Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

O explicatie mai exacta, sa inteleg motivul si daca se poate sa imi spuna cineva cum pun valoarea la loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea  corecta o poti pune la loc cu o interfata Vcds

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum? Cu odis nu merge?

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin masina din 2017 decembrie. Cand am cumparat masina am facut reviziile , am schimbat ulei , filtre etc . Am facut in jur de 12000 de km (90% in oras) iar in luna octombrie cand faceam un drum extra urban s-a aprins in bord martorul dpf. Pana la acel moment nu s-a mai aprins niciodata martorul dpf. Uleiul a fost schimbat la 11000 km , ulei Castrol 5w30. Am urmarit instructiunile , mers cu 2200-2500 rpm in treapta 3 insa masina nu a facut regenerarea , s-au mai aprins in bord spirala si check engine. Pe tester aveam urmatoarele erori: P0473 -Exhaust pressure Sensor A circuit High

P0471 Exhaust pressure sensor A circuit Range/ Performance

P2002 - Diesel Particulate filter efficiency below treshold trap bank 1

Am schimbat senzorul de presiune diferentiala G450 insa eroarea  P0471 persista . S-a constat ca un fir este intrerupt si s-a refacut cablajul. Eroarea a disparut. Dupa aproximativ 2 km parcursi s-a aprins in bord martorul de la dpf. Am dat o tura extraurban si dupa ceva timp martorul a disparut. Dupa aprox 300 km s-a aprins iar insa masina nu a mai facut regenerare desi am urmat instructiunile.S-a aprins in bord pe langa martorul de dpf , spirala si check engine. Am facut regenerare fortata cu vcds insa mai jos de 13% nu scadea coeficientul de incarcare al dpf. Atunci am observat ca valoarea Carbon Mass este 0.35.

citind pe forum am vazut postarea lui EExcalade si am setat o valoare de 45.00 la carbon mass. 

Am facut regenerare cu vcds si de data aceasta particle filter load coefficient a scazut la 0% . Am vazut ca dupa ce a scazut  la 0% , carbon mass learned value a inceput sa scada de la 0.0% pana la -0.5%.Atasez o poza facuta dupa regenerare . 

Oare ar trebui curatat filtrul de particule? 

Este vorba despre un Vw Passat 2.0  cod motor BMR , 170CP DSG , an 2007

Km 231500

 

 

2939F46E-40AC-4F0F-A189-78049DA6129B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine.

Mare presiunea diferentiala .. carbon mult ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie demontat dpf de pe masina si dus la curatat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bmr12 O problema la motor incarca filtrul foarte repede ,in acest ritm regenerarile o sa fie la fiecare aprox. 80 km. (probabil injectoarele)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontat si curatat .. dar trebuie rezolvata problema care duce la infundarea lui.

Nu ar strica un test de inj.

Uleiul cati km il ti in motor?

Exista consum de ulei?

Egr si admisia curatate.

Foloseste un combustibil premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul l-am schimbat la 11000 km. Nu am observat sa consume ulei. Uleiul este la nivel.

ce am observat in ultima vreme este faptul ca miroase a motorina. Baga miros si in masina dar daca circul mai mult cu ea, de sub capota pe partea dreapta fata ies aburi de motorina. 

Este ciudat faptul ca problemele au aparut dupa ce am facut schimbul de ulei .( aprox la 1000 km dupa schimbul de ulei) Am pus ulei castrol edge Titanium FST 5W30 full synthetic. 

Cand am avut probleme cu senzorul g450 am umblat destul de mult cu masina cu becul de la dpf aprins... posibil sa se fi incarcat filtrul de particule foarte mult? 

Este interesant ca in 11000 km nu am avut nici o problema cu dpf.

 

A403F767-2C04-4146-88C8-0CF879B585FE.thumb.jpeg.eff9a3bf7dcf571693fb91e8c11b14a1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Nu inteleg ce este cu numarul 255 , este incarcarea cu carbon, sau o valoare oarecare . Am incercat sa o modific atat eu cat si un prieten care se ocupa numai cu diagnoze , degeaba. Este vorba de Sharan 2,0 tdi pd , an 2007 , cu dpf , 140 cp, 325.000 km . Trage ,merge , dar isi face foarte des regenerari , 80-100km in oras si 150200 in afara. Fara nici un cod de eroare pe tester. Ma puteti lamuri ? Multumesc ! I-am facut si un test de copmresie , valoarea cilindrului 1 este pe nr.6 restul sunt normale ca ordine .

edit1.jpg

edit2.jpg

edit3.jpg

edit4.jpg

edit5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

255 e masa de cenusa acumulata . Se modifica doar daca ai inlocuit sau curatat dpf-ul ,altfel poate dauna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest numar 255 , este prezent constant inca din februarie 2017 , ar fi trebuit sa creasca  odata cu numarul de km si uzura motorului , nu ? Asta nu inteleg , iar legat de celelate valori din imaginile postate , daca puteti sa dati vreo parere . Multumesc !

Modificat de vlad196938
Scris gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca softul actual are modificari. E o problema si diferenta de temperatura 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul l-a verificat prietenul asta al meu si nu are modificari , este datat 01.06.2007 , coincide cu data fabricatiei masinii . Altceva nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca masina isi face cam des regenerari, cam dupa 100km de mers in oras! Nu reusesc sa adaug poza ca este prea mare!

7EDF75AB-93B4-4B0C-8648-1549C63B0C48.jpeg

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai soft dieselgate.

Daca ai parcurs numai oras asa face.

Eu monitorizez atent cu aplicatia vag dpf.

Afara reusesc 280km.. din astia 50 sint oras.

La autostrada a facut 670km intre regenerari ... vara.

Daca nu ai soft dieselgate .. nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar cum aflu daca am soft dieselgate si daca se poate face ceva, este vorba despre un Passat b8 2015 150cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) mai exact pentru ca nu ma pricep, unde vad asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine .. advanced id.

Faci un print si pui aici sa vedem ce soft ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul B8 are motoare EA 288 nu 189, deci nu are legatura dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!