Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Prin grila de la proiectoare-scoti grila si proiectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

multumesc ,,pronet'' asa am facut-am remediat defectiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am schimbat zilele trecute la un passat 2.0 tdi cr cbab ,pompa de la ambreiaj.circuitul s-a dezamorsat si rezervorul de lichid de frana s-a golit.dupa schimbare am incercat de vreo2-3 ori sa aerisesc circuitul dupa ce am completat cu lichid de frana,nu stiu sigur daca s-a aerisit complet dar ambreajul functioneaza.cand am pornit motorul imi apare becul galben de la frana de mana taiat si spune sa verific manualul de utilizare ,si cu vcds am verificat si am eroare la sensor ambreiaj ,semnal implausibil.

Se poate ca erorile acestea sa vina din cauza ca am ramas fara lichid si in circuitul de la ambreiaj sa mai fie aer si din acea cauza sa fie eroare pe senzorul de la ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aer pe instalatie,trebuie facuta aerisire (roti si ambreiaj)cu dispozitiv specific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!si inca ceva,senzorul de la ambreiaj se poate schimba doarel sau trebuie schimbata toata pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am urmatoarea intrebare/nedumerire: am un Passat 2.0 TDi 140 cp cutie manuala in 6 trepte la care mi se pare ca la schimbarea treptelor de viteza se aude un 'zgomot', adica se aude cand schimb vitezele in sus sau in jos. Nu 'agata' si nici nu intra greu, dar prin comparatie cu vechea masina, Golf 4 1.9 TDI 110 cp la care nu se auzea absolut nimic la schimbarea treptelor,  parca acum 'se aude' cand schimb. Nu stiu sa descriu exact sunetul, parca se aude cand ajunge in capatul cursei pentru treapta respectiva. E doar senzatia mea sau asa sunt cutiile manuale de pe B6 CR? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. nu se poate... care e motivul pentru care vrei sa o desfaci?


nu ... nu se poate  pentru ca nu poti desface suburile de prindere din cauza rampei ... de ce vrei sa desfaci galeria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un passat b6 cu motor CBDC, sunt normale acele urme?!

post-85953-14461453095613_thumb.jpg

post-85953-14461453150271_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt normale. Am avut si eu pana am schimbat cele 2 garnituri dintre egr si galerie si egr si clapeta de shut-off. Gasesti mai multe info in topicul cu demontare EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petro si la mine pierde pe acolo dar mai putin decat la tine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Sunt proaspatul posesor al unui passat b6 2.0 110 cp connon rail bluemotion. Masina este exceptionala din orice punct de vedere. Singura problema care ma deranjează este ambreiajul. Motorul isi schimba sunetul de fiecare data cand apas ambreiajul iar relantiul are o cădere. Ar trebui sa mi pun un semn de întrebare pentru un kit nou de ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil, trebuie verificat.... de obicei volant cam face zgomot - dar greu de precizat, din spatele tastaturii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e relantiul fara sa apesi ambreajul? Poate sa fie volant.

Modificat de rebel68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti masina nu are nici un fel de problema. Nu fluctuează absolut deloc. Voi posta pe seara un filmulet.

Doar in momentul in care apas pe ambreiaj turatia motorului scade de la 900 la 800.

Modificat de Dragos24x7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si la mine isi schimba sunetul putin, dar mecanicul mi-a spus de cand am cumparat-o ca o sa inceapa volant sa se duca, si de aici si chimbarea de mers a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va scriu in legatura cu un Passat CBAB model 2009...Cea mai recenta problema ( cea din cauza careia scriu aici, pentru ca nu mai stiu unde sa ma indrept ) este legata de eroarea de la punerea contactului, cea cu sunetul lung, martorul de volan rosu si mesajul "Steering column lock defective". Uneori, daca pornesc motorul, se opreste, alteori merge asa, alteori scot cheia si cand o bag la loc nu mai apare nimic. Am citit pe forum ca ar fi blocatorul de la coloana de directie, dar vreau sa ma asigur ca asta e, inainte sa mai bag bani in masina degeaba. (600 lei + manopera, din ce scrie pe forum)

Zic degeaba pentru ca tocmai s-a facut o "reparatie" la ea si anume: Clapeta de la galerie de admisie, cea cu eroarea P2015. Bineinteles ca nu am scapat de eroare si de martorul din bord ( desi am platit 1000 RON pentru piesa, curatarea galeriei, curatare EGR, manopera ), solutia fiind din cate am auzit de la alt service inlocuirea galeriei cu totul, pentru ca piesa pusa pe masina nu e pentru acest model. Am incercat si solutiile de pe internet, cea cu adaugarea unui "opritor" pentru clapeta aceea, eroarea persista. Urmatoarul pas cred ca va fi comandarea piesei impotriva erorii de pe dieselgeek.com. Atasez mai jos si log-ul VAG. ( pentru eroarea cu fuel pressure regulation mentionez ca am schimbat pompa de inalta presiune acum 1 an, deci nu e din cauza ei )

 

Va multumesc!
 

Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 62 72
 
 
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  6208  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 06772 995 175501
   VCID: 76E5969A01B057AEB11-8023
 
3 Faults Found:
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 163925 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.14.02
                    Time: 00:52:54
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: -7.9 %
                    Lambda: -11.8 %
                    Voltage: 3.724 V
                    Bin. Bits: 10001110
 
001299 - Incorrect Immobilizer Key 
               P0513 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 163947 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.14.04
                    Time: 14:28:25
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1035 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.70 V
                    Absolute Pres.: 1009.8 mbar
                    Absolute Pres.: 979.2 mbar
                    Temperature: 9.0°C
                    Temperature: 11.7°C
 
004197 - Fuel Pressure Regulation 
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 163992 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.14.05
                    Time: 08:59:25
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3036 /min
                    Speed: 26.0 km/h
                    Lambda: 20.5 %
                    Pressure: 840.0 bar
                    Pressure: 840.0 bar
                    Pressure: 808.0 bar
                    Temperature: 14.4°C
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AR    HW: 3C0 959 433 AR
   Component:    IMMO         043 0383  
   Revision: 00043000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 7AFD82AA35A833CED59-802F
 
   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 G
   Component:    ELV          027 0380
   3C0905861G     ELV          027 0380   
 
2 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 110
                    Mileage: 163327 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.14.05
                    Time: 06:33:41
 
02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 129
                    Mileage: 163327 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.14.05
                    Time: 06:33:31
Modificat de tasica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) - se lasa cu inlocuire galerie admisie

004197 - Fuel Pressure Regulation P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent  - inlocuire regulator presiune rampa (deoarece piesa e scumpa necesita investigatii amanuntite)

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error - modul blocator coloana ,se repara/inlocuieste

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, pe la carenajul de la roata din fata , stinga sau dreapta , depinde care nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

      Descriu mai jos problema pe care o am si as dori sa aflu pareri de la cei care cunosc motorul mai bine, eu sunt la inceput cu invatarea acestuia. Masina este cea din semnatura, Passat Variant B6 din 2010, TDI 2.0, 103 KW, 140 CP, Motor CBAB, km actuali: 262.000

 

Mi s-a aprins Check Engine si am fost sa scanez, gasind eroarea P2015 - Intake Manifold Flap Position Sensor.

        - Primul lucru ce am facut a fost sa ma duc sa fac o curatare clapeta acceleratie si EGR, avand in vedere ca nu am facut de cand am masina. Clapeta de acceleratie si EGR inainte si dupa curatare:

post-145084-0-09428900-1448436383_thumb.post-145084-0-42365600-1448436393_thumb.

post-145084-0-12887200-1448436589_thumb.post-145084-0-73492300-1448436603_thumb.

        - Insa am verificat ce se vede si in galeria de admisie (Intake Manifold) si arata cam asa:

post-145084-0-49040900-1448436797_thumb.

 

  Eroarea nu s-a putut sterge, e inca acolo si motorul nu are simptome semnificative, adica trage, merge ok.

 

Ceea ce am stabilit sa fac mai departe este sa curat galeria de admisie, si sa vedem apoi daca scap de eroare. Am cerut pret pentru o galerie noua si este aprox 1650 de ron, la care o sa se adauge manopera de montaj. Pentru curatare ma astept undeva la 400 de ron.

 

Galeria de admisie arata, teoretic, cam asa inauntru:

post-145084-0-19292400-1448436613_thumb.

 

 

Astept pareri de la cei care cunosc foarte bine acest motor.

Multumesc.

Modificat de Dan-Danutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutii - alta galerie sau asa ceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Mda... :) ar fi si asta o varianta, oricum dupa curatare si numai daca nu se poate inlocui partea de actionare (motoras) de la galeria de admisie. Plus ca piesa ar trebui construita dupa un releveu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

La Passat-ul meu cu motor CBBB 170 cp, 2010 am si eu aceeasi problema: eroarea P2015.

Initial la o verificare la reprezentanta mi s-a spus direct: inlocuire galerie admisie - pret 1800 lei :-)

 

Am preferat sa dau jos galeria si sa repar motorasul la un electrician, i-a facut ceva (nu stiu ce ca n-a vrut sa-mi spuna) si a disparut eroarea pt. vreo luna. cost - 600 lei.

 

Din cate am inteles pt P2015 e de vina motorasul acela, l-am gasit la dezmembrari pe un site la vreo 200 lei dar mi-e cam frica sa-l iau ca poate primesc altceva si nu se potriveste si dau banii degeaba. As fi tentat de varianta de pe dieselgeek. A comandat cineva? Functioneaza cu succes?

 

@tasica  ai comandat cumva piesa de pe dieselgeek.com ?

 

Merci.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,
 
La Passat-ul meu cu motor CBBB 170 cp, 2010 am si eu aceeasi problema: eroarea P2015.
Initial la o verificare la reprezentanta mi s-a spus direct: inlocuire galerie admisie - pret 1800 lei :-)
 
Am preferat sa dau jos galeria si sa repar motorasul la un electrician, i-a facut ceva (nu stiu ce ca n-a vrut sa-mi spuna) si a disparut eroarea pt. vreo luna. cost - 600 lei.
 
Din cate am inteles pt P2015 e de vina motorasul acela, l-am gasit la dezmembrari pe un site la vreo 200 lei dar mi-e cam frica sa-l iau ca poate primesc altceva si nu se potriveste si dau banii degeaba. As fi tentat de varianta de pe dieselgeek. A comandat cineva? Functioneaza cu succes?
 
@tasica  ai comandat cumva piesa de pe dieselgeek.com ?
 
Merci.

 

 

Ai incercat doar sa cureti galeria si sa vezi apoi daca motorasul functioneaza ok?

Nu se gaseste de cumparat doar motorasul de actionare a clapetelor galeriei?

 

Eu asta incerc sambata sa fac si sa vedem ce rezultat o sa am, sper sa fie doar din cauza depunerilor si odata eliminate, sa functioneze ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!