Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Sunt cam scumpe, am gasit afara si sunt intre 30€ si 40€ buc. 

Tot caut pe net cauzele acestor ruperi dar nu gasesc nimic.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa ~90 ron bucata , oricare magazin de piese decent sau reprezentanta VAG poate sa iti aduca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, azi o sa caut. 

Daca ma poate ajuta cineva cu o parere de ce s-au rupt aceste irigatoare de ulei, stiti voi cum sunt mecanicii in ziua de azi, "alt motor frate". 

Mentionez ca in motor nu s-a umblat niciodata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta nu e defectiune comuna la motoarele astea, cred ca esti primul de pe forum care se loveste de o astfel de problema. E greu sa iti dai cu presupul in cazul asta, cel putin trebuie inspectat vizual cum ziceam mai sus. Chestiile alea nu sunt puse degeaba acolo, deci ar fi de bun augur si o inspectie a pistoanelor. De ce esti asa sigur ca nu s-a umblat in motor pana acum ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baia de ulei nu a fost data jos niciodata. Avea masticul acela din fabrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, stie cineva cati litri de antigel intra in passat b6 cbbb 170cp si pe unde il pot scurge pe tot? Multumesc 

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.In manualul de service scrie ca la inlocuirea antigelului,cel vechi se scoate pe la pompa electrica de recirculare a acestuia.Se afla intre radiatoare si motor,daca te uiti sub masina dupa ce dai scutul jos,n ai cum sa o ratezi.Daca tin minte bine,iti intra 7 litri de lichid de racire,cumperi 4 l de antigel concentrat si 4 de apa distilata si aia e..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult. Da, pompa am vazut-o, stiu de ea. Chiar azi i-am facut o poza. 

Problema e ca mie mi-a intrat doar 5 litri... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ti-a ramas lichid de racire prin motor,dar nu cred ca poti sa-l schimbi pe tot,fara sa demontezi pompa de apa de pe distributie,furtun radiator,etc.Sigur nu reprezinta o problema asta!Urmareste nivelul in vasul de expansiune si mai completeaza cu antigel daca o sa mai scada.

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut băieți, am cautat, nu numai pe acest forum și nu am găsit răspuns, la o întrebare care oarecum a mai fost pusa, anume care este diferența dintre motoarele euro 4 cba și cel euro 5 cbab, va întreb pentru ca am masina cu motor euro 5 cbab și am "bulit" motorul, l-am înlocuit cu unul euro 4, la care i-am pus injectoarele și rampa de injectoare de pe cel euro 5, am rescris injectoarele, dar merge foarte urat, aveți idee ce alte diferențe sunt între cele doua motoare. Masina în cauza passat b6, 2009, 2.0 tdi cr, trecut 2010 în carte, specific ca bordul este cel cu iluminat alb

Mulțumesc frumos pentru eventualele raspunsuri!

Modificat de djjohnnyyoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! 

Detin un Passat cc de aproximativ 5 ani si mai recent a inceput sa ma irite faptul ca in carte este trecuta Euro4. Asta pt ca se preconizeaza fel si fel de taxe... In fine. 

Masina este din 2008 2.0tdi CBAB cu dpf, evacuarea este foarte curata. 

Internetul este plin de Passat b6 2009 CBAB Euro5. 

Al nostru RAR le trece dupa ureche, an, ori alte criterii ca eu nu inteleg? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La RAR doar fac copy/paste dupa actele de provenienta.

Daca a iesit E4 din fabrica ...asa moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Exista CBAB cu adblue?

CBAC stiu sigur ca are si SCR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 Cbab. Tocmai am dat turbina jos ca era umeda pe evacuare spre filtru, dar se pare ca umezeala iese din motor. La cil4 era foarte ud probabil ulei, puțin și la 2. Am pornit motorul și după putina turație s-au umezit toate, și se scurge jos pe chiulasa. In drept la cil 4 stropește chiar bine la 3000 ture.

Am mai postat eu pe unele subiecte cu mașina asta. Compresie 25bari cil1, 30 restul.

De la simeringuri supape nu am văzut niciodată atât de mult ulei. Ce părere aveți?

Dacă e postat greșit, va rog mutați. Nu am găsit o secțiune potrivita.

Mulțumesc.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara. As dori sa aflu care sunt motoarele (cu cod, daca se poate) care vin cu CR si anul fabricatiei acestora, deoarece intentionez sa imi achizitionez un Passat B6 si prefer varianta cu DSG, si prefer un 2.0 diesel. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile cu 4 litere sunt cr, fabricatie incepand cu 2009-2010, nu stiu daca si in 2008 au fost. Cu 3 litere sunt pd.

Revin cu update la comentariul de mai sus, am schimbat motorul cu tot cu injectie si turbo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Boca Gavril Ion

Buna ziua, vin si eu cu o problema la al meu passat cod motor CBDC 110Cp Common-Rail.

Problema se da in felul urmator: De ceva vreme observam faptul ca am la relanti un tremurat asa din cand in cand.

Am zis sa pun tester sa vad pe clindrii ce corectii am: chiar si cand tremura si cand nu tremura, fie cald fie rece - valorile pe cilindrii sunt intre -0.15 si 0.45, corectii zic eu normale. 

A venit vremea sa ii fac revizia de schimb de ulei. am schimbat filtrul de motorina (nu avea pilitura ) am verificat si senzorul de presiune/debit de pe pompa de inalte (nici o particula de pilitura in sita sau in locas). In cele din urma am zis ca s-ar putea sa fie problema la regulatorul de presiune de pe rampa.Am facut un mic log sa vad ce deviatii are in functie de ce cere calculatorul si a iesit urmatorul grafic. Din ce stiu trebuie sa aiba +- 20% fata de specificat. 

Log-ul este facut cu masina pe loc si apa la 90°C.

 

Sa fie regulatorul cu probleme sau e de la altceva?

Senzorul de presiune/debit de pe pompa, unde il vad pe VCDS?

Pot verifica in vreun fel senzorul de presiune de pe rampa? (poate ala nu indica bine si atunci nu imi dau seama daca regulatorul functioneaza in parametrii)

image.thumb.png.532505b52ee58bfd7df5d3baf9a8b833.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de pe rampa e obosit. Asa am patit si eu la un t5.1 2.0 140cp.
Am rezolvat cu regulator nou bosch. ATENTIE, al meu a venit fara oring de etansare! Ori a fost problema la ambalare nu stiu, ca a fost sigilat.

20241009_180819.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringul vine separat.

Deviatia nu trebuie sa depaseasca +/-30 bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Intentionez sa imi cumpar un Passat 2.0TDI din anul 2011 - 2014 cu motorizarea de 140 cp. Aveti idee daca pe aceste modele inca sunt probleme cu span in instalatia de inalta presiune cauzata de popma de inalta presiune?

Campe la ce rulaj apar pronblemele daca sunt? Modelul de 150cp, care cred ca este Euro 6 ci Ad blue, mai are problema cu spanul?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!