Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Il mai mai sus, cu 2 postari😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
50 minutes ago, Andrei1309 said:

Bănuiesc, ca astea au fost anulate în germania, deci nu prea as avea cum sa aflu de ce au fost anulate. Singura varianta e sa spăl dpf-ul, egr-ul și sa schimb senzorii de temperatura și după aceea sa vad ce se întâmplă. 

Și eu cred ca are mult ulei în dpf, deoarece când becul este aprins în mers scoate mult fum, dar toba rămâne în continuare curată 

Nu știi pe cineva priceput care poate sa verifice toți senzorii de pe dpf? Sa fie din jud Neamț, Bacău, Suceava, Iași sau și puțin mai departe 

Din pacate nu cunosc in acea zona pe nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe  colegul  EEXCALADE nu-l  stie nimeni?😜

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta ,toti cauta o solutie magica ca masina doar sa mearga .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca mai suntem câțiva care chiar vrem sa o reparam și sa o lăsăm asa cum a făcut-o fabrica cu toate sistemele active. Dacă ai știi câți oameni ne-au zis sa ii facem dpf off ca să nu ne mai complicam, dar noi încă cautam pe cineva care sa ne poată ajuta acest sens. Eu și tatăl meu doar vrem sa știm ce senzori trebuie schimbați și ce sa facem ca să putem avea mașina cu toate sistemele active. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- soft OE pre dieselgate (fara modificari)

2- te asiguri ca egr-ul este nou si OE 

3- pui masa de cenusa conform km

Apoi vezi ce erori/probleme raman 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Soft-ul a pus la Roman și e ce trebuie, zic eu (versiune soft 9813) 

2. O data cu spălarea dpf-ului o sa fie curățat și egr-ul pt ca nu da nici o eroare și eu zic, ca nu are sens sa fie schimbat 

3. Asta o sa o fac după ce dpf-ul egr-ul și admisia o sa fie curățate. Dacă nu ma înșel când dai inițializate dpf trebuie și o regenerare forțată în mers ca mașina să-și de-a seama ca dpf-ul a fost schimbat/curățat. 

După ce o sa se facă toate astea cel mai probabil o sa vin la tine ca să imi poți verifica starea motorului și a senzorilor aferenti ca să fiu sigur ca mașina nu mai are nici o problema. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La egr nu e nimic de curatat .

Trebuie sa fie nou OE.

Tevile de esapament sunt afumate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am înțeles se desface egr-ul în doua și se curăță racitorul și egr-ul pe interior. Acuma cât de ok e varianta asta încă nu știu, e cineva pe YouTube care se ocupa cu asta. 

Tevile au fost negre doar când am cumpărat mașina după care le-am curățat și nu s-au mai înnegrit. Nu știu dacă am zis, dar cand în timpul regenerari cu martorul aprins, scoatea fum albastru (când nu era în regenerare nu scotea gram de fum). Cum ai zis și tu, posibil dpf-ul sa fie plin cu ulei și de asta scoate fum. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu intelegi ca trebuie EGR nou??? Ti-a explicat EEXCALADE ca "aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta". 

 

Exact asa esti tu!!! Ca tu esti specialist in filmulete Youtube (apropos: alea care incep cu "secret..." sunt de obicei teapa!) ca vrei sa schimbi tu acasa doi senzori. Te-ai blocat la pasul 2: iti cumperi un EGR nou si OE (adica original). Cand ai facut asta poti sa continui la urmatorul pas 😉 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit si eu video, se pare ca este diferit mult fata de ce fac altii, cred ca poate sa incerce reconditionarea, cu ocazia aceasta poate sa ne dea si feedback pe forum despre operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

E frectie la picior de lemn ce face cumatrul ala acolo,doar ascunde mizeria sub pres,nu o sa dea eroare de pozitie,fiindca corectează pozitia,dar daca monitorizezi fluxul de gaze recirculate in timpul mersului se vede ca nu e ce trebuie!

Spor la bricolat,si la colmatat dpf-uri!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Xman_ghio a scris:

Tu intelegi ca trebuie EGR nou??? Ti-a explicat EEXCALADE ca "aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta". 

La partea cu egr-ul am înțeles și am știut ca el când se strica se înlocuiește musai un unul original, dar am preferat sa arat acest videoclip ca să vad ce mi se zice. Am mai auzit ca tu după ce îl cureți trebuie sa ii dai și o adaptare din vcds ca să meargă cum perfect, acuma nu știu ce sa spun. 

In al doilea rand egr-ul momentan nu am de ce sa îl schimb, deoarece nu am eroare pe el, corect? Adică de ce sa ma leg la cap dacă nu ma doare? 

 

Urmărind videoclipul și citind comentariile am zis ca ce arata omul acolo este adevărat și poate chiar s-a găsit o solutie în acest sens.

Acuma nu vrea sa fiu Toma necredinciosul, dar ma întreb fluxul de gaze recirculate este modificat de supapa din el, nu? Pai eu dacă îl curăț și iese ca nou, fără gram de funingine pe el, adaptat și din vcds chiar nu o sa funcționeze ca unul nou? Nu ma dau expert acuma, dar eu ma tot întreb, de la euro 5 în sus chiar toate piesele trebuie schimbate? Adică nimeni nu mai e în stare sa repare ceva sau sa recondiționeze? Ca pana la urma nici 3000 lei cât dai pe toată operațiunea de schimbare egr cu unul pe nu e chiar ieftina. 

Eu va zic de pe acum, eu sunt pe forum ca să învăț, nu altceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Andrei1309 renunta la QUOTE/CITEAZA pentru postul anterior. Nu faci decat sa dublezi inutil un text.


Foloseste @ inaintea userului daca vrei sa i te adresezi cuiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te decizi daca vrei sa o repari sau sa o carpesti .

8 hours ago, Dolfin said:

cred ca poate sa incerce reconditionarea

Nu merita din cauza manoperei, care la acest egr nu este ieftina si simpla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!