Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Am fost la o firmă specializată si au băgat filtrul intr-un aparat.Aparatul a scos un bilet pe care scrie valorile dinainte si dupa curatare. Cum se face resetarea cu vag-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu dar filtrul l-am dat jos acasă la mine in garaj si l-am dus demontat . Eu am vcds-ul dar nu prea stiu cum sa fac. 

Modificat de flo75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfârsit am reusit. Am resetat valorile filtrului si acum masina merge bine. S-au stins toate becurile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum presiunea diferentiala iti spune cat de bine a fost curatat dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt valorile. Sper că sunt bune 

20190119_190905.jpg

Acestea sunt de la curatare

20190119_191324.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre valorile acestea de la DPF ce se poate spune? 1.6 TDI CAYC cu vreo 77.000km. Mentionez ca in vreo 30 de km dupa ce am facut pozele si-a facut regenerarea.

C99F6EBB-58D9-4278-AF6A-4B896B94BE24.jpeg

B0B3D3E7-BB71-4528-8FF8-D8C8EBE4B887.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minu94 cum ar zice Eexcalade, date incomplete.

Dar, cenușa de ulei corespunzătoare nr de kilometri însă mașina a mers un pic cam mult în oraș. Presiunea diferențiala foarte bună pentru nivelul de încărcare cu funingine. Dacă vei spune că din contră, mașina a mers doar extraurban, atunci înseamnă că ai soft dieselgate și asta înseamnă o altă discuție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce date ar mai fi nevoie? Si da, are softul Dieselgate unfortunately. Masina e condusa in majoritate extraurban, nu oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT ! Imi poate spune si mie cineva in ce stare este filtrul de particule? Nu am nici un fel de problemă încă. 

Screenshot_20190122-215425_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200000Km in bord reali cine stie?

1.6tdi cayc isi face regenerarea pe la 450 km.Acestea sunt valorile dupa regenerare;

 

20190123_153518[1].jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai peste 200k km. Dupa cantitatea de cenusa .. la 70 grame tre spalat sau inlocuit.

Presiunea diferentiala ok.

E resoftat dieselgate ?

Daca face reg doar la 450 km nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 450 km si le face de fiecare data!

Nu stiu daca are soft dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dolmarfan la CAYC din primii ani de fabricație se împart gramele de cenușă de ulei la 0,0003 valabil și pentru cele cu soft dieselgate. La cele din 2012 - 2015 fără soft dieselgate se împart la 0,00028. Oricum chestia asta este estimativa și rezultatul este afectat de profilul de mers, frecventa schimbului de ulei etc. Dar îți faci în mare o impresie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la cayc 2013 cu softul diselgate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicusanDacă ai garanția că kilometri tai sunt reali fă împărțeala. 

Când am făcut diagnoza aveam 139091 kilometri. Dacă împart cenușa de ulei îmi dă 0,000269 gr cenușă de ulei pe kilometru. 

 

IMG-20190119-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2013.Impart cenusa 67.980085 la 0.00028 =242,786.Daca astia sunt km e bine!

Eu reviziile la ulei le fac la un an adica intre 15000=18000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand ca sch de ulei pt cine locuieste in Ro sa se faca la 10000km.

Ulei original 5w30 pt dpf.. filtru original.

Nu ne comparam cu vestul care are combustibili.. uleiuri si autostrazi.

Am clienti cu 400k km cu tdi cr care merg f bine.. dpf original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt posesorul unu Passat b8 150cp si acum cateva zile am facut o regenerare fortata cu ODIS si ulterior persoana care mi-a facut a restetat Dpf-ul ca si cand a fost inlocuit, acum la “ash load” imi apare 0, e normal ce a facut, pt ca eu nu am inlocui Dpf-ul , acum masina poate crede ca are dpf nou si nu isi mai face regenerare sau ea v-a functiona normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, powershot a scris:

Recomand ca sch de ulei pt cine locuieste in Ro sa se faca la 10000km.

Ulei original 5w30 pt dpf.. filtru original.

Nu ne comparam cu vestul care are combustibili.. uleiuri si autostrazi.

Am clienti cu 400k km cu tdi cr care merg f bine.. dpf original.

Filtru original inseamna neaparat vw?nu merge mann?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexfaq nu trebuia sa resetezi valoarea la ash,o poti pune inapoi pe cea veche...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum o pot pune? Si daca nu o pun ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!