Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Constantincatalin

Salutare , imi poate spune cineva daca softul ,,9438" este dieselgate ?? Multumesc !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai mentionat aici, incercati sa dati un "search"

Se poate verifica DIESELGATE-ul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire in privinta incarcarii cu soot mass a filtrului de particule.

La fosta masina, Golf 6 cu 1.6 tdi cayc, initial a avut soft cu dieselgate.

Regenerari la 200 km.

Dupa downgrade reg la 600..700km

O diferenta notabila.

Soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si declansa regenerarea.

 Acum la A4 B8 cu motor cjca 143 cp, tot dieselgate a avut initial.

Regenerari la 220 km, tot soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si pornea reg.

 Problema apare dupa ce am facut downgrade de soft.

Soot mass calculated urca mai repede ca soot mass measured, ajunge primul la 24 gr si declanseaza regenerarea la doar 120km.

Deci km intre regenerari s.ai injumatatit.

 Poate sa imi explice cineva, de ce SMC creste mult mai repede ca SMM , dupa ce am scapat de dieselgate ?

 

Screenshot_20220313-164939_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat de curand egr-ul. Inainte am mers cam mult cu egr-ul dus si nu si-a mai facut regenerari cum trebuie.

Acuma am pus testerul pe masina si zice ca ultima regenrare a fost acu 500km. E normal sa fie asa mult? Mentionez ca ultimii 300 km au fost facuti inafara orasului...are foarte mare

presiunea...12.5 arata acuma cand am pornit masina..

pot face o regenerare fortata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Dupa mine, 12.5 nu e mare presiunea pt 500 km de la regenerare. 

 

        De ce nu astepti sa regenereze de la sine, apoi sa vezi presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta aveam de gand, dar e ok sa nu se regenereze de asa mult timp?

iar masina trebiie sa fie incalzita ca sa arate cat mai ok?

Modificat de IoaneMxC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Depinde de motor si versiunea de soft (nu poti sa stabilesti o valoarea universal valabila). Pentru motorul meu e mult, pentru alte motoare e putin.

 

        Verifica si "soot" calculated si measured. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta imi da acuma, doar cu contactul pus...e ok?

6A3D16F7-6F13-40C6-A473-EAAA4BDEF9CE.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai contul pus, prima valoare trebuie sa se apropie de 0hpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/13/2022 at 9:42 PM, powershot said:

Am o nelamurire in privinta incarcarii cu soot mass a filtrului de particule.

La fosta masina, Golf 6 cu 1.6 tdi cayc, initial a avut soft cu dieselgate.

Regenerari la 200 km.

Dupa downgrade reg la 600..700km

O diferenta notabila.

Soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si declansa regenerarea.

 Acum la A4 B8 cu motor cjca 143 cp, tot dieselgate a avut initial.

Regenerari la 220 km, tot soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si pornea reg.

 Problema apare dupa ce am facut downgrade de soft.

Soot mass calculated urca mai repede ca soot mass measured, ajunge primul la 24 gr si declanseaza regenerarea la doar 120km.

Deci km intre regenerari s.ai injumatatit.

 Poate sa imi explice cineva, de ce SMC creste mult mai repede ca SMM , dupa ce am scapat de dieselgate ?

 

Screenshot_20220313-164939_VAG DPF.jpg

Este tocmai invers in poza  postata.  SMM este mai mare decat SMC, aproape dublu. La 98 de km ai SMM 17,98g.  Presiunea diferentiala mi se pare foarte ok, si tocmai asta mi se pare un pic ciudat. Din ce stiu SMM este calculat pe baza presiunii diferentiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un print facut imediat dupa oprire motor.

Contactul mai ramane pus cateva secunde.

De acolo pres diff f mica.

Cand ajunge smm la 21, smc e abia la 11.

Presiunea diferentiala la 18 hpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, F l o r i n a scris:

Cand ai contul pus, prima valoare trebuie sa se apropie de 0hpa

Era contactul pus, e mare daca e 2.2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles, care senzor nu e ok? Sau nu e ok fdpf-ul?

am pus acuma senzorul, asa arata dupa ce apa e la 90 si ulei 90

e ok-ish?

168D2901-A1EA-4616-99CF-E52BD81B8DA0.jpeg

Modificat de IoaneMxC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca testul e facut cu motorul la relanti, e ok.

Daca e doar contact pus, nu.

E vb de senz presiune diferentiala, G450.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul e facut la relanti,cu motorul pornit.

 

cu masina oprita si contactul pus, am 2.2 presiunea.

ok, am inteles de senzor, dar de ce ar fi stricat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2022 at 4:24 PM, IoaneMxC said:

Era contactul pus, e mare daca e 2.2?

Trebuie sa fie 0...

Cum adica de ce ar fi stricat? ....ca se strica, nu sunt pe viata. Daca eu nu am înțeles eu intrebarea ta, te rog sa reformulezi, ca sa iti pot răspunde corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles. Deci trebuie schimbat dpf-ul sau senzorul? E urgenta treaba? Adica din moment ce la cu masina oprita am 2.2 presiune, iar cu motorul pornit la relanti am 3.8, cat e de urgent sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza din nou senzorul, vezi dupa daca arata spre 0.

Apoi inlocuieste senzorul, ar trebui sa fie 0 cu senzor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l codez cu vcds? Cum pot sa fac asta?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu vcds se face.

Vezi tutoriale pe youtube.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bantuita masina asta.

acu 2 zile aveam 2.2 cu contactul pus, astazi cand am mers la

masina sa codez senzorul de presiune, am mai verificat iar,si voila, 0.00 cu contacul pus 🤦🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, IoaneMxC said:

Sa-l codez cu vcds? Cum pot sa fac asta?:(

setare de baza/reinitializare. Codare... nu ai cum sa=l codezi... codezi un modul, nu un senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/9/2022 at 10:49 PM, ct_act said:

Se găsesc undeva valorile de referință?

Pentru 2.0 bitdi CUAA cât trebuie sa fie presiunea diferențială imediat dupa regen?

La mine e 0 cu contactul pus imediat dupa regenerare si 14 la relanti.

Bitdi cuaa 151k km.

A mea are soft de aprox 90k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!