Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Verifica sigurantele din compartimentul motor, in special cea responsabila de ventilatoare si cutt off valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa o pun pe un tester VCDS astazi si eroarea era legata de actuator. Din nefericire respectivu s-a miscat prea repede cu softul incat nu am reusit sa notez codul erorii. Ma oftic si acum. A sters eroarea si dupa cateva teste si un drum de vreo 5 km prin oras nu mi-a mai aparut nicio eroare. El spunea ca ori este de la actuator in sine sau de la partea electrica a acestuia. Si prin urmare ar trebui dat jos actuatorul verificat cu VCDS fiindca e mai usor decat sa verifici instalatia electrica.

Mi-a spus ca la modelul asta nu mai este montat switch-ul la pedala de frana, ci este la pompa de frina la motor.

Pronet, o sa verific si acele sigurante, dupa ce le identific, ca nici nu stiu macar unde sa gasesc acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca ati mai intalnit o astfel de problema la VW golf 5 1,9 TDI - tip motor BLS filtru DPF: la plecarea de pe loc masina(motor rece) nu trage sau trage chinuit in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun.

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok.

In decelerare(la schimbare viteza in treapta superioara - se aude un zgomot ciudat in zona filtrului de aer, ca un falfait)

Am inteles de pe forum VW ca ar fi din cauza DPF - filtru de particule care trebuie schimbat, turbina a fost verificata pe VAG-COM in mers si este in parametri. Nu stiu la cine sa ma mai adresez - parerile sunt impartite. Ca alternativa la DPF - am gasit link http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/171-filtrul-de-particule-avantaje-probleme-si-solutii-de-inlocuire dar nu stiu ce sa zic.

Pareri/ sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu verifici intai cu VagCom incarcarea DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mihai,

Am facut test in mers VAG-COM pentru turbina la Cipos. Dupa citire parametrii totul este Ok. O sa incerc o scanare pentru DPF, sa vedem ce iese

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati mai intalnit o astfel de problema la VW golf 5 1,9 TDI - tip motor BLS filtru DPF: la plecarea de pe loc masina(motor rece) nu trage sau trage chinuit in tr. I se chinuie si parca-si da-n nas scurt de cateva ori, iar pe la 2100-2300 rpm incepe sa traga de ma baga-n scaun.

- in tr. a II-a tot asa, lipsa de putere, iar pe la 1700-1900 rpm isi da drumul si merge bine

- in tr. a III-a si mai sus se simte o usoara crestere de cuplu pe la 1800 rpm, dupa care merge ok.

Aceeeasi problema dar pe passat 1,9 TDI - tip motor BLS filtru DPF:

Dau cu presupusul-cred ca este limitat din computer pana se incalzeste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am aflat care era eroarea in urma careia mi s-a aprins spirala in bord, fiindca ieri mi s-a aprins iar. Eroarea este P2111 - Throttle Actuator Control System, stuck open. A trecut 1 luna de cand mi-a sters eroarea aparuta prima data.

Aveti idee care sunt solutiile?

Am mai intrebat pe cineva si mi-a spus ca e cam greu sa se strice actuatorul. Insa am desfacut cablul de conectare si era putin ulei acolo.

Diferenta in mers este ca se schimba unele trepte la turatii mai mari,aprox. peste 2200 rpm in modul D, fata de 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari, de 2 sapt am aprins in bord simbolul de motor. intr-un atelier auto privat, in urma scanarii cu calculatorul, mi-au zis sa iau legatura cu vw sa-mi curete dpf. citind instructiunile din acest forum am incercat sa-l curat mergand peste 2500 ture...etc, fara succes. am inteles ca se poate curata fortat din vag com. sunt din alba iulia. ma puteti ajuta??? e vb de un passat 2006, dsg, 183000 km.

Modificat de poperom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici procedura de regenerare cu vag com-ul. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi pronet, singura problema e ca nu am vagcom, cred ca am uitat sa mentionez. as fi interesat sa cumpar unul. nu cred sa fie multi specialisti prin zona... am gasit peebay o chinezarie: http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200576719386&ssPageName=STRK:MEWAX:IT , oare o fi buna??? softul se poate descarca de la ross-tech? mersi pt tot.

Modificat de poperom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru ca sunt impotriva pirateriei, te sfatuiesc sa cumperi unul original. Totusi daca vrei sa-ti cumperi "o jucarie chinezeasca" pentru uz personal, cumpara de la noi (de exemplu de pe ocazii).

Nu stiu foarte bine sapaniola dar din explicatia de pe ebay inteleg ca respectivul cablu nu merge pe CAN BUS "Este cable no funciona con veh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, am cumparat cablul necesar si am regenerat dpf, a ramas in 15 la suta. cel putin mi s-a stins martorul din bord... am auzit de o procedura prin care se stopeaza intrarea de gaze arse la ardere. nu stiu daca ma fac inteles. va suna asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie vorba de adaptarea EGR. Se poate regla cantitatea de gaze care este evacuata si cea care este reintrodusa in camera de ardere, dar nu e recomandat sa modifici valorile de fabrica, deoarece va fi influentata functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit pt ca se vede ca nu s-a regenerat bine dpf, si mi-a aparut martorul cu motorul in galben. la o scanare mi-a aparut:

1 Fault Found

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 181608 km

Time Indication: 0

Date: 2011.03.19

Time: 13:58:20

Freeze Frame:

RPM: 3276 /min

Speed: 101.0 km/h

Load: 95.3 %

Voltage: 14.52 V

Mileage: 10 km

Temperature: 732.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a dus senzorul G450. Va trebui sa-l schimbi (pret-aprox.180 RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vorba de senzorul de temperatura de lichid refrigerant. e nou noutz. am sters eroarea din vag. la urmatoarea pornire s-a aprins iar. nu stiu ce sa cred...voi schimba si g450 si sa vedem ce o mai fi. precizez ca masina merge f bine si nu se noteaza nimic in mers.

Modificat de poperom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vb de senzorul de temperatura! Asa cum zice si eroarea, este vorba de Exhaust Pressure Sensor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca exista 2 senzori de presiune la gazele de ardere, unul inainte si celalalt dupa DPF si din diferenta de presiune raportata de cei 2 senzori ECU isi da seama cat e de incarcat filtrul de particule. Sa nu-l schimbe cumva pe cel bun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G450 este unul singur - senzor presiune gaze evacuare. Este destul de usor de reperat, chiar in apropiere de EGR, mascat sub o protectie gen husa de aluminiu prinsa cu o capsa.

post-21426-0-79509600-1300622950_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar, pronet are dreptate, e un singur senzor de presiune diferentiala. La anumite modele s-a facut recall pentru schimbarea acestui senzor (inclusiv la al meu) deci e posibil sa se fi defectat.

Mai trebuie sa verifici furtunele care intra in senzor sa nu aiba vreo fisura si de aici senzorul sa raporteze o valoare prea mare.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzorul in care intra 2 furtunase de cauciuc mai subtiri,se afla in apropierea dpf,celelalte 2 sonde de pe dpf sunt sonde egt de temperatura,mai este una si pe turbina. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. l-am gasit , e cel din poza atasata. mai ramane sa-l schimb. sper sa se stinga martorul ca m-am saturat de el. pare un bot de porc :lol:

post-79981-0-73334500-1300636287_thumb.j

Modificat de poperom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat furtunasele? am citit povesti de cosmar prin alte forumuri cu cazuri care au ajuns sa schimbe senzor si apoi tot filtrul DPF la indicatia mecanicilor (1800 eur) ca sa-si dea seama in final ca unul din furtune avea o mica fisura si pierdea presiune pe acolo. Cred ca merita sa le verifici inainte de a da banii pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sall colegi,

Am si eu o intrebare ...la cat timp se infuda la voi DPF-ul?

Am masina cumparata din August 2010 si ieri mi sa aprins din nou becul de la DPF.

Este a treia oara.

Dupa cativa km tinuta in ture s-a stins si s-a curatat.

Dupa constatarile mele se pare ca la mine o data la 3 luni se infunda.

La voi e tot asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ar trebui sa vezi (cu vagcom) cat de infundat e DPF.

Poate prin metoda ta de regenerare nu se curata pana la 0%.

Incearca sa faci regenerarea cu ajutorul vagcom-ului (daca nu ai facut-o pana acum :rolleyes: )

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!