Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu ai toate informațiile (rubricile) care să ne arate starea dpf-ului. Câmpurile cu status și regeneration arată că nu ai regenerari ratate. Dacă spui ca mașina merge bine, lasă-l așa, cu puțin noroc și mers mult extraurban te mai duce. Atenție mare la ulei, să nu îți consume. Dacă ai consum de ulei schimbi marca de urgență și nu îl ții mult. E cam singurul lucru pe care îl face tu pentru a proteja dpf-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.la relanti.

20181229_174941.jpg

asadar ca sa intelegeti mai bine despre ce este vorba...masina am cumparat-o personal din strainatate de o luna de zile cu turbina praf ! sau muci mai bine zis ..curatat tot traseul,schimbat turbina cu una reconditionata cu garantie,schimbat uleiul ...castrol 5w40 parca pt.dpf ...ce nu am facut nu am curatat intr-adevar dpf si cred ca mai are ulei in el...ideea e ca am incercat sa ii fac o regenerare in mers cu vcds si valoarea de la carbon a ramas neschimbata adica 97 ! masina are 320000 de km reali si a avut doar un proprietar.

masina trage...nu ma baga in limp mode...dpf se aprinde si se stinge normal cand pornesc masina ..nu mi se aprinde in bord...dar asta e chestia ca nu as dori sa ii fac dpf off...dar daca dpf asta e varza e clar ca o solutie treb sa gasesc...va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

 

Am reușit să prind o regenerare in mers, cu programul vagdpf. 

Las aici un link cu evoluția procesului , pentru cine este interesat să vadă cum se modifica temperaturile/egr,/altele in timpul regenerarii. 

 

https://drive.google.com/file/d/15cnPkUQ_UdQx4IB_dupBARLcNgJmajRM/view?usp=drivesdk

 

https://drive.google.com/file/d/15cnPkUQ_UdQx4IB_dupBARLcNgJmajRM/view?usp=drivesdk

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel e si la DCXA. Si eu folosesc aceeasi aplicatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum trebuie sa arate grupurile de la dpf, daca acesta este anulat? La mine nu se aprinde niciodata martorul dpf, nici macar cand pun contactul, pe grupurile dpf, apare ca in poze. Fizic dpf-ul exista pe masina, senzorii de la dpf sunt toti conectati in mufele lor, dar se cunoaste ca a fost umblat acolo, cablurile de la dpf nu mai sunt aranjate ca din fabrica. Ce ma deranjeaza este de ce arata temperatura aia de -276 C? Nu trebuia sa arate 0?

IMG_0268_2_25.jpg

IMG_0271_3_25.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema 1.6 tdi cayc

mi s-a aprins martorul de regenerare, am mers cu ea, s-a stins, a doua zi i-am facut regenerare fortata din vcds, avea 27g incarcare si am ajuns dupa regenerare la rezultatele din poza atasata.

Masina a stat o saptamana, iar azi am mers iar cu ea si a inceput iar sa isi faca regenerare. Nu am niciun martor aprins, nicio eroare vcds, dar starile sunt, turatie 1000, tremurat la relanti, mirosul specific regenerarii pe langa masina.

ce ma sfatuiti sa fac ? Ma gandeam sa o duc in reprezentanta in Bucuresti.

am soft stage 1 revo , downgrade dieselgate.

https://imgur.com/a/vdiEcLg

astept orice sfat, va rog ! 

Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile funinginii arată că și-a făcut regenerarea și a făcut-o bine! De obicei rămân câteva grame, limita maxima este 24. La 27 grame într-adevăr era depășită dar totul e bine acum. E frig și dacă pornești căldura imediat urcă la 1000 ture dar e normal, ai căldură mai repede. Pentru tremurat aruncă o privire la injectoare, ai grijă și de unde bagi motorină, la cum s-au dat peste cap lucrurile, la ora asta recomandările sunt inutile. 

Motorina arsă pute groaznic acum, au păstrat în continuare biodieselul și au băgat tot felul de chestii pentru a nu îngheța. Părerea mea e că nu sunt normali, își bat joc de mașinile noastre. Nu era suficient că iarna uleiul era contaminat din belșug cu motorină, acum e contaminat și cu biodiesel care este foarte păcătos ajuns în ulei. 

Eu țin o sticlă transparentă cu motorină în portbagaj. Înainte de a porni dimineața mă uit mai întâi la ea. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce urmărești?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să vadă dacă îngheață banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cinva idee de ce masina scoate fum cand se regenereaza? E a 2-a regenerare care scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scutură burlanul de la sobă ??? Dacă e negru atunci este funingine, dacă are altă culoare nu e bine. Eu am țevile de eșapament îndreptate în jos și de fiecare dată când am prins în staționare mi-a lăsat o pată neagră pe asfalt, probabil aș fi văzut și eu funinginea plutind prin aer. Am remarcat că iarna regenerarile sunt mai agresive, parcă ar vrea să le termine cât mai repede. 

@nicusan să văd dacă îngheață. Azi dimineață era tulbure dar nu era modificată fluiditatea. Cred că o să aduc bidonul în casă, setez congelatorul la - 24 grade și dezleg misterul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?? treaba e ca la mine nu e chiar negru fumul, este putin albastru si pana acum nu a scos fum niciodata la regenerare. Eu banuiesc ca ar fi un injector care nu mai face fata la postinjectie, miroase si a motorina nearsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarile dese de la ce pot fi ?  356000 km

 

IMG_0467.JPG

Modificat de danpuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema des întâlnită la 2.0 tdi PD este pompa tandem care baga ulei in rezervor și drept urmare din arderea uleiului amestecat cu motorină rezultă mult fum plus miros înțepător in spatele masinii și de aici regenerări dese mai ales daca e însoțită și de o pornire mai greoaie vă puteți da seama că pompa tandem este defecta ...problema descoperita decurând la mine

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, danpuf said:

regenerarile dese de la ce pot fi ?  356000 km

 

IMG_0467.JPG

Ce înseamnă regenerari dese? La cati km ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, S I M A said:

Ce înseamnă regenerari dese? La cati km ?

 

Cam la 200km,  mers preponderent afara.. adica maxim 50km in oras iar la final de saptamana minim 100 de autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai de updateul facut  la dieselgate, sunt normale regenerările la km aștea.

Verifica vin-ul aici și vezi daca are update făcut sau nu : https://www.vwdieselinfo.com

 

 

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si la multi ani! Imi poate spune cineva ce se intampla cu dpful de pe masina asta?: passat b7 2013 1.6 tdi cayc 193000km (nu stiu daca sunt reali), am facut si o scanare cu vcds (clona ca de alta pe aici prin straineturi nu gasesc si la reprezentanta te rup). Problema e ca isi face regenerari foarte des chiar si la 60km prin oras... adevarul e ca la munca dimineata merg cu ea ( vreo 4km dar doar iarna ca e foarte frig.. vara bicicleta frate).. atasez si o poza cu scanarile

Ps: cand isi face regenerari ma refer la martorul aprins in bord ca alea pasive stiu ca e normal..

20190110_205933-1687x1266.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometri par să fie reali, presiunile diferențiale sunt foarte ok. Mie îmi lasă impresia că mașina a mers foarte mult în oraș și cu ulei ținut mult timp. Dacă ai soft dieselgate într-adevăr îți produce regenerari mai dese dar 60 km este exagerat de puțin. 

Urmărește regenerarile, vezi că ai rubrică în care veți câți kilometri ai făcut de la ultima regenerare. Pozează cu telefonul de fiecare dată atât diagnoza cât și bordul mașinii pentru a ține o evidenta strictă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul si filtrele le schimb o data pe an inainte sa plec in concediu, de cand am masina am facut decat 2 schimburi adica 2 ani si nici odata nu au fost depasiti 15000km. Nu gresesc chiar isi face la asa putini km o urmaresc de ceva timp...

Ps: cand isi face regenerare cu martorul de la filtru de particule aprins iasa si pe esapament un abur cu un miros ciudat si pe toba daca bagi gegetul e foarte mult condens..si la voi la fel?

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câte grame de funingine are adunate aproape de regenerare? Ea trebuie declanșată la 24 grame. Dacă sunt mai puține atunci e vreun senzor defect, trebuie diagnosticata. Senzorii de la dpf au prostul obicei de a nu genera erori astfel încât nu pot fi depistați decât de cineva care știe ce valori trebuie să dea. 

Uleiul de motor se contaminează puternic în timpul regenerarilor făcute în oraș/staționar. Cu cât rulează mai mulți kilometri un ulei cu atât aduna mai multă cenușă de ulei dpf-ul. Se poate socoti și asta, sunt diferențe semnificative la acumulare cenușă de ulei între un ulei pus în motor de 2000 km și altul de 10000 km. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 24.6 grame avea cand era martorul aprins.. dupa regenerare a scazut la 5,20 acum am vazut ca pot sa ii dau si o regenerare din vcds si sa monitorizez pana ajunge la 0, incercasem inainte cu ceva timp dar imi dadea eroare ca si cum nu se poate face regenerare fortata in mod activ, cred ca era deja in regenerare de nu m-a lasat. Uleiul eu cred ca e suficient odata pe an in masura in care eu nu depasesc 10000km pe an.. de prin aprilie mai cand incepe caldura vede foarte rar iesiri in cursul saptamanii. se odihneste mai mult in garaj, doar sambata duminica o folosesc mai intens. Eu ca si ulei folosesc castrol edge 5w30

Ps: am si o poza de aseara cand isi facea regenerare

20190110_193713-1612x1209.jpg

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!