Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Victor daca tia sters doar codul de eroare ala nu e dpf off ,trebuie anulate sondele,nu ai ce umbla la fault code in mape cand faci dpf off.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gradul de depuneri e foarte mare,nu se pusca nimic la regenerare fortata,de unde ai scos asta??? Verifica presiunea diferentiala.Sunt firme specializate in curatare,foloseste google.

 

nu se pusca.... doar ca exista riscul autoaprinderii acestuia, dupa un anumit nivel de umplere - cf celor de la Ross Tech.. si altor specialisti.

 

am regenerat filtre cu nivel de umplere peste limita ... nu s-a intamplat niciodata, dar fiecare o face pe barba lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La regenerarea unui filtru infundat peste 50%, trebuie avut grija sa nu cedeze  turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie verificat si senzorul de presiune diferentiala care se topeste in unele cazuri

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidio2_materassi

Sal domnilor. Dar ce parere aveti de aditivii de motorina pt curatarea DPF-ului si a injectoarelor? Ajuta ceva la intretinerea si curatarea acestuia? In caz contrar o curatare profesionala i-as face si eu avand in vedere k am in jur de 200 mii km. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand curatarea DPF-ului cu solutii chimice,cauta pe net si ai sa vezi ca firmele mari ,specializate in curatare nu folosesc solutii chimice. Pentru injectoare foloseste cu incredere Liqui Moly Diesel Purge,bagat direct in sistemul de injectie,nu in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se bagă direct in sistemul de injecție ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi, coteata mea are probleme destul de grave, care dintre dumneavoastra s-a confruntat cu asa ceva? Sa va povestesc asa pe scurt: Acum ceva vreme m-am dus la un destept ca sa imi anuleze filtru de pardicule ca se infundase si fiind foarte scump am decis sa il scot definitiv si sa il anulez si din soft. Zis si facut numai ca de atunci nu reuseste sa imi regleze softu, merg 1, 2 mii de km cu masina si se aprind iar beculetele ca la pomu de craciun, in plus ultima data cand am dus cataraga la el am luat-o(defapt a luat-o altcineva) iar cand am ajuns eu acasa am observat ca nu merge ACC-ul(adica vreau sa zic ma merge dar cand are el chef) si inca o chestie nou observat. intr-o zi mi-a troscanit ceva in interiorul bordului si a inceput sa imi bage cald pe o parte rece pe alta parte sau rece pe ambele parti chiar daca clima este setata pe cald, deci o aiureala totala parca a luat-o razna masina. Am fost iarasi la destept sa vada ce se intampla cu trompeta de masina, pe tester a iesit eroare ''Motor temperature regulation left v158'' iar ACC-ul in momentul cand era cu testerul pe masina nu functiona iar testerul arata ca nu il vede sau ceva de genu. Acum va intreb pe dumneavoastra e posibil ca toaate astea sa se traga din resoftarea care a facut-o? Lamuriti-ma si pe mine ca am ajuns la disperare si intr-o criza de nervi e posibil sa ii dau foc(ori masinii ori desteptului) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- motoras de la climatronic cu probleme, nu are legatura cu motorul

- ACC ( nu stiam ca B6 are pilot automat adaptiv, doar pilot normal)  nu merge cand motorul are probleme de functionare (in afara parametrilor, regenerare fantoma, etc) - deci da, problema de resoftare motor

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ideea e ca masina nu sea afla in regenerare, din cate stiu eu la vreo 2 mii de km intra pe regenerare pasiva sau ceva de genu asta si cam asta este intervalul de km pe care il fac eu si apoi ma intorc inapoi la el ca se aprind iar becurile si scoate fum si nu trage si asa mai departe. bun una am lamurito cu aeru conditionat, incepusem sa cred ca a luato razna calculatoru masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaa, am uitat sa mentionez ceva important, in momentul in care nu functioneaza ACC-ul pe afisaj imi apare ACC fault si ramane blocat afisajul deci nu pot sa vad consumul curent, cati km mai parcurg, nu pot sa intru in meniu nimic nimic nu mai merge ramane blocat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-

- ACC ( nu stiam ca B6 are pilot automat adaptiv, doar pilot normal)  nu merge cand motorul are probleme de functionare (in afara parametrilor, regenerare fantoma, etc) - deci da, problema de resoftare motor

 

inca de la primele modele, nu numai cele facelift. Nu am verificat daca au din 2005... dar 2006-2007 sunt deja cu ACC

 

da ideea e ca masina nu sea afla in regenerare, din cate stiu eu la vreo 2 mii de km intra pe regenerare pasiva sau ceva de genu asta si cam asta este intervalul de km pe care il fac eu si apoi ma intorc inapoi la el ca se aprind iar becurile si scoate fum si nu trage si asa mai departe. bun una am lamurito cu aeru conditionat, incepusem sa cred ca a luato razna calculatoru masinii.

 

 

Aaaaaa, am uitat sa mentionez ceva important, in momentul in care nu functioneaza ACC-ul pe afisaj imi apare ACC fault si ramane blocat afisajul deci nu pot sa vad consumul curent, cati km mai parcurg, nu pot sa intru in meniu nimic nimic nu mai merge ramane blocat asa.

 

cand iti apare mesajul, apasa butonul OK, de pe volan (daca ai volan multifunctional) sau de pe maneta de stergatoare - cel de sub maneta.

 

mai bine iti pune la loc soft-ul original si cauti pe altcineva care sa iti faca DPF OFF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare mesajul se blocheaza bordul nu merge nimic nimic, nici butonul ok de pe volan nimic nu merge nu mai imi afiseaza nimic nici maneta nu merge nimic nimic, da la asta ma gandeam sa imi puna softul original inapoi si sa ma duc la altcineva dar nu stiu la cine daca stiti voi pe cineva va rog sa imi recomandati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai rezolva problema si treci la soft-ul original, dupa care o sa ajungem si la recomandare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am la masina DPF pe motor BLS, e posibil sa scoata ful albastru?? Se intampla doar cand motorul e cald. La rece nu scoate gram de fum. De mentionat ca, pe teava de esapament am funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa verifici daca mai ai filtrul DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe flansa de care se prinde Turbo, si Da, inauntru se vede fagurele. Exista funingine in zona respectiva (Totul e negru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit valorile DPF-ului ( gasite in Channel/group 106 -108) si vroiam sa caut si coeficientul de incarcare, dupa cum am vazut in unele imagini puse aici, in 075, doar ca nu am gasit nimic acolo. M-am uitat si in Advanced Measuring Block si nici acolo nu am vazut asta.

 

Pot gasi undeva valoarea asta sau a fost scoasa ? In rest am gasit (oil ash, carbon mass, fuel, km, time  since last regeneration)

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

intrebare pentru voi

masina 1 face 530km de la ultima regenerare  la 108-3  imi da    7.8 actual   si specific  16

masina 2 face 480 km de la ultima regenerare la 108-3 imi da      0    actual  si specific  19.

 

e posibil sa nu se fi adunat nimic in filtru la masina 2?  sau se poate curata fara sa reseteze  km  ?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce masini sunt, ce an de fabricatie, ce motorizari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Astazi masina 2 imi da 300 km de la regenerare specific 10.8 actual 0

Ce sa inteleg de aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

m-am uitat acum cateva minute  din nou la ele si mi-am notat pe hartie sa nu mai zic din amintiri, treaba sta asa:

 

Masina 1 :   108-1     oil ash volume                     90ml

                    108-2     carbon mass specific           19.2

                    108-3     carbona mass actual             9.6

km de la ultima regenerare                                     610

 

 

 

masina 2 :            108-1     oil ash volume                 99ml

                             108-2    carbon mass specific         11.7

                             108-3    carbon mass actual            0.0

km de la ultima regenerare                                           360  aici  observ ca a facut regenerare si a resetat km,  dar acum cateva zile  avea 480km   si carbon actual tot 0.0, practic de la

momentul acela pana astazi cand a inregistrat 360km  a trecut foarte putin, asta inseamna ca a facut regenerare  avand  108-3 actual 0.0  

(sau  regenearea se face in funtie de valoarea 108-2  specific?   oricum is pierdut.

poate avea masina 2 ceva probleme?     

 

Repet este vorba despre 2 masini acelasi an acelasi cod motor passat b6 CBAB CR 2.0 doar ca masina 1 are Blue Motion si (probabil) senzorul de pe actuatorul turbo busit, urmeaza schimbat.

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima masina isi face regenerarile mai rar,aici depinde mult de drumul parcurs (oras,exterior...etc)

in ambele cazuri filtrele sunt de inlocuit la 125 (sau 175),conform producatorului.Deci masinile au lejer 250 mii km.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci regenerarea se face indiferent de  108-3 carbon mass actual?   face la numar de km  indiferent de gradul de acumulare?  

 

eu tot cred ca  ceva nu e in regula  sa faca regenerare cand are  actual  0.0

 

masinile au  1: 162.000    2: 151.000  reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!