Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

E posibil ca uleiul folosit sa fie f. important. Unele service folosesc uleiuri standard VW 506.01 pt. schimb la masinile cu dpf sustinind ca e suficient. Eu cred ca e obligatorie folosirea uleiului standard VW 507.00 la motoare cu dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De un an de cand am masina, nu am vazut niciodata filtrul de particule aprins. Uleiul folosit a avut mereu norma 507.00

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad dece ai pune alt ulei in afara de cel care este scris in cartea masinii(507.00). cred ca singurul motiv ar fi pretul...dar la o masina cu un astfel de pret ar fi aiurea sa te "uiti" la 50-100ron in plus la 5 L de ulei 507.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 ani si jumatate, cu cutie DSG si mers 90% in Bucuresti, nu mi s-a aprins niciodata filtrul DPF. Uneori creste turatia si ramane asa pentru cateva minute. Am inteles ca atunci isi face o curatare automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da isi face curatare automata...trebuie jarita un pic masina at....important e sa nu incercati sa ii faceti o curatire in vreun atelier pt ca aveti toate sansele sa luati foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

groove > cand ti se mareste turatia? la cate rpm?in mers?cand stai cu motorul pornit? nu mi s-a intamplat niciodata in 41.000km...sau poate nu am fost eu atent..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai fost tu atent. Si mie mi se intampla, cand stau pe loc, sta pe la 1000 de rotatii.

Nici eu nu am observat in 40 000 km, pana nu mi-a zis cineva. Am mers o perioada mai subturat si am urmarit-o si atunci am vazut si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc ramane la 1000, iar in mers merge putin mai turat. Nu mai schimba vitezele la putin peste 2000 ci le schimba pe la 3000. Motorul devine putin mai zgomotos in momentele acelea. Sigur ti s-a intamplat si tie dar nu ai fost atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! Si mie imi sta turata in 1000 rpm am facut si drumuri in afara am mers f turat dar degeaba ....dupa ce ajunge lichidul de racire peste 80 grade incepe sa se tureze si sta turata f mut timp...uneori mai scade la 900 pt cateva clipe si iar incepe sa se tureze ....la 1000 ce pot sa fac poate fi de la altceva ma refer vreun senzor defect!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Pe loc ramane la 1000, iar in mers merge putin mai turat. Nu mai schimba vitezele la putin peste 2000 ci le schimba pe la 3000. Motorul devine putin mai zgomotos in momentele acelea. Sigur ti s-a intamplat si tie dar nu ai fost atent.

nu iti creste considerabil si consumul ?

(eu am un motor de 136cp si nu stiam de ce imi sta cate o data turatia la 1000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut .. Am si eu un Passat B6 2.0 TDI 140 cp ! ...Mergeam intr-o zii cu masina ... si dintr-o data se aprinde bebul de filtru de particule ... :Driver: .. am sunat la VW si mi-au zis ca a inceput regenerarea ... :cool: dupa un scurt timp .. mi-a aparut ca egine faild .. sau ceva de genu asta si motoru nu mai tragea .. am sunat din nou la ei .. si mi-au zis ca filtru de partiucule e infundat peste 80% .. si din motive de securitate masina aintrat in "save mode" pt. ca ar fi pericol a a lua foc ... Maine zii m-am dus la reprezentanta si mi-a curatat filtru .. totul ok ... dupa doar o saptamana ... Aceasi problema ... ! ... Nu inteleg ce se intampla .. Astept si eu un rasp ! ms mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. motorina proasta

2. mergi subturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca asta e ??? ... motorina e Sprint Diesel ... si subturat am mers ... o sa schimb chestiile astea ... sa vedem ce o sa fie ! :) ... ms mult de raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu Alpin Diesel sau poate chiar Alto de la Rompetrol, dar in primul rand nu mai merge subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ... o sa incerc ... clar subturat nu mai merg .. ! ms mult inca odata! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut baieti...sunt nou pe aici si vrea sa va intreb ceva.Mi-am cumparat un passat motor de 1,9 , BXE , cu cu 105 caluti si am fost in RAR cu el.Acolo mesteru inginer mi-a spus ca nu are DPF , ce sa fac sa il cred sau sa trag o fuga pana la reprezentanta???Daca va dau ceva serie imi puteuti spune daca am DPF;))ajutati si voi un nou coleg pe aiici:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta rapida: cand bagi cheia in contact, la turometru se aprinde becul de DPF - vezi imaginea - daca nu se aprinde....,nu ai; Alta varianta este din identificarea codurilor de pe stick-erul de pe cartea de service. Verificarea cu VAG-COM. Ca si obs. daca ti-a spus la RAR ca nu ai... nu cred ca ai.

Bord_passat.bmp

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi...se multumeste mult....;)merci de ajutor...azi am fost si la reprezentanta si au spus c anu am...hapyyy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costinberechet

o intrebare am si eu dragi colegi...am aflat de curand ca scapam de problema aia cu filtrul ala de particule si infundarea lui daca ne ducem la mecanic si acela ne da o mica gaura in il.Este adevarat ati facut sau stiti ceva despre treaba asta?ca la mine nush care este problema dar in fiecare sapt mi se aprinde ciclul ala de curatare.....si cum ies pe autostrada si ii dai mai mult de 140 intra in limp mde....deci...nu se curata bine..ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opaaa... dupa ce am mers cate 20 km/zi 2 zile la rand numai cu 15-20Km/h, deci subturata, azi a aparut pe bord atentionarea de DPF incarcat. Dupa ce era incalzita bine (acul statea la 90g de 10 min) am mers cu ea cam 5 km turat peste 2500 cam 5 km si s-a stins. Oricum, mai tre sa primeasca jar ca sa fie complet curatat. Mentionez ca e prima data de cand am masina cand vad alerta de DPF.

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin ce combinatie de butoane din bord si la ce pozitie vedeam cat de infundat era filtrul de particule?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

il poti sparge linistit si fara probleme la mersul motorului

in schimb se va aprinde check engine si va da un cod de eroare privitor la senzorul de depresiune din dpf

dar se poate pacali si acela

la noxe nu te vei mai incadra usor mai ales la verificare tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu cred ca e o idee foarte stralucita sa dai o gaura in filtru dpf. Cred ca cel mai simplu ar fi eliminarea lui cu totul.

Se inlocuieste down-pipe-ul cu o teava si se efectueaza niste modificari in ecu si presto : NO MORE DPF issues.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am 35000 km cu masina si pana acum de doua ori s-a turat la 1000 singura, prima data nu am dat importanta, iar a doua oara am sunat la vw de unde am primit lamuriri martorul DPF din bord nu s-a aprins. Au spus sa merg constant 40 - 50 km la o turatie cuprinsa intre 2500 si 3000 rot pentru ca filtrul DPF se curata singur, este o simpla curatare nu incepe regenerarea filtrului DPF. Dupa ce am facut ce au spus ei toate au revenit la normal, sfatul lor a fost sa nu merg subturat cat e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Un prieten cu un Audi A4 2.0 tdi DPF (2007) , cu aproape 200k km la bord a inceput sa aiba probleme cu filtrul de particule, in sensul ca dupa cateva sute de km i se aprinde martorul in bord si motorul se plafoneaza. A patit-o prima data la un drum lung in tara, a intrat intai la Cluj la reprezentata, i-au facut o regenerare, dupa care pe drum spre C-ta i s-a aprins iar martorul. A mai dat iarasi banii degeaba la nu stiu care service, iar a mai mers ceva si din nou aceeasi problema.

Intrebare: se poate sa fie dus DPF-ul la km astia? Am inteles din ce am mai citit prin alte topic-uri de pe forum legate de subiect ca in cazul unei colmatari de peste 85-90% trebuie dat jos si curatat, regenerarea fiind imposibila. Cu VAG-COM-ul se poate vedea gradul de imbacsire al DPF-ului? Se mai poate interveni cu interfata conectata la masina in mers pt. a facilita procesul de regenerare (am inteles ca procedura in sine se face automat prin conducerea masinii 10-15 min la regim de 2000-2500 rot/min)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!