Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu mai posta in mai multe topic-uri .

Nu iti bate capul cu regenerarile. Nu e treaba ta. Masina isi face singura regenerarile. Ingrijoreaza-te doar cand ai bec aprins in bord si erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai posta in mai multe topic-uri .

Nu iti bate capul cu regenerarile. Nu e treaba ta. Masina isi face singura regenerarile. Ingrijoreaza-te doar cand ai bec aprins in bord si erori.

 

Multumesc frumos de raspuns. Dar , nu m-am lamurit. Am inteles ca trebuie sa fiu atent cand turatia la relantiu sta aproape de 1.000 si consumult este mai mare decat normal ( 0,6 ) . Exact asta s-a intamplat si am facut special cei 15 km, in speranta ca s-a facut regenerarea ( daca nu a fost alarma falsa ). Nu s-a aprins nici un bec in bord ( cu exceptia martorului check engine , care imi sta aprins din cauza la sonda lambda ).

 

Imi cer scuze ca va stresez, dar vreau sa stiu cand trebuie sa fiu atent la regenerare si ce trebuie sa fac mai exact.

 

Fac zilnic 15 km dus / 15 km intors si plimbari prin oras. Mers normal pe pozitia D si rar o mai calc .

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii atent la trafic si la problemele tale . De 5 ani merg in oras si niciodata nu am tinut cont de regenerari , ca se tureaza,ca a inceput...etc. Niciodata nu sa aprins martorul DPF.Te stresezi prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ascult de cei cu mai multa experienta .

 

O sa o las mai moale cu acest DPF si sper ca in viitor sa nu am probleme.

 

Multumesc inca o data, apreciez rabdarea si raspunsurile primite.

 

 

P.S:- La cata agitatie am vazut pe forum,in legatura cu DPF ( era si normal sa fiu asa) .

Cu stima,

 

Marius

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie mers pe CCS,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea se face si stand pe loc, doar ca dureaza vreo 15 min, pur si simplu lasi masina sa stea si cand isi termina treaba scad turatiile la 800 rpm.

Oricum nu prea are rost sa te stresezi, doar daca dupa a 3`a incercare de regenerare nu reuseste sa isi faca atunci o sa se aprinda martorul DPF, daca odata sa zicem nimeresti sa`si faca regenerarea fix cand ajungi acasa, se poate opri iar daca urmatorul drum care il faci e mai lung de 5 Km isi face regenerarea 100% .

A mea a avut ceva probleme de soft, m-a innebunit DPF`ul, dupa update merge impecabil, nici o problema, totul merge cum zice in carte. 

Daca nu se aprinde martorul nu ai ncii o treaba, daca se aprinde... atunci iesi cu masina la un drum de 15 km in treapta a 4`a cu minim 80KM/h si martorul trebuie sa se stinga.

Daca se repeta faza cu martorul... merita verificat daca ai update de soft, in rest nu te stresa.

 

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie mers pe CCS,

 

Multumesc de raspuns, dar poti sa fiI un pic mai explicit ?!( CCS ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am bagat la ,, cutiuta'' toate sfaturile primite si tin sa va multumesc foarte mult.

 

Spyd3r - update de soft ( poti sa-mi dai mai multe detalii, te rog ?)

 

Multumesc,

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CCS = cruise control system adica pilot automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CCS = cruise control system adica pilot automat

 

Am inteles, data viitoare o sa merg doar pe modul manual in viteza a 4-a pana in 2500 rotatii pe minut.

 

Multumesc de explicatie Mistery.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt proaspat posesor de VW GOLF6 2009 / 2.0 TDI CR /110 CP.

Nu stiu insa daca are sau nu DPF, ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la reprezentanta,le zici ca vrei sa faci un update de soft(costa undeva la 150 -200  ron)

Baietii verifica daca exista update de soft  disponibil 

Ti l fac si gata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sigur.La punerea contactului o sa vezi martorul de mai jos

post-74110-0-24615400-1436527702_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e anulat . An 2009 CR e euro 5 si sigur a fost fabricat cu DPF

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sigur , se si aprinde , uitete in cadranul din stanga , martorul este pozitionat sus intre martorul de baterie si cel de ulei . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In clipul postat iconul cu DPF apare la secunda 00.01 langa 2000 rpm

post-74110-0-26869500-1436550312_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!! Dispare atat de repede ca nu l-am prins cu privirea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat astazi la reprezentanta si din pacate nu s-a putut verifica ( aveau ceva probleme ) , dar luni o sa fiu anuntat daca exista un update soft pentru masina mea. Daca exista, sper ca si merita.

 

Spyd3r , ti-am scris un P.M ( cand ai timp , poate poti sa raspunzi )

 

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am jucat putin cu VAG-COM-ul pe masina zilele astea si am intrat pe valorile la DPF , are incarcatura 21g insa nu vad care ar fi limitele si care sunt parametri normali. Aveti idee unde se poate gasi graficul pentru valorile normale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apare incarcatura 31 grame sper sa intre in regenerare cat mai repede altfel trebuie sa o fac fortat.

Si eu sunt curios care sunt parametri acceptabili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate acele valori sunt egale cu zero. Cel putin in cazul meu. 

 

Saptamana trecuta, joi, am patit-o si eu. Am ramas cu masina langa Kecskemet. Am plecat din Arad fara nici o problema, fara nici o eroare. Cand m-am apropiat de Budapesta, masina n-a mai tras intre 2000 si 3000 rpm si am primit eroare de "Boost pressure regulation", moment in care n-a mai tras deloc. M-am oprit, am sters eroarea, am tot verificat una alta dar degeaba. Masina, dupa ce am sters eroarea, se tura foarte sacadat intre turatia mai sus mentionata. Dupa cateva minute de mufe scoase si verificari, masina si-a dat drumul. Asa ca am plecat mai departe inca vreo 40 km (unde aveam treaba). Totul a mers bine pana la intoarcerea spre casa. A inceput sa faca la fel. Prima data nu-mi mai tragea intre 2000 si 3000 rpm, iar cand aparea eroarea nu mai tragea deloc, asa ca eram nevoit sa ma opresc, sa sterg eroarea. Din pacate, chit ca stergeam eroarea, turatia nu-si revenea. Trebuia sa plec cu ea de pe loc fortat, la peste 3000 rpm, altfel imi murea motorul. Dupa un timp, in mers, si-a dat iarasi drumu pentru 20-30 km. In timpul acesta, masina mergea normal. Tragea normal, turbina facea presiunea ceruta de soft, etc. Totul era perfect. Din pacate, nu mult mai tarziu, a inceput iar sa-mi faca figuri si de data asta nu si-a mai revenit, orice am incercat. Pe langa "boost pressure", am mai primit o eroare de EGR, care n-a mai aparut dupa ce am sters-o, apoi de debitmetru care la fel, nu a mai aparut dupa ce am sters-o. Intr-un final, cand masina nu mai tragea deloc dar nici nu mai mentinea viteza, am decis sa ma opresc si sa sterg iar erorile, dar in momentul acela motorul s-a oprit (odata ce am oprit rotile) si s-a aprins filtrul de particule.

 

Din pacate, nu stiu exact care este problema masinii, maine urmeaza sa o desfacem. Si acuma, pe ECU nu primesc eroare decat de la "Boost pressure regulator", chit ca DPF-ul  sta aprins. Totodata, valorile DPF-ului sunt in limite normale (limite urmarite de mine inca de cand avea 13000km, iar acum are 150 000km) si-si facuse curatirea in urma cu 50km, inainte sa se opreasca masina. Deci nu vad motivele imbacsirii lui atata timp cat si-a facut curatirea si nu a dat eroare.

 

Totul este si mai frustrant pentru ca am avut grija de el. L-am urmarit de fiecare data cand isi facea curatirea si am incercat cat mai mult sa-i fac curatirea asa cum trebuie. In plus, nu inteleg de ce n-am primit nici o eroare relevanta. Cand am plecat din Arad, masina mergea perfect normal, fara nici o eroare. 

 

Ramane sa revin maine cu detalii, dupa ce ma apuc de ea.

 

Imi cer scuze pentru eventualele greseli, dar am scris in graba, in scurta pauza pe care o am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la golf 6 an 2011 motor 2.0 Tdi 140cp are probleme cu filtrul de particule, injectoare, distributie?

Va multumesc!

Modificat de rkn_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

2.0 TDI CR din cate stiu e un motor destul de fiabil chiar excellent, acum depinde de utilizator legat de problemele filtrului de particule (sa nu opresti motorul cand isi face regenerare si sa mergi la exterior pana isi termina procesul de regenerare etc) sau cu injectoarele daca se pune motorina din surse nesigure, de distributie nici vorba sa fie probleme. Bine mai sunt cazuri de defectiuni, dar per ansamblu e bun motorul, la fel si cutia e bine etajata, din ce am vazut la un prieten cu un golf 6 cu acest motor la 3000 rotatii in viteza a 6 a avea 180 km pe ora.....(testat in Germania nu la noi cu viteza asta) . Ca si consum iar sta f bine. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!