Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

 Ca sa nu vorbim de lucruri diferite fa o diagnoza cu un vcds si posteaza valorile grupurilor 67 , 68 ,73 la relanti cu motorul cald,90 grade

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urgent!

Va salut.

Am un vw passat sport 2.0 170 cp si am probleme cu ea.

Chiar vroiam sa va intreb daca vreo unul din voi ati avut probleme cu vw passat 2.0 2007 b6 sa se aprinda initial lumina in bord despre dpf si dupa vreo 2 zile mergand asa mi s-a aprins alte doua lumini adica bujiile si cel de caralizator sau erroare la motor si am ramas si fara turbo nu trece de 2800 de turatie.

Am fost cu ea mi s-a schimbat initial un senzor de presiune se presupunea poate am probleme cu acel senzor ai sistemul de curatare al DPF nu merge.

Am schimbat sau stins toate luminile a facut mecanicul ceva ture cu ea aveam si turbo a oprit motorul a repornit di nou dupa 20 min si s-au reaprins luminile din nou fara turbo si mi-au zis cand au schimbat senzorul filtrul DPF era curat.Ma poate ajuta cineva cu vreo parere?.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In primul rand, fara suparare, cel putin pe mine m-ai ametit.  Fa o diagnoza si transmite ce erori ai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,initial mi s-a aprins lumina in bord de la filtrul DPF eram pe autostrada a trebuit sa merg vreo 100 km pana sa ies de pe ea si tot nu s-a stins becul in bord.

Deci,initial mi s-a aprins lumina in bord de la filtrul DPF eram pe autostrada a trebuit sa merg vreo 100 km pana sa ies de pe ea si tot nu s-a stins becul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus. Indicat este in primul rand sa faci o diagnoza. Cine iti va face lucrul asta stie la ce sa se uite. Transmite-ne si noua erorile gasite si parametrii actuali. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 2 zile am iesit din nou cu ea in speranta ca se va stinge asa am inteles ca ae face,dar din contra mi s-au aprins alte lumini in bord adica cel de bujii flamband si cel de eroare motor si am ramas si fara turbo.sper ca pana aici ai inteles ceva.

Am facut acea diagnoza si imi spune ca posibile erori la filtru si senzor presiune cel care face sa plece sistemul de curatare al filtrului dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci o diagnoza si afli problema, poate fi furtunul rosu de la turbina daca zici ca senzorul l-ai schimbat. Fara diagnoza nu prea sti unde sa pui mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand cele 2 eroari care le arata celor de la service am decis sa schimb doar senzorul si a costat ceva.

Dupa schimbarea senzorului mecanicul mi-a spus ca nu mi se mai aprindea nimic in bord a facut cateva ture cu ea si a tinuto in turati inalte a oprit motorul ,l-a reaprins si s-au aprins in bord din nou cele 3 lumini in bord cu precizarea cand a fost schimbat senzorul mecanicul a zis ca filtru e curat si nush de ce mai sta luminia aprinsa in bord la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul respectiv cum a vazut el filtru curat ? pe gaura de inlocuire a senzorului ? sau s-a uitat pe diagnoza ?

De ce nu rogi mecanicul sa iti dea pe mail daca altfel nu poate diagnoza de la masina ca sa o poti posta, sau roaga pe cineva care are vcds sa te ajute.

Din povesti nu te prea poate ajuta nimeni. Hai cu errorile concret si te ajuta lumea cu ce poate ... uitate mai in spate in topic sa vezi cum arata o diagnoza la o masina daca nu stii.

Fara suparare da asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms am sa vad ce pot face sa fac rost de o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urgent!

Va salut.

Am un vw passat sport 2.0 170 cp si am probleme cu ea.

 

cum este passat sport ? :winter:

 

completeaza-ti profilul, sa vedem din ce oras esti.... si asteptam rezultatul diagnozei, precum si un log cu valorile din blocurile de masura - sunt foarte importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare

Sunt buni de ceva aditivii ce se pun in motorina , aditivi care cica ajuta la curatarea DPF ?????

ceva de genul :

http://i.imgur.com/Jnjkj8P.png

 

http://i.imgur.com/NvmLaBC.png

 

sau 

 

http://i.imgur.com/OKVQTRv.png

 

http://i.imgur.com/DIVdTm1.png

 

 

A folosit cineva asa ceva ?

Modificat de catalinioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai niste bani de care vrei sa scapi, de ce nu ii dai unui om amarat pe strada ??  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat si eu ...:) ..nu am dat cu parul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare

Sunt buni de ceva aditivii ce se pun in motorina , aditivi care cica ajuta la curatarea DPF ?????

ceva de genul :

http://i.imgur.com/Jnjkj8P.png

 

http://i.imgur.com/NvmLaBC.png

 

sau 

 

http://i.imgur.com/OKVQTRv.png

 

http://i.imgur.com/DIVdTm1.png

 

 

A folosit cineva asa ceva ?

 

daca este colmatat/plin, solutiile minune nu ajuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUTARE 

am si eu un golf 6 cu incarcae 189 pe dpf pot sa ii mai fac ceva sau trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca.... regenerare ai mai incercat ?

 

eventual curatarea filtrului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt pasi pt regenerare cu vcds

nu am mai facut asta va ro sa ma ajutati isi face regeneraea destul de des si scoate si fum atunci cand o face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vorba de particle filter oil ash volume poate scadea prin regenerare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curățat filtrul. Caută pe internet firme care se ocupa de așa ceva, ca în ziua de azi nu e o operațiune complicată, și cred ca nici foarte scumpă. În Germania costa în jur de 400 euro.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amdmarian

Oil ash (e cenusa ramasa in urma regenerarilor)doar creste,nu scade niciodata

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POATE SA IMI SPUNA SI MIE CINEVA UNDE SA INTRU SA MASOR PE VCDS PRESIUNEA DIFERENTIALA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca vezi cat este stii sa interpretezi ? 

Stai linistit ca iti spune calculatorul cand e o problema cu presiunea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema in timpul regenerarilor active intra gaze in habitaclu si au miros diesel oxidat (ars). Am observat ca dpf-ul este afumat in zona senzorului de oxigen exista ceva kit de etansare pentru senzorul de ozigen pt ca in etk nu am gasit nimic deca senzorul? problema asta o am si la masina personala(cea din semnatura) si la cea de servici fiind doar o luna diferanta intre varsta lor si una este de persoane ia cealalta de marfa. la ce personala miroase mai tare iar la cealalta mai putin prima ar 224k km iar cealalta are 198k km la ce din urma a inceput sa miroase de pe la 194k km cealalta asa am achizitionat-o la 210k km. an 2012 amandoua

Modificat de Steffy_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!