Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut! La un CRLB cu doi senzori de presiune diferențială, mai trebuie adaptat sau resetat ceva dupa schimbarea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oe.

garantat l-am montat corect.

l-am pus pe cel vechi si am mai vazut o diferenta la voltaj: cel nou are 440-500mv, cel vechi 1012mv09458BF8-13B4-4C86-96D8-36344F1B19D4.thumb.jpeg.b3d01bcfbf657fb87b159c9bbbef7994.jpegE23D904E-10EC-486F-BBA7-1C9B8D976A4D.thumb.jpeg.921517354fb3b9813403a1993e2b3312.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o interfata originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: stie cineva si alta aplicatie pentru monitorizat filtrul dpf cu telefonul in afara de VAG DPF? De 2 ani nu am gasit o solutie si tot astept sa bage si codul meu motor in VAG DPF, dar vad ca nici o sansa, sau din cauza ca al meu e mai vechiut(2010)? In fine...am tot instalat pe aplicatii si nu am gasit niciuna care poate monitoriza dpf-ul. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ca exista, doar VCDS sau eventual un dongle OBDeleven cu licenta PRO daca vrei pe telefonul mobil. Nu o sa existe suport in VAG DPF pentru masinile care folosesc protocolul CAN (a ta adica), suporta doar UDS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Aia e, trebuie sa ma resemnez...foarte greu sa imi dau seama cand face regenerarea, in special la drum lung...am observat ca si mie imi face regenerarea cam des...pe la 200km in regim de autostrada, sigur ceva nu e ok pe acolo desi valorile pe vcds par destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa urmaresti parametri in mers pe vcds.

200k intre regenerari pe autostrada, e putin.

Urmareste presiunea diferentiala, soot mass measured si calculated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a intamplat ceva...am intrat pe vcds acum si nu mai imi arata nimic pe grupul 68 iar presiunea diferentiala e 0

Modificat de vlady_zch
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca nu imi arata nici temperaturile dupa si in filtrul de particule. Am postat mai demult pe alt topic si de problema mea cu mirosul intepator la relanti si tobele afumate. Fum nu se vede vizibil decat in timpul regenerarii. 

Oricum imi citea valorile pana acum pe grupul 68 din measuring blocks.

WhatsApp Image 2022-07-01 at 21.43.57.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta am gasit pe measuring blocks.

dpf.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 km/h viteza medie nu prea e viteza de autostrada ... Valorile pe care l-ai pus nu arata ca ar fi vreo problema, dar bag de seama ca de la ultima regenerare ai mers doar in oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am circulat majoritar in oras ultimii km, dar am sesizat vara trecuta in concediu pentru ca m-am oprit o data sau de 2 ori intamplator fix cand isi facea regenerarea si de cateva ori mi-am dat seama dupa niște mici rateuri si niste fum iar treaba asta se intampla cam la 200km diferenta din cate imi amintesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca injectoarele inj motorina aiurea.

Imediat dupa pornire, in sec 2, vezi daca miroase a motorina nearsa la evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20220702-133307.thumb.png.43356e91767fc6c2f3a090bd1b39e50e.png

Demult nu am mai prins 280 de km până la regenerare. Același oraș, aceași mașina. Doar un pic de Ferox

Screenshot_20220702-133453.png

Și regenerarea a mers ca unsă. Demult nu am mai văzut așa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, powershot said:

Cred ca injectoarele inj motorina aiurea.

Imediat dupa pornire, in sec 2, vezi daca miroase a motorina nearsa la evacuare.

 Pe Vcds sunt ok valorile la injectoare, acum stiu ca nu e neaparat suficient dar nah...

inj.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi. Sunt nou pe acest forum si am citit cateva zeci de pagini din topicul asta, insa nu reusesc sa gasesc o directie in care sa o apuc.

Stiu ca nu se face diagnoza pe forum, dar sper sa gasesc pe cineva care a mai intampinat problema sau un mecanic din zona Buzau/Bucuresti care sa ma ajute sa identific si sa rezolv.

 

Acum o luna am cumparat un Pasat 2.0 TDI CBAA 2009.  KM: 256300 conform verificarilor pe documentele din Franta (tara de origine) si a verificarilor pe tester pe care le-a facut mecanicul unde o am acum sunt reali.

Dupa 300 de km dupa ce am luat-o a intrat in regenare in oras (turatie 1000, consum 1.1 litri) si cel mai deranjant: fum alb cu miros puternic de sulf, vizibil clar in retrovizoare. Nu am putut iesi cu ea si am lasat-o cu motorul pornit pana a iesit din regenerare. A doua zi am plecat la Bucuresti si  o ora pe DN-uri si 15 minute pe A3 cu a-5-A, 2500 turatii si ~110 km/h nu i-au fost de ajuns si fumegam ca furnalul prin Bucuresti. La intoarcere am tinut tot A3 pana la Ploiesti in aceleasi conditii de mai sus, pe pilot automat si a terminat regenerarea.

 

Acum cateva zile, dupa 400 km pe DN-uri si 20-30 km exclusiv prin oras a inceput iarasi regenerare. Nu am putut sa o scot pe autostrada si am mers pe e85 pana la Urziceni, cu A-4-a, 2500 de ture ~85 km/h. Din pacate la dus am avut doua ruperi de ritm si nu am putut merge constant, insa la intoarcere am mers cu 27 de minute pe ceas, neintrerupt cu 2500 ture, cu viteaza a-4-a. Problema este ca tot nu terminat regenerarea, fumul alb era in continuare dupa mine (cel mai mult la 1800-2100 ture). Am ajuns acasa, am astetptat sa iasa din regenerare 3-4 minute, nu s-a oprit si de nervi l-am oprit eu.

 

Am dus masina la mecanic pentru schimb de ulei, se afiseaza mesajul pentru vizita la service si nu-si da seama exact din ce cauza nu se opreste regenararea si cauza fumului alb.

A pus tester pe injectoare zice ca sunt in perfecta stare.

A verificat galerie admisie, egr si clapeta de acceleratie si sunt curate, par a fi curatate/decarbonate anterior.

 

Filtru de particule a fost schimbat in Franta de proprietarul anterior acum 12000 km, turbina acum 5000 km tot de el.

 

Sunt enervat de regenerarile dese, dar cel mai tare ma supara fumul alb si mirositor. Am citit ca problemele la filtru sunt doar manifestarile, nu si cauza. Doresc sa aflu cauza dar nu stiu de unde sa incep, a mai patit cineva genul asta de problema.

 

Atasez doua poze cu testele trimise de mecanic de pe filtrul de particule.

WhatsApp Image 2022-07-02 at 14.28.17.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-02 at 14.28.36.jpeg

Modificat de superdefekt
Litere lipsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, superdefekt said:

Filtru de particule a fost schimbat in Franta de proprietarul anterior acum 12000 km, turbina acum 5000 km tot de el.

Cel mai probabil, cand sa defectat turbina ,a bagat ulei in dpf ,posibil ca necesita o curatare.

E doar o parere ,imposibil de ghicit cauza exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Eexcalade. Din pozele de la tester de pe DPF pare totul in regula, nu iese nimic in evindenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date insuficiente,tester necunoscut mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu obsesia mea...deci am 2 interfete bluetooth, o chinezarie si una v-gate, licenta pro la Torque si Car scanner...nu exista vreo aplicatie in afara de Vag dpf(care nu merge), care poate monitoriza dpf in timp real si care sa nu fie cu laptop si vcds pentru tipul meu mai vechi de motor cbdb (2010) ci cu telefon si bluetooth. Cu laptop si vcds nu o sa ma car dupa mine prin concedii sau oriunde. Am ajuns sa pun vcds-ul dupa fiecare drum pe care il fac...vad ca am ajuns la 250km si inca nu a facut regenerare.

Cu Obdeleven stie cineva daca merge sigur? Unii zic ca nu trebuie licenta pro si ca ar merge monitorizarea la mine, dar sa mai arunc 2-300 de lei si sa nu mearga chiar nu as vrea...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge obdeleven, doar sa il sti folosi.

E bazat pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit si testat aplicatii de pe Google play si...surpriza: am gasit una care functioneaza...merge rau si e nasol gandita, dar merge...pot vedea date live despre filtrul de particule. Aplicatia se numeste VAG Can Mobile. 

Poate totusi cineva in aceeasi situatie cu mine a gasit si alta aplicatie mai ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, vlady_zch said:

Revin cu obsesia mea...deci am 2 interfete bluetooth, o chinezarie si una v-gate, licenta pro la Torque si Car scanner...nu exista vreo aplicatie in afara de Vag dpf(care nu merge), care poate monitoriza dpf in timp real si care sa nu fie cu laptop si vcds pentru tipul meu mai vechi de motor cbdb (2010) ci cu telefon si bluetooth. Cu laptop si vcds nu o sa ma car dupa mine prin concedii sau oriunde. Am ajuns sa pun vcds-ul dupa fiecare drum pe care il fac...vad ca am ajuns la 250km si inca nu a facut regenerare.

Cu Obdeleven stie cineva daca merge sigur? Unii zic ca nu trebuie licenta pro si ca ar merge monitorizarea la mine, dar sa mai arunc 2-300 de lei si sa nu mearga chiar nu as vrea...

Multumesc!

 

Te salut, 

 

Eu am interfata V-gate iar aplicatia este Car Scanner Pro ( licenta 25 lei parca pentru toata viata ) .Screenshot_20220307-044403.thumb.jpg.d0dae1298c7c2a9206ecf38767c716cd.jpg

Vezi poza atasata a parametrilor pe care ii urmaresc  in timp real.

Ca idee, masina este o Skoda superb 2 Outdoor  din 2013 (  motor CFFB , stage 1 , DSG ,4x4 ) si imediat 350.000 km.

Numai bine.

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca si eu am interfata v-gate si licenta de Car Scanner Pro, dar nu am reusit sa fac treaba asta. Tu cu Vag dpf ai incercat si nu merge sau asta a fost preferinta ta? 

In Torque am incercat sa bag manual Pid-uri cu diverse valori de pe net si nu a finctionat...poate ma ghidezi si pe mine sa fac treaba asta in Car Scanner.

Poate la tine merge pentru ca e mai noua masina si foloseste protocolul uds, nu protocolul can, ca a mea.

La mine o gramada de pid-uri din Car scanner pur si simplu nu functioneaza.

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile acestea la injectoare ar putea oprii dfp-ul sa-si faca regenerare ? Injectoarele 1 si 2 nu sunt cam indepartate ?

WhatsApp Image 2022-07-10 at 23.11.41.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!