Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Având eroarea nu înseamnă că nu funcționează. Eu cred ca îți merge. Pune pe cineva să-ți oprească motorul și verifică dacă motorașul își face cursa. Sau asculta sunetul caracteristic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat motorasul pentru galeria de admisie, si mai jos gasiti pozele:

 

Caut acum sa vad unde pot sa-l montez si sa-i fac "adaptarea" in VagCom, defapt invatarea cursei, din cate am inteles...

Daca il pun si nu e ok, pot sa-l dau inapoi si sa iau galeria completa si voi inlocui tot.

 

Daca stiti pe cineva care poata sa faca acest lucru in Timisoara pe 19 dec sau in Oradea intre 21 dec si 24 dec, mi-ar fi de folos. Singura problema e ca trebuie sa fie un service autorizat RAR ca sa pot beneficia de garantie pe motoras.

 

Poze motoras galerie admisie:

 

post-145084-0-08072800-1450099345_thumb.

post-145084-0-65732000-1450099349_thumb.

post-145084-0-27606300-1450099353_thumb.

 

Având eroarea nu înseamnă că nu funcționează. Eu cred ca îți merge. Pune pe cineva să-ți oprească motorul și verifică dacă motorașul își face cursa. Sau asculta sunetul caracteristic.

 

Din cate am inteles, eroarea apare tocmai din acest motiv, ca nu-si face cursa complet si corect la inceput cand pornesti motorul. Ce sens are la sfarsit cand opresti sa vezi daca mai face sau nu ceva, poate face o cursa completa ca sa ramana deschis, avand eroarea deja in timpul functionarii... nu stiu daca mai face ceva.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare deoarece poziția de repaus a motorașului este dincolo de intervalul normal de culisare. Din cauza uzurii, arcul îl face să se oprească cu câțiva zeci de microni după punctul normal de oprire. Altfel, motorul funcționează ok în 90% din cazuri, chiar și cu eroarea în bord. Trebuie doar blocat să nu treacă dincolo de punctul critic, altfel apare din nou eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare deoarece poziția de repaus a motorașului este dincolo de intervalul normal de culisare. Din cauza uzurii, arcul îl face să se oprească cu câțiva zeci de microni după punctul normal de oprire. Altfel, motorul funcționează ok în 90% din cazuri, chiar și cu eroarea în bord. Trebuie doar blocat să nu treacă dincolo de punctul critic, altfel apare din nou eroarea.

 

Din ce am gasit eu prin manualele de service training, se pare ca odata aparuta eroare, clapetele raman in pozitia deschisa, de unde cele 3 simptome pe care le resimt si eu la masina: usor tremurat la relanti, consum mai mare, nu simti puterea cuplului la accelerari in forta.

 

Acum, ca tot l-am luat, vreau sa-l schimb si sa vad in cel vechi ce uzuri sunt, si exista posibilitatea sa-l repar pe acesta si sa-l dau altcuiva cu aceeasi problema, in loc sa cumpere unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroarea pe galeria de admisie:

 

P2015:   Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit
Range/Performance

 

Inteleg ca ar merge solutia de pe dieselgeek cu opritorul de cursa la motoras ? A facut cineva modificarea sa vedem cat tine minunea (cineva cu kilometraj dupa modificare) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai ce m-am hotarat (99%) :icon_confused:  sa iau galeria completa (include si motorasul). Am galeria cu codul 03L 129 711 AG si am gasit la 1500 de ron.

 

Ma gandesc sa procedez asa si nu doar sa schimb motorasul din urmatoarele motive:

- nu exista siguranta ca motorasul nou o sa functioneze corect cu galeria veche (poate sa existe uzuri in axul galeriei, uzura care sa deterioreze in timp si noul motoras)

- exista posibilitatea ca acesta sa nu se poata "adapta" corect

- chiar daca pot sa-l dau inapoi de unde l-am luat, exista posibilitatea sa nu mi-l ia pe motiv ca se vad urme de montaj.

- si daca una sau mai multe dintre toate astea se vor intampla, in total voi iesi tot la acelasi pret sau mai scump comparativ cu achizitia galeriei complete.

 

Asadar... sunt tot mai convins sa nu carpesc, ci sa fac asa cum scrie la carte.

 

       Galeria pe care o voi scoate, vreau sa o repar (sunt tare curios ce e inauntru in motoras) si posibil sa o vand (daca este ok) cuiva care nu vrea sa investeasca intr-una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham, eu am acelasi cod de galerie dar cu E la final in loc de AG.

Pretul de 1500 este pentru galerie pe original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham, eu am acelasi cod de galerie dar cu E la final in loc de AG.

Pretul de 1500 este pentru galerie pe original ?

 

Da, este pe original, am inteles ca nici nu se gaseste altfel, asa am auzit, nu bag mana in foc.

 

Cea cu E la final e ceva mai ieftina, 70-80 de lei, oricum, preturile difera in functie de locul de unde cumperi.

 

Desi imi este complet peste mana si intr-un moment fix nepotrivit pentru asa o cheltuiala, parca nu m-as incurca cu chestiuni improvizate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as incurca daca ar tine :) dar un mecanic bun de la PBV mi-a zis ca e solutie temporara; de aia voiam sa vad pe cineva care a facut barem 50k dupa remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare ciudat e ca cineva mai sus zicea ca motorasul da eroare pentru ca din cauza uzurii cursa nu mai este asa cum trebuie si e decalata cu cativa ...microni... cum s-ar putea atunci ca dintr-un suport exterior sa ajustezi cu cativa microni, mai ales ca acel suport presupun ca va fi lovit la fiecare cursa de catre bratul exterior ce iese din motoras...

 

Ceva nu se leaga, ori explicatia a fost exagerata, nefiind vorba de microni, ori s-ar putea inlocui in motoras opritorul original, cel care s-a uzat...?!? Abia astept sa-l defac cand nu o mai fi pe masina sa vad cum e facut inauntru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi te rog pm cu furnizorul tau de unde ai pretul ala

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm

 

Mi se pare ok ce vad pe diesel geek, mi se par documentati baietii, vad ca au solutiile pentru cele 2 coduri de galerii, cu AG si E in coada, adica galeriile de plastic sau de aluminiu.

 

Dadea cineva niste preturi de Romania mai sus, gen 400 ron piesa de pe dieselgeek + 200 ron manopera (manopera cam mare daca nu se da jos galeria si inteleg ca cea de metal nu se da jos). Totusi, daca mai adaugam ceva manopera pentru curatat galeria, unde ajungem cu pretul - daca stie cineva ? 

Daca dau 600 ron adica 1/3 din pretul unei galerii noi, ar trebui sa ma tina 1/3 x 200k = 60k km (ca am facut 200k cu galeria originala).

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=418195&highlight=p2015&page=17

 

Pe forum e chiar tipul de la dieselgeek care tine legatura cu oamenii. Din cate inteleg, nu ca piesa aia nu ar fi buna, dar se pot intampla multe alte nasoale dupa montare (tot soiul de plastice si brate care se uzeaza) care duc la aparitia aceluiasi cod sau altor coduri de eroare. Bine, una e sa stai in USA si sa primesti asistenta online de la baieti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat galeria de admisie completa si o sa o montez luni dupa masa. Sper sa fie totul ok si sa scap de eroare...

 

Revin cu noutati si cu poze cu galeria veche iar apoi voi desface motorasul sa vedem ce e inauntru si ce se uzeaza :icon_bounce:

Modificat de Dan-Danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat galeria de admisie completa si o sa o montez luni dupa masa. Sper sa fie totul ok si sa scap de eroare...

 

Revin cu noutati si cu poze cu galeria veche iar apoi voi desface motorasul sa vedem ce e inauntru si ce se uzeaza :icon_bounce:

 

Salut.

Ai montat galeria noua? Cat a durat operatiunea? Banuiesc ca ai fost in service. Cat a costat?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La multi ani si un An Nou Fericit va doresc tuturor.

 

       Am fost si am schimbat galeria de admisie cu totul, am scapat in acest fel de eroare si masina merge ca inainte, asa ca sunt bucuros si sper ca macar in viitorul apropiat sa nu mai am surprize din astea neplacute.

       Galeria veche si motorasul montat pe ea sunt la mine, as vrea sa o repar (nu stiu inca cum) si daca e cineva interesant, se poate vinde, chiar si inca nereparat (de exemplu daca are cineva galeria uzata rau sau defecta)

 

       O sa revin cu poze, dar deocamdata nu am desfacut decat capacul motorasului, nefiind vizibil ceva defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt posesor de b6 2005 bmp, ma intereseaza un common rail.

Am gasit un SW model 2008, prima inmatriculare decembrie 2009.

Zic 2008 ptr ca bordul este in rosu /albastru nu alb, volanul tip vechi.

Masina are 190 k ,unic propietar.

Se vorbea ca motoarele cm sunt Din 4literele (acesta are doar 3) CBA scrise pe stalpul de la portiera sofer.

Motorul mai silentios, in certificat este mai usoara cu aproape 100 kg decat bmp -ul meu berlina.

Monteaza cauciucuri 91h, fata de bmp 91h.

La o proba de mers mi s-a parut mai puturoasa decat bmp-ul meu.

Sa fie oare common rail sau PD?

Va las sasiu masini ptr cunoscatori, si ceva detali (nu are carte service, pierduta).

WVWZZZ3CZ8E194357.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Cba e common rail de 140 cai. In general cr sunt mai silentioase, ma refer astea de vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi este mai usoara pare mai puturoasa, zice ca a facut schimbul ulei si filtre in urma cu 1000 km. Sincer m-a incantat mult ca este silentios motorul, dar mai mult nu stiu despre ea. Parca tot la bmp asi ramane. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai puturoasa pt ca e motorul mai silentios. E o chestie psihica, atunci cand auzi si motorul mai tare ti se pare ca fuge mai repede. Eu am passat de 170 tot cr resoftat la 215 cai si tot am impresia ca nu fuge dar totul e de la zgomotul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare mai puturoasa, ma refer la mers, schimbatul vitezelor si demarorul, cand bag piciorul in ea, parca ma rog de ea.

Poate sa fie si psihic, cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai doar impresia, așa este. Dacă te uiți la timpii de accelerație de la 0 la 100 Km/h, o sa vezi ca sunt identici, la CR accelerația este constantă de la turații mici, la PD accelerația este mai brutală după 2000 de ture. Și mie îmi lipsește senzația de la PD :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ca posesor de Passat B6 CR CBA(B) de 140cp, ma declar foarte multumit de comportamentul si performantele masinii. Am avut si un Vectra C TDI de 150cp, dar Passatul de 140 cp mi se pare (ESTE) superior si la zgomotul redus produs de motor, cum raspunde la acceleratie si la cum "fuge". La 90-100 km/h nici nu se aude motorul.

Faptul ca la CR nu accelereaza brutal mi se pare foarte OK, mai ales pentru ce ofera CNADNR - e doar parerea mea.

Cu respect.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut și BKP, și pot face diferența între PD și CR, la depășiri era mult mai ok PD-ul, dar acum nu mai am nevoie de depășiri, și CR-ul e mai ok la turații mari pe autostradă. Dar în rest CR-ul e cu mai puține probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costeaua abia ai rectificat la bmp pompa de ulei si te gandesti sa o faci din nou la un motor cr? Daca vrei sa faci un upgrade de la pd la cr, cauta una produsa in 2010 (atentie poate sa fie model 2010 produsa in 2009).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!