Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 8 ore, powershot a scris:

Circuli mult in oras?

 Cam putini km intre regenerari.

Soot mass measured e cam mic.

Evacuarea e curata ?

In rest e ok.

Într-adevăr sunt făcuți doar în oraș, mașina era cu motorul rece la relanti atunci, evacuarea e curata, 

Când am plecat pornise și filtru

Mulțumesc pt raspuns

Modificat de Bogdănel l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa achizitionez o interfata Konnei. 

Regenerarea a pornit la aprox 93% dupa un drum mai scurt, apoi pana a ajuns sotia acasa regenerarea s-a oprit, apoi in drumul spre autostrada a reluat procesul. 

 

Am mers constant in treapta 3 cu 80 km/h. Regenerarea s-a oprit singura in timpul mersului constant. 

 

Postez cateva poze inainte de regenerare si dupa. 

 

Screenshot_20220110_103347_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.84fe224f30f5092a3ce2a89a58fba3f7.jpgScreenshot_20220110_104325_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.97af8ec90b64522fe851ef8b05917e4d.jpgScreenshot_20211230_173855_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.f95f15968fe18b05768b29a0c15b0e19.jpgScreenshot_20220110_105021_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.092b7d9f6e1884e3e71e8c58fea6067c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

la mine au trecut 660 de km si incarcarea arata doar 75% incarcare... inainte facea pe la 500 de km regenerarea...

 

Este normal? 

 

(VW Golf 6, 1.6, CAYC - 265.000 KM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă a făcut regenerare pasivă este posibil. Totuși, la 750 km va începe regenerarea chiar dacă nu a atins valorile de încărcare maxime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns - deci la 750 intra cumva automat in regenerare indiferent de nivelul de incrcare?

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, depinde de soft-ul din ECU. Eu la 2.0 TDI de ex. am avut si 1000+ km intre regenerari si nu sunt singurul. In general porneste automat doar dupa limta de timp (999 de minute) daca celelalte conditii nu sunt indeplinite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CAYC de la softul 9970 in sus regenerarea are limita maxima de 750km sau 999 minute care ajunge prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e adevarat, la vechea masina am avut 9971 si am prins 980km intre regenerari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si o skoda octavia cayc cu 9971 si la 750 km fix pleaca regenerarea indiferent de incarcare. Am testat 9970 si 9972 si e la fel. Ori e diferenta inte soft-urile skoda si VW ori ai avut tu vreo eroare temporara la acel moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata momentan la mine...sunt curios cand o sa porneasca. Prin aprilie a fost dat jos si curatat si de atunci nu imi dau seama cand porneste regen., de aceeam am luat si acest vgate sa monitorizez.

La mine vad ca este o diferenta intre soot calculated si soot measured. Care indica incarcarea reala a filtrului? Si care e diferente intre aceste valori?

 

Screenshot_20220111-072042_VAG DPF.jpg

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua metode de estimare a gradului de incarcare a DPF-ului oarecum diferite, dar destul de similare. Soot mass calculated se bazeaza doar pe parametrii indirecti (masa de aer care trece prin motor, temperaturi, sarcina etc ) pe cand soot mass measured foloseste si niste masuratori directe legate de dpf (ex. presiunea diferentiala) in a estima gradul de incarcare. Tine-ne la curent, sunt curios daca porneste la 750 de km ... 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a pornit azi regenerarea, j sa s-a oprkt la 37%, mass soot measured a aju s la valori cu mi us, si calculated a coborat la 8.88g.  Oare e ok asa? Ca au mai ramas aprox 9g.? Atasez poze din momentul pornirii regenararii, resp cand s-a oprit.

Screenshot_20220112-133403_VAG DPF.jpg

Screenshot_20220112-132039_VAG DPF.jpg

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, dar vad ca nu ai apucat sa ajungi la 750 de km, regenerara pare ca a pornit dupa valoarea de la soot mass calculated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/11/2022 at 12:51 PM, florilar1 said:

Eu am si o skoda octavia cayc cu 9971 si la 750 km fix pleaca regenerarea indiferent de incarcare. Am testat 9970 si 9972 si e la fel. Ori e diferenta inte soft-urile skoda si VW ori ai avut tu vreo eroare temporara la acel moment.

Nu a fost nicio eroare, te asigur. La drumuri lungi am vazut diverse intervale de regenerare, majoritatea peste 750km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, adrian001 said:

E ok, dar vad ca nu ai apucat sa ajungi la 750 de km, regenerara pare ca a pornit dupa valoarea de la soot mass calculated.

Si e ok ca a ramas calculated soot  la 8.9grame? Se opreste practic cand measured ajunge la 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok ca s-a facut o regenerare consistenta,100% putin probabil sa se faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniculescu88@yahoo.com

Pentru 2.0 cod motor cbdc ce aplicatie folosiți pentru DPF ? La vag DPF nu ma pot conecta.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca obdeleven

 

Altceva dedicat pt dpf in afara de VAG Dpf, nu este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este un passat b8 2.0 tdi 190 cp manual cod motor DFCA cu adblue. 268.000 km reali.

O parere despre aceste valori?

Din ce am inteles citind acest topic generatia EA189 cu softul dieselgate face regenerari mai dese pentru ca se incarca dpf-ul mai repede(probabil datorita hartii de injectie in care rezulta gaze mai incomplet arse sa zicem asa) si e recomandat softul pre-dieselgate.

La EA288 nu exista decat 1 singura harta si teoretic nu ai altceva ce sa pui. 

Intrebarea este daca gasesc un tuner bun, ar putea sa imi faca o harta cu o crestere de 20-30 cp si un amestec stoichiometric mai bun care sa duca la incarcare mai greoaie a dpf-ului si regenerari mai rare ?(ceva gen harta pre-dieselgate)

20220115_185257.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa gasesti un tuner sa iti faca harta cum vrei tu.

Crestere de putere, iti face rapid, copy.paste.

Grija si asa.

Nu e imposibil de facut, dar nu pierd tunerii vremea cu astea.

..power sa simti la pedala, si atat.

Eu am avut 1.6 tdi cayc, la care sint zeci de versiuni de soft, din cauza injectiei cu probleme.

A avut soft DG.

O pacoste, reg la 100km, iarna, fum alb, condens, gaze urat mirositoare , egr incarcat, a si cedat bietul.

  .. consum mare, putere mica in turatii sub 2200.

Reversul, un mers f linistit, silent.

Mai finut ca la benzinare tfsi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, powershot said:

Eu am avut 1.6 tdi cayc, la care sint zeci de versiuni de soft, din cauza injectiei cu probleme.

A avut soft DG.

O pacoste, reg la 100km, iarna, fum alb, condens, gaze urat mirositoare , egr incarcat, a si cedat bietul.

  .. consum mare, putere mica in turatii sub 2200.

 

Parca vorbesti de Golful sotiei mele:), face la fel chiar daca nu are soft DG.  EGR-ul l-am schimbat in primavara, fumulsi regenerarile dese au ramas.

Modificat de Irirat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/15/2022 at 10:07 PM, daniculescu88@yahoo.com said:

Pentru 2.0 cod motor cbdc ce aplicatie folosiți pentru DPF ? La vag DPF nu ma pot conecta.. 

VAG DPF si VCDS care merg cu OBDeleven bluetooth sau cablu.

 

Elm Bluetooth am observat ca nu e compatibil, da eroare de conexiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la el e ca aplicatia nu suport ECU-uri care folosesc CAN, doar UDS. Aproximativ tot ce e dupa 2010-2011 foloseste UDS si ar trebui sa mearga cu VAG DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! O parere va rog despre acest filtru deorece masina regenereaza foarte des si la km putini

Screenshot_20220117-173716_Gallery.jpg

Screenshot_20220117-173659_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aici am pun si diferentele dupa imediat dupa regenerare.

Screenshot_20220117-182037_Gallery.jpg

Screenshot_20220117-182048_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!