Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata!

Imi poate spune si mie cineva in ce stare este filtrul de particule?

rPYfoTw.jpg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FILIP_MARIUS nu mai da regenerari forțate fără motiv. Cam la 5 grame de funingine se oprește după regenerare, deci e perfect normal. Cred că senzorii interpretează că dpf-ul este plin și ei sunt cauza. Mă face să cred și presiunea de 22,89 (un 8-10 este normal) care dacă este la relanti este foarte mare chiar dacă dpf-ul este plin cu funingine. Deci trebuie să mergi la cineva care se pricepe, nu o mai lăsa așa! 60 km între regenerari e clar problemă. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Trofin Liviu said:

@FILIP_MARIUS nu mai da regenerari forțate fără motiv. Cam la 5 grame de funingine se oprește după regenerare, deci e perfect normal. Cred că senzorii interpretează că dpf-ul este plin și ei sunt cauza. Mă face să cred și presiunea de 22,89 (un 8-10 este normal) care dacă este la relanti este foarte mare chiar dacă dpf-ul este plin cu funingine. Deci trebuie să mergi la cineva care se pricepe, nu o mai lăsa așa! 60 km între regenerari e clar problemă. 

Pai asta e in timpul regenerarii de asta e atat presiunea.. daca vezi scanarea ce am postato prima care e dupa ce si-a facut regenerarea presiunea numai este 22. Stiu sigur e o problema... poate sa fie de la injectoare ca mai demult i-am sters adaptarile si o cam luasera razna.., injectoarele la rece au valori cam mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UE și normal să aibă valori mari la rece pentru că trebuie să compenseze mulți factori. Trebuie să urmeze însă o curbă în care ele trebuie să scadă corecțiile coroborat cu creșterea temperaturii. Da, ar putea fi și de la injectoare problema, dacă lucrează prost să bage motorină aiurea și să dea mult fum. Nu m-am gândit la ele pentru că în 2013 deja problema lor era remediată în mare parte iar kilometrii mașinii nu sunt mulți. Cred că ar trebui să te miști repede pentru că strici dpf-ul. 

La pagina 140 am pus și eu o diagnoză din timpul regenerării. Vezi ce presiune am și apoi vezi dacă îi mai găsești scuze acelui 22. Maxim a fost 7 și ceva. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il invoc pe eexcalade daca are timp sa isi dea o parere ca eu cred ca ar fi normal presiunea sa fie mai mare la regenerare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date incomplete.

22.89 hpa dupa cati km de la ultima regenerare ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am resetat tripul si cand o sa vad din nou martorul de la filtru o sa postez din nou toate datele...ca si eu le-am incurcat de nu mai inteleg nimic...

Sa fi facut de la ultima regenerare vreo 45-50 km nu mai mult dar 22.8 era in  timpul regenerarii cu martor si aeroterme la maxim.. asa cand e la relanti cu turatia la 800 e 5.6-6 presiunea diferentiala daca te uiti in urma la postarile anterioare se vede care e presiunea normala fara sa fie in regenerare.

 

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este afectat filtrul de particule daca este anulat egr-ul? Pana la remedierea lui aproximativ 1700km drumul pana acasa.(s-a scos mufa si s-a obturat gazele la intrarea in admisie) audi a6 2008 2.0tdi bre. Masina se comporta normal numai ca are check aprins si pulseaza martorul de la bujii. Intreb pentru un prieten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia scoasă mufa de la egr. Era suficient sa blindezi, mai era o șansa sa nu înfrunzire egr. Asa, masina e in limp.

Am mai blindat egr , la care nu porneau, și au facut 7...800 km fără probleme pana sa înlocuit/reparat egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aprindere martorilor, masina a intrat in limp mode, dupa aceea s-a procedat la obturarea gazelor de admisie, limp-ul a persistat. Dupa ce s-a scos mufa, masina a revenit la puterea initiala chiar daca au ramas martorii aprinsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu ceva noutati.. tot umbland azi pe vcds la functia "gata de functionare" parca asa se numeste imi apareau multe functii cu verde unde scria ca sunt ok numai la recirculare gaze nearse era scris cu rosu si in loc de ok era scris "insuficient sau esuat" am luato la cateva ture in forta gen 4000 ture/min vreo 25 de km situatia se prezinta cam asa 

20190112_161731-2016x1512.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nimic? Nici o parere macar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva de ce mi se oprește motorul in timpul regenerării ...în mers ??? Se oprește deodată de parcă ias lua contactul și pornește repede nu am nici o eroare pe vcds am crezut că este clapeta dar am schimbat-o in trecut și văd că încă continua ....ce am mai observat și am testat se oprește când apas brusc pe ambreiaj sa schimb treptele sau când îi dau vreun sut in ambreiaj ....ce este ciudat se oprește doar când e in regenerare după ce sa terminat regenerarea pot sa frec ambreiajul ăla că nu se oprește motorul???

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !  Referitor la curatarea  DPF , cine are niste feedback-uri , despre cat de OK este , cat tine eventual mesaj in privat unde .  Vorbim de masini care au rulaj de peste 300.000 km , care nu au coduri de eroare pe motor , injectie proasta sau altele asemenea , adica strict de batranete ca sa zic asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu citești înainte de a întreba? Am explicat cu doua pagini în urmă. Concluzia trage-o singur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sint firme specializate. Cauta pe net. Nu curata cu solutii minune.

Modificat de powershot
Gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de masina mea , un VW Sharan din 2007 model 2008 , motor 2,0 TDI , 140 CP , cod BRT , cu un singur ax cu came. Cand am luat-o acum doi ani (265 000 km rulaj), facea regenerari la 450-550 km , iar acum la 326000 km face cam la 150-180km. Au fost schimbate o-ring-uri injectoare(si doua dintre ele) la timp cu reglaj corect , schimbat ax cu came dupa ce am luat-o , la fel si EGR nou , dar nu original.  Am intrebat mai sus despre curatare ca si firme,  cu feedback dupa un anume nr. de km ca sa imi fac o idee , cu toate ca am citit in acest topic si mai in urma (mersi de observatie) , dar chiar si firmele care fac aceasta operatie considera ca un rulaj de 15-20 000 km dupa curatare ar fi ok . Mie mi se pare cam putin. Bineinteles ca nu ma astept la 100 000 , dar...... Pe partea ailalta unul nou este destul de dolofan la pret si destul de complicat in setarile ultwrioare montajului cu tot cu senzori de presiune si temperaturi. Sper ca nu v-am facut sa pierdeti prea mult timp .

Modificat de vlad196938
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, la masina mea AUDI A6 C6 4F am 136000Km si am facut niste masuratori la DPF, sper ca la VCDS sa fi ales  grupele de valori bine.

Ma poate ajuta cineva cu niste interpretari in legatura cu starea actuala a DPF-ului? As vrea sa stiu si ce trebuie sa fac ulterior; sa-l schimb, sa-l curat, este cazul sau nu ..... il mai las ..... habar nu am ce ar trebuie sa fac la valorile actuale.

Multumesc mult

dpfvagcanpro.png

dpfvcds.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce date ar mai trebuie sa culeg, nu ma pricep, putem vorbi pe privat daca ai  timp?

Multumesc

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioar[
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ieri am demontat filtrul de particule si azi la-m dus la curățat si l-am montat inapoi. Trebuie resetat ceva sau trebuie scos la drum pentrucă nu s-au stins becurile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterg erorile si se reseteaza masa de cenusa daca dpf-ul e cu adevarat curatat bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!