Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

O problema asemanatoare am si eu. Ea se detaliaza astfel : In prima faza , masina statea turata la relati la 1000 de ture, stiam ca se regenereaza filtrul de particule pentru ca scotea fum in mers.... am mers cu ea vreo 20 de km in a 3-a la turatie de 3100 de ture +/- . In momentul in care n-a mai dat fum , mi-a aparut un martor "check engine" ( doar beculetul aprins , pe ecranul dintre ceasuri nu-mi apare nici un avertisment ) . Nu am probleme de acceleratie, trage ca inainte, turatia la relanti este 800 . Este vorba despre un golf 6 2010 , 2.0 , 110 cai. Care ar putea fi problema? este posibil sa nu se fi regenerat complet? 

 

 

Am uitat sa spun ca am cam tinut pilotul automat pornit in timpul regenerarii...

 

~ am atasat o poza gasita in acest topic sa vedeti exact martorul care imi apare : este al 3-lea din primul tabel .Nu am avut alti martori aprinsi .Doar asta ..Am mers inca 180km si tot pornit este.

 

350s104.jpg

Modificat de xflooding
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea nu se face pe tempomat . Fa o diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este al treilea symbol, ai problem cu catalizatorul, nu cu filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simbolul ala (mil) se aprinde din zeci de cauze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa se fi aprins din cauza ca am facut regenerarea pe pilot automat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu . Ai o defectiune . Fa o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg la reprezentata sa-i faca o scanare...Am mai  observat ca acul de la temperatura apei, coboara pentru maxim 2 minute sub 90 de grade, cam pana la 88 de grade si urca inapoi , tot de cand mi-a aparut martorul ala, am observat si chestia cu temperatura apei. 

Modificat de xflooding
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De miercuri dupa ce si.a facut regenerarea dupa 800 km..azi dimineata alta regenerare dupa alti 89 km...de ce oare? Ultima regenerare ajunsese la bun sfarsit, ca si asta de altfel.sunt curios cand va fi urmatoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam repede - asteapta sa vedem cand o face pe urmatoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Imi puteti spue si mie codul de acces pentru tip motor BMP   sau de unde sa il iau . Vreau sa fac o regenerare dpf . Dupa o problema la motor filtrul s a infundata  pana s a oprit motorul .  A fost curatat superficial sa pot face o regenerare . 

Am gasit ca ar fi 27971, corect ?

Multumesc !

Modificat de adrian2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu 21295.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti?

20160312_101823.thumb.jpg.07cb9950a56806

Ambele coduri de acces nu au functionat . Si inca ceva nu am gasit acel oil ash volume ...sa i vad valoarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc cu search. Dar tot nu inteleg de ce nu mi a acceptat codul se securitate . :unsure:

Dar de valorile prezentate mai sus ce parere ai ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic anormal. Din ash vol puteam sa vedem cam cat mai are filtru "viata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

O intrebare pentru cei care au motorizari cu EURO 5, si care au masina cu soft-ul "mincinos", ati inscris masina pe undeva la remedierea problemei? sau cum se procedeaza....

Daca nu am scris unde trebuie, va rog sa mutati post-ul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: cauta in acest topic,Dieselgate

gasesti toate detaliile

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin : 

Cum vi se pare faptul ca aceasta motorizare cam face des regenerare DPF? Prima data am observat ca in circulatie urbana la mine face regenerari cam la 200-250 km mers... dar saptamana trecuta am avut mai multe drumuri extraurbane. Adica in prima faza m-am dus pana la Oradea din Cluj(160 km) cu 2 zile inainte a facut o regenerare. In Oradea am facut 20 km. La doua zile am pornit din Oradea pana la granita cu Slovacia, Ungaria, un drum de grosso modo 400 km. Pe acest drum undeva langa Szolnok, oprind la semafor am observat ca turatia a ramas la 1100 rpm si facea clar ca si cand se regenereaza. La intoarcere trecand peste Budapesta(ce-i drept am prins o aglomeratie destul de serioasa cam de o ora mers bara in bara),  intr-o localitate cam la 100 km de granita iarasi la fel... turatie 1100 la semafor etc. de la ultima data cand a facut-o, am mers circa 600 km dar 90% extraurban, mers destul de linistit... nu stiu ce sa zic, mie mi se pare ca daca in stilul asta se regenereaza, la 100 000 km o sa fie buna de schimbat DPF la bani de comoara nationala...

Precizez ca acolo unde m-am dus 5 zile nu am umblat deloc cu masina...

Si mai precizez ca niciodata in ultimele 3 luni nu am intrerupt vreo regenerare, mai mult daca observam ca este in curs, dadeam o tura de vreo 15 km mai turat (stand la marginea orasului) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! esti sigur ca isi facea ciclu de regenerare? totusi mai multi factori pot influenta cresterea turatiei...ai incercat s-o pui pe tester sa te uiti putin la dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca poate ridica turatia la rece cand functioneaza pe langa motorul rece inca incalzirea auxiliara din bord(cea electrica la diesele) .In momentele respective motorul functionea deja de min. 100 km si afara erau 10-15 grade . In rest numai daca face regenerare DPF. Inca nu am fost la tester dar o sa urmeze una cat de curand. In rest trage bine, functioneaza Ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de ~5000km(jumatate in oras) si nu am vazut niciodata regenerarea. E adevarat ca ramane turata uneori dar cum opresti clima si ii accelerezi un pic scade turatia la 850.

In general daca ventilatia sare de 3 gradatii ramane motorul turat asa ca te poti insela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.10.2012 at 5:29 PM, Soupnazy said:

Buna,

de cateva zile s-a aprins pe bord atentionarea cu infundarea filtrului de particule. Cum am tot amanat o iesire in afara orasaului, care in trecut a rezolvat problema dupa 20 de km, astazi m-am trezit cu 2 atentionari (prima de care vorbeam a disparut) 'catalizator defect' si "sistem de preincalzire a motorului diesel nefunctionabil" Primul simbul nu clipeste, al doilea clipeste.

Am facut o tura de 50km in afara orasului sperand ca totusi problema este filtrul de particule, dar nu am rezolvat nimic. Nu am reusit sa turez motorul corespunzator, am atins o viteza maxima de 100km/h si asta cu un elan generos. Cred ca din TDI a ramas doar DI :)

Masina e 1,6 TDI, 26,000 km, din 2010, cumparata din reprezentanta, verificari facute in reprezentata, schimbat tot ce trebuie, la timp, tot "la ei"

 

DPF.jpg

Modificat de danielstinga
Care este valoarea de încărcare a filtrului. Thx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

72.56g din maximum de 75g ,conform datelor vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde gasesc in VCDS incarcarea filtrului? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!