

- avantaju' ca-i mai nou ( aici tine de subiectivism )

a mea, fata de BE are:

- culoare metalizata gri

- avatanjul ca desi are 2 ani si, arata ca si cum as fii luato acum 6 luni

cam atat... deci daca o cotam de la pretul de 20.000 E ( pretul promotional al BE-ului ) sau de la 22.890 euro ( pretul fara reduce/promotie ) eu zic ca da, devalorizarea s-a produs lent si e ok

Edited by Riddler

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Imi permit sa reorientez putin tema topicului si sa adaug pe langa aparitia noului CC si criza mondiala pe care o traversam, intreband astfel asa:

Sa imi vand Passatul meu actual: B6, 1.9 TDI, PD, Confortline, 2008, 23.000Km, RCD300 cu vreo 17.000 - 17.500euro, sa mai pun ceva ( ~ 7.000euro ) si sa imi cumpar un alt Passat B6, 2.0 TDI, CR, Highline, RCD510, faruri bixenon adaptive, faruri de ceata, geamuri tenta fumurie, alarma antifurt "plus", NOU dintr-o promotie de 24.990euro?

Merita?

Edited by CT 10 VWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Genesis

nu vreau sa te dezamagesc, dar nu vei vinde passatul tau cu 17500 euro. Masina noua e cea mai proasta investitie. Deja un passat 1.9 din 2007 costa 12000-13000 euro. Tu pe al tau iei maxim 15000 euro, asta daca gasesti cumparator. Cat despre Bora din 2004, 11-12 mii crezi ca iei pe ea? Pretul merge pe la 7500-8000 euro. Ti-ai supra evaluat pretul masinilor din pacate.

Edited by Genesis

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Am gasit anunturi in Autosupermarket de masini ca a mea cu 17.000 - 18.000euro, dar mai multi/putini km la bord si am zis sa pierd 1.000euro datorita faptului ca eu am 23.000km, dar chiar 15.000euro nu prea imi vine sa cred. Oricum, iti multumesc!

LE: topicul e deschis de ceva vreme, iar Bora am vandut-o deja acum 3 luni, cu 8.700euro ( ~ 350.000.000 )

Edited by CT 10 VWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Genesis

ai dat-o bine. Din pacate in ultimul timp a scazut mult piata auto de SH si la fel si preturile. Si eu sunt in aceeasi situatie, am luat o masina noua in 2008 si acum as vrea ceva mai puternic. Insa pierd mutl la revanzare si nu merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Stiu ca am dat Bora la pret bun, am dat-o la Weltauto.

Eu am dat pe masina (pe Passat) 23.000euro in martie 2008 ( ~ 880.000.000), iar daca o dau acum cu 17.500euro ( ~ 750.000.000 ) pierd in jur de 3.000euro, ceea ce nu mi se pare deloc mult.

Ideea e ca Passat-ul gasit de mine se ridica foarte mult la pretul exprimat in lei ( ~ 1.000.000.000 ), cel in exprimat in euro nefiind alarmant de mare ( ~ 25.000 ) ...

Edited by CT 10 VWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riddler

@Genesis: idee care e, devalorizarea leului in ton cu Euro o sa influentzese in continuare preturi in domeniu auto SH market, so faptul ca un passat cu dotarile colegului VWP valoreaza acum dupa cum zici tu 12 - 13 - 14 este tocmati din acet motiv

exemplu: pe passatul meu am dat in vara 16000 E cand euro era la 3.5 RON ( 56.000 RON ) dar daca l-as vinde acum as cere pe el 12.000 Euro (51.600 RON), deci devalorizarea este ok, nici prea rapida, nici prea lenta :icon_cool:

(...) sa imi cumpar un alt Passat B6, 2.0 TDI, CR, Highline, RCD510, faruri bixenon adaptive, faruri de ceata, geamuri tenta fumurie, alarma antifurt "plus", NOU dintr-o promotie de 24.990euro?

Merita?

parerea mea, ce vrei sa faci tu e ok, investitia meritand fiecare banunt (asta fiind strict parerea mea personala)

...important este ca sa gasesti pe cineva care sa ti-l cumpere rapid pt ca foarte multi tin bani la ciorap pt zile si mai negre (ca acum sunt doar negre)

oricum dotarile sunt in mare la fel, ou cateva chestii in plus care merita ...o iei tot alba ?! :P

btw, cum de te-ai decis spre farurile Xenon ?!

parca te enerva lumina lor...

anyway, it's your call

My two cents :(

:P safe

Riddler

Edited by Riddler

Share this post


Link to post
Share on other sites
Genesis

riddler, sunt de acord cu ce ai spus tu in legatura cu noul curs leu - euro, dar asta e ok daca vrei sa vinzi masina. Pt ca daca in loc, vrei sa cumperi alta noua, vei plati la acelasi curs si inseamna o caruta de bani in plus. Si depinde mult si de fluctuatia cursului, daca dai banul si cumperi acum, iar peste 2 ani de pilda 1 euro e 5 ron, iar nu ai pierdut mult. Dar daca cumva 1 euro ajunge pe la 3.8 ron, atunci ai pierdut grav. Deci e un risc, dar care merita daca intr-adevar iti place o masina.

Edited by Genesis

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

DA! Masina o sa fie tot ALBA si ii voi pune si aceleia folie...mwahahahaha! :)

Ideea e, asa cum spune Riddler, sa gasesc rapid un cumparator la masina mea...de fapt pe cineva care sa imi preia leasing-ul, ceea ce e destul de greu momentan. Oricum am inscris masina intr-o baza de data la Weltauto, care se ocupa exact de asa ceva: cauta eventuali clienti care doresc preluari de leasing.

Se schimba datele problemei?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eto

Apropo de preturi de passat are un prieten de al meu un VW passat B6 de vanzare cu 12.000 euro inmatriculat, masina are 90.000km toate revizile la VW facute, singura chestie e ca are motoru de 1.6FSI.

Nu stiu cum vinzi tu passatul cu 17.000, mi se pare un pic cam mult. Cu 17.000 iti iei un A4 tare de tot.

Edited by eto_ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

A4 din ce an?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4abc

Din 2007 cu o gramada de optiuni! :vaidecapulmeu:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eto

Din 2007, si vorba romanului FULL! Sau sa nu mai vorbim de alte masini cum ar fi un BMW 320d tot asa cu foarte multe optiuni, dar lasa ca aici deja intram pe alta discutie.

P.S. Este un tip aici pe forum la anunturi vanzari care vinde un passat b6 din 2006 1.9 TDI la 10.500 euro parca, scad preturile vazand cu ochii parca... cred ca o fi de la criza.

Edited by eto_ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Bun, bun si daca el vinde asa masina cu 10.500, eu cu an 2008, CL+ si 23.000km de ce sa nu iau 17.000?

Poate gresesc si cred prea mult in costul de revanzare al Passat-ului, dar nici degeaba nu il dau.

Ps: sincer, in afara lui S6 ca exterior, nu imi place niciun alt tip de Audi nici ca interior, nici ca exterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golf TDI

Eu zic ca nu merita sa vinzi masina, decat sa pui atatia bani, mai bine iti iei un RCD 510 :D si eventual o resoftare daca ti se pare ca nu merge cum ti-ar placea. Pierzi prea mult... si in afara de asta si diferenta destul de mare la casco. In privinta revanzarii... nu stiu ce sa zic... masina ar merita 17.000 dar in momentul asta tind sa cred ca nu ar da nimeni atatia bani din pacate... cei care inca au bani de dat pe masini, negociaza discount-uri enorme la dealeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CT 10 VWP

Ai un punct de vedere bun, in ceea ce priveste discount-ul dat de dealer si asta e unul din punctele care imi creaza probleme: lipsa cumparatorilor. Oricum in final, cred ca voi renunta la leasing, lasand contractul la firma de leasing si acceptand sa pierd partea din bani care am platit-o pana acum (avansul si cele cateva rate). Trebuie sa fac ceva calcule sa vad daca imi scot parleala in situatia mentionata si hotarasc ce e bine de facut.

Parerile voastre, poate chiar si din experienta, sunt inca binevenite.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri