Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ok, multumesc. Mai m-am linistit putin.

Vazusem ceva discutii legate de niste Jetta(nu mai stiu ce motor aveau) si aveau ceva probleme cu DPF-ul cu incarcare de 51g.

 

La ritmul in care merg nu cred ca apuc eu 250k, si poate scap de ea inainte :D

Modificat de xtcr1st1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate au avut probleme cu senzorul de presiune diferentiala mergand cu el defect.. si asa au ajuns sa distruga DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, astazi s-a aprins martorul filtrului de particule dar a trebuit sa opresc, apoi am iesit din oras am facut cam 40 de km (treapta 3 si 4 in jur de 2200 rpm) insa nu s-a stins

Masina are 40.000 km iar martorul s-a aprins de maxim 3 ori pana acum

Sa fie un factor faptul ca nu am mai mers cu ea de ceva vreme?

 

Imi recomandati sa mai incerc un drum in exterior? imi e teama sa nu se colmateze mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-i dai talpa si aici nu vorbesc neaparat de viteze foarte mari... mers in viteza a treia peste 2500 rpm cu reprize pana la 3500-4000... asa cu 2200...ii zeama de lamaie... Oricum repede s-a colmatat asa, de s-a aprins si martorul in bord. S-a mers preponderent pe drumuri scurte in oras cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat si talpa cand am vazut ca nu merge la mers constant. In ultima perioada am facut drumuri scurte dar nu multe.

 

70% din km sunt in exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi 10-15 min cu 2500rpm viteza a3a (nu pe tempomat si nu perezerva de motorina) si o sa se stinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat si talpa cand am vazut ca nu merge la mers constant. In ultima perioada am facut drumuri scurte dar nu multe.

70% din km sunt in exterior

In manual ai citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in primi 20 de km am respectat ce scrie in manual, (mers intre 1800-2500 rpm) dar nu s-a stins.

Cand a mai aparul martorul in trecut tinea maxim 3 minute, o sa mai incerc astazi.

 

Ma gandesc serios sa renunt la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu viteza a-2-a 10 km (2500 rpm), pe langa faptul ca lasam in spate nor de fum alb in final s-a aprins martorul de bujii si am ramas fara putere. Imi puteti recomamda in Craiova un specialist?

Modificat de pixmas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur dar cred ca cartea specifica si ceva de genul viteza minim60km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea masini nu scrie nimic de viteza, scrie sa se foloseasca treapta a-2-a sau a-3-a in intervalul de turatii pe care l-am mai mentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o problema in alta parte, as presupune ca la EGR ( daca e vorba de masina din semnatura, 1.6TDI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt sigur ca este de la filtrul de particule, cunosc simptomele. O sa o ma ocup de ea in primavara, acum nu am timp sa stau prin service-uri.

Sunt hotarat sa anulez DPF si EGR in cazul in care o sa pastrez masina daca nu o sa il curat, ma gandeam de ceva timp sa trec la ceva mai puternic pe benzina.

 

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic, dar in manualul meu, asa cum zice si cocorel, pe langa intervalul de turatie (1800-2500 rpm) se mentioneaza si viteza > 60 km/h, fara insa a se preciza treapta de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta a doua nu este un regim termic potrivit ciclului de regenerare. Incearca tr. a IV a, rpm intre 2000-2500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa faci scanezi modulul engine si sa extragi valorile de incarcare din DPF. Poate fi senzorul g450 defect. Sigur e o problema undeva altfel isi facea regenarea automat.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum iti dai seama ca  masina isi face regenerarea filtrului de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti creste dintr-o data turatia la ralanti in jur de 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers se observa ceva ?

ceva indicatori la bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum este la voi regenerare cu acest fum dar la mine de cate ori a facut regenerarea  nu   am vazut fum.decat o singura data de cand am masina si atunci f exagerat.fum alb si mult rau.am crezut ca a luat masina foc.pana atunci nu  am mai vazut asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!