Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Baga prea putin carburant ? Ce trebuie verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in mers valoarea creste trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la ce valoare e admis? Maxim 3 ? Se codeaza doar cel inlocuit apoi sau toate 4 ?

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar cel inlocuit. Valoarea poate sa depaseasca 3.... dar oricum este mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la injectoate e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema e in felul urmator, la rece ajunge si la 2.45, cel mai mult sta la 1.35 cand e cald motorul, a prins si 0.35 cu motorul cald

@powershotDar ce problema sa aiba ?

 

Offtopic: La magazinul de piese auto mi-au spus ca un litru G052527A2 pentru cutia mea ar fi 300 ron pe original, e musai original si la banii acestia se gaseste doar ? La golf4/golf 5 era un 70 de ron un litru OE. Cutia este manuala.

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine vii la mine, ca e 257lei/L :)). Poti pune orice ulei care are norma respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VwAudiGroup Tu ai scris: "Valorile acestea la injectoare ar putea oprii dfp-ul sa-si faca regenerare?" - din care se intelege ca nu iti porneste deloc procesul de regenerare. Colegul Powershot ti-a spus ca nu de la injectoare... de la injectoare porneste regenerarea dar o face defectuos (fum, durata mare, nu o termina... etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Daca acum ceva timp eram sceptic ca un CGLC poate sa faca regenerari la peste 500km, masina mea a simtit nevoia sa-mi arate ca se poate

Cam 500km facuti in exterior (A2+DN) restul de 160 prin Bucuresti.

278695620_Screenshot_20220713-135232_VAGDPF.thumb.jpg.0cc411aaaec95b47e8abcf1bc83d16e6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2022 at 7:06 AM, nastasedan said:

Acum ca ma uit mai bine, parca e puțin afumată evacuarea. 

 

Legat de temperaturi, uite si poza atasata anterior.

 

De ce suspectez ca ar fi eliminat fizic:

- miros pe evacuare

- teava afumata

- lipsa temperaturi in vcds

 

De ce e posibil sa fie inca pe masina:

- isi face regenerări, o vad in consum relati si caldura emanata. Parca si cutia schimba putin mai sus.

- vcds afișează km, timpul si consumul de la ultima regenerare, presiunile.

 

Ce parere ai, e posibil sa fie eliminat fizic si sa nu fie facut ok din soft? Cum pot afla sigur fără să-l demontez?

1487751345_IMG202205010848252.jpg.fed938c4589b39053c323f45be766fe0.jpg

Revin cu un mic update. Pe lângă cele precizate, am observat ca regenerarea pe loc (atunci cand bag de seama) durează peste 15-20 minute. Ceva sfaturi, va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sta pe loc cand regenereaza.

Mai ales pe canicula e periculos, si regenerarea nu se finalizeaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ulei 2t in motorina e mai rau sau mai bine pentru dpf? Influeneaza km parcursi intre regenerari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ulei adaugat in motorina dauneaza regenerarilor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu mai stiu ce sa fac...dupa ce am citit km de postari in topicul cu problemele pompelor cp4 de pe cr...unde toata lumea recomanda ulei 2t in motorina, aici aflu ca e problema pentru dpf :(...pai toate motoarele cr au dpf :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2T-ul nu impiedica defectare pompei cp4.

2T-ul nu se amesteca cu apa 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, vlady_zch said:

Cu ulei 2t in motorina e mai rau sau mai bine pentru dpf? Influeneaza km parcursi intre regenerari?

E mai bine. Daca stii germana, vezi ca e un forum in care sunt scrise rezultate cu teste, loguri etc.... Timp sa ai sa citesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Irirat said:

sceptic ca un CGLC poate sa faca regenerari la peste 500km,

Salut. Ai mai facut alte interventii in afara de curatarea DPF-ului de acum 2 ani?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, DeViAnS said:

Salut. Ai mai facut alte interventii in afara de curatarea DPF-ului de acum 2 ani?

 

Nu i-am mai facut nimic, sunt doar atent cand face regenerari sa nu le intrerup si mi-am mai ajustat traseul spre birou, care desi e mai lung, are o portiune unde schimba si viteza a IV-a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlady,singura solutie sa scapi de stresul pompei cp4 e sa montezi un kit cp3 si uiti de asta.Dar,totusi,sunt o groaza de cp4 care merg fara probleme o groaza de km.Dupa cum iti e norocul..Si eu am bagat ulei 2T pe vremea cand aveam cp4,nu stiu cat m-a ajutat,dar regenerarile si le facea cam ca inainte..Nu stiu cu cata cenusa m-am procopsit in dpf din cauza uleiului 2T,dar in parametrii vcds n-am observat diferente notabile.Ce-i drept,n-am facut decat vreo 10 000 km cu ulei 2T in motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu de rezolvarea cu kit-ul de cp3, dar momentan nu am probleme si solutia nu e neaparat una atat de ieftina ca sa o fac pentru a sta liniștit...adica nu vreau sa vad de ce merge :)).

Multumesc de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, o2 vrs cod motor CEGA, 294k km, dpf activ. Miroase foarte urat dupa mine, mai rau ca la una fara dpf. Ca si parametrii, numai oil ash mass pare mai mare decat ar trebui, in rest pare in regula. Ceva sfaturi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF, dupa cum ii spune si numele, e filtru de particule nu filtru de mirosuri. A ce miroase dupa tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miroase ca dupa Aro,Golf 2, Raba ?

Posibil amestecul motorina/aer in dezechilibru.

Pune mai multi parametri dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miroase a motorina nearsa cumva, a noxe. e posibil sa fie vreun injector hotoman? Pe VCDS toate au valori bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!