Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cam mare pres diferentiala.

Dupa continutul de oil ash, pare resetat, posibil dpf spalat, desi dupa cat e presiunea dif, nu as zice.

Soot mass measured, f mare decalajul fata de cel calculat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt pare ca motoruil scoate mult fum si de aici restul povestii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o parere despre aceste valori? Sunt la relanti

Sunt curios de ce am -10.20 la deviatie. Am acea valoare fixata mereu, chiar si acum o luna aveam tot -10.20

Masina merge ok, fara pierderi de putere, injectoarele in parametri.

Am dus-o la mai multi mecanici pt ca scoate fum albastrui cu miros de motorina, iar parerea lor a fost ca trebuie curatat/inlocuit dpf sau ca s-a umblat la softul masinii.

Fumul incepea sa iasa la relanti, dupa ce faceam un drum cu masina (fie el de 5k sau 50km), dupa daca plecam de pe loc, continua sa iasa pt 3-5-10min si disparea, apoi daca o lasam la relanti iar dupa drum, se repeta povestea.

 

20220119_152829.jpg

20220119_152920.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Stiti cumva la motoarele euro 6 cam la ce intervale este normal sa se faca regenerarea?

 

Intreb pentru ca la 1.6 TDI CXXB nu reusesc sa vad un interval mai mare de 250 km intre regenerari, indiferent ca o folosesc urban sau extraurban.

 

Mai am si motorizarea 1.6 TDI CLHA euro 5, iar acolo am scos intervale si mai mari de 400-450 km intre regenerari.

 

Multumesc!

Modificat de Andrei2491
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/19/2022 at 4:39 PM, powershot said:

Cam mare pres diferentiala.

Dupa continutul de oil ash, pare resetat, posibil dpf spalat, desi dupa cat e presiunea dif, nu as zice.

Soot mass measured, f mare decalajul fata de cel calculat.

Intr-adevar presiunea diferentiala e mare, i-am dat regenerare fortata , am mers cu vcds-u pus si soot mass calculated a scazut de la 12.45mg la 0.45mg (unde s-a oprit) in vreo 25km , iar soot mass measured a scazut foarte greu de la 19.45mg la 16,15mg... in 38km si mi s-a parut ca regenera foarte greu si am decis sa o opresc pe loc in relanti si Uimitor a inceput sa scada foarte repede...mai repede decat in mers si a terminat cam in 8-10min pe loc si temperatura filtrului nu a scazut sub 600gr in conditiile de afara 3-4gr. Dupa ce a terminat regenerarea presiunea diferentiala era 18mbar iar soot mass measured a ajuns iar la 18mg in 4km fata de soot mass calculeted care a ramas la 5,25mg

Cam ce ar trebui sa fac sa il dau jos sa il trimit la curatat? Sau sa caut cauza care produce fumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti?daca da,presiune diferentiala mare,trebuie curatat sau schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, kosmyn_aurel89 a scris:

Intr-adevar presiunea diferentiala e mare, i-am dat regenerare fortata , am mers cu vcds-u pus si soot mass calculated a scazut de la 12.45mg la 0.45mg (unde s-a oprit) in vreo 25km , iar soot mass measured a scazut foarte greu de la 19.45mg la 16,15mg... in 38km si mi s-a parut ca regenera foarte greu si am decis sa o opresc pe loc in relanti si Uimitor a inceput sa scada foarte repede...mai repede decat in mers si a terminat cam in 8-10min pe loc si temperatura filtrului nu a scazut sub 600gr in conditiile de afara 3-4gr. Dupa ce a terminat regenerarea presiunea diferentiala era 18mbar iar soot mass measured a ajuns iar la 18mg in 4km fata de soot mass calculeted care a ramas la 5,25mg

Cam ce ar trebui sa fac sa il dau jos sa il trimit la curatat? Sau sa caut cauza care produce fumul?

trebuie sa mergi sa dai la curatat dpf-ul la firme care fac asa ceva. Vezi ca te costa bani. Ca sa stii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce il cureti, o iei de la capat cu problemele :))... 

2 hours ago, kosmyn_aurel89 said:

Cam ce ar trebui sa fac sa il dau jos sa il trimit la curatat? Sau sa caut cauza care produce fumul?

 

Depinde daca vrei sa tratezi cauza sau efectul. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut o repriza de autostrada, mi-a plecat regenerarea cu toate ca eram doar la 63%. E normal? 

 

 

Screenshot_20220122_102500_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20220122_102749_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Ecu a "simtit" ca masina merge pe regenerare pasiva mult si a dat ordin, pt reg activa.

Idealul de functionare pt motoarele tdi cr, e autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fiu ingrijorat datorita valorii de 8 la differential pressure la relanti cu apa la 90°?  Masina pare sa aiba cuplul si consumul in parametri.

Screenshot_20220123-224826_VAG DPF.jpg

Modificat de decomarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot ai idee de ce imi arata valoarea OilAshResidue 0.15? Motorul a beneficiat de o rescriere de soft, de care tot nu sunt convins ca nu e dieselgate. (daca are vreo legatura) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede si in partea de jos din vagdpf, este versiunea 9970

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , va rog sa îmi spuneți cum vi se par valorile pentru acest DPF și ce sfaturi aveți ?

Mașina este un Golf 6 1.6TDI CAYC din 2010 cu 227.000 km pe care oricum i-aș căuta tot atâția ies. 

Din ce am mai studiat capacitatea maximă recomandată de VW pentru DPF am înțeles că ar fi (și aici va rog să mă corectați) 80g Oil Ash residue, în primăvara o sa umblu pe la EGR pentru că are o eroare P0401 și probabil necesita înlocuire deoarece când și când se aprinde spira in bord fara check engine și fara limp mode ,eu am o bănuială că asta are legătură și cu situația DPF-ului. Daca tot se va umbla la EGR am de gând să  scot și DPF-ul și să îl dau la curățat doar ca de aici apar o serie de dileme pentru că am tot găsit informații în contradictoriu , ba că dacă DPF-ul își face regenerare la 400 km nu este nevoie sa fie curățat , ba că după curățare se va reumple imediat ,ba că defapt EGR-ul meu e bine și că de fapt eroarea este din cauza DPF-ului plin care împiedică circularea corecta a gazelor de unde și eroarea , ba că defapt 80g este limita recomandata dar că el ar putea sa meargă mult și bine până la 170g și multe alte teorii. Eu momentan mai arunc cate un tub de aditiv in rezervor , până acum i-am pus la un plin un tub de OXICAT de la PROTEC pentru EGR la alte doua luni  distanta i-am mai pus unul iar zilele trecute la vreo luna distanta de când am folosit ultimul tub am zis sa incerc și unul de curățare DPF tot de la PROTEC .

Mașina o utilizez mai mult in weekend-uri pe trasee de 200km dus întors și până la supermarket și înapoi.

IMG-20220124-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/21/2022 at 9:35 PM, georgstelsib said:

trebuie sa mergi sa dai la curatat dpf-ul la firme care fac asa ceva. Vezi ca te costa bani. Ca sa stii. 

Da. L-am trimis la curatare termica. Daca tot am dat jos egr-ul , i-am facut si o curatare Screenshot_20220126-181335_Gallery.thumb.jpg.8c810c8f35b5bf034b41def3e2db61c3.jpgScreenshot_20220126-181335_Gallery.thumb.jpg.8c810c8f35b5bf034b41def3e2db61c3.jpg

Screenshot_20220126-181327_Gallery.jpg

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurta intrebare, e normal ca filntrul sa nu il vad niciodata incarcat mai mult de 5%?

Citisem ca de la 40% incarcare incepe sa si faca regenerarea, insa eu nu l am vazut mai mult de 5% si il monitorizez de cateva saptamani.

De cele mai multe ori il vad pe 0%, iar uneori are 1% sau 3%.

Acum doua zile era 0% si distanta de la ultima regenerare era 5km, iar de atunci am mai mers ceva km si am zis sa pun iar testerul si sa vad ce imi arata, si imi arata 0%, iar distanta de la ultima regenerare e 150km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluta,si eu ma confrunt cu o problema la un passat b7 diesel,cand isi face regenerarea scoate fum alb spre albastru,cineva a spus ca ar putea fi racitorul de gaze fisurat si pierde antigel,antigelu e la aceelasi nivel.

Se zareste in imagine!?

Screenshot_20220202-203731_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa regenerari nu se reduce Oil ash volume...momentan este la 0.57%...asta ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata

Screenshot_20220204-182702_VAG DPF.jpg

Modificat de LECTER56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oil ash volume nu scade dupa regenerari,este o valoare excelenta,cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, R Z F said:

oil ash volume nu scade dupa regenerari,este o valoare excelenta,cati km are masina?

Salut, 264.000 km are. In aprilie 2021 a fost dat jos filtrul de part.si curatat pt ca facea greu regenerarile, insa ulterior s-a descoperit ca defapt termostatul era defect....

Modificat de LECTER56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca este ok ca valoarea oil ash sa fie pusa 0 dupa ce a fost curatat dpf-ul,eu as pune 0 doar daca as pune dpf nou + senzori aferenti si as fi sigur ca nu motorul a dus la infundarea lui(turbo ,egr ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!