Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Imi scrie ca nu este afectat si atunci de unde si de ce regenerari asa dese in oras, azi si-a facut una dupa ce am facut poza, dar ii pusesem la loc valoarea la ash, probabil s-a resetat. Si totusi regenerarile sunt f dese, acum merg mai turat in oras dar am consumuri f mari, 12-13, pe distante scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai umblat la valori și ai tot resetat nu or fi luat-o senzorii razna? Că fiind vorba de o mașină din 2015 încă nu mă gândesc să iau în calcul injectoare, egr defecte. De regulă ele umplu cu funingine rapid dpf-ul. Oricum trebuie să ajungi la cineva care să își dea seama unde este defectul. 

Mai poate fi motorina, am luat dintr-o stație Petrom și mi-a înjumătățit intervalul dintre regenerari. Din altă stație nu au mai fost probleme. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarile se faceau si inainte de a modifica valorea aceea, motorina bag de l omv doar premium! Nu am absolut nici o eroare pe masina, injectoare in valori f bune....

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îți apare nici o eroare, trebuie văzuți parametrii. Un prieten avea regenerari dese și s-a dus la cineva care se pricepe. I-a spus că îi dau fum injectoarele, având dpf-ul firește că nu avea cum vedea. A ajuns la reprezentanță și ăia cred că i-au făcut resoftare, update, nici el nu știe ce, și intervalul dintre regenerari a crescut semnificativ. 

Poate cineva te poate îndruma să ajungi unde trebuie în zona ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ce parere aveti de aceste valori? 85% din timp circulat doar in oras (sezonul rece cam asa se intampla), regenerari undeva la 100/130km rulati regim de oras. Sper sa se inteleaga din poza deoarece am editat-o ca era prea mare.

20190128_233115.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, Trofin Liviu said:

Nu îți apare nici o eroare, trebuie văzuți parametrii. Un prieten avea regenerari dese și s-a dus la cineva care se pricepe. I-a spus că îi dau fum injectoarele, având dpf-ul firește că nu avea cum vedea. A ajuns la reprezentanță și ăia cred că i-au făcut resoftare, update, nici el nu știe ce, și intervalul dintre regenerari a crescut semnificativ. 

Poate cineva te poate îndruma să ajungi unde trebuie în zona ta. 

La cine a fost sau cine m-ar putea ajuta de aici cu o diagnoza si o interpretate buna a valorilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea,

Am si eu o problema, am un golf 6 variant 1.6 tdi cutie automata dsg 7 trepte. Problema este ca mi se aprinde in bord martorul motor de culoare galbena. Nu simt nici o problema sa nu traga masina sau ceva de genu pur si simplu se aprinde si ramane acolo aprins, am mers la un service a pus-o pe un tester a zis ca e filtru de particole sau poate e un senzor, nu mi-a spus ce senzor. Ideea e ca dupa ce am plecat de la service nu mai aveam martorul motor aprins iar mecanicu a spus ca i-a facut o regenerare a filtrului. Dupa 3 zile s-a aprins din nou, :( am revenit cu masina la mecanic i-a facut exact acelasi lucru am plecat cu ea si dupa 3 zile s-a aprins din nou :(. Acuma mi-a spus ca e de vina filtru de particole si ca ar trebui sa il deie jos sa il spele. 

Ati mai intalniti careva problema asta? Eu nu inteleg de ce nu se aprinde martorul pentru filtru de particole daca aia este problema si de ce se aprinde martorul petru motor.

Ce sfaturi mi-ati da?

Mersi frumos,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste valori ale filtrului de particule sunt ok, mai are ceva viata sau e pe duca?

 

dpf 1.jpg

dpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui te rog ce ar trebui mai exact? Eu asta am gasit despre dpf in vcds 18.2. Poti sa imi spui ce parametri sa urmaresc exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi , la valori presiune diferentiala  in ce unitate se dau  : milibar , psi , atm , etc.  Cine stie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mbar sau hpa

Pentru a vedea starea actuala a dpf-ului se verifica :

-presiune diferentiala

-offset presiune diferentiala

-coeficient de incarcare

-masa de cenusa 

-km de la ultima regenerare 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Revin aici cu intrebarea daca a mai schimbat cineva DPF , dar nu cu cel original , ci cu DPF de producator ? Adica gen BM Catalyst sau altii. Este tot nou , cu certificari de functionalitate , pentru Uniunea europeana . Masina in discutie este Sharan 2,0 TDI , an 2007 , cod motor BRT , 140 CP , rulaj 326.000 km , nu stiu daca toti reali . Presiunea diferentiala este din ce in ce mai mare (am postate mai sus niste imagini cu cateva diagnoze) , chiar daca masina face regenerari dese (80-150 km) si inca nu a dat nici un cod de eroare . Deci vreau sa pun un DPF nou , nu vreau sa-l anulez cum ma sfatuiesc toti , dar nu vreau sa dublez valoarea masinii , mai ales ca am experiente negative cu asa zisa calitate originala si pretul aferent .Astept un sfat sau daca a schimbat cineva ...... Va multumesc !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al tau nu merge spalat ?

Iti zic sa pui doar original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de particule se spala foarte bine cu detergent de vase. Nu fac misto. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, vlad196938 said:

Va salut ! Revin aici cu intrebarea daca a mai schimbat cineva DPF , dar nu cu cel original , ci cu DPF de producator ? Adica gen BM Catalyst sau altii. Este tot nou , cu certificari de functionalitate , pentru Uniunea europeana . Masina in discutie este Sharan 2,0 TDI , an 2007 , cod motor BRT , 140 CP , rulaj 326.000 km , nu stiu daca toti reali . Presiunea diferentiala este din ce in ce mai mare (am postate mai sus niste imagini cu cateva diagnoze) , chiar daca masina face regenerari dese (80-150 km) si inca nu a dat nici un cod de eroare . Deci vreau sa pun un DPF nou , nu vreau sa-l anulez cum ma sfatuiesc toti , dar nu vreau sa dublez valoarea masinii , mai ales ca am experiente negative cu asa zisa calitate originala si pretul aferent .Astept un sfat sau daca a schimbat cineva ...... Va multumesc !.

Vezi ca a postat EEXCALADE o modalitate de a curata DPF-ul, incearca si asta mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade are dreptate, trebuie investigat foarte bine pentru a ajunge la concluzia că dpf-ul este cauza. 

Topicul despre curățare este acesta 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade,pentru ce ai postat in materialul despre curățarea DPF-ului nu am decât un singur cuvânt eu ITI MULȚUMESC ,nu numai pentru informațiile utile despre DPF și mașini in general,ci și despre faptul ca ai împărtășit experiența ta cu noi!Ai face operațiunea asta și pentru altcineva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,

Sunt nou pe aici si am nevoie de sfaturile dvs.Am masina de cateva luni (passat 2.0 cbdc) si am observat ca isi face regenerare des (in oras dupa aprox 50-70 km) si in exterior dupa 150-170 km.De asemenea, in timpul regenerarii motorul merge intrerupt si regenerarea incepe indiferent ca motorul este cald sau rece.

Am atasat valorile de la ultima regenerare si am observat ca presiune diferentiala nu scade sub 8mbar si particulele de carbon sub 4.5.

De asemenea, cititind pe forum inteleg ca oil ash nu trebuie sa fie 0 (masina are 216k km).

Ce parere aveti de valorile de mai jos?

In acelasi timp, urmarind des aceste valori am observat ca presiune din rampa este fluctuanta (ca in video) si nu am gasit nicaieri daca este ok sa fie asa sau nu.Credeti ca ma puteti ajuta si cu aceasta informatie?

Multumesc anticipat

 

dpf.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar si asa, sa isi faca dupa 50-70 km, e prea repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am refacut testul dupa 10 km mers prin oras trafic mediu spre aglomerat si valorile sunt cele de mai jos.

Este cineva va rog care poate sa imi confirme daca variatiile de presiune din rampa comuna atasate mai sus sunt corecte sau aceasta este posibila cauza de incarcate rapida a DPF-ului?

9FA7E94A-34D5-46D1-BE2D-F8F69D3E633F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat 2.0 CBAB cu variatii ale presiunii in rampa mai mari decat ale tale. Din cate am observat variatiile sunt la relanti, in sarcina presiunea actuala se apropie foarte mult de cea specificata. In cazul meu nu are nici o legatura cu filtrul de particule, cea mai "rapida" regenerare am prins-o in aceasta iarna la 260km, mers exclusiv in Bucuresti. In afara localitatii am avut regenerari si dupa 1000 km. Daca filtrul tau nu este nou, atunci nu are cum sa fie 0 Oil Ash Volume.

1.jpg

2.jpg

LOG-01-004-013-020.numbers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!