Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut, am reusit sa schimb astazi axul cu came si am pus unul dedicat pentru BLS. Cu ochiul liber nu se vede nici o diferenta intre cele doua axe, cert este ca dupa montaj am facut o regenerare fortata si a functionat. Temperatura a urcat la peste 700 de grade si de la o incarcare a filtrului de particule de 98% am ajuns la 0%. Multumesc tuturor celor care m-au indrumat. Am atasat si doua capturi de ecran cu inainte si dupa regenerare.

post-98808-0-98915800-1442658216_thumb.j

post-98808-0-09681500-1442658217_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ne-ai ascultat altfel.....inlocuiai si dpf-ul .....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut un drum de ca. 240km(90% cu tempomat), iar cand am ajuns acasa am constat ca mi se tureaza la 1000(pe liber), din zona motorului se auzea un zgomot ciudat, iar consumul afisat era de 0,2-0,3/h. 

Am lasat'o ca. 5 min asa, apoi am accelerat scurt si a revenit la 900 si consum de 0,5l/h fara zgomote ciudate.

Dupa ce am ajuns acasa m-am gandit ca poate era filtrul de particule( nu stiu cum procedeaza, masina o am doar de 2luni).

km masinii 98 700

Care din rezultatele din poza arata incarcarea filtrului?Orice parere despre rezultat este binevenita!

post-23473-0-26730700-1443562878_thumb.j

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca incepea o regenerare.

Incarcare 235 si 236.

Aia actuala 235

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasi20, ai rezolvat problema? Te intreb pt ca am si eu aceasi problema...005213- Senzor 3 temperatura gaze evacuare

P145D-000 - scurt la plus - intermitent


Salut Vasi. Ai reusit sa ii dai de cap? Te intreb pt ca am si eu aceasi problema. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat senzorul, nu ai alta solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum de ca. 240km(90% cu tempomat), iar cand am ajuns acasa am constat ca mi se tureaza la 1000(pe liber), din zona motorului se auzea un zgomot ciudat, iar consumul afisat era de 0,2-0,3/h. 

Am lasat'o ca. 5 min asa, apoi am accelerat scurt si a revenit la 900 si consum de 0,5l/h fara zgomote ciudate.

Dupa ce am ajuns acasa m-am gandit ca poate era filtrul de particule( nu stiu cum procedeaza, masina o am doar de 2luni).

km masinii 98 700

Care din rezultatele din poza arata incarcarea filtrului?Orice parere despre rezultat este binevenita!

Ventilatoru din fata se tura?

Sa nu fie termostatul defect, asa patesc eu de vro luna, mai des, verificat cu VCDS-u-nu e regenerare,  de cand sa racit nu mai face. 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se rotea cand am ridicat capota, da s-a oprit imediat.ca 1min

daca ar fi termostatul nu mi-ar da eroare la scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara stimati colegi!am si eu o problema la masina din semnatura care ma dispera pur si simplu...zilnic dar zilnic se tureaza motorul la 1000 de ture stand pe loc,am fost la test cu ea,mi -au facut tot felul de regenerari fortate la ea,si degeaba...nu merg subturat cu ea,forje vede zilnic,nu am niciun fel de eroare in bord,si totusi zilnic se tureaza singura la 1000...mi-a spus cineva ca ultima varianta ar fi resoftarea softului la masina sau ceva de genul,din cauza DPF-ului!!!aveti idee din ce cauza se intampla chestia asta?repet..nu merg subturat cu ea,,aproape zilnic vede forje..rog un coleg mai priceput sa ma lamureasca putin  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ai incercat sa o lasi sa vezi daca isi revine la normal? De obicei face asa cand incearca sa-si faca regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!! da ...am lasat-o 2 ore pornita,si degeaba.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu cumva functia LOAD MANAGEMENT era activa in acel moment ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara stimati colegi!am si eu o problema la masina din semnatura care ma dispera pur si simplu...zilnic dar zilnic se tureaza motorul la 1000 de ture stand pe loc,am fost la test cu ea,mi -au facut tot felul de regenerari fortate la ea,si degeaba...nu merg subturat cu ea,forje vede zilnic,nu am niciun fel de eroare in bord,si totusi zilnic se tureaza singura la 1000...mi-a spus cineva ca ultima varianta ar fi resoftarea softului la masina sau ceva de genul,din cauza DPF-ului!!!aveti idee din ce cauza se intampla chestia asta?repet..nu merg subturat cu ea,,aproape zilnic vede forje..rog un coleg mai priceput sa ma lamureasca putin  :(

 

Verifica

 

- nivelul incarcarii DPF-ului precum si cand s-a facut ultima regenerare

- incarcarea alternatorului si cum starea bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum s-a mai scris. Nu forje sunt necesare pt curattarea DPF, ci anumite turatii constante (aprox. 2000 - 2500 rpm), vit. a 4 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cum de altfel, scrie si in manualul utilizatorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incerca sa resoftezi. Nu am mai auzit pana acum asa ceva. Ceva nu e in regula cu DPF-ul. Incearca si fa un drum mai lung (cca.30-40 km), cu a3a la 2500 turatii si vezi dupa aia care e situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori cu DPF-ul, ori cu alternatorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mizez pe alternator. La 1.6 TDI are 2 trepte (~980 rpm si ~1080 rpm) pe care sta cand temperaturile sunt scazute. Nu are nici o legatura cu DPF-ul in cazul acesta. Eu unul m-am obisnuit, chit ca de mult ori injuram pt ca nu stiam daca isi face curatirea sau doar alternatorul "considera consumul prea mic" :))

 

Mergi la un drum in afara orasului si vezi daca iti mai sta la relanti asa sus. Totodata, motorul trebuie sa fie cald. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce zici,dar este aproape imposiosbil asta.mereu cand am iesit cu ea in afara,am dat de tiruri,carute,etc,,nu avem autostrazi :(


Si nu cumva functia LOAD MANAGEMENT era activa in acel moment ?

nustiu din pacate ce este LOAD MANAGEMENT,spre rusinea mea


 

buna seara stimati colegi!am si eu o problema la masina din semnatura care ma dispera pur si simplu...zilnic dar zilnic se tureaza motorul la 1000 de ture stand pe loc,am fost la test cu ea,mi -au facut tot felul de regenerari fortate la ea,si degeaba...nu merg subturat cu ea,forje vede zilnic,nu am niciun fel de eroare in bord,si totusi zilnic se tureaza singura la 1000...mi-a spus cineva ca ultima varianta ar fi resoftarea softului la masina sau ceva de genul,din cauza DPF-ului!!!aveti idee din ce cauza se intampla chestia asta?repet..nu merg subturat cu ea,,aproape zilnic vede forje..rog un coleg mai priceput sa ma lamureasca putin  :(

 

Verifica

 

- nivelul incarcarii DPF-ului precum si cand s-a facut ultima regenerare

- incarcarea alternatorului si cum starea bateriei

 

multumesc mult florin:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un VW Jetta 2.0 , 140 cp, an 2006 motor BMM...

Vineri mi s-a aprins martorul din bord pentru DPF , inainte de a se aprinde, in mers fiind am simtit fluctuatii la accelerare, cel mai tare se simteau in viteza 1 cand acceleram turatiile cresteau, dar viteza nu...pana la un punct cand crestea viteza deodata producandu-se o mica smucitura; in vitezele 2,3 se simteau mai putin aceste fluctuatii. de asemenea la relanti se simteau mici trepidatii ca si cum s-ar ineca.

Am fost la un service, au bagat-o la un tester(altul decat VCDS) unde imi arata incarcarea DPF de vreo 24% ...Neavand timp atunci ptr service, mi-am facut o programare(la sugestia celor de acolo) pentru o regenerare fortata a DPF .

Am plecat la drum, si am tinut-o constant la circa 60 km/h(aprox 2000 rpm) vreo 20 minute, si martorul din bord s-a stins. Mi-am continuat deplasarile tot weekendul facand aprox 250 km .

Astazi m-am reintors la service, si am pus din nou testerul care mi-a aratat o incarcare de 18% a DPF, deci ceva a scazut...si mai zicea ca ultima regenerare automata a fost facuta cu 260 km in urma...deci cam atunci cand am tinut-o eu constant....(alte erori pe tester nu mi-au aparut..nici la EGR nici la altceva)

 

Intrebarea mea este: e normal sa se aprinda martorul cand isi face regenerarea automata, si daca da.... valoarea incarcarii dupa regenerare nu trebuia sa fie 0% ? si.... cam la cati km se face automat regenerarea tinand cont ca masina e condusa aprox. 70% din timp doar urban, zilnic pe drumuri proaste mergand cu a1a si a2a ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e gradul de cenusa depusa ? (Carbon Mass) Teoretic la 60g filtrul trebuie inlocuit.Practic pe la 80-100g trebuie curatat.

Martorul DPF se aprinde doar cand ECU rateaza 4 regenerari.

Dupa regenerare vaoarea Load Coefficient trebuie sa fie cat mai aproape de zero,la fel si presiunea diferentiala

Daca masina are in jur de 200 mii km fa o inspectie la axa cu came si tacheti

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scade pana la 0% o sa ai regenerari mai dese.

Modificat de rebel68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE

Gradul de cenusa dupa auto regenerare era parca 30 g si intradevar cand s-a aprins martorul si am pus testerul zicea acolo ca au fost 2 incercari de autoregenerare care nu au fost duse la capat ....Azi cand l-am pus pe tester zicea : ultima autoregenerare realizata in urma cu 260 km ...

Masina are 140000 km reali ...

O sa caut totusi un service prin zona care are Diagnoza VCDS sa vad toate acele valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!