Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

NU trebuie mers pe CCS,

 

De ce nu e indicat sa mergi pe CCS cand isi face regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problema mea cu Dpf.ul nu ii dau de cap eroarea care mi.o da este P2002 bank 1...si este in limp mode..spirala palpaind si dpf.ul aprins plus robinet...o fi senzorul ala de la bank 1? Mentionez k daca ii dau regenerare fortata se curata si erorile dispar:( dar ma gandesc k,c.am obosesc dpf.ul de la prea multe regenerari fortate cu testerul :(

Modificat de Nicolaus1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2002 Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru infundat ,posibil ca motorul are o problema ,scoate fum si infunda filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi gradul de incarcare cu cenusa, daca G450 e in toate mintile, ce presiune masoara si daca e ok incearca o regenerare fortata cu VCDS (NU cum scrie in cartea tehnica a masinii) .

 

 

 

...sau anulare totala fizic + software :lol:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica g450 daca nu e eroare pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi valorile din blocurile de masura, pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a aprins nici un bec in bord ( cu exceptia martorului check engine , care imi sta aprins din cauza la sonda lambda )

Atenția ta este îndreptată greșit. Lasă în pace modul cum se fac regenerabile de către ECU și rezolvă rapid problema cu sonda lambda, altfel vei face praf filtrul de particule. Mă mir că ţi se regenerează filtrul cu probleme la sonda lambda.

Vezi ce eroare ai la sondă, caută soluții pe forum și rezolv-o cât mai repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi valorile din blocurile de masura, pe Engine

Care blocuri? Cele de la 68 - 75??

Adica daca afiseaza valori innseamnna ca e bun senzorul (daca nu are eroare senzorul)? Nu exista varrianta sa fie deccalibrat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca G450 era defect aveai sigur eroare iar procentul de incarcare arata o valoare falsa de 15%.

Pana acum nu am gasit sa fie decalibrat...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

mi-am schimbat senzorul de presiune de la filtrul de particule care facea probleme dar de atunci mi se tot aprinde martorul spirala iar motorul intra in asa numitul "limp mode" adica nu se mai tureaza peste 2500rpm,

daca pun vag-com pe masina nu apare nici un fault pe engine.

crezand ca totusi are legatura cu filtrul de particule am facut o regenerare fortata, dar dupa cateva zile iarasi au inceput simtomele.

Martorul spirala se aprine intermitent iar masina intra in limp mode, am observat ca se intampla in special cand opresc la semafor sau in trafic, cand motorul e deja incalzit.

Vreo idee cineva?

Merci mult

Modificat de Gore-Tex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea stocata acum, care este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am urmatorul scenariu:

- acum 2 luni a aparut primul martor, cel cu spirala: http://www.discountvwaudicentre.co.uk/Warning1.png

  Acesta se aprindea intermitent, cu mesajul de eroare: Service Now, Check Engine. Start&Stop nu mai mergea.

  Deoarece ba a aparut, ba nu, l-am ignorat o perioada.

- Dupa ceva timp a aparut si urmatorul :) 

  http://www.discountvwaudicentre.co.uk/Warning1.png

  La fel si acesta, a aparut, a disparut.. 

 

- Probleme cu limitarea turatiei sau sa simt ca masina nu mai trage nu am avut. Functioneaza (dpmdv.. ) la fel de bine ca intotdeauna.

 

Am fost la un service, au pus un tester/interfata pe ea. Acolo singura eroare citita era legata de filtrul de particule, ca ar fi prea incarcat. Au mers si cu ea putin si au zis ca li se pare ca se chinuie sa evacueze. Au sters eroarea si mi-au recomandat sa merg pe autostrada. Am mers cam 100 km (lol) la 3000rpm, in treapta 4. A reaparut martorul cu spirala, intermitent.

 

M-am reintors la service: mi-au spus ca trebuie facuta urgent regenerarea fortata din interfata (6 milioane??). 

 

Acum nu mai am nici un martor in bord... 

Ce parere aveti? Eu ma gandesc sa nu fie un senzor ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 milioane ? dar cu ce o face, are interfata poleita cu aur ?  :D  :lol:

 

cel mai bine, fa o scanare acum sa vedem eroarea stocata, gradul de umplere al filtrului, etc... dupa care regenerare fortata, dar nu de aia de 6 milioane.... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea stocata acum, care este ?

Nu apare nici o eroare pe engine, asta e ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce aprinde martorul, trebuie sa ramana eroare stocata pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins martotul si de 10 ori dar cand am incercat sa citesc eroarea nu era nici o eroare ramasa. E adevarat ca atunci cand am incercat sa citesc eroarea martorul nu se aprindea in bord.

Am incercat si cu VCDS si cu un Bosch.

Poate o sa reusesc sa ma sincronizez cumva sa fie martorul aprins cand pun interfata.

Logic ar fi sa ramana eroarea chiar daca martorul se stinge.

Modificat de Gore-Tex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in blocurile de masura ce incarcare ai pe filtru. Cred ca pretul ala de 600 lei era o gluma...in conditiile in care o regenerare din vcds nu e mai mult de 150 lei. Daca martorul e aprins in bord automat stocheaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o gluma... poasta...  :tuktuk:

 

daca iti aprinde martorul o singura data, e suficient pentru a stica DTC... faceti o scanare completa a masinii. Cauta pe cineva mai priceput la tine  in localitate - sigur o sa o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am urmatorul scenariu:

- acum 2 luni a aparut primul martor, cel cu spirala: http://www.discountvwaudicentre.co.uk/Warning1.png

Acesta se aprindea intermitent, cu mesajul de eroare: Service Now, Check Engine. Start&Stop nu mai mergea.

Deoarece ba a aparut, ba nu, l-am ignorat o perioada.

- Dupa ceva timp a aparut si urmatorul :)

http://www.discountvwaudicentre.co.uk/Warning1.png

La fel si acesta, a aparut, a disparut..

- Probleme cu limitarea turatiei sau sa simt ca masina nu mai trage nu am avut. Functioneaza (dpmdv.. ) la fel de bine ca intotdeauna.

Am fost la un service, au pus un tester/interfata pe ea. Acolo singura eroare citita era legata de filtrul de particule, ca ar fi prea incarcat. Au mers si cu ea putin si au zis ca li se pare ca se chinuie sa evacueze. Au sters eroarea si mi-au recomandat sa merg pe autostrada. Am mers cam 100 km (lol) la 3000rpm, in treapta 4. A reaparut martorul cu spirala, intermitent.

M-am reintors la service: mi-au spus ca trebuie facuta urgent regenerarea fortata din interfata (6 milioane??).

Acum nu mai am nici un martor in bord...

Ce parere aveti? Eu ma gandesc sa nu fie un senzor ceva?

Cand primiti niste informatii de la service-uri/mecanici mai comparatile si cu informatiile din manualele masinii si cand nu bat cereti informatii suplimentare sau mergeti la un alt service pentru o a doua opinie.

Degeaba ai mers cu a 4-a la 3000 rpm sa regenerezi DPF-ul, pentru ca in manual se mentioneaza ca regenerarea in mers se face intre 1800 si 2500 rpm la viteze > 60 km/h.

Deci nu ai regenerat DPF-ul ci l-ai incarcat mai tare.

PS. Cred ca am mai scris asta de vreo 2 ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am facut asta pentru ca asa mi s-a indicat de la service.. 

O sa incerc si varianta 1800-2500, dupa ce caut in manual :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca peste un anumit procent de incarcare regenerarea nu mai poate fi facuta in mers si trebuie intradevar facuta prin interfata.

Incearca sa citesti topicul. S-au scris de mai multe ori aceste aspecte.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca aici o sa ajung. Intamplator, dupa cei 100km am mai facut 200km in regim normal si eroarea a aparut, a disparut iar. Deci masina nu si-a facut regenerarea automata.

Totusi, mi se pare mult 6 mil doar pt o regenereare din vcds. Poate ei mai adauga si substante ceva.. 

 

Ma gandesc de asemenea si sa nu fie senzorul G450 stricat. Ar trebui sa fie clar o eroare prin care se anunta ca e stricat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti se pare mult, si este mult dupa cum zic si alti colegi, cauta in alta parte.

Vezi si in aria de prestari servicii.

Nu au ce substante sa adauge pentru ca nu au cum. Regenerare fortata inseamna ca se conecteaza la masina si dau anumite comenzi.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!