Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

unghi torsiune -2.9*KW (am o varianta in romana)

post-98808-0-51010800-1440011354_thumb.j

Modificat de iulianman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza grupul 001,07,013 La relanti cu motorul cald

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut printscreen la toate grupurile.

post-98808-0-19745700-1440011778_thumb.j

post-98808-0-43119900-1440011778_thumb.j

post-98808-0-58849900-1440011778_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitate injetata foarte mare(8,2),trebuie sa fie aprox 4,7mg. Repozitioneaza cureaua de distributie cu cale specifice

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astaa poatee fi doarr de la distributie montata prost? In contextul in care are corectii bune pe injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci maine dimineata merg la mecanic si-i spun sa repozitioneze cureaua de distributie si gata? O sa creasca temperatura suficient sa faca regenerare?

Daca mai fac multe regenerari fortate o sa trebuiasca sa schimb iar uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toată lumea , pana in prezent am avut masini numai pe benzina ,, recent am trecut pe motorina , Find prima mea mașina pe motorina , este noua , un Seat Toledo Style plus 1.6 TDI 115 cp euro 6 ... Am citit un pic manualul , întrebarea mea este .... Find mașina nouo cu 0 kilometri , acum având 550 kilometri , filtru asta de particule la câți kilometri se încarcă pentru a avea loc regenerarea ??? Va întreb ca este prima mea mașina pe motorina ,,,,

Modificat de Adita80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat.

Intai vezi ce ax cu came ai pus. Daca retin eu bine, la BLS codul de original se termina in AH. Daca axul cu came e de provenienta second hand, vezi de pe ce tip de motor a fost luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat.

Intai vezi ce ax cu came ai pus. Daca retin eu bine, la BLS codul de original se termina in AH. Daca axul cu came e de provenienta second hand, vezi de pe ce tip de motor a fost luat.

E SH, e pansonat undeva codul asta, se poate vedea daca dau capacul jos ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unele axe codul se poate vedea numai daca dai fulia jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau masori profilul camelor daca nu gasesti cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul spune ca e turbina de vina si ca la axul cu came pt BLS nu e nici o diferenta daca are sau nu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLS are intotdeauna filtru de particul, si repet, nu se potriveste ax cu came de la cele care nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul cu came este de la un AVF. Astept sa-l inlocuiesc cu unul conform si revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ax cu came poti lua de pe orice motor de 1.9 sau 2.0 ( cu 8 valve) cu DPF. ADIca BLS, BPW, BMP, etc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul de pe chiulasa de pe passat  1.9 tdi avf , awx , este la fel cu codul de pe passat b6 cod bmp cu filtru de particule.  un prieten a pus chuloasa de pe avf pe bmp , masina merge perfect dar are probleme cu infundarea filtrului , sa fie diferite axele ? vizual par identice . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta s-a spus mmai ssus. Ca difera axele si dpf va avea de ssuferit daatorita diferenntei geometrrice a camelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa pentru motoarele cu DPF este diferita, deoarece pe langa injectia pilot si cea principala, trebuie sa realizeze si postinjectia. Fara postinjectie, temperatura gazelor evacuate nu e suficient de mare pentru a putea face regenerarea. Diferentele sunt vizibile doar prin masurare.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un numar de km. Se incarca mai mult sau mai putin in functie de regimul de mers al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

am incercat cu vcds 12.12 sa caut anumite meniuri pe care le am vazut pe aici dar nu am putut - probabil difera versiunea.

 

ca atare nu am reusit decat sa obtin valorile acestea - am cautat pe diferite canale dar nu am gasit alte meniuri

 

ce parere aveti de valorile din poza? golf 6 cu ~185.000km

 

post-2479-0-09324800-1440493842_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Eu am gasit toate campurile in Adv Meas Values parca, tot cu 12.12, bifezi acolo ce te intereseaza si apoi salvezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un 1.6TDI Golf, variant 2010. 223000 km.Facea regenerarea destul de rar si nu dura mult. De obicei aparea dupa ture mai lungi prin oras.

Penultima oara am fost in grecia si la intoarcere a durat mult pana a reusit sa isi faca regenerarea (am inceput sa imi fac probleme). Am plecat spre germania unde am forjat-o la viteze de 170-180 km/ora. Dupa 900 km apare becul galben de la filtru pentru regenerare. Am intrat pe un drum national si becul de la filtru nu a disparut. Dupa 50 de minute a disparut becul de la filtru si a aparut eroarea galbena de la catalizator si eroarea spiralata (asta  palpaia).Mi-a redus turatia si pe loc drept nu mai atingeam mai mult de 116 km/ora. Am bagat motorina super de Shell si am venit incetisor spre casa (era sambata dimineata...).

Am dus-o la service VW si mi-au spus ca pe tester apare clapa de la regulator ca blocata. Am platit 1330 RON pentru schimbare (functie apelabila, montare demontare carcasa clapeta de acceleratie, mat mici, clapa de regulator 03L128063AD si un surub hexagonal cap semir). Dupa ce au montat clapeta mi-au spus ca este totul OK dar m-au intrebat daca sunt de acord sa imi faca regenerarea pentru ca filtrul are valori de incarcare mari si exista riscul sa se strice. 

 

Am acceptat riscul si masina este OK, functioneaza.

Modificat de adsomelk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!