Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Dar atunci nu ar trebui sa se reseteze si numarul de KM facuti de la ultima regenerare (752 KM) ?  Sau e posibil sa nu se reseteze din cauza ca procesul de regenerare nu ajunge tot timpul la capat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se reseteaza decat cand procesul e complet,ceea ce la oras se intampla mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare colegi,are cineva cumva un tutorial cum se demonteaza de pe masina filtru de particule la golf 6 2.0 tdi 140 cp, eventual citeva poze cu explicatii ar fi de folos si daca se poate efectua operatiunea fara un elevator? are cineva un elsa win bun si poate sa imi spune ce trebuie sa demontez ca sa scot afara turbina si dpf,ma intereseaza turbina sa o scot deoarece am geometria variabila blocata sau prof de tot  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie cineva codul de regenerare activa la motoarele 2.0 tdi CR  ??  si procedura exacta ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea se face cu vag com-ul. O să îți dea "Aborted by safety reasons "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21295 sau 27971 Merge cu interfata serioasa

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva codul de regenerare activa la motoarele 2.0 tdi CR  ??  si procedura exacta ??

 

vezi mai jos, codurile postate de Excalade.

Nu prea se face cu vag com-ul. O să îți dea "Aborted by safety reasons "

 

merge cata, intra ca o sa ii dea cod de acces - cel putin la interfetele originale, putem face - si isi face singura, pe loc.

21295 sau 27971 Merge cu interfata serioasa

 

da, cele originale genereaza automat codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei lume, sa va spun patania mea de azi...mergeam in a 3 a  cu  2000 mii turatii... cand opresc la un magazin si vad ca a inceput regenerarea,ma dau jos din masina NU opresc motorul ca stiam ca nu trebuie cand vad  pe teava de esapament iesea fum ALB! deci asa e la regenerare fum ALB???in fine.. plec repede sa nu stau pe loc cu ea, o tin in a 3 a intr 2000 mii si 2200 de turatii c.am  vreo 10 km si  regenerarea se facuse si a disparut si fumul acela ALB.dupa  bag piciorul in ea sa vad daca  mai trage,pt ca atunci cand am vazut fumul alb ma gandeam sa nu fie de la turbina! dar trage de rupe! intrebarea era..la regenerare asa fum mult scoate? pt  ca eu am mai  prins regenerari dar ca de data asta asa fum mult si alb nu am mai vazut ori nu am fost eu atent! as vrea un raspuns.multumesc anticipat

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei lume, sa va spun patania mea de azi...mergeam in a 3 a  cu  2000 mii turatii... cand opresc la un magazin si vad ca a inceput regenerarea,ma dau jos din masina NU opresc motorul ca stiam ca nu trebuie cand vad  pe teava de esapament iesea fum ALB! deci asa e la regenerare fum ALB???in fine.. plec repede sa nu stau pe loc cu ea, o tin in a 3 a intr 2000 mii si 2200 de turatii c.am  vreo 10 km si  regenerarea se facuse si a disparut si fumul acela ALB.dupa  bag piciorul in ea sa vad daca  mai trage,pt ca atunci cand am vazut fumul alb ma gandeam sa nu fie de la turbina! dar trage de rupe! intrebarea era..la regenerare asa fum mult scoate? pt  ca eu am mai  prins regenerari dar ca de data asta asa fum mult si alb nu am mai vazut ori nu am fost eu atent! as vrea un raspuns.multumesc anticipat.cer scz adminilor daca am pus aceast  coment si in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intamplat la o regenerare sa scoate fum de toate culorile:) ( din spusele prietenilor care erau in masina din spate). Este normal sa scoata putin fum, depinde de cat de incarcat este filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce putin..ca la mine azi iesea ff mult ca niciodata si ALB...

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stiu ca a fost regenerare,dar asa cu mult fum alb? si mult?eu nu  am mai vazut pana acum asa si m.am speriat un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de gradul de incarcare poate scoate si fum mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog ajutati-ma cu o interpretare la valorile astea.

 

Am fost la un atelier si mi-a facut regenerare la filtru de particule dar aveam sensorul G450 defect, eu nu am vazut nici un fel de fum si chiar am stat in spatele masinii pe durata procesului care a durat in jur de 15-20 minute cu masina stand pe loc.

 

Valorile de mai jos le-am luat azi cu VCDS dar nu sunt specialist, vreau sa stiu daca are rost sa mai fac o regenerare dupa ce schimb senzorul G450 sau ce imi recomandati.

 

merci anticipat.

 

 

 

16:28:07

  251   Particle filter; differential pressure; dynamic offset-DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] N/A

  252   Particle filter; field regeneration lock status-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000  

  253   Particle filter; field regeneration request status-STATE_RGN_PF 0 

  254   Particle filter; fuel consumption since last regeneration-FCO_SUM_RGN 6.75 l

  255   Particle filter; kilometers since last regeneration-DIST_RGN 116.4 km

  256   Particle filter; offset for differential press.-DIP_PF_AD[0] 80.02 hPa

  257   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF N/A

  258   Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 31.9477675 g

  259   Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 6.90 g

  260   Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 3.98 g

  261   Particle filter; time since last regeneration-T_WOUT_RGN 13309.70 s

  262   Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba intai G450 si vezi valorile dupa aia. cu g450 defect nu se face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, nu cred ca masina a facut vreo regenerare....

 

schimba senzorul dupa care isi va face singura regenerarea - daca nu o sa se umple prea mult filtrul, caz in care o sa trebuiasca sa ii faci regenerare fortata - sa ii dai comanda cu VCDS-ul

 

Marius - e ok, isi facea regenerarea la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok, se regenera filtrul, stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare am facut bine ca am mers in timpul regenerarii intre 2 mii si 2200 turata in a 3 a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este ok - daca ai vrut sa faci regenerare in mers - asta daca ai/s-a declansat procesul de regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da pai se  declansase si am mers cu ea turata cum am  spus mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de recomandarile producatorului in cazul in care pictorgrama filtrului de particule apare pe bord.

 

In manualul pentru UK scrie sa conduci aproximativ 15 minute in viteza a 4-a la o viteza de 75Km/h iar daca becul nu se stinge sa mergi la un garaj.

Motorul e turat cam la 1800 rotatii daca se respecta ce scrie mai sus, deci nu e deloc turat.

 

Motor 1.6 TDI 105 CP Blue Motion   CAYC

 

Am pus o poza din manual.

 

350s104.jpg

Modificat de Gore-Tex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu o intrebare...am achizitionat un passat b6 1.9 tdi BLS si am tot avut probleme cu DPF.ul...dar cred ca problema a venit de la mine pentru ca prima saptamana am mers cu ea subturata adik schimbam pe la 2.500 rpm si la drum o tineam undeva la 2200...2000...si rezervorul tot pe langa rezerva...acum i.am facut o regenerare cu un tester marca Delphi (nu vreau sa ii fac reclama) filtru imi era incarcat la 29% si masina era in safe mode(Bujie aprinsa,martor motor +filtru particule...dupa ce ii dadeam regenerare motorul prindea din nou viata dar se regenera pana pe la 20% si iar intra in safe mode iar ii dadeam regenerare si tot asa cred ca de vreo 4 ori a trebuit sa ii dau sa il duc la 0%, ce am depistat eu caldura in el cand era pe la 500-600 C funinginea scadea dar temperatura nu se pastreaza in el dekt 4-5 minute...acum am facut cu ea c.am 300km cu rezervorul plin si motorina max mototion si am schimbat vitezele la 3000 si la drum am tinut.o numai in 3000 si vad ca problema nu mai este...si mai am o intrebare vreau sa imi cumpar o interfata cu tot cu mufa VCDS...cu VCDS.ul asta daca as mai avea probleme de genu pot sa ii dau regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - doar ca imi mod normal trebuie sa isi faca singura regenerarea, daca nu sunt alte probleme. Acum, vezi cat de repede sau daca o sa revina problema. 

 

Daca nu, te inveti sa mergi cu ea, sa isi faca regenerarea, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Verifica la reprezetanta daca nu exista update de soft la motor pt. modelul tau, eu am 1.6 TDI si dupa ce am luato cam 2 luni pur si simplu m`a innebunit DPF`ul, trepidatii, martorul se aprindea saptamanal, regenerari neregulate. dupa update`ul de soft nu am mai avut nici o problema, nu s`a mai aprins niciodata martorul DPF.

In cazul in care ai update eu recomand sa il faci, costa 150 RON si ar putea fi cea mai ieftina solutie.

 

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!